بهترین پارک های تهران برای پیک نیک + آدرس

  4020913053 ۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

یکی از مهم‌ترین ابعاد زندگی، داشتن تفریح و سرگرمی سالم است. یکی از فضاهایی که می‌توانیم به همراه خانواده و فرزندانمان چند ساعتی را در محیطی زیبا و سبز تفریح کنیم و کودکانمان مشغول بازی باشند، پارک‌ها هستند.

بهترین پارک های تهران برای پیک نیک + آدرس

یکی از مهم‌ترین ابعاد زندگی، داشتن تفریح و سرگرمی سالم است. یکی از فضاهایی که می‌توانیم به همراه خانواده و فرزندانمان چند ساعتی را در محیطی زیبا و سبز تفریح کنیم و کودکانمان مشغول بازی باشند، پارک‌ها هستند. در مطالب پیشین پارک‌های شمال شهر تهران و پارک‌های غرب شهر تهران را به شما مخاطبین الف معرفی کردیم. در این مطلب قصد داریم پارک‌های شرق، مرکز و جنوب تهران و بهترین پارک های تهران برای پیک نیک را معرفی کنیم.

پارک‌های شرق تهران

پارک‌های مرکز تهران

پارک‌های جنوب تهران

پارک‌های شرق شهر تهران

1. پارک پلیس

آدرس: تهرانپارس، بلوار استقلال

بوستان پلیس، یکی از پارک های تهران برای پیک نیک بوده و واقع در شمال شرق پایتخت است که در فضایی به مساحت ۵۱۶,۰۰۰ متر مربع احداث شده است. این بوستان در گذشته به باغ مجیدآباد یا باغ اناری شهرت داشت و در سال ۱۳۸۲ پس از بازسازی به سبک منظم و با الهام‌گیری از باغ‌های ایرانی، به نام پارک پلیس نام‌گذاری شد.

از جمله گونه‌های گیاهی این پارک می‌توان به انار، کاج، سرو تبریزی، اقاقیا، بیدمجنون، زیتون، توت، پیراکانتا، یاس زرد، میخک هندی، ترون، زرشک، شیرخشت، بوداغ، مورد، شمشاد و انواع بالارونده‌ها اشاره کرد.

پارک پلیس

2. پارک جنگلی لویزان

آدرس: شمال شرق تهران، اتوبان هنگام، بالاتر از چهارراه استقلال

پارک لویزان در سال ۱۳۴۶ ساخته شده است که در بخش شمیرانات تهران قرار دارد و از جمله پارک های تهران برای پیک نیک است. پارک لویزان درختان بلند و سر به فلک کشیده‌ای دارد. همچنین در بالاترین قسمت پارک جنگلی لویزان چندین هتل، سفره‌خانه، بوفه، کافی‌شاپ، تالار و یک مسجد وجود دارد. به خاطر هوای بسیار خنک و دلنشین پارک، بیشتر اهالی شرق تهران در بعدازظهرهای تابستان به این پارک رهسپار می‌شوند.

پارک جنگلی لویزان

3. پارک سرخه حصار

آدرس: شمال شرق تهران، بزرگراه یاسینی

پارک سرخه حصار یکی از قدیمی‌ترین پارک‌های ملی کشور و همچنین یکی از بهترین پارک‌های تهران برای پیک نیک است که در شرق تهران قرار دارد. این پارک جنگلی که از شکارگاه‌های محبوب شاهان قاجار به شمار می‌رفت، با بیش از ۹,۰۰۰ هکتار مساحت، از پوشش گیاهی و جانوری ویژه‌ای برخوردار است. پارک جنگلی سرخه حصار در سال ۱۳۵۹ به‌عنوان پارک ملی به ثبت رسید. این پارک ملی با برخورداری از جریان رود جاجرود و امکان استفاده از باربیکیو، مقصدی خوش آب‌ و هوا برای تعطیلات خانواده‌ها محسوب می‌شود.

