شبی که صهیونیست ها گریستند!..

گروه جهان الف،   4020927076 ۱۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

پایگاه خبری "میدل ایست مانیتور" در گزارشی می نویسد: «هفته گذشته، در شبی که محله شجاعیه غزه از سوی نظامیان اسرائیلی مورد حمله قرار گرفت، رویدادی سیاه برای دشمن صهیونیست رقم خورد. اگرچه که ماه، درخشان تر از همیشه بالای سر نوار غزه که سرزمینی مملو از غرور و شرف است، می درخشید.»

شبی که صهیونیست ها گریستند!..

به گزارش الف؛ پایگاه خبری "میدل ایست مانیتور" در گزارشی با اشاره به تلفات سنگین صهیونیست ها در جریان حمله شبانه اخیرشان به محله شجاعیه غزه، مواجهه آن ها با غافلگیری و کمین های پیاپی از سوی رزمندگان گردان‌های عزالدین قسام را به رویدادی سیاه در تاریخ رژیم اشغالگر قدس تشبیه کرده که به معنای واقعی کلمه، اشک صهیونیست‌ها را در آورده و موجب بی آبرویی هر چه بیشترِ آن ها شده است. 

پایگاه خبری میدل ایست مانیتور در گزارش خود می نویسد: «هفته گذشته، در شبی که محله شجاعیه غزه از سوی نظامیان اسرائیلی مورد حمله قرار گرفت، رویدادی سیاه برای دشمن صهیونیست رقم خورد. اگرچه که ماه درخشان‌تر از همیشه بالای سر نوار غزه که سرزمینی مملو از غرور و شرف است، می درخشید. در آن شب، صهیونیست ها وادار به گریستن شدند و بسیاری متوجه شدند که یک گروه مقاومت فلسطینی نظیر حماس که هیچگونه تانک، جنگنده، بمب های هوشمند، زیردریایی و یا تجهیزات جاسوسی پیشرفته ای را در اختیار ندارد، می تواند ضربات مهلکی را به ارتش رژیم صهیونیستی که زرادخانه ای از تسلیحات پیشرفته و حتی بمب اتم را در اختیار دارد، وارد کند. 

دولت آمریکا حتی زرادخانه های تسلیحاتی خود را نیز در اختیار صهیونیست ها قرار داده و تاکنون محموله های فراوانی را به اراضی اشغالی فرستاده است. ارتش اسرائیل مدعی است که شکست ناپذیر است با این حال، شاخه نظامی حماس(گردان های عزالدین قسام)، پوزه صهیونیست ها را به خاک مالیده و عملا آن را به مثابه یک نیروی شکننده و آسیب پذیر که صرفا به تجهیزات کنترل از راه دور تکیه می کند و سربازان آن وقتی با نبردهای سنگین رو به رو می شوند، فرار می کنند، در عرصه بین‌المللی معرفی و برجسته کرده است. 

تردیدی نیست که جنگ در محله شجاعیه غزه به نحوی پیش خواهد رفت که به یکی از شاهکارهای گردان‌های قسام تبدیل می شود و بسیاری، از نتایج آن شگفت‌زده می شوند. در این زمینه، به طر خاص، عرب های صهیونیست بیش از همه شگفت زده خواهند شد. کسانی که حقیقتا از صهیونیست های اسرائیلی هم خطرناک‌تر هستند. اگر این طیف نبودند، اسرائیل جرات حمله به نوار غزه و خلق جنایات فجیع علیه مردم بیگناه این منطقه را نداشت. 

تاکنون بیش از 19 هزار فلسطینی در نتیجه حملات صهیونیست ها به نوار غزه شهید شده اند که اغلب آن ها را نیز زنان و کودکان تشکیل می دهند. توجه داشته باشیم که اسرائیل بدون چراغ سبز دولت آمریکا و البته عرب‌های صهیونیست، توانایی خلق این فاجعه را نداشت. نخست وزیر رژیم اسرائیل، بنیامین نتانیاهو اعتراف کرده که رژیم‌های عربی و تشکیلات خودگردان فلسطینی، همراه با رژیم آپارتایدی اسرائیل هستند و قویا مایلند که از دستِ حماس خلاص شوند. 

