آغاز مبارک یک پایان

غلام رضا بنی اسدی، گروه سیاسی الف،   4020827002 ۴۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴۰ تکراری یا غیرقابل انتشار
آغاز مبارک یک پایان

" پسا هفتم اکتبر اسرائیل دیگر مانند ماقبل هفتم اکتبر برای اسرائیل نیست" این را سید حسن نصر الله می گوید. موضوعی که جهان هم آن را به خوبی باور کرده است. دلیل این را هم در میدان می شود دید هم در رفتار و گفتار سران رژیم صهیونیستی که گرفتار هراسی سخت شده اند.

دبیر کل حزب الله ، با بیانِ این که نتانیاهو هر روز یک چیزی می‌گوید، به این مهم توجه داد که:" دشمن دچار سردرگمی شده و وضعیتش هم روز به روز بدتر می‌شود. وزیر جنگ اسرائیلی هم همین‌طور هر روز یک چیز می‌گوید؛ این همان شکست اسرائیل است."

 واقعیتی که در عرصه های مختلف هم خود را نشان می دهد. به ویژه در تغییر نگاه مردم دنیا که در تظاهرات پر جمعیت کشور های آمریکایی و اروپایی می شود دید. به ویژه در دو حامی اصلی رژیم جعلی و موقت صهیونیسم یعنی آمریکا و انگلیس. 

این یعنی پشتیبانان آنان در پشت خود احساس زلزله می کنند و دیگر نمی توانند با فراغ بال چک سفید امضا بدهند به دست هایی که تا مرفق خونی است. در کنارِ تغییر در نگاه مردم دنیا، شکست میدانی کودک کش ها در غزه دارد از پس غبار ها خود را نشان می دهد.

 سابقه نداشته است که آنان گرفتار تلفاتی چنین و اضمحلال روانی ای این گونه شده باشند. همیشه قلدرانه زده اند و برده اند و جبهه تازه باز کرده اند اما امروز گرفتارِ ترسِ کشنده باز شدن جبهه‌های جدید شده اند. همیشه جنگ را به خانه حریف برده اند اما این بار گرفتار "جبهه داخلی" شده اند که با فشار آوارگان و خانواده قربانیان هر روز هم با مشکلات بیشتر مواجه می شوند. فشارهای اقتصادی  هم بر فشار های نظامی و روانی و رسانه ای اضافه شده است.

 این هم جز شکست اسرائیل معنایی ندارد حتی اگر بتواند همه غزه را شخم بزند. چنین هم کند باید برای فردای نزدیک آماده شود چه زمین های شخم خورده برای فراوری بذر ها فراهم تر است. 