پوشش گیاهی پارک ملی سرخه حصار شامل گیاهان گرمسیری مانند گز، تاغ و گون است و در مناطق کوهپایه‌ای، پوشش گیاهی استپی به چشم می‌خورد. درختان سرو کوهی و درختچه‌های زالزالک و گوجه وحشی نیز در این پارک به چشم می‌خورد.

علاوه بر این و در گذشته نه‌چندان دور، سرخه‌ حصار زیستگاه گونه‌های ارزشمند جانوری مانند کل، بز، قوچ، میش البرز مرکزی، آهو، گراز، پلنگ، کفتار، روباه قرمز، شغال، گربه وحشی، گورکن، تشی، خرگوش و سنجاب بود. انواع مارها و خزندگان دیگر و همچنین پرندگان بومی و مهاجر نیز در این پارک مشاهده می‌شدند.

پارک سرخه حصار

4. پارک جنگلی یاس

آدرس: بزرگراه شهید بابایی، نرسیده به خیابان استخر

پارک جنگلی یاس که به «پارک یاس فاطمی» نیز مشهور است، با ۱۴۰۰ هکتار مساحت در شمال شرق تهران قرار دارد. بخش شمالی این پارک در منطقه یک و بخش جنوبی آن در منطقه چهار پایتخت قرار گرفته است.

پارک جنگلی یاس که پیش‌تر با نام دره جنگلی قوچک شناخته می‌شد، در ۱۳ فروردین سال ۱۳۹۳ پس از تکمیل زیرساخت‌های موردنیاز، به روی عموم مردم گشوده شد. پیش از این، این منطقه تحت اختیار نهادهای امنیتی و نظامی کشور بود. دسترسی به بوستان یاس فاطمی از طریق بزرگراه‌های همت، بابایی و باقری امکان‌پذیر است. این پارک جنگلی یکی از بهترین پارک های تهران برای پیک نیک است.

پارک جنگلی یاس

5. پارک جنگلی تلو

آدرس: بزرگراه بابایی شرق، خروجی تلو شمال، انتهای ورودی جاده شهرداری

پارک جنگلی تلو یا غزال با ۹۷۵ هکتار وسعت یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های پایتخت است که در شمال شرق تهران و در شرق جاده تلو قرار دارد. چشم‌انداز زیبا به سد لتیان، درختان سرسبز و نزدیکی به کوه‌های البرز، زیبایی این پارک را چندین برابر کرده‌اند.

امکانات پارک جنگلی تلو شامل زمین بازی کودکان، سرویس‌ بهداشتی، نمازخانه، فوتبال‌دستی، میز شطرنج، زمین والیبال و تنیس روی میز می‌شود. قطعا بسیاری از تهرانی‌ها در پارک‌های جنگلی به‌دنبال جایی برای برپایی بساط پیک‌نیک و استفاده از باربیکیو هستند؛ در پارک جنگلی تلو تعداد زیادی آلاچیق و منقل کباب‌پز برای بازدیدکنندگان وجود دارد که با خیال راحت می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. از آنجا که در پارک جنگلی تلو خبری از بوفه و مغازه‌ نیست، ترجیحا خوراکی و آب آشامیدنی موردنیاز را همراهتان داشته باشید.

پارک جنگلی تلو دارای پوشش‌های گیاهی و جانوری متنوعی همچون درختان سوزنی برگ و پهن‌برگ است. ضمن اینکه قرارگیری این پارک در ارتفاعات، آن را برای زندگی حیواناتی از قبیل، سگ، روباه، خرگوش، کبک، شغال و پرندگان شکاری مناسب کرده است. تلو یکی از بهترین پارک های تهران برای پیک نیک است.

پارک جنگلی تلو

6. پارک ملی خجیر

پارک ملی خجیر در ۲۲کیلومتری شرق تهران و در جنوب جاده هراز قرار دارد.

