پاسخ وحیدی به ادعای ردصلاحیت شده ها/ واکنش جبلی به سخنان مجری صداوسیما درباره روحانی/ مخالفت مجلس با استعفای نادران

  4020830073 ۱۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

پاسخ وحیدی به ادعای ردصلاحیت شده ها/ واکنش جبلی به سخنان مجری صداوسیما درباره روحانی/ مخالفت مجلس با استعفای نادران

پاسخ وحیدی به ادعای داوطلبان ردصلاحیت شده

احمد وحیدی، وزیر کشور در گفت و گو با ایسنا درباره طرح برخی اظهارات توسط داوطلبان ردصلاحیت شده در انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: ما این اظهارات خیلی محدود که توسط چند نفر مطرح شده است را رد می‌کنیم. سیاست دولت و وزارت کشور، حضور حداکثری داوطلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی بوده است.

وزیر کشور ادامه داد: تلاش زیادی هم برای اجرای قانون جدید انتخابات انجام گرفت. تعداد قابل توجهی هم ثبت نام کردند و صلاحیت حدود ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر در هیات‌های اجرایی تایید شد. این آمار کم سابقه بوده است و تاکنون چنین عددی را نداشته ایم.

وحیدی خاطرنشان کرد: فعلا مرحله اول بررسی‌ها تمام شده و کسانی که صلاحیت آنها تایید نشده یا احراز صلاحیت نشده‌اند، فرصت شکایت دارند. هیات‌های نظارت هم تقریبا ۵۰ روز فرصت بررسی صلاحیت را دارند.

وی تصریح کرد: هیات‌های اجرایی مطابق قانون مستقل عمل کرده و بر اساس نظرات مراجع پنجگانه تصمیم گیری می‌کنند.

***

واکنش جبلی به سخنان مجری صداوسیما درباره روحانی

پیمان جبلی، رئیس صداوسیما در گفت‌وگو با ایلنا، در مورد انتقادات موجود به ادبیات برخی مجریان صداوسیما و اینکه آیا قرار است تذکری به این افراد داده شود، گفت: صداوسیما ده‌ها شبکه در تلویزیون و رادیو دارد که بخش عمده‌ای از آن‌ها برنامه زنده است، به هرحال طبیعت برنامه‌های زنده است که گاهی اوقات چه مجری و چه مهمان و کارشناس برنامه ممکن است در برنامه زنده‌ مواضع، نکات و یا ادبیاتی را به کار ببرند که چه به لحاظ سیاست‌های کلان رسانه و چه به لحاظ اصول حرفه‌ای رسانه مورد تایید نباشد.

رئیس سازمان صداوسیما تاکید کرد: نباید این اتفاقات رخ دهد، قطعا و یقیناً مواردی که کارشناسان و مهمانان این مواضع را بگیرند، چون عضو بدنه صداوسیما نیستند، این‌ها موضع رسانه ملی نیست. مواردی هم که گاهی اوقات مجریان چه با ادبیات ناشایست و چه با طرح موضوعاتی که اخلاقاً پرداختن به آنها درست نیست به ویژه در مورد افرادی که روی آنتن نیستند که از خودشان دفاع کنند، به لحاظ اخلاقی اتفاق خوبی نیست.

وی خاطرنشان کرد: ما به شدت حساسیت داریم، من به شخصه خودم حتی قبلاً تاکید و به همه شبکه‌ها ابلاغ کردم که اگر موارد استثنایی اتفاق بیفتد (زیرا بسیار مواردش اندک است) هر مورد خاصی هم باشد ما جداگانه تذکر می‌دهیم و هم یادآوری می‌کنیم، اگر در حدی باشد که توبیخ کنیم، توبیخ هم می‌کنیم.

جبلی در پاسخ به این که اگر کسی که نام او در برنامه‌های زنده آمده بخواهد از خود در صداوسیما دفاع کند آیا آنتن زنده به وی داده می‌شود، بیان کرد: بستگی به مورد ما بررسی می‌کنیم تا اخلاقاً این حق را به کسی که به او تعریضی شده است بدهیم. مواردی که امکان‌پذیر شود و مورد توافق قرار گیرد، انجام می‌شود؛ زیرا گاهی اوقات طرف مقابل شرایطی را می‌گذارد که شاید روی آنتن قابل تحقق نباشد اما مواردی که بشود این کار انجام می‌شود.

