یار دیرین حاج قاسم را بشناسید/علت تلاش های مکرر اسرائیل برای ترور «سید رضی» چه بود؟

  4021005019 ۵۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

همرزم شهید سید رضی موسوی می‌گوید: از سال گذشته و با اعلام خبری از رسانه‌های معاند، ظن و گمان‌ها برای برنامه دقیق رژیم صهیونیستی جهت ترور شهید سید رضی بیشتر و جدی‌تر شد.

یار دیرین حاج قاسم را بشناسید/علت تلاش های مکرر اسرائیل برای ترور «سید رضی» چه بود؟

به گزارش تسنیم، سید رضی موسوی معروف به سید رضی از مستشاران باسابقه سپاه در سوریه و مسئول پشتیبانی جبهه مقاومت بود که روز گذشته، چهارم دی ماه 1402 در حمله رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق، به شهادت رسید. سید رضی از سربازان پیشکسوت در عرصه مقاومت بود که قریب به 25 سال در مقاومت منطقه نقش‌آفرینی ‌کرد. او یار دیرین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود که در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی به دیدار او شتافت.

سید علی صالحی ملقب به ابوتراب از همرزمان شهید سید رضی موسوی است. او در گفتگو با تسنیم از خصوصیات اخلاقی این شهید چنین می‌گوید: شهید سید رضی موسوی پشتکارش خیلی زیاد بود و شبانه روز کار می کرد. آدم نترسی بود. در کار شباهت زیادی به حاج قاسم داشت و زیاد کار می کرد. روحیه مهربانی داشت و با نیروهایش خوش برخورد بود اما در کار فوق العاده جدی بود. برایش فرقی نمی‌کرد طرف حسابش ایرانی است یا سوری و عرب. جدیت در کار برایش مسئله اول بود. البته در جمع‌های دوستانه اهل شوخ طبعی و خنده هم بود.

او از پیش قدم بودن شهید موسوی در کارهای خیر نسبت به همه مردم خصوصا مظلومان جنگ زده سوری می‌گوید: دستش خیلی به کار خیر بود. از آنجایی که بیشتر در سوریه بود به فکر کمک به مردم سوریه هم بود. از ارتباطاتی که داشت برای رسیدگی به خانواده شهدای سوری و شیعیان جنگ زده استفاده می‌کرد. برایشان خانه مهیا کرده و برای دختران دم بخت جهیزیه تامین می‌کرد. برای افراد مقیم سوریه و رفع مشکلات آنان تلاش زیادی کرد.

مدافعان حرم , شهدای مدافع حرم , جبهه مقاومت اسلامی , کشور سوریه , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , سردار قاسم سلیمانی , شهید سپهبد قاسم سلیمانی ,

کار خیر او فقط درباره مردم شیعه سوریه نبود بلکه هرجا دست نیازی بلند بود شهید سید رضی برای گرفتن آن پیش قدم می شد. صالحی در این باره می‌گوید: در جریان زلزله بزرگی که در ترکیه و سوریه آمد و خرابی های زیادی در برخی مناطق سوریه به بار آمد، سید رضی کمک زیادی به مردم زلزله زده سوری کرد. هیچ کدام از این‌ها جزو کارش نبود و در این باره وظیفه‌ای نداشت اما از آنجایی که در کارهای خیر پیش قدم بود این‌ها را دلی انجام می‌داد.

همرزم شهید سید رضی موسوی در ادامه می گوید: دوستی داشت به نام ابوکریم که از خیلی سال پیش با هم عیاق بودند و خیلی از کارهای خیر را با هم انجام می‌دادند. شب قدر سال گذشته بود که سید رضی با ابوکریم بدون هیچ تشریفاتی به حرم حضرت رقیه سلام الله علیها رفت. در آنجا به توسل و نماز و عبادت خود رسید در حالی که آقا سید با توجه به مسئولیت بزرگش در منطقه وزنه‌ای برای جبهه مقاومت محسوب می‌شد و شاید کسی انتظار نداشت اینقدر ساده و بدون تشریفات به حرم رفت و آمد داشته باشد.