نصرالله دقیق می گوید که" زمان به نفع دشمن نیست" آنان آمادگی ذهنی و روحی و توان انسانی و اقتصادی برای جنگ طولانی را ندارند. تا امروز هم  در به زانو درآوردن غزه و نیز در سطح افکار عمومی شکست‌خورده است. این را هم می توان آغازِ یک پایانِ محتوم نام نهاد. ساعت شنی دارد همه چیز را گواهی می دهد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۲۹۵۳۲۴۰۸:۳۶:۳۹ ۱۴۰۲/۸/۲۷
شماها دچار پارادوكس شده ايد بالاخر از شروع جنگ خوشحاليد و از كشته ها ناراحتيد
ناشناس۳۲۹۵۴۲۵۱۰:۲۹:۰۸ ۱۴۰۲/۸/۲۷
ذهن کوچک شما توانایی درک و تحلیل نداره اینکه از مقاومت در مقابل زورگو و دزد سرزمین خوشحال باشی و در عین حال از جنایتی که در حق کودکان و بی‌گناهان می‌شود ناراحت باشی خود انسانیت است نه پارادوکس
ناشناس۳۲۹۵۴۶۳۱۱:۳۰:۰۷ ۱۴۰۲/۸/۲۷
لطفا با این ذهن فراختون بفرمایید چرا هر وقت اسراییل حمله میکنه شروع به آه و ناله میکنید؟!!
ناشناس۳۲۹۵۴۷۰۱۱:۴۹:۳۵ ۱۴۰۲/۸/۲۷
چون اسرائیل به جای حمله به نیروهای نظامی، کودک‌کشی می‌کنه!
مانی۳۲۹۷۰۹۹۱۷:۴۶:۰۴ ۱۴۰۲/۸/۲۸
حماس برای جلوگیری از کشتار مردم بیگناه فلسطین باید برای خود پادگان و میدان جنگِ بیرون از مناطق مسکونی تعریف کند.
ناشناس۳۲۹۵۵۴۰۱۲:۵۱:۳۶ ۱۴۰۲/۸/۲۷
سرعت محو زامبی‌ها نجومی شده هرکی آویزیون زامبی‌ها بشه سقوطش سهمگین‌تر و متلاشی‌تر خواهد بود _____ نفرین و ناله‌ و ابراز تنفر مردم دنیا به معنای پیروزی غیر ممکنِ صهیونیست نیست ، بلکه برای مظلومیت کودکان و زنان و مردم قهرمان غزه‌س اتفاقاً این ناله‌ها آتش خشم ملت‌ها رو سوزنده‌تر میکنه و ریشه‌ی صهیونیستها رو خواهد سوزوند
ناشناس۳۲۹۵۵۷۸۱۳:۱۶:۵۴ ۱۴۰۲/۸/۲۷
موافقان ایده «فلسطین به ما چه ربطی داره» این روزها چقدر فعال شدن!!!
ناشناس۳۲۹۶۴۲۹۰۴:۳۱:۱۶ ۱۴۰۲/۸/۲۸
جنگ کشتار و … خوشحالی نداره، هر جنایت جنگی از هر طرفی فاجعه است.
ناشناس۳۲۹۵۴۳۲۱۰:۳۷:۲۵ ۱۴۰۲/۸/۲۷
براساس کدام دانش و تجربه و عملکرد و ..... ( تمام پندار و کردار و گفتار هایتان ) با دنیای پیشرفته در تضاد کامل است .
علی۳۲۹۵۸۷۰۱۵:۳۴:۱۵ ۱۴۰۲/۸/۲۷
بیچاره ازضربات سنگین به اسرائیل ناراحتی‌باش اماشرف داشته قتل عام بیگناهان اسمش جنگ نیست نسل کشیه که تو خوشحالی
ناشناس۳۲۹۶۱۰۹۱۸:۵۰:۲۱ ۱۴۰۲/۸/۲۷
چطور در عصر انفجار اطلاعات،فرق جنگ و نسل کشی رو نمیدونی؟
ناشناس۳۲۹۶۲۸۳۲۱:۵۴:۴۵ ۱۴۰۲/۸/۲۷
هیچ کسی از جنگ خوشحال نمیشه ولی خوشحال از این بودند که به صورت یک قاتل کو دک کش سیلی زدند .
ناشناس۳۲۹۵۳۴۶۰۹:۱۰:۲۲ ۱۴۰۲/۸/۲۷
اسرائیل بعد از شکست در جنگ 33 روزه با لبنان دیگه جرئت تجاوز به این کشور را نداشت به نظرم با این ضربه سختی که از طوفان الاقصی خورد دیگه جرئت تعرض به فلسطین را هم نخواهد داشت.