وزیر جنگ رژیم اسرائیل، "یوآف گالانت" اعتراف کرده که ارتش اسرائیل در جریان حمله به محله شجاعیه غزه، با تلفات سنگینی رو به رو شده است. یکی از فرماندهان ارشد نظامی ارتش اسرائیل، کمین نیروهای قسام در محله شجاعیه غزه علیه نیروهای ارتش رژیم اشغالگر قدس را ضربه ای بسیار سنگین توصیف کرده است. فرمانده ارتش اسرائیل، "هرتزی هالوی" نیز کمین نیروهای قسام علیه نظامیان صهیونیست در محله شجاعیه غزه را رویدادی سخت و البته بسیار خطرناک توصیف کرده است. 

نتانیاهو نیز در موضع گیری گفته است که از نبرد شجاعیه عمیقا ناراحت است. در میان کشته شدگان ارتش اسرائیل که در نتیجه کمین نیروهای مقاومت فلسطین به هلاکت رسیده اند، شماری از افسران عالی رتبه ارتش اسرائیل نیز دیده می شوند. 

هر زمان که رژیم اشغالگر قدس با یکچنین شکست های سنگینی رو به رو می شود، خشم و عصبانیت خود را روی غیرنظامیان فلسطینی خالی می کند و حجم گسترده ای از آتش را روی سرِ آن ها می ریزند. آن ها به معنای واقعی کلمه بزدل هستند. 

محله شجاعیه غزه یکی از مشهورترین و بزرگترین محله های نوار غزه است که تمرکز جمعیتی در آن نیز به شدت بالا است. در دهه های گذشته نیز این محله مکانِ درگیریهای شدیدی میان فلسطینی ها و سربازان ارتش رژیم اشغالگر قدس بوده است. این منطقه که در شرق نوار غزه قرار دارد، عملا به یک چالش جدی برای نیروهای ارتش اسرائیل در هر حمله و تجاوزشان به نوار غزه تبدیل شده است. صهیونیست ها در طی دهه های گذشته بارها و بارها در به تسلیم واداشتن محله شجاعیه غزه، شکست خورده اند. 

این محله، مشهور به این است که شعله های انتفاضه فلسطین در سال 1987 میلادی را برافروخته است. این محله از جمله مناطقی بوده که تاکنون بارها و بارها توطئه های مختلف علیه مردم فلسطین را ناکام گذاشته است. 

برخی نام های مشهور و برجسته در تاریخ مقاومت ملت فلسطین علیه رژیم اشغالگر قدس، در محله شجاعیه رشد و نمو پیدا کرده اند که از جمله آن ها می توان به "احمد جباری"، یکی از بنیانگذاران گردان های عزالدین قسام اشاره کرد. وی به دلیل اقدام و ابتکار خود در به اسارت گرفتنِ "گلیعاد شالیط" سرباز صهیونیست در سال 2006 میلادی مشهور و شناخته شده است. اقدامی که سبب شد تا در پایان و در نتیجه مبادله بیش از هزار اسیر فلسطینی با شالیط، یک پیروزی بزرگ برای مقاومت فلسطین رقم بخورد. 

باید توجه داشت که محله شجاعیه غزه به یک سمبل و نماد در تحمیل شکست به صهیونیست ها و مقاومت در برابر آن ها تبدیل شده است. جریان مقاومت در نوار غزه به صورت کلی، و نَه فقط محدود به منطقه شجاعیه غزه، عملا به یک الگو برای ملت ها و کشورهایی تبدیل شده که برای آزادی و استقلال خود می جنگند. عملیات "طوفان الاقصی" در تاریخ هفتم اکتبر و متعاقبا جنایات و نسل کشی صهیونیست ها در نوار غزه، آغازی بر پایانِ رژیم صهیونیستی هستند. رویای فلسطینی ها مبنی بر بازپس گیری سرزمینشان از یوغ اشغال صهیونیست ها، به تدریج در حال تبدیل شدن به یک واقعیت عینی است. خون ملت فلسطین به ناحق از سوی صهیونیست ها ریخته می شود و این خون ها، ایده آزادی سرزمین فلسطین را تقویت می کنند و این درخت را آبیاری می کنند.»

