نظرات برگزیده مخاطبان الف: تعهدات دو طرف در برجام باید گام‌به‌گام اجرا می‌شد/ روحانی به ائتلاف با اصلاح‌طلبان نیاز دارد

  4020910028 ۲۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

بینندگان «الف» هر روز با ارائه نظرات خود در تکمیل و تعمیق محتوای ارائه شده مشارکت می کنند. بسیاری از این نظرات گویای دقت و توجه مخاطبان و داوری عمومی آن ها نسبت به وقایع روز است. گزیده‌ای از نظرات مخاطبان «الف» را ذیل سه مطلب پر بحث هفته به انتخاب تحریریه «الف» بخوانید.

نظرات برگزیده مخاطبان الف: تعهدات دو طرف در برجام باید گام‌به‌گام اجرا می‌شد/ روحانی به ائتلاف با اصلاح‌طلبان نیاز دارد

مطلبی با عنوان «درسی برای سرداران دیپلماسی !» با نظرات متعدد کاربران همراه شد که تعدادی از آنها را می خوانید:

*اگر زیرساخت های هسته ای نابود شده پس غنی سازی ۶۰ درصد با کدام زیرساخت داره انجام می شه؟ یعنی یک شبه زیرساخت درست شده؟

*آقایان مگر نمی گویید که برجام فاجعه بود ومملکت راصدسال به عقب برداگراین چنین است چراحالاشمادنبال برجام هستید؟راست می گویید تمام مدعیان مخالف برجام رادعوت کنیددریک مناظره زنده تلویزیونی وآقایان ظریف وعراقچی راهم دعوت کنید بعدقضاوت رابه مردم بسپارید یکطرفه به قاضی نرید وذهن مردم رابا این نظرات بیهوده مشغول نکنیدمجرمان زنده اند وشما مدعیان هم حاضریکباربرای روشن شدن حقیقت این مناظره رابرگزارکنیدلطفا.

*(پاسخ به کامنت بالا)مشکل اینجاست که ظریف و عراقچی همواره از مناظره با منتقدین برجام فرار کردند و هیچگاه حاضر به مناظره نشدند و نمی شوند.

*اگر عرضه داشتند یک نفر بهتر از ظریف سرکار می آوردند، حالا که ندارند میخواهند او را خراب کنند. مردم ظریف را دوست دارند چون دوست و دشمن خود را میشناسند

*(پاسخ به کامنت بالا)روحانی و ظریف اگر عرضه داشتن تحریم ها را لغو می کردند و ارزش پول ملی را حفظ می کردند و رتبه پاسپورت ایرانی را ارتقاء می دادند اما نتیجه برجام شون یک دهم شدن ارزش پول ملی و سقوط 15 پله ای پاسپورت ایرانی و افزایش تحریمها از 700 عنوان به 1500 عنوان تحریم شد.

*بارها گفته ام و بار دیگر هم می گویم : برجام خواست و اراده حاکمیت بود و دلایل ان نیز عبارتند از : 1.اجازه مذاکره به دولت 2.تصویب 20 دقیقه ای در مجلس اصولگرا به ریاست لاریجانی 3. تصویب فوری در شورای نگهبان 4.تصویب در مجمع تشخیص مصلحت نظام 6. تصویب در شواریعالی امنیت ملی (طبق قانون اساسی بدون تایید رهبری اجازه اجرا ندارد) منتهای مراتب پیش بینی ها درست از اب در نیامد و ترامپ رییس جمهور شد و با ادعای اینکه منافع امریکا را تامین نمی کند از برجام خارج شد.

*حتی دو تا بچه هم که هر کدوم وسیله ای از دیگری برداشته وقتی به هم اعتماد ندارن هم زمان وسیله ها رو رد و بدل می کنن اون وقت دولتمردان ما، جلو جلو به تمام تعهداتشون عمل کردن یعنی یک عمر استعمارگری آمریکا، فرانسه و ... رو نمی دونستن؟؟؟

*انواع و اقسام دلایل وتوجیهات رو میارید که بگید برجام بد بود،خب پس چرا هنوز دنبال احیای برجام هستید؟

*(پاسخ به کامنت بالا)هیچ کس بدنبال احیای اون برجام خسارت بار نیست اگر توافقی هم صورت بگیرد به طور کل با برجام متفاوت است و تامین کننده منافع ملی و تضمین کننده لغو تحریمها خواهد بود.