ابوتراب به نقش اثرگذار سید رضی در ماجرای تعویض ضریح حضرت رقیه(س) و بازسازی آن اشاره می کند و می گوید: در موضوع ساخت ضریح جدید حضرت رقیه(س) و انتقال ضریح جدید از ایران به سوریه تاثیر بسزایی داشت. انتقال ضریح جدید مدتی به تاخیر افتاده بود به دلیل اینکه جعبه‌های انتقال قطعات ضریح بسیار بزرگ بود. اسرائیل هم در آن ایام چندین مرتبه فرودگاه دمشق را زده بود و تهدید کرده بود هواپیماهای باری را میزند. ولی سید رضی با قدرت در این مسئله جلو آمد و با درایت او انتقال قطعات ضریح جدید از ایران به سوریه محقق شد و به بازسازی حرم حضرت رقیه(س) کمک بزرگی کرد.

همرزم شهید از رابطه نزدیک او با حاج قاسم می گوید و ادامه می دهد: سید رضی دوست، یاردیرین و امین حاج قاسم بود. هیچکس غیر از ایشان از ساعت رفت و آمد حاج قاسم خبر نداشت. بعد از شهادت حاج قاسم او انتظار شهادت را می کشید. از دوران دفاع مقدس با حاج قاسم رفیق بود و این دوستی تا شهادت ادامه داشت.خودش تعریف کرده بود که حاج قاسم به او گفته بود دیگر وقت شهید شدنت است.

مدافعان حرم , شهدای مدافع حرم , جبهه مقاومت اسلامی , کشور سوریه , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , سردار قاسم سلیمانی , شهید سپهبد قاسم سلیمانی ,

هرچند سید رضی کارهای مختلف و زیادی در سوریه را به سرانجام رسانده بود اما کار اصلی او پشتیبانی بود. صالحی در این باره می گوید: سید رضی از سال‌ها پیش در سوریه حضور داشت و کار می‌کرد و  پشتیبانی جبهه مقاومت دست او بود. در واقع کار اصلی او پشتیبانی جبهه بود چه در سوریه و چه در لبنان. همسر او هم مدیر مدرسه ایرانی در سوریه بود. سید چندین بار توسط اسرائیل تهدید به ترور شده بود. خودش اصلاً چیزی در این باره مطرح نمی‌کرد و برایش اهمیتی نداشت.

او از نقشه‌های مختلف اسرائیل برای ترور سید رضی چنین می‌گوید: سال گذشته شبکه اینترنشنال خبری از او پخش کرد و در آن تصویر سید رضی را منتشر کرد. از آن زمان به بعد ظن و گمان‌ها برای برنامه دقیق اسرائیل جهت ترور ایشان بیشتر و جدی‌تر شد. پیش تر چندین بار مقری که در آن فعالیت داشت را زده بودند اما موفق به ترورش نشده بودند. یکی از ترورهای ناموفق ایشان در ماجرای شهادت سید مصطفی بدرالدین مشهور به ذوالفقار از فرماندهان حزب الله لبنان بود که در دفتر سید رضی اتفاق افتاده بود. بدرالدین در این ماجرا به شهادت رسید اما سید رضی آنجا نبود و در امان ماند.

شهادت یکی از سرداران سپاه در سوریه/ «سید رضی» در حمله اسرائیل به دمشق به شهادت رسید

اما چرا رژیم صهیونیستی اینقدر برای به شهادت رساندن سید رضی تلاش می‌کند؟ ابوتراب در پاسخ به این سوال می‌گوید: سید رضی یکی از فرماندهان اثرگذار سپاه در مقاومت منطقه بود. در کارهای رزمی، پشتیبانی نقش بسیار مهم را ایفا می‌کند. اگر پشتیبانی نباشد، هیچ عملیاتی جلو نمی رود و نیرو توان کار کردن ندارد. هدف اسرائیل از ترور سید رضی تضعیف پشتیبانی جبهه مقاومت بود از آنجایی که اسرائیل می‌خواهد پشتیبانی جبهه مقاومت را ببندد فکر می‌کند با زدن سید رضی توانسته این مسیر را مسدود کند، در حالی که کسان دیگری هستند که بتوانند راه این شهید بزرگوار را دنبال کنند.