وی در خصوص این‌که نمونه بارز این اتفاق را در مورد ثبت‌نام رئیس دولت‌های یازدهم و دوازدهم در انتخابات خبرگان مشاهده کردیم که مجری صداوسیما در جایگاه شورای نگهبان قرار گرفت و مطالبی عنوان کرد، گفت: این از جمله مواردی بود که خلاف سیاست‌های رسانه‌ای ابلاغ شده به شبکه‌ها است.

***

مخالفت مجلس با استعفای نادران در جلسه غیرعلنی

به گزارش ایرنا، در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی، بررسی تقاضای استعفای الیاس نادران به صورت غیرعلنی در دستور کار نمایندگان قرار گرفت.

محمدباقر قالیباف که ریاست صحن مجلس را بر عهده داشت پس از گذشت حدود یک ساعت و نیم از جلسه غیرعلنی، در این باره توضیح داد: جلسه بررسی تقاضای استعفای آقای نادران به صورت غیرعلنی برگزار شد و وی به مدت ۳۰ دقیقه مطالب خود را بیان کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: آقای نادران در این جلسه نقاط قوت، ضعف و اشکالات مجلس را تشریح کرد. همچنین پنج نفر از نمایندگان به عنوان مخالف استعفا صحبت کردند و در نهایت بیش از ۹۰ درصد نمایندگان مجلس با استعفای وی مخالفت کردند.

وی خاطرنشان کرد: خوشحالیم که در خدمت این برادر عزیز هستیم که به رای مجلس احترام گذاشت و بدون شک ایشان از چهره‌های علمی و با تجربه در حوزه اقتصاد هستند و امید است بیش از این هم در خدمت ایشان باشیم.

سیدمجتبی محفوظی، نماینده آبادان در گفت و گو با ایرنا درباره جزییات این جلسه توضیح داد: یکی از دغدغه‌های آقای نادران نحوه اداره مجلس بود و معتقد بود برخی از تصمیم گیری‌ها اگر بهتر انجام می‌شد، اثر مطلوب تری بر جامعه می گذاشت.

نماینده مردم آبادان در مجلس افزود: همچنین وی برخی از مسائل را مطرح کرد که رییس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد برای همه این دغدغه‌ها و مسائلی که طرح شده، جواب کافی دارد ولی پاسخ وی سبب می‌شود وقت مجلس گرفته شود.

وی ادامه داد: پنج نماینده مخالف استیضاح هم نظرات خود را در این باره بیان کردند و در نهایت ۲۲۰ نماینده به استیضاح آقای نادران رای مخالف دادند.

محفوظی خاطرنشان کرد: در نهایت وی همراه با تعداد دیگری از نمایندگان در جایگاه هیات رییسه حاضر شد و با قالیباف روبوسی کرده و در حقیقت این موضوع ختم به خیر شد.

همچنین محمدرضا میرتاج الدینی به برخی از دغدغه‌های نادران در جلسه استعفای وی اشاره کرد و گفت: موضوع چگونگی اجرای آیین نامه داخلی مجلس، مسائل اقتصادی کشور، شیوه اداره صحن مجلس و ظرفیتی که مجلس برای اثرگذاری بر جامعه دارد، از جمله مسائلی بود که آقای نادران درباره آن سخن گفت که رییس مجلس برای جلوگیری از گرفته شدن وقت مجلس از پاسخ به این حواشی خودداری کرد.

وی خاطرنشان کرد: در نهایت برای جلوگیری از شکاف بین جریان‌های انقلاب، نادران با حضور در جایگاه هیات رییسه و رو بوسی با قالیباف، حواشی را به پایان برد.

***

18 درصد افزایش حقوق کارکنان دولت در سال آینده

به گزارش ایسنا، احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد در نشست خبری با ارائه توضیحاتی درباره کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۳، اظهار کرد: با توجه به اینکه هدف اصلی دولت کنترل تورم است، در تدوین لایحه بودجه ۱۴۰۳ تلاش شده ارقام درآمدی بودجه به صورت واقع‌بینانه و قابل تحقق تنظیم شود. در لایحه بودجه ۱۴۰۳ مجموع رشد منابع بودجه عمومی دولت قریب به ۱۸ درصد نسبت به بودجه سال جاری است.