*هدف اصلی برجام لغو تحریمهای ظالمانه بود که محقق نشد اگر اجرای تعهدات ایران گام به گام با توجه لغو تحریمها صورت می گرفت برجام به خسارت محض تبدیل نمی شد.

*اگر بفرض محال مشکلمان با امریکا هم حل شود اداره کشور با راه و رسم کنونی هیچ تغییری در سرنوشت اقتصادی مردم نخواهد داشت و کماکان اقشار ضعیف و متوسط روز به روز ضعیف تر و ضعیف تر خواهند شد و یک اقلیت ثروتمند قدرت مدار نیز ساعت به ساعت بر قدرت و ثروت خود خواهند افزود. بعنوان نمونه عضویت ایران در پیمان های شانگهای و گروه بریکس و ... تا کنون هیچ دستاوردی برای مردم نداشته است و از فشار اقتصادی بر مردم حتی اندکی نیز کم نکرده است.

***

مخاطبین الف درباره مطلب «چشم‌بسته شمشیر زدن!» نظرات متعددی ارسال کردند که تعدادی از آنها را می‌خوانید:

*اصولگراها جز تحریم و مالیات و فلترینگ چیزی برای مردم ندارند

*(پاسخ به کامنت بالا)تا اصلاح طلب هست فتنه و اشوب و تحریم هم هست.

*اصولگراها باید پاسخگو تحریم های مردم باشند هیچ ایرانی در بیشتر کشورهای دنیا نمی تواند یک حساب بانکی داشته باشد !

*(پاسخ به کامنت بالا)روحانی که میگفت هیچ توافقی را امضاء نمی کنیم مگر اینکه تحریمها همان روز و بالمره لغو شود ! باید پاسخگو باشد چرا تحریمها لغو نشد ؟!

*ازدولت حسن در دور دوم جز فقر وفلاكت نديديم!!از اين دولت هم جز افزايش ماليات و دست درجيب قشر كارمند وكارگر وگراني چيزي بيرون نيومده

*هر وقت بحثی از ناتوانی های دولت فعلی به میان می آید. فورا اعلام می کنید روحانی بنزین را گران کرد و موارد این چنینی .... همه ایرداتی که می گویید به نحوی پاسخ دارد به جای خود اما اگر روحانی تخلف کرده و قوه قضائیه برخورد نمی کند به معنی شریک جرم بودن است. اتفاقا آقای رئیسی در همان موقع رئیس دستگاه قضا بودند چرا برخورد نکردند و حالا چرا برخورد و محاکمه نمی کنید. فقط حرف می زنید.

*اگر انتقاد ایشان در حال حاضر به جاست (که خودتان هم اذعان دارید)، مسئولین باید توجه کنند. حالا اینکه چرا قبلا گفته یا نگفته چه ربطی دارد. متاسفانه مسئولین همواره نتایج ناکارآمدی خودرا به گردن قبلی ها می اندازند.

*روحانی تمام تلاشش رو برای رفع تحریم ها کرد و تا زمان آمدن ترامپ دیوانه موفق هم شد بخشی از تحریم ها رو برداره ، اوضاع اینترنت و آزادی هم زمان روحانی خیلی بهتر بود

*(پاسخ به کامنت بالا)تلاش روحانی بی حاصل بود زیرا تحریمها بیش از دو برابر و نرخ دلار 10 برابر شد.

*جالبه نویسنده مشکلات رو انکار نمیکنه فقط میگه چون قبلا نگفتید الان هم نگید . تکلیف میلیون ها ایرانی که با این مشکلات درگیر هستند چی میشه؟ عدالت رو بر اساس رفتار متقابل خودتون با همدیگه میسنجید؟ شاخصه های دیگری برای عدالت که شامل مردم هم بشه ندارید؟

*فرق روحانی با رئیسی این بود که روحانی منتقدان را بیسواد و بی شناسامه خطاب می کرد اما رئیسی گفت ما منتقدان را دارای هویت و شناسنامه می دانیم و برای انها احترام قائل هستیم.

*جسارتاً عرض مي كنم كه چطوره كه جناب حاج حسين در جريده شريفه كيهان همه چيز را مي نويسه و در خيلي موارد تكرار است ، حالا چه عيب داره جناب مسيح مهاجري هم در جريده شريفه خودش مطالبي بنويسه . انتقاداتي بكنه !