مدافعان حرم , شهدای مدافع حرم , جبهه مقاومت اسلامی , کشور سوریه , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , سردار قاسم سلیمانی , شهید سپهبد قاسم سلیمانی ,

او در پایان به تصاویر ماندگار از سید مهربان سوریه در ذهن رزمندگان می‌گوید: یادم هست یک بار در ماه رمضان که زمان پروازهای سوریه به زمان افطار برخورد می‌کرد ایشان خیلی اصرار داشت که زمان پرواز را جابجا کند تا بچه‌های رزمنده جمع شوند و دور هم افطار کنند و بعد به کارشان مشغول شوند. خودش هم کنار بچه‌ها دورهمی افطار می‌کرد و از آنجایی که اهل شوخی بود سر افطار با طنز سخن می‌گفت و خاطره‌های جالبی برای ما به یادگار می‌گذاشت.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۳۳۳۸۲۳۱۰:۴۳:۳۸ ۱۴۰۲/۱۰/۵
چرا بجای مقابله به مثل مدام تهدید میکنید؟!
علت۳۳۳۳۹۰۴۱۱:۲۹:۵۳ ۱۴۰۲/۱۰/۵
علت مشخص هست حتی روسیه و چین هم بارها اعلام کردن خط قرمزشون امنیت اسراییل هست دقت کنی الانم برای وجه بین المللی خودشون بر علیه اسراییل بیانیه میدن اما هیچ اقدام عملی نمیکنن
ناشناس۳۳۳۴۴۳۰۱۹:۵۵:۴۳ ۱۴۰۲/۱۰/۵
چه مقابله‌ای از این بزرگتر که اسرائیلی که ادعای تسلط بر نیل تا فرات را داشت، اکنون کارش به جایی رسیده که از پس یک گروه مبارز مقاومت برنمیاد و در گردابِ مشکلات دارد غرق می‌شود.
ناشناس۳۳۳۳۹۳۷۱۱:۵۱:۰۶ ۱۴۰۲/۱۰/۵
تسلیت
ناشناس۳۳۳۳۹۴۳۱۱:۵۳:۳۶ ۱۴۰۲/۱۰/۵
در مقابل بی خاصیتی سازمانهای بین المللی باید برای جلوگیری از این گونه ترورها با مسئولان صهیونیست و حامیان تروریست پرور آنان ؛ همیشه و در همه جا سازمان یافته و بی امان به مقابله به مثل روی آورد .
ناشناس۳۳۳۳۹۵۰۱۱:۵۷:۲۳ ۱۴۰۲/۱۰/۵
روسها از برندگان بزرگ جنگ حماس و اسراییل هستند.پول و پشتیبانی غرب به سمت اسراییل رفت و اوکراین در خبرها محو شد .
ناشناس۳۳۳۴۰۵۱۱۲:۵۷:۴۱ ۱۴۰۲/۱۰/۵
غزه که با خاک یکسان شد، رزمندگان حماس دست تنها مقابل ارتش اسرائیل هستند. سردار سپاه رو ترور میکنن و خیلی راحت گردن میگیرند. به نظرتون وقت انتقام سخت نیست؟
مصطفی۳۳۳۴۳۴۲۱۸:۰۱:۴۴ ۱۴۰۲/۱۰/۵
چرا برخی مسئولان فقط حرف از انتقام سخت میدن ولی کاری آنجا نمیدن
ناشناس۳۳۳۴۴۳۲۱۹:۵۷:۳۴ ۱۴۰۲/۱۰/۵
انتقام سخت همین است که اسرائیلی که ادعای تسلط بر نیل تا فرات را داشت، اکنون کارش به جایی رسیده که از پس یک گروه مبارز مقاومت برنمیاد و در گردابِ مشکلات دارد غرق می‌شود.
ناشناس۳۳۳۴۳۸۰۱۸:۳۱:۰۲ ۱۴۰۲/۱۰/۵
شما تشریف ببرید اگه نتونستید برید تشریف ببرید میدان فلسطین و اطهار همدردی کنید