خاندوزی ادامه داد: در هدف دوم به دنبال افزایش سهم درآمدهای پایدار و کاهش سهم فروش نفت در بودجه بودیم. در بخش حقوق و دستمزد نیز رشد حقوق کارکنان دولت ۱۸ درصد و بازنشستگان ۲۰ درصد نسبت به امسال پیشنهاد شده است.

سخنگوی اقتصادی دولت تاکید کرد: در مجموع با افزایش درآمدهای پایدار و کاهش هزینه‌ها، کسری تراز عملیاتی بودجه پیشنهادی سال آینده نسبت به سال جاری از ۴۵۷ هزار میلیارد به ۳۰۷ هزار میلیارد تومان کاهش پیدا کرده است.

***

رئیس دانشگاه شریف برکنار شد

به گزارش مهر، علی شمسی پور سخنگوی وزارت علوم در تویتتی اعلام کرد: دکتر سیدعباس موسوی عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف امروز صبح به عنوان سرپرست جدید آن دانشگاه معرفی شد و از زحمات صادقانه آقای دکتر رسول جلیلی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

به نظر می‌رسد تغییر ریاست دانشگاه شریف پیرو اتفاقات ناهنجار در مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان پردیس کیش دانشگاه باشد. در آن زمان نیز سخنگوی وزارت علوم درتوییتی اعلام کرده بود: وزیر علوم دستور پیگیری و بررسی و اعلام نتیجه ظرف ۴۸ ساعت را صادر کرده است. با متخلفین در هر سطحی برخورد قانونی و جدی انجام خواهد شد.

***

مجلس به متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان رأی داد

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی نوبت صبح امروز و در ادامه بررسی مواد ارجاعی از کمیسیون تلفیق، بند الحاقی ۱ ماده ۲۹ لایحه برنامه هفتم توسعه را تصویب کردند.

طبق این مصوبه، به منظور عدالت در پرداخت حقوق شاغلان و بازنشستگان و نیز منتاسب سازی حقوق بازنشستگان با ۹۰ درصد حقوق و فوق العاده های مستمر مشمول کسور شاغلان مشابه و همتراز، دولت مکلف است تا پایان سال سوم برنامه اقدام لازم را به عمل آورد این افزایش از سال ۱۴۰۳ در سال اول معادل ۴۰ درصد و در سال های دوم و سوم هر کدام ۳۰ درصد ما به التفاوت تا ۹۰ درصد یاد شده خواهد بود. آئین نامه اجرائی این بند به تصویب هیئت وزیران می رسد.

مخالفت مجلس با پرداخت مساوی یارانه حامل‌های انرژی به مردم

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت صبح روز سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی، درباره موارد ارجاعی به کمیسیون، پس از مخالفت با تصویب بند الف ماده ۳۱ این لایحه به شرح زیر به حذف آن رای دادند:

«به منظور توسعه عدالت اقتصادی و بهبود توزیع درآمد، اقدامات زیر تا پایان سال اول برنامه انجام می شود:

الف- دولت مجاز است در راستای عدالت در توزیع درآمد، مبارزه با قاچاق، بهینه سازی مصرف انرژی با فراهم‌سازی زیر ساخت‌های لازم، بر اساس آیین نامه اجرائی که به تصویب هیأت وزیران می‌رسد، اقدامات لازم را برای بهره‌مندی مساوی ایرانیان ساکن در کشور از یارانه حامل‌های انرژی به عمل آورد.»

***

آخرین وضعیت پرونده‌های قتل داریوش مهرجویی

به گزارش ایسنا، مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری  در پاسخ به سوالی در باره آخرین وضعیت پرونده قتل داریوش مهرجویی و وحیده محمدی فر گفت: در خصوص پرونده مرحوم داریوش مهرجویی و همسرشان تا الان ۴ نفر متهم که حاضر در صحنه قتل بودند و به اعمال ارتکابی اقرار داشتند. علاوه بر این اقراری که متهمان داشتند امارات دیگری هست که در پرونده وجود دارد و بر موضوع و ارتکاب قتل دلالت دارد.