*بین اصولگراها که کسب و کار مردم رو در اینترنت تعطیل کردن با اصلاح طلب ها که طرفدار فیلترینگ نیستن خیلی تفاوت هست . همه استارت آپ های ایران به خارج مهاجرت کردن می‌دونی چقدر می توانستند برای کشور ارز آوری داشته باشند ؟

*اقاي مهاجري اتش توپخانه اش رو روانه دولت و مجلس كرده!از اونور اصولگراها كه در زمان حسن هر روز صحبت از قيمت گوشت ومرغ و دلار ميكردن الان ٣ساله خاموشن وبه به چه چه ميكنن!نتيجه: هردولتي كه سركار اومده توسط هم حزبي ها مورد تشويق و توسط مثلا رقبا مورد سرزنش قرار گرفته!ولي به طور كلي وضع مردم بهتر نشده كه هيچ دولت به دولت بدتر شده!هيچكس هم جوابگو نيست

***

مطلب ««نه» به روحانی!» با نظرات متعدد کاربران الف همراه شد که تعدادی از آنها را می خوانید:

*روحانی دو بار از مردم رای به دست آورد. در دور دومش به خاطر تیم ضعیفش محبوبیتش را نزد مردم از دست داد. ولی عملکرد بسیار ضعیف دولت رئیسی موجب محبوبیت مجدد روحانی شده است.

*روحانی ثبات شخصیت سیاسی و اخلاقی ندارد. در صداقت او سابقه خوبی دیده نمی شود. ابتدای انقلاب نیز تندروی زیادی به خرج می داد.

*احتمالا در اکثر استان ها کاندیداها به تعداد نمایندگان مورد نیاز تائید صلاحیت می شوند و نیازی به رقابت هم نخواهد بود.

*روحانی و اصلاح طلبان با فشار نتانیاهو بر ترامپ برای خروج از برجام و بدنبال ان جنگ اقتصا دی از صخنه سیاسی ایران حذف شد..روحانی دیگر شانسی در انتخابات ندارد و با توجه به پایبندی او به رهبری و انقلاب وارد انتخابات شده است.تاریخ ایینه عبرت و چراغ راه اینده است. نباید با صندوق های رای قهر کرد.

*ایشان با کاندیدا شدن در واقع با این هدف که سنگ مفت و گنجشک مفت دو باره پا به عرصه گذاشته است

*روحانی به ائتلاف با اصلاح طلبان احتیاج دارد اما اصلاح طلبان دیگه هیچ نیازی به روحانی ندارند.

*یکی از سوالات مردم در سالهای پایانی روحانی این بود که امروز برق چند ساعت قطع میشود؟ با این وضعیت کشور را تحویل دادند بقیش بماند

*دوست گرامی در دولت رئیسی به جای قطع برق نواحی مسکونی برق شهرک های صنعتی و کارخانه ها را قطع میکنن ، شما فکر میکنید دولت جدید چطور ناترازی برق را جبران کرده!!!

*مردم در سال 92 تصور می کردند که روحانی همان خاتمی است در حالیکه روحانی کپی برابر با اصل هاشمی بود و همان افزایش 10 برابری نرخ دلار و سکه و مسکن و ماشین و تورم افسارگسیخته که در دولت هاشمی وجود داشت در دولت روحانی دوباره تکرار شد.

*در اين شرايط جاي هاشمي خاليست روحاني وجاهت رهبري يك جريان را ندارد

*من به شخصه کلا امیدم رو به همه این آقایون چه اصولگرا و چه اصلاح طلب از دست دادم.

*بزرگان کشور در خفا از ایشان بخواهند که خودشان بخاطر حفظ اندک کرامت انصراف دهند و برای خود و کشور حاشیه درست نکنند

*(پاسخ به کامنت بالا)روحانی برای رونق انتخابات و تشویق به حضور مردم در انتخابات ثبت نام کرده و آمده تا رقابت کند. اصولگرایان و طرفداران واقعی نظام باید از او متشکر باشند

*کدام خسارت ؟ توافق با غرب ؟ تورم در دولت اول روحانی تا خروج ترامپ دیوانه از برجام زیر ده در صد بود

*(پاسخ به کامنت بالا)اولا روحانی اول کار، تورم را به وسیله رکود اقتصادی کنترل کرده بود که فقط به نفع شما کارمندان بوده که در هر صورت حقوق ثابتتان را دارید دوما منتقدان می گفتند این توافق شما با این دولت آمریکاست و دولت بعدی ممکن است زیر برجام بزند ولی برجامییون می گفتند این طور نیست