محمد۳۳۳۴۲۴۱۱۵:۳۲:۵۵ ۱۴۰۲/۱۰/۵
«من المومنین رجال صدقوا ما عاهدالله علیه فمنهم من قضی نهبة و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا»
ناشناس۳۳۳۴۲۶۸۱۶:۰۷:۴۴ ۱۴۰۲/۱۰/۵
اسراییل که هر روزمردم مظلوم فلسطین راتهدید وخانه هایشان را خراب و زن وبچه ها را قتل عام می‌کنه برای بعضی ها مهم نیست اما ما بخواهیم انتقام شهید مان را بگیریم برایشان سخت آیا بنظر شما اینها وجدان و شرف دارند
ناشناس۳۳۳۴۴۰۳۱۹:۱۱:۳۲ ۱۴۰۲/۱۰/۵
حاج قاسم های زیادی داریم خیالتو راحت کن نفسهای آخرتومیکشی نتانیاهو
ناشناس۳۳۳۴۲۸۷۱۶:۲۹:۰۳ ۱۴۰۲/۱۰/۵
ازدست دادن وشهادت همجین فرزندان صالح وطن بسیار خسران جبران ناپذیری برای کشوراست ...
سیدرضی۳۳۳۴۳۱۴۱۷:۲۴:۳۴ ۱۴۰۲/۱۰/۵
جبهه مقاومت صدها هزاران سیدرضی دارد .. روحش شاد
سالار۳۳۳۴۳۱۷۱۷:۳۳:۴۸ ۱۴۰۲/۱۰/۵
خدا رحمتش کنه ..
ناشناس۳۳۳۴۳۲۱۱۷:۳۸:۳۹ ۱۴۰۲/۱۰/۵
روحش شاد حدود 30سال این مرد رو میشناسم مردی خاکی و بزرگی بود مردم سوریه مدیون ایشون هستن
ناشناس۳۳۳۴۳۲۴۱۷:۴۵:۰۰ ۱۴۰۲/۱۰/۵
یا جد سید رضی بزن به کمر اسرائیل
ناشناس۳۳۳۴۳۲۵۱۷:۴۵:۰۵ ۱۴۰۲/۱۰/۵
انشاالله حتما انتقال سید را از رژیم منفور بگیرید ، یا علی مدد
ناشناس۳۳۳۴۴۷۹۲۰:۳۲:۵۷ ۱۴۰۲/۱۰/۵
....برادر انتقام
سرباز۳۳۳۴۳۲۹۱۷:۵۱:۲۹ ۱۴۰۲/۱۰/۵
بسم‌الله الرحمان الرحیم ۱ کارشناسان نظامی همه موارد بسنجند ۲ اسرائیل و آمریکا ی کودک کش همیشه به دنبال تنش در منطقه ما هستند ۳ بدون جواب به این گونه ترورها ازدانشمندان تا نظامی انمان را بدون پاسخ ما را ضعیف نشون میده ۴مثل سال ۹۸ انتقام از ترور شهید سلیمانی خیلی سطح قدرت ایران اسلامی را بالا برد
جمالی۳۳۳۴۳۳۳۱۷:۵۵:۱۰ ۱۴۰۲/۱۰/۵
روح همه شهدا شاد .. زودتر انتقام بگیرید.
ناشناس۳۳۳۴۳۶۵۱۸:۱۸:۵۳ ۱۴۰۲/۱۰/۵
باید جوری انتقام بگیرن دیگه جرعت این چنین کارهارو نداشته باشند
مسعود۳۳۳۴۳۴۸۱۸:۰۴:۴۴ ۱۴۰۲/۱۰/۵
انتقام گرفتن خوبه ولی نباید عجله کرد البته که مسئولین اشراف کامل به مسایل دارند انشاالله و نباید بگونه ای باشه که بدام شیطان بزرگ و شیطانک بیفتیم هیچ بعید نیست که آنها هم منتظر انتقام و برخورد تند ایران باشند که جنگ رو به بیرون از غزه بکشن
ناشناس۳۳۳۴۳۵۹۱۸:۱۲:۱۶ ۱۴۰۲/۱۰/۵
اگر ایران اسراییل رو محکم بزنه شک نکنین هیچ کشور جرات نمیکنه بگه چرا اینکار رو کردین، امریکا خوب فهمیده نمیتونه با نیروهای نیابتی ایران بجنگه چه برسه به خود ایران و اینم میدونه اونوقت راه رو برای چین و روسیه باز کرده
ایرانی۳۳۳۴۳۶۲۱۸:۱۵:۳۱ ۱۴۰۲/۱۰/۵
