بیرانوند: حتی به شوخی هم به کنعانی نگفتیم این چه کاری بود که کردی!

  4021003101

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به جان ۲ بچه‌ام اگر خبری به گوش ما رسیده که مثلا مجوز خودرو باطل شده، ما به شوخی هم نگفتیم که حسین چه کار کردی.

بیرانوند: حتی به شوخی هم به کنعانی نگفتیم این چه کاری بود که کردی!

به گزارش فارس، علیرضا بیرانوند پس از پیروزی پرسپولیس مقابل شمس آذر گفت: به باشگاه بزرگ پرسپولیس و هواداران این تیم تبریک می‌گویم. بازی خیلی سختی بود. به تیم شمس آذر قزوین تبریک می‌گویم که واقعاً نشان داد، غول‌کُش است. تیم‌های بزرگی را شکست داده و امتیاز گرفته است. همه بچه‌ها کار بزرگی انجام دادند، مخصوصاً اینکه 10 نفره هم شدیم. برد این مسابقه خیلی به ما کمک می‌کند در ادامه راه. دیدید بچه‌ها 10 نفره در چنین بازی سنگینی مقابل تیمی که 9 بازی نباخته بود، این برد ارزشمند است.

*به شوخی هم نگفتیم که حسین چه کار کردی

وی در پاسخ به سوال خبرنگار که چند ساعت عجیب و غریب را تجربه کرده، مخصوصاً بازیکنان ملی پوش پرسپولیس که علیرضا بیرانوند بر سر ابطال مجوز حواله خودرو با حسین کنعانی زادگان درگیر شده، گفت: حسین کنعانی را هم بچه‌های تیم ملی و هم بچه‌های پرسپولیس دوست دارند. به جان 2 بچه‌ام اگر خبری به گوش ما رسیده که مثلا مجوز خودرو باطل شده، ما به شوخی هم نگفتیم که حسین چه کار کردی. اصلاً من به بازیکن تیم خودم که می‌دانم، می‌خواهم یک سال در کنار او بازی کنم، بی‌احترامی نخواهم کرد.

*فدراسیون باید به جای بازیکنان صحبت کند

وی ادامه داد: تمام اتفاقاتی که برای بچه‌ها رخ داده، با مجوز دولت بوده و هیچ کار خلافی انجام ندادند. دیوان یک رای صادر کرده که به آن احترام می‌گذاریم و چون حقوقی است، ما نمی‌توانیم حقوقی صحبت کنیم. به نظرم حقوقی فدراسیون می‌تواند به جای بازیکنان صحبت کند.

بیرانوند گفت: بچه‌های تیم ملی با پول خودشان تمام هزینه‌های ماشین را پرداخت کردند. پول گمرکی را هم دادند. چون حقوقی است نمی‌توانم صحبت کنم و مطمئناً فدراسیون به دنبال آن است که پیش از جام ملت‌ها که بسیار حساس هم است، این موضوع حل شود. امیدوارم این اتفاقی که برای بازیکنان تیم ملی رخ داده، برای دیگر ورزش‌ها نیز رخ بدهد. 

*فعلا نمی توانم درباره جام ملت ها صحبت کنم

بیرانوند در خصوص اینکه آیا آماده جام ملت‌ها است یا خیر، گفت: من نمی‌توانم الان در خصوص جام ملت‌ها صحبت کنم. 2 بازی دیگر با پرسپولیس دارم و در آنجا با شما صحبت می‌کنم. البته متاسفانه بازی دوم اینجا نیست که بتوانم با شما صحبت کنم. تمام تمرکزم الان برای پرسپولیس است. هر موقع به جام ملت‌ها نزدیک شدیم و شما سر تمرین تیم ملی تشریف آوردید، آنجا صحبت می‌کنیم.

*دیگر نباید اشتباه کنیم

بیرانوند در واکنش به اینکه هنگام 4 تعویض گل محمدی به سرمربی تیم گفت که تعویض نکند، اظهار داشت: دم یحیی گل محمدی گرم که این اتفاق انجام نشد. خودش تصمیم گیرنده بود. دم هواداران گرم که در این هوای سرد به ورزشگاه آمدند. می‌خواهم به آنها بگویم که وقتی شما 10 نفره هستید و می‌توانید در شرایط سخت یک تیم قدرتمند را شکست بدهید، 100 درصد مدعی اصلی قهرمانی است. ما تمام اشتباهاتمان را انجام دادیم و دیگر نباید اشتباه کنیم. بس است. تمام تمرکزمان را گذاشتیم. مصدومانی داشتیم مثل یاسین سلمانی، مرتضی پورعلی گنجی و وحید امیری. هر هفته هم مصدوم می‌دهیم و این کار را برای ما سخت کرده است. 

نکته جالب این است که به هنگام پاسخ به سوال قبلی، تلفن همراه بیرانوند زنگ خورد و پدر او پشت خط بود. بیرانوند تماس پدر را بی‌پاسخ نگذاشت و به او گفت که 5 دقیقه دیگر با او تماس می‌گیرد.

*جرات این را ندارم چنین حرفی به گل محمدی بزنم

بیرانوند در پاسخ به سوال دوباره خبرنگاران که به هنگام تعویض 4 بازیکن از سوی گل محمدی چرا در کنار زمین رفت و می‌خواست تصمیم سرمربی را عوض کند، گفت: به خودم اجازه نمی‌دهم و جرات این را ندارم که بروم در کنار خط و چنین حرفی را به آقای گل محمدی بزنم. خودش تصمیم گرفت و تصمیمی که گرفت هم به نفع تیم بود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  25. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

آخرین عناوین