پارک ملی خجیر که از دیگر پارک‌های شرق تهران و یکی از پارک های تهران برای پیک نیک محسوب می‌شود، حدود ۱۰ هزار هکتار وسعت دارد. این پارک قدیمی‌ترین منطقه شکار ممنوع در کشور است. پارک ملی خجیر در نزدیکی پارک ملی سرخه‌حصار قرار دارد و به همین دلیل پوشش گیاهی و جانوری مشابهی دارد. اما باتوجه‌به دورتربودن خجیر از تهران، این پارک نسبت به پارک سرخه‌حصار کمتر آسیب دیده است.

پارک جنگلی خجیر

پارک‌های مرکز شهر تهران

1. پارک شفق

آدرس: میدان ولیعصر، خیابان اسدآبادی، کوچه قنبری

پارک شفق یکی از پارک‌های قدیمی و زیبای پایتخت محسوب می‌شود که از دوران محمدرضاشاه پهلوی بر جای مانده و در خیابان جمال‌الدین اسدآبادی تهران (یوسف‌آباد)، کوچه شهید قنبری (نوزدهم) قرار گرفته است. این پارک به سبک پارک‌های فرانسوی طراحی شده و ترکیب گذرگاه‌های غیرهم‌سطح با پله‌ها از خصوصیات این مکان است.

کاربری قبلی پارک در دوره قبل از انقلاب، پادگان نظامی بوده است که پس از تقسیم اراضی آن بین کارمندان دولت، قسمتی از زمین‌ها باقی ماند و پارک زیبای شفق در آن شکل گرفت و تا امروز نیز به همان شکل باقی مانده است. از امکانات پارک شفق می‌توان به کتابخانه، فرهنگسرای شفق واقع در ضلع شمالی پارک، نمازخانه، آمفی‌تئاتر، سفره‌خانه سنتی،کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، وسایل ورزشی، بوفه، کافه، سرویس بهداشتی و … اشاره کرد. نکته قابل‌توجه اینکه پارک شفق در تاریخ دوم بهمن ۱۳۸۲ با شماره ثبت ۱۰۸۵۵ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

پارک شفق

2. پارک لاله

آدرس: بلوار کشاورز، تقاطع خیابان کارگر شمالی

پارک لاله یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های تهران است که در یکی از نقاط پرتردد پایتخت و در فاصله کمی از میدان همیشه شلوغ انقلاب قرار دارد. پارک لاله در سال ۱۳۴۵ با مساحتی بالغ بر ۳۵۰,۰۰۰ متر مربع ایجاد شده که قبل از آن به میدان اسب‌دوانی جلالیه مشهور بود و برای رژه مورد استفاده قرار می‌گرفت. در این پارک تندیس خیام وجود دارد که در سال ۱۳۵۱ و در ایتالیا (به سفارش انجمن آثار ملی) ساخته شده است.

بوستان لاله در گذشته به محله جلالیه معروف بود و کاربری نظامی داشت و برای فعالیت‌هایی نظیر اجرای رژه‌های نظامی، سوارکاری و همچنین، مسابقه‌های مختلف استفاده می‌شد. بعدها با فراهم آمدن امکانات ویژه تفریحی و ورزشی مانند زمین‌های بازی، غرفه‌های فرهنگی و جاذبه‌های گردشگری فراوان، بوستان لاله به یکی از بوستان‌های معروف تهران تبدیل شد. آ‌ب‌نماهای مختلف پارک لاله، تندیس عمر خیام و ابوریحان از جاذبه‌هایی هستند که پارک لاله را متفاوت از دیگر پارک ها کرده‌اند. پارک لاله یکی از پارک های تهران برای پیک نیک می تواند در نظر گرفته شود.