برادر شهیدم خوشا بحالت که لایق شهادت شدی.با اینکه قبل این نمیشناختمت اما از لحظه دیدن عکست لحظه ای از مقابل چشمانم کنار نمی‌روی.لنفوزا فوزا عظیما.برامون دعا کن مرد بزرگ.
ایرانی۳۳۳۴۳۶۳۱۸:۱۷:۲۵ ۱۴۰۲/۱۰/۵
تورا خدا دست از جنگ وستیز بردارید
ناشناس۳۳۳۴۳۶۶۱۸:۱۹:۲۰ ۱۴۰۲/۱۰/۵
دیگه مصلحت اندیشی کافیست اگر جواب این ناکسان راندهیم خیالات برشون میداره
ناشناس۳۳۳۴۳۷۰۱۸:۲۰:۲۶ ۱۴۰۲/۱۰/۵
خوش به سعادت چنین مرد بزرگی که عمری جهاد و تلاش بی وقفه داشت هم برای زنده ماندن اسلام وهم برای این که سایه جنگ را از این کشور دور کند. چنین مردان بزرگی حیف است در بستر بیماری و بر اثر کهولت سن بمیرند مزد این غیور مردان شهادت است و بس. انشالله که شفیع همه ما هم در آن دنیا باشند. یا علی مدد
ناشناس۳۳۳۴۳۹۱۱۸:۴۹:۱۱ ۱۴۰۲/۱۰/۵
روحش شاد خدا ریشه ظلم را در همه عالم برکند انشالله✋
ناشناس۳۳۳۴۴۰۰۱۹:۰۶:۲۱ ۱۴۰۲/۱۰/۵
مدیون شهداییم کاش بتونیم راهشون را ادامه بدیم امیدشفاعت داریم از شهدای تاریخ ساز و بزرگوار
محمد۳۳۳۴۴۱۴۱۹:۳۰:۴۹ ۱۴۰۲/۱۰/۵
خداوند رحمتش کنه وخداوهمه شهدای مارا رحمتش کنه ما هرچه داریم ازهمین شهدای سلام درود به رهبر انقلاب به رهبر عزیزمان تسلیت عرض می نمایم
ناشناس۳۳۳۴۴۱۶۱۹:۳۵:۰۰ ۱۴۰۲/۱۰/۵
فقط انتقام اون هم با جدیت کامل ،مرگ بر اسرائیل اشغال
ناشناس۳۳۳۴۴۳۵۲۰:۰۷:۰۹ ۱۴۰۲/۱۰/۵
الله رحمت السبن
ناشناس۳۳۳۴۴۵۳۲۰:۱۹:۳۲ ۱۴۰۲/۱۰/۵
روح این عزیز شاد
ناشناس۳۳۳۴۴۸۸۲۰:۴۳:۵۵ ۱۴۰۲/۱۰/۵
روح تمام شهدا با آقا امام حسین مشهور باد
ناشناس۳۳۳۴۴۹۳۲۰:۴۹:۲۹ ۱۴۰۲/۱۰/۵
ایشان محل کارش سفارت بود می شود ایشان از سفارت خارج نمی شود و با دادن اطلاعات خارج از سفارت بصورت دور کاری انجام وظیفه می کرد
ناشناس۳۳۳۴۵۰۲۲۰:۵۷:۲۲ ۱۴۰۲/۱۰/۵
روح شهید به هم رزمش حاج قاسم پیوست ولی جای تاسف داره که مسئولین هیچ اقدامی نمیکنند بعد از شهادت حاج قاسم وعده مسئولین انتقام سخت بود
مهدی ط۳۳۳۵۷۲۵۰۵:۲۱:۳۵ ۱۴۰۲/۱۰/۷
هنوز معلوم نیست کی میخان، انتقام سخت بگیرن،
امیر۳۳۳۴۵۰۵۲۱:۰۵:۳۳ ۱۴۰۲/۱۰/۵
پس وقت انتقام سخت کِی میرسه؟؟
نیما۳۳۳۴۵۵۵۲۱:۴۸:۴۲ ۱۴۰۲/۱۰/۵
وقت آن شده که نابودی اسرائیل را جلو بیاندازیم
مهدی سلطانی۳۳۳۴۵۵۸۲۱:۵۰:۰۹ ۱۴۰۲/۱۰/۵
روحش شاد باشه
محمد۳۳۳۴۵۹۵۲۲:۲۶:۲۶ ۱۴۰۲/۱۰/۵
باید برادر یمنی رو به انواع موشک ها مجهز کرد و از طریق یمن انتقام گرفت و انتقام باید سخت باشه باید پایگاه اتمی تو اسرایل با موشک از یمن زد یا تو بندر حیفا مخازن بسیار بزرگی از آمونیاک هست که باید مخازن زد و زدن این مخازن می تونه انفجاری تو حد بمب اتم ایجاد کنه ان شاءالله برداران یمنی مخازن آمونیاک بزنن که چیزی از بندر حیفا دیگه نمونه
