بهترین روش‌های خرید بلیط هواپیما خارجی

گزارش بازرگانی، 238120،   4020921050

یکی از مهم‌ترین اقداماتی که هنگام برنامه ریزی برای سفرهای خارجی باید انجام دهید توجه به قیمت بلیط هواپیما است. با توجه به اینکه پروازهای خارجی در مقایسه با داخلی دارای هزینه بیشتری هستند نیاز به جستجو بیشتری دارید تا بتوانید یک بلیط هواپیما خارجی ارزان قیمت تهیه کنید. روش‌های مختلفی برای خرید هوشمندانه بلیط پروازهای خارجی وجود دارد که با کمک آن‌ها راحت‌تر می‌توانید بلیط سفر خود را با قیمت مناسب تهیه کنید. اگر می‌خواهید با بهترین روش‌های خرید بلیط هواپیما خارجی بیشتر آشنا شوید پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

مقایسه نرخ بلیط ایرلاین‌های مختلف

ایرلاین‌های متعددی وجود دارد که خدمات پروازهای خارجی را ارائه می‌دهند. به این ترتیب مسافران و گردشگران به‌راحتی می‌توانند بلیط‌ها و نوع خدماتی که ارائه می‌دهند را مقایسه کنند و بهترین گزینه را انتخاب کنند. معمولا شرکت‌های هواپیمایی تازه تاسیس سعی می‌کنند بلیط‌های خود را نسبت به شرکت‌های قدیمی و با سابقه‌تر ارزان‌تر ارائه دهند تا بتوانند مشتریان بیشتری را جذب کنند؛ بنابراین اگر به دنبال خرید بلیط پرواز خارجی ارزان قیمت هستید می‌توانید این ایرلاین‌ها را انتخاب کنید.

البته بهتر است که پیش از سفر حتما ایرلاین‌های مختلف را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید بهترین پرواز را با قیمت مناسب رزرو کنید و سفری لذت‌بخش و مقرون‌به‌صرفه داشته باشید. علاوه بر هزینه بلیط به هزینه‌های جانبی پرواز نیز توجه کنید. به‌عنوان‌مثال مقدار هزینه کنسلی بلیط هواپیما در پروازهای مختلف با یکدیگر متفاوت است.

خرید بلیط‌های لحظه آخری

یکی از هیجان‌انگیزترین لحظاتی که هنگام خرید بلیط پرواز خارجی می‌توانید تجربه کنید یافتن و خرید بلیط لحظه آخری ارزان قیمت است. معمولا آژانس‌های هواپیمایی تعدادی از صندلی‌های برخی از پروازها را پیش خرید می‌کنند و به‌عنوان بلیط چارتر می‌فروشند. این اتفاق بیشتر در ایام خاصی از سال که میزان مسافرت‌ها به مقاصل مختلف افزایش می‌یابد رخ می‌دهد. اما گاهی اوقات برخلاف پیش بینی‌های آژانس هواپیمایی تعدادی از صندلی‌ها به فروش نمی رسند و موجب می‌شود که با ضرر سنگینی مواجه شوند. از این رو ترجیح می‌دهند این بلیط‌ها را با قیمت بسیار ارزانی بفروشند. این روش خرید می‌تواند بهترین روش برای مسافرانی باشد که نمی‌خواهند در زمان تعیین شده‌ای به مقصد مد نظر خود سفر کنند. در واقع با خرید بلیط چارتر ارزان پرواز خارجی می‌توانند به مقدار قابل توجهی هزینه‌های سفر خود را کاهش دهند.