پارک لاله

3. پارک هنرمندان

آدرس: خیابان طالقانی، انتهای خیابان موسوی

پارک هنرمندان که با نام پارک ایرانشهر نیز شناخته می‌شود، یکی از پارک‌های معروف تهران است که سابقه تاریخی آن به دوران قاجار باز می‌گردد. این پارک در آن زمان باغ و عمارت یکی از شاهزاده‌ها و در زمان جنگ جهانی دوم محل انبار تسلیحات متفقین بود. قبل از انقلاب نیز سفارت آمریکا در کنار پارک هنرمندان قرار داشت. در سال ۱۳۷۵ شهرداری تهران زمین این پارک را به تملک خود درآورد و با تخریب بناهای اضافی، این پارک زیبا را بنا نهاد.

این پارک با فضایی دلنشین و خاص، یکی از پاتوق‌های دوست‌داشتنی اهالی هنر و جوانان است؛ خانه هنرمندان نیز در محوطه آن قرار دارد. مجسمه‌های زیبا و آثار هنری متعددی در گوشه‌وکنار پارک هنرمندان وجود دارد.

پارک هنرمندان

4. پارک دانشجو

آدرس: خیابان انقلاب اسلامی، تقاطع ولیعصر

پارک دانشجو یکی از پارک‌های قدیمی و خاطره‌انگیز تهران است. این پارک در زمینی به مساحت ۳۲,۰۰۰ متر مربع و در سال ۱۳۴۶ افتتاح شد. این پارک به‌دلیل وجود تئاتر شهر و کتابخانه تخصصی و مرکز اسناد هنرهای نمایشی در آن و همچنین مجاورت با تالار وحدت در خیابان استاد شهریار و پژوهشکده فرهنگ و هنر در خیابان انقلاب اسلامی، یکی از پاتوق‌های اهالی هنر بوده و است و هر روز افراد بسیاری به‌ویژه جوانان هنرمند و دوست‌داران هنر در آن حضور می‌یابند.

پارک دانشجو در سال ۱۳۴۶ احداث شده که در ناحیه یک منطقه ۱۱ تهران، در خیابان انقلاب اسلامی و در نزدیکی چهارراه ولیعصر واقع شده است. این پارک دارای سالن تئاتر شهر، کتابخانه دانشجو، زمین بازی کودکان، سرویس بهداشتی و بوفه است. از گیاهان موجود در این بوستان می‌توان به نارون، اقاقیا، چنار، بلوط، کاج، زیتون و مروارید درختی اشاره کرد که به‌طور منظم طراحی و کاشته شده‌اند. حتما پارک دانشجو به عنوان  یکی از پارک های تهران برای پیک نیک مناسب نیست ولی نزدیکی به دانشگاه تهران و مترو این پارک را به مکانی خاطره انگیز تبدیل کرده است.

پارک دانشجو

پارک‌های جنوب شهر تهران

1. پارک آزادگان

آدرس: منطقه ۱۵ شهرداری تهران، میدان بسیج، کمربندی آزادگان، جنوب پارک آبی آزادگان

پارک آزادگان با ۱۱۲ هزار هکتار وسعت بزرگ‌ترین پارک ایران محسوب می‌شود.

پارک آزادگان از جمله پارک‌های جنوب پایتخت محسوب می‌شود که در جنوب کمربندی آزادگان در منطقه ۱۵ قرار دارد. این پارک که ۱۱۲,۰۰۰ هکتار وسعت دارد، به‌عنوان بزرگ‌ترین پارک ایران شناخته می‌شود. زمین بازی با وسعت ۲۰,۰۰۰ متر مربع، کتابخانه‌ای دو طبقه مجهز به ۴۶,۰۰۰ جلد کتاب و۵,۰۰۰ متر مربع دریاچه مصنوعی از جمله جاذبه‌های پارک آزادگان هستند.

۹۰ گونه مختلف درخت و درختچه در این پارک وجود دارد که همین امر آن را به انتخاب اهالی منطقه برای پیاده‌روی و گشت‌وگذار تبدیل کرده است. هنگام قدم‌زدن در پارک شاهد درخت صنوبر، کاج، توت، اکالیپتوس، زبان گنجشک، تبریزی، زیتون، بید، گردو، شمشاد، توسکا، کاتالپا، بلوط و... خواهید بود. این درختان زیبا و متنوع این پارک را به یکی از پارک های تهران برای پیک نیک تبدیل کرده است. ضمن اینکه چشم‌انداز اطراف دریاچه مصنوعی برای پیاده‌روی فراموش‌نشدنی ایده‌آل است.