محمد۳۳۳۴۶۲۱۲۲:۴۵:۳۰ ۱۴۰۲/۱۰/۵
اولا خداهمه حافظان این مملکت راحفظکنددرهرمکان که حضوردارندوانشالله که پیروزی باجبهه مقاومت هستش واین خونهابیمه کننده جبهه مقاومت هست همانگونه که خون امام حسین ویارانش اسلام راتابه امروززنده نگهداشت خون فرزندان روح الله وامام خامنه ای انقلاب اسلامی روزنده نگه خواهدداشت دردنیا
علی۳۳۳۴۶۳۴۲۳:۰۰:۵۳ ۱۴۰۲/۱۰/۵
شهادت آرزوی مردان بزرگ است.
ناشناس۳۳۳۴۶۶۳۲۳:۲۸:۱۰ ۱۴۰۲/۱۰/۵
روح بلندش شاد ودر اعلی علیین مسرور باد همنشین ارباب بی کفن ابا عبدالله الحسین ع باشه ان شاالله.‌که حتما هم همینطور هست وهیچ شکی درش نیست .دشمن کند مغز و نادان بداند که کشتن سیدرضی هاوو حاج قاسم های عزیز هیچ وقت نمی تواند قدرتو ایمان و در صحنه بودنمان را بگیرد هرچقدر بکشد ملت ما وجوونامون بیدارتر می شوند ..خدا لعنت کنه اون کسانی رو که گرو شناسایی مقر این عزیزان را به اسرائیل یا هر دشمن داخلی خارجی میده که اینگونه مظلومانه به شهادت برسن خاک بر سر اون کسانی که لیاقت اینگونه انسانهای شریف ویک دنیای با ارامش را ندارن واب در اسیاب دشمن میریزن خدا نابودشان کنه ان شاالله.از همینجا به تمام نیروهای قدس سپاه وسربازان گمنام امام زمان عج وملت شریف وقدر شناس ایران عزیز وخانواده ی محترم این شهید سعید سید بزرگوار تبربک و تسلیت و تعزیت عرض میکنم خداوند صبر جمیل به همه شون مخصوصا همسر گرامیشونذعطا بفرماید .مرگ بر آمریکا وو انگلیس و صهیونیسم جنایتکار و اسراییل خبیث
مصدق۳۳۳۴۶۹۴۰۰:۰۱:۵۲ ۱۴۰۲/۱۰/۶
جانم فدای یک قطره خون مطهرشهیدموسوی،اماای اسراییل جنایت کاروکودک کش به فضل الهی منتظرانتقام سخت سربازان امام(ع)باش.خواهیددید،به امیدیگانه بی همتا
ناشناس۳۳۳۴۷۱۸۰۰:۳۰:۲۹ ۱۴۰۲/۱۰/۶
به نظرم انتقام نگرفتن وتنبیه نکردن ایران باعث میشه که این بی شرفهااینجورعزیزان غیورو غیرتمندمارو پرپرکنن ...
وطن دوست۳۳۳۴۷۶۰۰۱:۴۶:۵۱ ۱۴۰۲/۱۰/۶
فقط و فقط انتقام مرک بر اسرائیل مرک بر امریکا
پویامنش۳۳۳۴۷۹۲۰۶:۱۳:۴۶ ۱۴۰۲/۱۰/۶
شهادت هنر مردان خداست.
ارغوان۳۳۳۵۰۱۰۱۰:۲۷:۴۴ ۱۴۰۲/۱۰/۶
روحش شاد ، راهش پر رهرو باد ، انکار کنندگان نسل کشی مردم غزه باید جرم محسوب شود .
بصیرت ایرانی۳۳۳۵۰۲۹۱۰:۵۲:۴۴ ۱۴۰۲/۱۰/۶
دیگر موقع آن رسیده است که ایران به صورت مستقیم با چند فروند موشک خیبرشکن حداقل یک مکان تا چند مکان نظامی استراتژیک و راهبردی اسرائیل جنایتکار را مورد اصابت قرار دهد مثلا نیروگاه اتمی دیمونا در اسرائیل را موشک باران کند همانطور که در سال 1398 پادگان عین الاسد آمریکا را با 13 فروند موشک با خاک یکسان کرد و آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند # انتقام سخت و دردناک و ویرانگر و پشیمان کننده