انتخاب سفر در آف سیزن

یکی از بهترین روش‌ها برای خرید بلیط هواپیما خارجی با هزینه مناسب تهیه آن‌ها در آف سیزن است. منظور از آف سیزن زمان‌هایی از سال یا هفته است که معمولا در آن بازه زمانی سفرهای کمتری صورت می‌گیرد و به دلیل کاهش تقاضا بلیط‌ها با قیمت پایین‌تری به فروش می‌رسند. به‌عنوان‌مثال قیمت بلیط هواپیما در روزهای وسط هفته خیلی کمتر از روزهای آخر هفته است. علاوه بر این در ایام خاصی مانند کریسمس به دلیل افزایش میزان سفرهای خارجی قیمت بلیط‌ها بالا می‌رود؛ بنابراین برای راحت‌تر تهیه نمودن بلیط زمان خود را به تایمی به غیر از آف‌سیزن‌ها موکول کنید.

رزرو بلیط مدتی پیش از سفر

اگر مدتی پیش از سفر برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهید و برای رزرو بلیط هواپیما خارجی اقدام کنید می‌توانید هزینه‌های خود را کاهش دهید؛ زیرا قیمت بلیط در روزهای مختلف سال یکسان نیست و در صورتی که بتوانید در روزهای شلوغ سال با رزرو بلیط ارزان‌تر سفر کنید قطعا تجربه بهتر و کم هزینه‌تری خواهید داشت. علاوه بر این می‌توانید از پیشنهادهایی که شرکت‌ها و آژانس‌های مسافرتی در شبکه‌های اجتماعی ارائه می‌دهند استفاده کنید. برای این منظور کافی است آژانس‌های مسافرتی معتبر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید تا به موقع از پیشنهاد‌های ویژه آن‌ها با خبر شوید.

قیمت‌ها را مرتبا چک کنید

از دیگر روش‌های مناسب برای خرید بلیط هواپیما و یافتن ارزان‌ترین بلیط‌های پروازهای خارجی خرید بلیط در زمان‌های مناسب است. بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که اختلاف قیمت بلیط در بهترین زمان خرید و بدترین زمان خردید حدود 240 دلار است که می‌تواند مبلغ قابل توجهی از قیمت بلیط شما را تشکیل دهد. بنابراین، می‌توانید با کمی دقت بیشتر در انتخاب زمان بندی سفر و خرید بلیط خرج سفر خود را کاهش دهید. با توجه به اینکه ایرلاین‌ها دارای کلاس‌های پروازی مختلفی با قیمت‌های متفاوت هستند حتما به محض تصمیم گیری برای سفر قیمت‌ها را با مراجعه به وب‌سایت‌های مختلف چک کنید.

بهتر است که حداقل هفته ای یکبار معتبرترین سایت‌های فروش آنلاین بلیط هواپیما را بررسی کنید تا متوجه شوید که قیمت بلیط مقصد مد نظرتان در کلاس‌ها و خطوط هوایی مختلف چگونه است. با توجه به اینکه یکی از لذت‌بخش‌ترین بخش‌های سفر خارجی تهیه بلیط با قیمت مناسب است، با چک کردن مرتب قیمت بلیط‌ها در زمان‌های مختلف می‌توانید به‌راحتی مناسب‌ترین بلیط را تهیه کنید. در واقع اگر چک کردن قیمت‌ها را از مدتی پیش از سفر انجام ندهید قطعا باید مبلغ بالایی را برای خرید بلیط بپردازید.

خرید بلیط هواپیما خارجی در اسنپ تریپ

با خرید بلیط‌هایی که دارای خدمات مناسب و در عین حال هزینه کمتری نسبت به سایر بلیط‌ها هستند می‌توان سفر کم هزینه تری را تجربه نمود. یکی از بهترین راه‌های یافتن چنین بلیط هایی تهیه آن‌ها از سایت‌های معتبر فروش بلیط است. در وب‌سایت اسنپ‌ترین به‌عنوان یکی از معتبرترین مراجع فروش بلیط در کشور می‌توانید ضمن رزرو هتل، انواع بلیط هواپیما خارجی را در مسیرهای مختلف در سراسر جهان را خریداری نمایید و سفری راحت و بدون دغدغه را تجربه کنید. بنابراین برای خرید بلیط هواپیما خارجی به مقصد مورد نظر کافی است به اسنپ تریپ مراجعه نمایید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  7. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  19. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  20. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

آخرین عناوین