پارک آزادگان

2. بوستان ولایت

آدرس: انتهای اتوبان نواب، تقاطع اتوبان تندگویان

این بوستان که یکی از پارک‌های تفریحی تهران است، زمین‌های پادگان قلعه مرغی تهران در انتهای اتوبان نواب، تقاطع اتوبان تندگویان واقع شده که در سال ۱۳۹۰ با ۲۷۰ هکتار مساحت تاسیس شد و ظرفیت حضور حداقل ۱۵۰,۰۰۰ نفر بازدیدکننده هم‌زمان را دارد.

در شمالی‌ترین قسمت پارک ولایت، شهر بانوان قرار دارد که ورود آقایان به داخل آن ممنوع است. از پرطرفدارترین و مهم‌ترین فعالیت‌های تفریحی پارک ولایت، پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری است. این پارک گزینه بسیار مناسبی برای بودن به عنوان یکی از پارک های تهران برای پیک نیک است.

بوستان ولایت

3. پارک بهمن

آدرس: اتوبان تندگویان، محله نازی آباد، میدان بهمن

این پارک از جمله پارک‌های بزرگ جنوب شهر تهران است که بیش از ۱۵۰,۰۰۰ متر مربع مساحت دارد. از تجهیزات این پارک می‌توان به زمین بازی کودکان، فرهنگ‌سرای بهمن (در مجاورت بوستان)، مجتمع ورزشی بهمن، آب‌نما و سرویس بهداشتی اشاره کرد.

پارک بهمن

4. پارک بعثت

آدرس: بزرگراه بعثت، خیابان شهید صابونیان

پارک بعثت در سال ۱۳۵۲ خورشیدی ساخته شد و با مساحت تقریبی ۵۳ هکتار در جنوب تهران قرار دارد. این پارک در کنار ترمینال جنوب قرار گرفته که از این نظر استراحتگاه بسیاری از مسافران تهران است. این بوستان دارای سه ورودی شمالی، جنوبی و شرقی است.

این بوستان نخستین مجموعه تفریحی و ورزشی است که در دوره پهلوی دوم در جنوب تهران بنا شد و در بهبودی شرایط هوای جنوب تهران نقش مهمی را ایفا کرده است. همچنین برای اهالی منطقه یکی از گزینه های پارک های تهران برای پیک نیک است.

پارک بعثت

5. پارک بازیافت

آدرس: علی آباد، بالاتر از بزرگراه آزادگان غرب، بلوار دستواره، خیابان باستانی‌پور

پارک بازیافت، یکی از پارک‌های متفاوت پایتخت است که برای آموزش کودکان در زمینه محیط زیست و مفاهیم علمی بازیافت گزینه مناسبی محسوب می‌شود. در این پارک با کمک زباله‌ها و پسماندهای خشک، انواع تندیس‌ حیوانات به‌شکل هنرمندانه‌ای ساخته شده‌ است. به‌عنوان مثال، در اینجا شاهد تمساحی از در نوشابه یا فیلی از جنس لاستیک‌های دورریختنی خواهید بود. حدود ۴۵ مجسمه در این پارک وجود دارد که اکثر آن‌ها حیوانات هستند تا برای کودکان جذابیت بیشتری داشته باشند.

جالب اینکه حتی گلدان‌ها و نیمکت‌های پارک نیز از مواد بازیافتی ساخته شده‌اند. کودکان در این پارک می‌توانند در کنار تفریح و شادی، با راهکارهای خلاقانه‌ برای بازیافت زباله آشنا شوند.