ناشناس۳۳۳۵۱۳۵۱۲:۵۷:۴۷ ۱۴۰۲/۱۰/۶
حیف این فرشته ها، کل خبایث دنیا میخواد ایران درگیر جنگ بشه.
محمدصادق هستم۳۳۳۵۱۵۶۱۳:۱۶:۲۰ ۱۴۰۲/۱۰/۶
چرا وقتی که مکان شهید رضی لو رفته بود گذاشتن به اون مکان رفت و آمد داشته باشه که اسراییل خونخوار این چنین سرداران سپاه ایران عزیز رابه شهادت برسونه بمیرم براش ای کاش من هم توان داشتم پا جای این شهید عزیز بگذارم
ناشناس۳۳۳۵۳۶۸۱۷:۴۲:۰۶ ۱۴۰۲/۱۰/۶
انتقام حاج قاسم بگیرید اول
ص _ ن۳۳۳۵۳۷۸۱۷:۵۶:۲۸ ۱۴۰۲/۱۰/۶
روح سردار شهید سید رضی موسوی از مستشاران نظامی در سوریه شاد و راهش پر رهرو باد. به خانواده و دوستان و آشنایان تسلیت عرض می نمایم.
مهدی‌سلیمی۳۳۳۵۶۷۴۲۳:۵۸:۴۰ ۱۴۰۲/۱۰/۶
دیگه‌وقتش‌ایران‌جواب‌دندان‌شکنی‌‌‌به‌ضالمان‌دنیا‌بده
اسماعیل۳۳۳۵۷۲۰۰۲:۴۶:۰۰ ۱۴۰۲/۱۰/۷
ما باید جوری انتقام بگیریم دست کم 30 تا 50 نفر از اعضای ارشد ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت برن شاید اینجوری بخشی از زحمات شهدای عزیزو جبران کنیم
ناشناس۳۳۳۵۹۰۵۱۱:۵۴:۵۲ ۱۴۰۲/۱۰/۷
خود نتانیاهو رو باید تروور کرد بیشرف رو
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. من عجله ندارم!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  7. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

  8. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  9. دور باطلی که تمامی ندارد!

  10. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  11. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  12. حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  15. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  16. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  17. برای این عکس شما تیتر بزنید

  18. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  19. حقوق کارکنان وزارت کشور ترمیم می‌شود

  20. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  21. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  22. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  23. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  24. اگر این صحنه‌ها در ایران بود...

  25. نگاهی به فرمان ضد فساد هشت ماده ای 

آخرین عناوین