ناشناس۳۲۹۵۴۴۵۱۱:۰۱:۵۰ ۱۴۰۲/۸/۲۷
البته در اصل بعد از جنگ ۳۳ روزه دو طرف جرأت حمله و جنگ کامل به طرف مقابل را ندارند الان هم می بینیم حزب الله خیلی تنش را بالا نمی برد.در مورد اخیر هم همین طور خواهد شد.
ناشناس۳۲۹۵۷۰۰۱۴:۰۹:۰۷ ۱۴۰۲/۸/۲۷
البته گزاره درست اینه که حزب‌ا.. در سال ۲۰۰۰ جنوب لبنان و بعد از جنگ ۳۳ روزه اسرای لبنانی رو آزاد کرده و دیگه نیازی ندید اقدام خاصی انجام بده البته در مسئله میدان گازی یه تهدید ریز انجام داد که به نتیجه رسید، ولی اسرائیل جرات پیدا نکرد کاری بکنه!
ناشناس۳۲۹۵۹۲۲۱۶:۱۵:۳۴ ۱۴۰۲/۸/۲۷
مردم لبنان مشکلات اقتصادی دارند به همین دلیل حزب الله وارد جنگ گسترده نمی شود اما با همین حملات محدود 30 درصد نیروهای ارتش اسرائیل را درگیر کرده و کمک بزرگی به حماس کرده است.
ناشناس۳۲۹۵۴۸۴۱۲:۰۶:۵۰ ۱۴۰۲/۸/۲۷
فکر میکنم غزه سر زمین فلسطینی است او که الان دارد قسمتی از فلسطین را درو میکند
ناشناس۳۲۹۶۰۱۴۱۷:۲۶:۲۷ ۱۴۰۲/۸/۲۷
بله
ناشناس۳۲۹۶۲۳۴۲۱:۰۸:۳۷ ۱۴۰۲/۸/۲۷
دوست گرامی الان در حال حاضر دارد چه کاری می‌کند؟
ناشناس۳۲۹۵۳۴۷۰۹:۱۱:۲۰ ۱۴۰۲/۸/۲۷
شبکه های اجتماعی معادلات سیاسی جهان را تغییر داده. اطلاعات و اخبار تبادل شده در شبکه های مجازی چون اغلب مشاهدات عینی خود ملتها هستند کمتر قابل خط دهی و تحت تاثیر پروپاگاندا قرار گرفتن هستند و از اخبار منتشر شده در تمامی شبکه های خبری متصل به قدرت به واقعیتها نزدیکترند. در این بین، قدرتها هر چه فاصله بیشتری با ملتها داشته باشند بیشتر از قدرت فضای مجازی میترسند. اکنون شبکه های اجتماعی تشت رسوایی اسرائیل و امریکا و غرب را در جنگ غزه واژگون کرده است.
امیر۳۲۹۵۳۷۱۰۹:۲۴:۵۶ ۱۴۰۲/۸/۲۷
فعلا که داره غزه رو شخم میزنه و شماها هم جز حرافی هیچ کاری نمیتونید بکنید
ناشناس۳۲۹۵۴۲۶۱۰:۲۹:۲۵ ۱۴۰۲/۸/۲۷
اتفاقا ما نیاز نیست کاری بکنیم خودش داره جلو میره. مثل دوچرخه سواری تو یه شیب ملایمه
امید۳۲۹۵۳۹۲۰۹:۴۳:۱۲ ۱۴۰۲/۸/۲۷
بسم الله الرحمن الرحیم هر چیزی که جعلی باشد محکوم به فناست چون یک روز جعلی بودن آشکار می شود .
ناشناس۳۲۹۵۳۹۷۰۹:۴۷:۳۳ ۱۴۰۲/۸/۲۷
ادامه توهم یک عده !!! و تحریک یه گروه برای حمله به اسراییل و سپس کشتار مردم
ناشناس۳۲۹۵۵۸۸۱۳:۲۲:۰۶ ۱۴۰۲/۸/۲۷
به نظر شما شاعران «نه غزه نه لبنان ...» چرا امروز نگران جان فلسطینی‌ها شدن!؟ شاعران «زن زندگی آزادی» که با توهم و تحریک یه عده باعث کشته شدن تعدادی از هموطنانمون شدن چرا امروز مدافع فلسطینی‌ها شدن!؟
حسین۳۲۹۶۴۳۹۰۶:۳۱:۰۵ ۱۴۰۲/۸/۲۸
تجاوز و خونریزی بیگناهان از طرف هر کشور و رژیم عملی غیر انسانی و مردود است شیاطین بی رحم منتظر اثر وضعی رفتارشان باشند ..
ناشناس۳۲۹۵۴۱۸۱۰:۱۷:۴۰ ۱۴۰۲/۸/۲۷
چه مبارکی آخه؟! آیا از دست رفتن جان این همه انسان بی گناه برایتان اهمیتی دارد؟