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۳۱۰۱۶۷۱۷:۱۶:۵۶ ۱۴۰۲/۹/۱۰
اصل برجام خیانت بود
ناشناس۳۳۱۰۸۸۲۱۴:۲۲:۱۶ ۱۴۰۲/۹/۱۱
مگه برجام بد نبود پس چرا در این دولت مدام خواهش میکنند به سر میز مذاکره برگردد و همان متن را توافق کند ؟
ناشناس۳۳۱۰۱۸۶۱۷:۴۰:۳۷ ۱۴۰۲/۹/۱۰
شما که عرضه دارین چرا در آزادی دارایی های ایران اینهمه ضعیف عمل میکنید که در توافقی که میکنید شما به تعهدات خود عمل میکنید و امریکا مانع از آزادی پولهای ایران میشود؟!؛
ناشناس۳۳۱۰۶۵۱۰۸:۴۷:۰۵ ۱۴۰۲/۹/۱۱
اینبار کوتاهی و مماشات از سوی دستگاه ها و سازمان های متولی امر عفاف و حجاب پذیرفته نیست هر دستگاه مسولی که در انجام وظایفش در امر اجرای قانون عفاف و حجاب کوتاهی داشته باشد باید به شدید ترین وجه با آنها برخورد شوند
ناشناس۳۳۱۰۶۹۳۱۰:۱۵:۴۲ ۱۴۰۲/۹/۱۱
با برجام فقط 1/7 میلیارد دلار ازاد شد حالا با دیپلماسی فعال دولت بدون برجام 30 میلیارد دلار از اموال کشور ازاد شد و در دسترس قرار گرفت.
ناشناس۳۳۱۰۲۱۶۱۸:۲۶:۰۵ ۱۴۰۲/۹/۱۰
در حساس ترین دوران و شرایط در دهه ۹۰ متاسفانه ضعیفترین دولت ایران بعد از انقلاب روی کار آمد که به حرف هیچکس گوش نمیکرد وشد آنچه که نباید میشد.
ناشناس۳۳۱۰۶۵۶۰۸:۵۵:۰۲ ۱۴۰۲/۹/۱۱
لاریجانی یار غار و گرمابه گلستان روحانی شده بود و به او قول داده بودند دولت کمک می کند تا یار غار رییس جمهور شود و در عوض یار غار هم در مجلس جلوی استیضاح وزرا را گرفت و جلوی چندین تفحص مهم از جمله تفحص از بانک مرکزی و شبکه بانکی را گرفت و تفحص از بورس که باعث ریزش وسیع مردمی شد را هم نگذاشت انجام شود
ناشناس۳۳۱۰۲۶۵۱۹:۲۲:۴۱ ۱۴۰۲/۹/۱۰
در دوران روحانی قیمت ارز و طلا و مسکن و خودرو و موبایل و غیره 10 برابر شد یعنی مردم 10 برابر فقیر شدند.
ناشناس۳۳۱۰۲۶۸۱۹:۲۴:۲۶ ۱۴۰۲/۹/۱۰
اون کسانی که در مقابل افزایش 10 برابری نرخ دلار در دولت قبل سکوت کرده بودند حالا برای افزایش قیمت مرغ یقه چاک می کنند !
ناشناس۳۳۱۰۶۷۴۰۹:۳۲:۴۳ ۱۴۰۲/۹/۱۱
تازه 50 درصد افزایش قیمت آن هم بر می‌گردد به بانی وضع موجود
ناشناس۳۳۱۰۲۷۲۱۹:۲۸:۱۸ ۱۴۰۲/۹/۱۰
اصولگرا از اصلاح طلب بدتر اصلاح طلب از اصولگرا بدتر .
ناشناس۳۳۱۰۲۸۹۱۹:۴۴:۳۲ ۱۴۰۲/۹/۱۰
نتانیاهو بعد از برجام گفت خیال ما تا 25 سال از بابت ایران راحت شد مقام معظم رهبری هم در پاسخ فرمودند رژیم صهیونیستی 25 سال اینده را نخواهد دید.
ناشناس۳۳۱۰۲۹۱۱۹:۴۷:۴۹ ۱۴۰۲/۹/۱۰
در قرن بیست و یکم در هیچ کشوری قطعی برق نداریم روحانی مملکت را 100 سال عقب برد و به عهد خاموشی برگشتیم.
ناشناس۳۳۱۰۲۹۵۱۹:۴۹:۵۲ ۱۴۰۲/۹/۱۰
روحانی و ظریف 8 سال در سراب و توهم رابطه با غرب پول و وقت و زندگی میلیونها ایرانی را به تباهی کشاندند.
ناشناس۳۳۱۰۳۲۱۲۰:۳۳:۵۰ ۱۴۰۲/۹/۱۰
اصلاحات در فتنه 88 رسما خروج از حاکمیت را اعلام کرد و از امریکا خواست که تحریم ها علیه ایران را افزایش بدهند.
ناشناس۳۳۱۰۳۲۶۲۰:۴۶:۰۶ ۱۴۰۲/۹/۱۰
برجام یعنی اینکه دشمن تلاش می کند جلوی پیشرفت علم و صنعت در ایران را بگیرد.
ناشناس۳۳۱۰۳۲۸۲۰:۴۷:۵۸ ۱۴۰۲/۹/۱۰
درس عبرت برجام این بود که هرگز نباید به مذاکره و تعامل با دولتهای بدعهد و خبیث اعتماد کنیم.
ناشناس۳۳۱۰۳۳۰۲۰:۴۸:۵۵ ۱۴۰۲/۹/۱۰
دولت روحانی که فاجعه بود صد رحمت به احمدی نژاد.
ناشناس۳۳۱۰۳۳۵۲۰:۵۴:۲۱ ۱۴۰۲/۹/۱۰
تخلفات دولت قبل در بورس و ارز باعث ضرر و زیان میلیون ها نفر از مردم شد قوه قضاییه باید در اسرع وقت به پرونده اینها رسیدگی نماید.
ناشناس۳۳۱۰۴۷۶۲۳:۳۵:۱۱ ۱۴۰۲/۹/۱۰