ستایشی ادامه داد: یکی ازموارد و نکاتی که مطمح نظر بازپرس و دادستان ما در شهرستان فردیس واقع شده این است که آلت قتاله خون آلود  و اموال مسروقه‌ای در محله اختفای متهمان بوده است؛ مثل طلایی که کشف شده و به تایید دخترشان رسیده و درمحل اختفای متهمان بوده است.  خونی در محل ارتکاب جرم کشف شده و این خون در صحنه قتل با خون یکی از متهمان انطباق دارد. گوشی مقتولین از منزل یکی از متهمان کشف شده است. بازبینی پیام هایی که در گوشی تلفن بوده دلالت بر این موضوع دارد.  تحقیقات ادامه دارد. استعلاماتی صورت گرفته است. منتظر جلب به دادرسی و صدور کیفرخواست هستیم. ان شاءالله در نیمه اول آذرماه پرونده به صدور کیفرخواست منتهی خواهد شد

وی همچنین درباره پرونده توماج صالحی گفت: پرونده فرد مورد نظر در محکمه صالح با صرف وقت موسع اتهامات او مورد رسیدگی واقع شد و دادگاه در خصوص متهم رای را صادر کرد. متعاقبا در اجرای حقوقی که مقررات دادرسی ما از جمله قانون آیین دادرسی کیفری برای متهمان قائل است، متهم از حق قانونی خود به عنوان «اعتراض به تصمیم دادگاه بدوی» استفاده می کند و «فرجام خواهی» او صورت می پذیرد.

سخنگوی قوه قضاییه افزود: در فرجه مقرر پرونده‌ او (توماج صالحی) جهت رسیدگی به فرجام خواهی متهم نسبت به رای بدوی به دیوان عالی کشور ارسال می شود. دیوان عالی کشور با ارجاع پرونده ارسالی به شعبه ای از شعب دیوان عالی، فرایند رسیدگی را مورد توجه قرار می دهد. نهایتا قضات محترم رسیدگی کننده به این پرونده تصمیمی که می گیرند مبین اعمال مقررات قسمت دوم از بند ب ماده ۴۶۹ است.

وی افزود: دادگاه در مقام توجه به تصمیم مرجع بالاتر با رعایت مقررات ۲۴۲ آیین دادرسی کیفری یکی از قرارهای شدید که قرار بازداشت موقت «فک» می کند و تبدیل به «قرار وثیقه» می شود و متهم وثیقه را تودیع می‌کند و آزاد می شود. پرونده در جریان رسیدگی است.

ستایشی گفت: نظر مرجع بالاتر این بوده که نسبت به برخی از اتهامات باید دادگاه تصمیم دیگری اتخاذ کند. ان‌شاءالله در آینده این پرونده رسیدگی خواهد شد و مطابق مقررات اطلاع رسانی می کنیم.

 

***

پرسش‌هایی درباره محکومیت فرماندار سابق قزوین

رجانیوز نوشت: «مسئلۀ محکومیت‌ها و بازداشت غلامحسن اسلامی صدر سؤالات متعددی را در اذهان عمومی ایجاد کرده است؛ چرا دادگاه جانب فرماندار فسادستیز را در مقابل مالکی که عملکرد آن در کارخانه‌های نخ مشخص است نگرفت؟

چگونه اقدامات افشاگرانه و مطالبه‌گرانۀ آقای اسلامی صدر که نفع شخصی هم در این ماجراها نداشت، تبدیل به پرونده‌های نشر اکاذیب شد؟

تشویش اذهان عمومی توسط اسلامی صدر چگونه برای دادگاه‌ها اثبات شد؟ عبارت «به طور فاحشی مغبون شده است» چگونه مصداق نشر اکاذیب قرار گرفت؟

چه شد که پرونده‌ای که رئیس سابق دستگاه قضا برای آن دستور به رسیدگی ویژه داده بود و امام‌جمعه قزوین معتقد بود در آن «قانون خواری» صورت‌گرفته ناگهان مختومه و متهمان آن تبرئه شدند؟ چگونه فردی که به گفتۀ بهادری جهرمی سخنگوی دولت، به‌خاطر مقابله با فساد و گزارشگری فساد به آن نشان اعطا و به سمت فرمانداری قزوین رسیده است، توسط قوۀ قضائیه مجرم شناخته می‌شود؟ و...

اقدام درست این است که قوۀ قضائیه به‌جای احضار مجازی افرادی که از آرای محکومیت آقای اسلامی صدر قانع نشدند، برای افکار عمومی شفاف و کامل توضیحات و جواب‌های قانع‌کننده ارائه کند.»