لینک: 

https://www.middleeastmonitor.com/20231218-a-night-on-which-the-zionists-wept

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۳۲۶۵۸۶۰۹:۱۱:۴۸ ۱۴۰۲/۹/۲۸
میدل ایست مانیتور منبعی بی‌طرف نیست. هیچ زمانی نبوده!
ناشناس۳۳۲۶۸۵۷۱۱:۵۵:۰۴ ۱۴۰۲/۹/۲۸
شما بهتره اخبار رو از منابع بی‌طرف دنبال کنی!
ناشناس۳۳۲۶۵۸۸۰۹:۱۵:۳۷ ۱۴۰۲/۹/۲۸
غزه به باتلاقی برای صهیونیستها تبدیل می شود.
ناشناس۳۳۲۶۶۱۸۰۹:۴۱:۳۸ ۱۴۰۲/۹/۲۸
ایول به نیروهای مقاومت از جمله حماس و یمنی ها که واقعا دلاور هستند
ناشناس۳۳۲۶۶۸۳۱۰:۱۰:۴۵ ۱۴۰۲/۹/۲۸
احسنت
ناشناس۳۳۲۶۷۷۰۱۰:۵۲:۲۹ ۱۴۰۲/۹/۲۸
چقدر راحت راجع به کشته شدن بیست هزار نفر صحبت میکنید
ناشناس۳۳۲۶۸۵۹۱۱:۵۶:۲۸ ۱۴۰۲/۹/۲۸
و چقدر صهیونیست‌ها راحت آدم می‌کشن!
ناشناس۳۳۲۶۸۶۶۱۱:۵۸:۳۵ ۱۴۰۲/۹/۲۸
فکر کنم متن رو نخوندی چون کلا داره درباره هلاکت صهیونیست‌ها حرف می‌زنه!
ناشناس۳۳۲۶۸۷۶۱۲:۰۲:۱۴ ۱۴۰۲/۹/۲۸
حداقل مثل غرب زده ها خوشحال نیستیم
ناشناس۳۳۲۶۸۴۹۱۱:۳۹:۳۳ ۱۴۰۲/۹/۲۸
بسمه تعالی- مادامیکه در مسلمانان تفرقه وجوددارد وبعضی ازرژیم های مسلمان با این رژیم عقد اخوت بسته اند موجودیت آن حفظ شده ودر خاورمیانه باقی خواهد ماند
ناشناس۳۳۲۶۸۶۴۱۱:۵۷:۳۲ ۱۴۰۲/۹/۲۸
امید اسرائیل هم همینه اما همین‌ها وزنه‌ای می‌شن که زودتر غرق بشه!
همایون۳۳۲۶۹۲۳۱۲:۵۳:۱۱ ۱۴۰۲/۹/۲۸
اگر اسراییل یک شب گریست مردم غزه هر شب گریه می کنند.این جنگ باید هرچه زودتر پایان یابد.
ناشناس۳۳۲۷۰۵۷۱۴:۴۷:۴۲ ۱۴۰۲/۹/۲۸
خاتمه‌ی جنگ ، اما نه به هر قیمت با توجه به ذات صهیونیست‌های خوناشام و دژخیمان یانکی‌ صلح واقعی هرگز برقرار نخواهد شد
ناشناس۳۳۲۷۵۳۲۰۰:۵۷:۴۶ ۱۴۰۲/۹/۲۹
اراده خدا بر این است که مستکبران توسط ضعیف ها خوار و ذلیل گردند. کشور ضعیف افغانستان شوروی و آمریکا دو ابر قدرت دنیا را به زانو آورد. ملت ضعیف یمن عربستان سعودی را به زانو آورد. حماس هم اسرائیل را به زانو در خواهد آورد.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  14. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  15. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  18. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  19. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  20. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  21. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  22. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد

آخرین عناوین