پارک بازیافت

6. پارک شهر

آدرس: محدوده خیابان‌های خیام و شهید فیاض‌بخش

پارک شهر یکی از قدیمی‌ترین پارک ها و بوستان‌های معروف تهران و نخستین پارک عمومی این شهر واقع در منطقه ۱۲ است که در سال ۱۳۳۹ تاسیس شد. این پارک در مرکز تهران و در محدوده خیابان‌های خیام و شهید فیاض‌بخش قرار دارد. در واقع پارک شهر در فاصله‌ کوتاهی از بازار بزرگ تهران واقع شده است. قدمت، وسعت زیاد، بهره‌مندی از کتابخانه‌ای غنی، تنوع گونه‌های گیاهی و وجود گونه‌های نادر در بین آن‌ها، از جمله دلایل شهرت این پارک هستند. ضمن اینکه این پارک برای معلولان مناسب‌سازی شده است.

از امکانات این پارک می‌توان به موزه صلح تهران در ضلع شمالی، آکواریوم، باغ پرندگان، سایت پرنده‌نگری،‌ زمین بازی کودکان، امکانات ورزشی و دریاچه مصنوعی (با امکان گشت زدن با قایق پدالی) اشاره کرد. این پارک می تواند به عن.ان یکی از پارک های تهران برای پیک نیک گزینه مناسبی برای اهالی منطقه باشد.

پارک شهر

7. پارک رضوان

آدرس: خیابان امام خمینی، انتهای خیابان قصر الدشت، خیابان کمیل

بوستان رضوان از پارک‌های قدیمی تهران است که قدمت درختان آن به حدود نیم قرن پیش بازمی‌گردد. پارک رضوان در بزرگراه نواب، انتهای خیابان قصرالدشت، جنب خیابان کمیل واقع شده است.

بوفه، زمین بازی کودکان، شهربازی (دنیای شادی)، کتابخانه، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کتاب‌فروشی شهر کتاب، آب‌نما و سرویس بهداشتی از امکانات رفاهی این پارک است.

آب‌نما، سه زمین بازی کودکان (مرکز، شمال غربی، جنوب غربی)، زمین چمن مصنوعی فوتبال، زمین اسکیت، سالن چند منظوره ورزشی، فدراسیون شطرنج، نگارخانه، بوفه، غرفه، آمفی‌تئاتر روباز، سرویس بهداشتی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از امکانات این بوستان است.

پارک رضوان

8. پارک جنگلی توسکا

آدرس: بزرگراه آزادگان، کیانشهر جنوبی

پارک توسکا که قدمت آن به سال ۱۳۶۰ هجری شمسی می‌رسد، با امکانات بسیار خوب و متنوع خود، در روزهای آخر هفته و روزهای تعطیل پذیرای تعداد زیادی از پایتخت‌نشینان است. توسکا یکی از پارک های تهران برای پیک نیک بوده و بسیاری از افراد بساط پیک‌نیک خود را در این پارک به پا می‌کنند و در کنار دوستان و خانواده خاطرات خوشی را رقم می‌زنند. امکانات کاملی نظیر سرویس‌های بهداشتی، پارکینگ، نمازخانه، رستوران، باغ تالار و... در این محل در نظر گرفته شده است.

چشم‌انداز درختان زیبا و تنومند، هوای بسیار خوب و وجود آلاچیق‌های متعدد در سراسر پارک محیطی ایده‌آل برای تفریح و دوری از زندگی روزمره را برایتان فراهم کرده‌اند. وسایل ورزشی از دیگر امکانات این پارک محسوب می‌شوند که علاقه‌مندان در صبح‌های زود از آن‌ها استفاده می‌کنند. مسیرهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری که از یکدیگر تفکیک شده‌اند و عبور و مرور را برای همگان راحت ساخته‌اند، انتخاب بسیاری از اهالی منطقه هستند.