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۲۹۹۵۷۱۲۰:۴۷:۳۶ ۱۴۰۲/۸/۳۰
بسیاری از رد صلاحیت شده ها باید زمین را ببوسند و سجده شکر بجای آورند که با رافت اسلامی روبرو شده اند که برای محاکمه به قوه قضاییه معر فی نشده اند
ناشناس۳۲۹۹۹۲۷۰۸:۵۲:۴۰ ۱۴۰۲/۹/۱
مدعی العموم باید به رد صلاحیت ها ورود کند و افرادی را که تشخیص میدهد باید در قوه قضاییه محاکمه شوند به قوه قضاییه معرفی نماید
ناشناس۳۲۹۹۹۴۹۰۹:۱۵:۲۲ ۱۴۰۲/۹/۱
از قاضی القضات اژه ای درخواست میشود از مدعی العموم بخواهند به تخلفاتی که باعث رد صلاحیت افراد شده ورود کنند بسیاری از آنها باید مورد محاکمه واقع و به مجازات های قانونی برسند
ناشناس۳۲۹۹۶۶۱۲۲:۲۸:۲۶ ۱۴۰۲/۸/۳۰
ظاهرا حقوق مهر و آبان کارمندان 10 درصد افزایش یافته
ناشناس۳۲۹۹۸۰۳۰۲:۱۱:۵۶ ۱۴۰۲/۹/۱
آقای وزیر که صحبت از افزایش حقوق ۱۸ درصدی برای سال آینده می کنید لطفا فیش حقوقی خود را منتشر کنید هر چند که منافع جانبی شغل را نمیتوان محاسبه نمود و برای افراد مختلف است
ناشناس۳۲۹۹۸۲۹۰۵:۵۶:۴۶ ۱۴۰۲/۹/۱
آقای وحیدی مسئله تایید کیلویی شده است؟ این چه برنامه ای است دیگر، بخدا ما می فهمیم نتیجه میشه این مجلس فشل و وضعیت فعلی ایران
علی۳۲۹۹۸۳۵۰۶:۵۱:۱۷ ۱۴۰۲/۹/۱
تورم 50 درصدی و افزایش حقوق 18 درصدی !!!!!!
ناشناس۳۲۹۹۸۸۳۰۸:۰۲:۱۴ ۱۴۰۲/۹/۱
نادران میخواد استعفا بده مجلس میگه نه نمیشه چه بازی مسخره ای
ناشناس۳۲۹۹۹۱۴۰۸:۴۰:۲۹ ۱۴۰۲/۹/۱
چندین سال است که حقوق کارمندان کمتر از 1/3 تورم افزایش می یابد. تا کی کارمندان بیچاره طاقت خواهند داشت؟!
ناشناس۳۲۹۹۹۳۳۰۸:۵۹:۲۶ ۱۴۰۲/۹/۱
سوال این نیست چند نفر تایید شده اند سوال این است که چند نفر از مخالفین این دولت تایید شده اند
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  2. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  3. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  4. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  5. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  6. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  7. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  8. ناصر ایمانی: فرض کنیم یکی از این صحنه های ضرب و شتم ....

  9. اشکان خطیبی از شرایط زندگی‌ در اروپا می‌گوید: دیگر توانایی کار کردن ندارم

  10. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده/ توضیح معاون رئیسی درباره استقرار فراجا در بنیاد نخبگان

  11. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

  12. دلارهای خانگی روانه بازار شدند/ روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت

  13. آیت‌الله مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید

  14. افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک

  15. سونامی مولانا در سینمای ایران؛ رکورد افتتاحیه شکست

  16. خاندوزی: ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد

  17. دانشگاه واشنگتن دانشجویان را به اخراج و تعلیق تهدید کرد

  18. سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن

  19. رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است

  20. مورایس مسلمان شد

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  9. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  10. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  13. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  19. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  20. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  23. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  24. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  25. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  8. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  9. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  10. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  11. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  12. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  13. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  14. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  15. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  16. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  17. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  18. رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد/ اگر حال جامعه کارگری خوب شود، حداقل نیمی از مردم حالشان خوب می‌شود

  19. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  20. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  21. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  22. ناصر ایمانی: فرض کنیم یکی از این صحنه های ضرب و شتم ....

  23. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده/ توضیح معاون رئیسی درباره استقرار فراجا در بنیاد نخبگان

  24. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

  25. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

آخرین عناوین