ناشناس۳۲۹۵۴۲۴۱۰:۲۸:۱۰ ۱۴۰۲/۸/۲۷
حداقل تکلیفتون را مشخص کنید،آیا با کشتار هر مردم بی سلاحی موافق هستید یا نه؟ نه فقط مسلمان،نه فقط مردم غزه،تکرار میکنیم هرمردم بی سلاحی
ناشناس۳۲۹۵۴۷۳۱۱:۵۳:۴۷ ۱۴۰۲/۸/۲۷
تکلیف ما که معلومه، از اول مخالف کودک‌کش و کودک‌کشی بودیم! تکلیف شما چیه، بالاخره فلسطین به شما ربط داره یا نه!؟
ناشناس۳۲۹۵۵۷۳۱۳:۱۲:۴۶ ۱۴۰۲/۸/۲۷
می دونی مردم دنیا اقدامات حماس رو که به مردم حمله کرد و...... را کشت دیده اند یا نه.برخی از اسیران وکشته شده ها اسرائیلی نیستند .
ناشناس۳۲۹۵۶۲۷۱۳:۴۵:۳۷ ۱۴۰۲/۸/۲۷
مردم دنیا فقط اینو دیدن!؟
ناشناس۳۲۹۵۹۲۹۱۶:۱۹:۵۷ ۱۴۰۲/۸/۲۷
میلیون ها نفر از مردم دنیا جنایات ضد بشری اسرائیل در فلسطین را محکوم کردند چرا کشتار !!! مردم اوکراین و اسرائیل را کسی محکوم نکرده و نمی کند ؟!!!
ناشناس۳۲۹۵۴۴۷۱۱:۰۲:۳۲ ۱۴۰۲/۸/۲۷
بهانه دادن بدست رژیمی فاشیست ووحشی که از پشتوانه بینهایت کشورهای غربی برخوردار است برای قتل وکشتار مردم بی گناه واشغال سرزمینهای بیشتر کجایش پیروزیست ایا قرار است این پیروزیها تا قتل اخرین فلسطینی ادامه یابد
ناشناس۳۲۹۵۴۷۴۱۱:۵۶:۰۱ ۱۴۰۲/۸/۲۷
مگه این اولین باری هست که اسرائیل جنایت و کودک کشی می‌کنه!؟ اصلا ایجاد اسرائیل با جنایت بوده!! پس بیخود حق مشروع دفاع از خود رو زیر سوال نبر!
ناشناس۳۲۹۵۴۷۶۱۱:۵۷:۵۸ ۱۴۰۲/۸/۲۷
هر اقدامی که پایه‌های این رژیم جنایتکار رو سست‌تر کنه پیروزی محسوب می‌شه، چون هرچی این رژیم ضعیف‌تر بشه، در آینده جنایت کمتری می‌تونه انجام بده!
ناشناس۳۲۹۵۶۵۰۱۳:۵۳:۲۴ ۱۴۰۲/۸/۲۷
اتفاقی که افتاد از دست رفتن کرسی رسمی حماس بود! اگر متوجه نمی شوی اینطور در نظر بگیر که اگر حزب الله کرسی سیاسی اش در لبنان را از دست دهد آیا به نفع اسرائیل است یا به ضررش؟! خوب الان حماس به عنوان یک تفکر یا یک گروه می تواند دوباره تو یک تونلی یا زیرزمینی دور هم جمع شود ولی دگر از پارلمان و وزارتخانه و غیره خبری نخواهد بود. اسرائیل هم دوباره از غزه خارج خواهد شد، ولی این شهر ویران بیش از پیش فلسطینیان را نیازمند و وابسته کمک غربی یا قبله مسلمانان (عربستان) می کند! حال شما که خیلی تحلیل گر هستید، صادقانه بفرمایید، آیا خرجی که اسرائیل کرد، مثل خرج کردن پولت در بورس تهران است یا خرج کردن پولت در خرید ملک تو تهران؟!
ناشناس۳۲۹۵۹۲۴۱۶:۱۷:۵۶ ۱۴۰۲/۸/۲۷
اگر نتانیاهو تونسته با اقداماتش اینهمه دستاورد داشته باشه قطعا محبوب اسرائیلی‌ها شده و سالها نخست‌وزیر باقی خواهد ماند!
ناشناس۳۲۹۶۰۲۸۱۷:۴۱:۵۲ ۱۴۰۲/۸/۲۷
پشت و پناه ماخداونداست واز هیچ کشوری و هیچ قدرتی ترس نداریم
ناشناس۳۲۹۵۴۸۲۱۲:۰۴:۱۶ ۱۴۰۲/۸/۲۷