پارک جنگلی توسکا

دیدگاه کاربران

بابک۳۳۱۳۵۷۹۰۸:۰۲:۱۶ ۱۴۰۲/۹/۱۴
تو این هوایی که ساختید پارک رفتن هم داره
علی۳۳۱۳۶۹۸۰۹:۵۷:۴۲ ۱۴۰۲/۹/۱۴
مطالب خوبی برای معرفی پارک های تهران بود، اما بهتر نبود که این معرفی را در فصل بهار و تابستان انجام میدادید، نه در فصل پاییز و زمستان
ناشناس۳۳۱۴۱۰۶۱۵:۳۲:۱۰ ۱۴۰۲/۹/۱۴
فصل بخوره تو سرمون مگه هوا واسه مردم گذاشتن که بخوایم بریم هواخوری پارک
حسام۳۳۱۳۸۱۶۱۱:۴۴:۵۷ ۱۴۰۲/۹/۱۴
بریم پارک تو این هوای جهنمی ؟؟؟ نکنه شوخی تون گرفته ؟! یا شاید هم دارید پیشنهاد خود کشی به مردم میدین ؟! حرفهایی میزنید
حسین زاده۳۳۱۵۰۷۳۱۳:۰۷:۱۴ ۱۴۰۲/۹/۱۵
سلام. حرف های شما درست که تهران آلودگی دارد. اما شما در نظر بگیر تهران اگر همینقدر پارکها و فضای سبز را نداشت آنوقت چه میشد و چه بر سرش می آمد؟ بنده اصلا میگویم از آن ۷۰_۶۰ سال پیش باید شمال تهران یعنی از حدود فاطمی به بالا باید یکسره به باغها و فضای سبز و تفریحگاه مردم تبدیل میشد. التماس دعا دارم.
yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. آقایان «روحانی» و «ظریف»، نظری ندارید؟!

  2. نقد، آری؛ تندروی و توهین نه!

  3. دشواری پزشکیان در «راه» کابینه

  4. دولت و مردم تا دیر نشده کاری کنند...

  5. سردار رضایی: طرح نور تعطیل بردار نیست

  6. مناظر شهری دیدنی کره شمالی

  7. در اداره پست چه خبر است؟!

  8. دقیقا چه زمانی آمریکا خواست با ایران توافق کند؟!

  9. پزشکیان: به همه می گوییم در تشکیل کابینه کمک کنند اما آدمهای خودشان را معرفی می کنند

  10. انتقاد رسانه اصولگرا از اهانت به ظریف در حاشیه نمازجمعه / چرا برخی اعضای شورای شهر منتقد زاکانی شده‌اند؟

  11. نمونه ای از یک دیپلماسی موفق اقتصادی

  12. مرتضوی: تمام بدهی‌های سازمان تأمین اجتماعی را پرداخت کردیم

  13. واکنش وزیر ارشاد به استخدام برادرزاده اش در وزارت بهداشت

  14. صدور کیفرخواست رائفی‌پور/ واکنش زاکانی به تهدید استعفای برخی از اعضای شورای شهر/ ماجرای حمله تندروها به پویانفر

  15. آشی که نباید خیلی شور شود!

  16. تاکید قالیباف بر بررسی علل مشارکت پایین مردم در انتخابات/ یک پیشنهاد خوب به سعید جلیلی

  17. قالیباف: باید دغدغه‌ ۱۴ میلیون نفری که به پزشکیان رای ندادند لحاظ شود

  18. یک سیلی سخت دیگر به صهیونیست ها

  19. واکاوی علت حضور کمرنگ مردم در انتخابات

  20. زن و سیاهپوست بودن رقیب، برگ برنده ترامپ یا عامل شکست او ؟

  21. سخت است آقای پزشکیان ...

  22. با زنجیرزنان بی‌حجاب چه باید کرد؟  

  23. کاپشن پوشیدن پزشکیان یا استفاده او از کت و شلوار چقدر مهم است؟

  24. انسداد ۳۰۰ کیلومتر از مرزهای شرق ایران با دیوارهای ۴ متری

  25. ظریف: قانون اقدام راهبردی در مورد مذاکرات هسته‌ای باید رعایت شود/ آماده گفت‌وگو هستیم

آخرین عناوین