اصولگراها جز تحریم و مالیات و فلترینگ چیزی برای مردم ندارند
ناشناس۳۳۱۰۶۹۸۱۰:۱۹:۵۱ ۱۴۰۲/۹/۱۱
اصلاح طلبان بجز فساد چیزی برای مردم ندارند رکورد اختلاس با رقم 92 هزار میلیارد تومان در دولت قبل شکسته شد.
ناشناس۳۳۱۰۷۰۶۱۰:۲۷:۱۲ ۱۴۰۲/۹/۱۱
اصلاح طلب ها فاسد هستن در سالهای 93 و 94 فرش های گران قیمت و نفیس کاخ سعداباد را جمع کردند و بردند.
ناشناس۳۳۱۰۵۶۸۰۳:۰۰:۵۱ ۱۴۰۲/۹/۱۱
همين امروز كل تحريم ها را يكجا بردارند واف اي تي اف هم پذيرفته شود اتفاق خاصي نمي افتد چون اقتصاد غرب در دست بخش خصوصي است وريسك سرمايه گذاري در ايران بالاست ضمن آنكه زير ساخت هاي سيستم هاي اقتصادي ايران به شدت غير جهاني نا آماده است وزمان زيادي لازم است تا مجددا با دنيا هماهنگ شود
ناشناس۳۳۱۰۷۱۱۱۰:۳۳:۱۰ ۱۴۰۲/۹/۱۱
*(پاسخ به کامنت بالا)هیچ کس بدنبال احیای اون برجام خسارت بار نیست اگر توافقی هم صورت بگیرد به طور کل با برجام متفاوت است و تامین کننده منافع ملی و تضمین کننده لغو تحریمها خواهد بود... بارها دولت مردان رئیسی اعلام کرده اند که حاضر هستند دقیقا همان برجام را زنده کنند.
ناشناس۳۳۱۰۷۱۹۱۰:۵۳:۱۹ ۱۴۰۲/۹/۱۱
برجام ضمانت اجرایی نداشت دولت رئیسی برجام را با تضمین لغو موثر تحریمها و تامین منافع ملی می خواهد.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  14. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  15. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  18. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  19. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  20. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  21. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  22. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  4. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  5. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  6. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  7. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  8. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  9. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  10. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  11. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  12. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  13. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  14. رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد/ اگر حال جامعه کارگری خوب شود، حداقل نیمی از مردم حالشان خوب می‌شود

  15. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  16. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

  17. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  18. ناصر ایمانی: فرض کنیم یکی از این صحنه های ضرب و شتم ....

  19. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده/ توضیح معاون رئیسی درباره استقرار فراجا در بنیاد نخبگان

  20. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

  21. ضرب‌الاجل مجلس برای دولت / منتظر مدیریت بازار ارز هستیم  

  22. صدای خُرد شدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد

  23. رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است

  24. همسر سید مصطفی خمینی درگذشت

  25. قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

آخرین عناوین