اخر فکر کردید تا کنون نصیب فلسطین شده است شما مرتب میگویید که اسراییل تحت فشار است و سازمان ملل و شورای امنیت از او می خواهند دست از جنگ بکشد نتانیاهو گوشش از این حرفها پر است او غزه را اشغال کرده و صریحا میگوید که از انجا خارج نمیشود و به ابو مازن تحویل نمیدهد . حالا با شهید شدن ۱۲ هزار نفر و تخریب ۸۰ در صد غزه شمالی و بعد هم غزه جنوبی چه چیزی حاصل شده است .جز بدبختی فلسطین برای ۷۵ سال دیگر. تازه معلوم نیست که پس از خاتمه غزه چه نقشه ای برای دیگران دارد؟
ناشناس۳۲۹۵۵۷۶۱۳:۱۵:۰۱ ۱۴۰۲/۸/۲۷
در جنگ ۳۳ روزه هم قرار بود حزب‌ا... نابود بشه، بشار اسد هم قرار بود بره، حوثی‌های یمن هم قرار بود از بین برن، جمهوری اسلامی هم قرار بود برف پارسال رو نبینه، .... !! اما روحیه خوبی دارین، هنوز هم آینده رو پیش‌بینی می‌کنین!!!
ناشناس۳۲۹۵۸۵۱۱۵:۲۴:۰۳ ۱۴۰۲/۸/۲۷
در جنگ قبلی غزه قرار هم بود حماس برود و غزه اشغال شد و آخرش عقب نشینی کردن
ناشناس۳۲۹۵۸۰۶۱۵:۰۰:۳۶ ۱۴۰۲/۸/۲۷
اسرائیل بنا دارد تا حماس را از غزه خارج نکند جنگ را پایان ندهد. مصوبه شورای امنیت هم بر توقف موقت جنگ برای تحویل اسیران اسرائیلی توسط حماس و سایر گروه های مقاومت اعلام شده؟!!!!! امریکا هم با استقرار ناو جنگی اش به تمام دنیا اعلام کرده در صورت وارد شدن به جنگ دیگر با اسرائیل طرف نیستند.
ناشناس۳۲۹۵۸۸۵۱۵:۴۳:۵۶ ۱۴۰۲/۸/۲۷
فقط میشه بگید چه جوری داره نابود میشه وقتی داره غزه رو نابود می‌کنه. انسانیت مرده فقط زور جواب میده همه کشورها به فکر منافع ملی خودشون هستند .......
ناشناس۳۲۹۶۰۲۹۱۷:۴۲:۵۴ ۱۴۰۲/۸/۲۷
من مخالف نسل کشی ام ولی واقعیتیه که نمیشه انکار کردو من مطمئنم اسرائیل که غزه و مردمش رو همه رو قتل عام میکنه و هیچ کشوری هم جرات نمیکنه بیاد جلو و به خاطر منافعشون از خواب غفلت بیدار نمیشن و اگر بعد ها هم کشور ها به خودشون بیان و فرض کنیم اسرائیل رو نابودکردن با این تفاوت که دیگه غزه ای وجود نداره. مگر خدا خودش به داد غزه برسه .
ناشناس۳۲۹۶۱۲۶۱۹:۱۵:۵۰ ۱۴۰۲/۸/۲۷
کاری که اسراییل دارد به مردم بینوای غزه میکند هیتلر با ان همه خباثت خود به یهودیان نکرد . در میان قوم یهود انسانهای فرهیخته زیاد است من نمیدانم چطور انها اجازه میدهند هیتلر دوم (یعنی نتانیاهو )این ادم کشی را براه بیاندازد
ناشناس۳۲۹۶۵۱۶۰۸:۴۴:۱۰ ۱۴۰۲/۸/۲۸
اسرائیل وحامیانش گاز می گیرند،ولی درپایان خسته وگرفتار می شوند.
خباز۳۲۹۷۱۵۱۱۸:۵۱:۱۱ ۱۴۰۲/۸/۲۸
مرگ بیش از دوازه هزار مردم غیر نظامی و ده ها هزار زخمی را دستاورد قلمداد میکنید ضمن اینکه خرابی و ویرانی زیر ساختار های شهری را نیز باید به آن اضافه کنید
yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. آقایان «روحانی» و «ظریف»، نظری ندارید؟!

  2. نقد، آری؛ تندروی و توهین نه!

  3. دشواری پزشکیان در «راه» کابینه

  4. دولت و مردم تا دیر نشده کاری کنند...

  5. سردار رضایی: طرح نور تعطیل بردار نیست

  6. مناظر شهری دیدنی کره شمالی

  7. در اداره پست چه خبر است؟!

  8. دقیقا چه زمانی آمریکا خواست با ایران توافق کند؟!

  9. پزشکیان: به همه می گوییم در تشکیل کابینه کمک کنند اما آدمهای خودشان را معرفی می کنند

  10. انتقاد رسانه اصولگرا از اهانت به ظریف در حاشیه نمازجمعه / چرا برخی اعضای شورای شهر منتقد زاکانی شده‌اند؟

  11. نمونه ای از یک دیپلماسی موفق اقتصادی

  12. مرتضوی: تمام بدهی‌های سازمان تأمین اجتماعی را پرداخت کردیم

  13. واکنش وزیر ارشاد به استخدام برادرزاده اش در وزارت بهداشت

  14. صدور کیفرخواست رائفی‌پور/ واکنش زاکانی به تهدید استعفای برخی از اعضای شورای شهر/ ماجرای حمله تندروها به پویانفر

  15. آشی که نباید خیلی شور شود!

  16. تاکید قالیباف بر بررسی علل مشارکت پایین مردم در انتخابات/ یک پیشنهاد خوب به سعید جلیلی

  17. قالیباف: باید دغدغه‌ ۱۴ میلیون نفری که به پزشکیان رای ندادند لحاظ شود

  18. یک سیلی سخت دیگر به صهیونیست ها

  19. واکاوی علت حضور کمرنگ مردم در انتخابات

  20. زن و سیاهپوست بودن رقیب، برگ برنده ترامپ یا عامل شکست او ؟

  21. سخت است آقای پزشکیان ...

  22. با زنجیرزنان بی‌حجاب چه باید کرد؟  

  23. کاپشن پوشیدن پزشکیان یا استفاده او از کت و شلوار چقدر مهم است؟

  24. انسداد ۳۰۰ کیلومتر از مرزهای شرق ایران با دیوارهای ۴ متری

  25. ظریف: قانون اقدام راهبردی در مورد مذاکرات هسته‌ای باید رعایت شود/ آماده گفت‌وگو هستیم

پربحث‌های هفته

  1. آقایان «روحانی» و «ظریف»، نظری ندارید؟!

  2. نقد، آری؛ تندروی و توهین نه!

  3. دشواری پزشکیان در «راه» کابینه

  4. انتقاد رسانه اصولگرا از اهانت به ظریف در حاشیه نمازجمعه / چرا برخی اعضای شورای شهر منتقد زاکانی شده‌اند؟

  5. واکنش وزیر ارشاد به استخدام برادرزاده اش در وزارت بهداشت

  6. صدور کیفرخواست رائفی‌پور/ واکنش زاکانی به تهدید استعفای برخی از اعضای شورای شهر/ ماجرای حمله تندروها به پویانفر

  7. آشی که نباید خیلی شور شود!

  8. تاکید قالیباف بر بررسی علل مشارکت پایین مردم در انتخابات/ یک پیشنهاد خوب به سعید جلیلی

  9. واکاوی علت حضور کمرنگ مردم در انتخابات

  10. سخت است آقای پزشکیان ...

  11. کاپشن پوشیدن پزشکیان یا استفاده او از کت و شلوار چقدر مهم است؟

  12. ظریف: قانون اقدام راهبردی در مورد مذاکرات هسته‌ای باید رعایت شود/ آماده گفت‌وگو هستیم

  13. یک شاخص برای انتخاب اعضای کابینه جدید

  14. دو برابر نیاز کشور اینترنت تامین کردیم

  15. پورمحمدی محتمل‌ترین گزینه برای وزارت کشور دولت پزشکیان

  16. رهبر انقلاب: موفقیت رئیس جمهور و دولت جدید، موفقیت همه ما است

  17. تمجید ضرغامی از عملکرد مخبر/ انتقاد شریعتمداری از شورای راهبری پزشکیان

  18. چینش کابینه؛ سهل اما ممتنع !

  19. نظر حدادعادل درباره تعامل اصولگرایان با پزشکیان/ توضیحات قوه قضائیه درباره محکومیت وزیر سابق کشاورزی

  20. مخبر: پس از جلسه با رهبری، دید دیگری پیدا کردم و مدیر دیگری شدم

  21. پزشکیان: حساب مردم شریفی که به هر دلیلی ناراضی هستند، از دشمنان و بددلان جداست

  22. نظرات برگزیده مخاطبان الف: توهین از جانب هر گروه سیاسی محکوم است/ ظریف قانون اقدام راهبردی را قانون کشور می‌داند/ باید به پزشکیان فرصت داد

  23. تکذیب تماس شمخانی با فرمانده سابق سپاه  

  24. کواکبیان؛ روحانیِ حامی سعید جلیلی را به مناظره طلبید /در هر زمان و هر مکان!

  25. صدور کیفرخواست برای علی اکبر رائفی‌پور/ تحقیقات در مورد موسسه «مصاف» ادامه دارد

آخرین عناوین