بیرانوند: خوشحالی نکنید هنوز پرسپولیس بیدار نشده است!

  4020821105

علیرضا بیرانوند پس از شکست مقابل سپاهان اصفهان برای رقبای پرسپولیس کری خواند.

بیرانوند: خوشحالی نکنید هنوز پرسپولیس بیدار نشده است!

به گزارش ایسنا، علیرضا بیرانوند پس از شکست مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران گفت: به سپاهان تبریک می‌گویم. بازی سنگینی بود و می‌شد حداقل یک امتیاز تقسیم شود اما متاسفانه روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم. بعضی وقت‌ها این اتفاقات می‌افتد. واقعا رضا (اسدی) یک شوت خوب زد ولی متاسفانه در آن زمان نشد عکس العمل نشان بدهم، معذرت‌خواهی می‌کنم. بازی خیلی سختی بود. تبریک می‌گویم، سپاهان سه تا تیم است نه یک تیم! وقتی تعویض‌های سپاهان را می‌دیدم برای تیم خودم احساس شرمندگی می‌کردم.

او ادامه داد: تیم ما چند مصدوم دارد. هفته سختی را پشت سر گذاشتیم و یازده، دوازده بازیکن ما سرما خورده بودند و شرایط سختی داشتند. برای خوشحالی کردن تیم‌ها خیلی زود است و به نظر من نباید خیلی خوشحال باشند. چهار هفته آخر فصل قبل را یادشان باشد که پرسپولیس ۴ امتیاز عقب بود و توانست سه تا جام بیاورد. به نظرم خوشحالی جلوی چشمان خیس بازیکنان پرسپولیس بچه‌ها را بیدار می‌کند. به نظرم زیاد خوشحالی نکنند چون هفته نهم است و پرسپولیس نشان داده که با ۱۲ نفر تا فینال آسیا هم رفته است. هر وقت پرسپولیس بیدار بشود جلوی بازیکنان‌مان را گرفتن کار سختی است.

او با اشاره به بازی‌هایی که پرسپولیس پیش رو دارد، گفت: می‌دانم بازی‌های سختی پیش رو داریم‌. در بازی بعدی باید با النصر و الدحیل بازی کنیم و سرنوشت صعود ما در دست این دو بازی است. بعد از آن به استقبال داربی می‌رویم و می‌گویم که شرایط سخت است. بچه‌های ما به اندازه‌ای با تجربه هستند که روزهای سخت را بگذرانند.

سپاهان همه بازیکنان را گرفته!
«چه صحبتی با هواداران پرسپولیس داری؟» بیرانوند در این خصوص گفت: ممنون از هواداران پرسپولیس که ما را تنها نگذاشتند. در ۷ سال اخیر، ۶ قهرمانی با همین هواداران به دست آمده و مطمئن هستم که پا پس نمی‌کشند. می دانند خیلی‌ها می‌خواهند قهرمانی را از پرسپولیس بگیرند و همه هزینه می‌کنند. سپاهان سه تیم داشت، همه بازیکن‌ها را گرفته که تیم‌های مدعی نتوانند آنها را بگیرند! چهار پنج بازیکن امروز که من انتظار داشتم، بازی نکردند چون دست‌شان باز است. پرسپولیس چون پارسال سه قهرمانی آورد، این فصل را دست کم گرفتیم و بازیکن زیاد اضافه نکردیم. شرایط سخت است. رضا اسدی پارسال با ما نبود و قهرمان شدیم. عیسی آل کثیر فقط ۸ هفته آخر اضافه شد. این اصلا ربطی به هیات مدیره ندارد. تیم ما همان تیم است. مصدومیت‌های بدی داشتیم و هر یک از مصدومان‌مان برای تیم یک وزنه هستند. پرسپولیس باید امسال با خیلی‌ها بجنگد. امیدوارم سال خوبی داشته باشیم و مصدومان‌ برگردند.

دروازه‌بان پرسپولیس درمورد اتفاقاتی که با هواداران سپاهان افتاد، عنوان کرد: شعار «بارون بارون» جوری شده که پشتش چیزهای دیگر اضافه می‌کنند. من به آن‌ها تبریک می‌گویم. همه مردم را دوست دارم. آنها هم می‌دانند من آدم شوخی هستم و وقتی بی‌احترامی می‌کنند حرکاتی نشان می‌دهم که به دل نگیرند. دم‌شان گرم امروز جو خوبی دادند. باید انتظار داشته باشیم بیرون از ورزشگاه آزادی این اتفاقات برای‌مان بیفتد.

علیرضا بیرانوند در پایان درباره لیست تیم ملی هم گفت: امروز هم تمام شد. از فردا یک فیفادی جدید داریم. خداراشکر تمام بازیکنانی که به تیم ملی دعوت شدند لیاقتش را داشته‌اند. خداراشکر کسی مصدوم نشد. امیدوارم در این ۱۰-۱۲ روزی که در خدمت تیم ملی هستیم سربلند بیرون بیاییم.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  18. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  19. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  20. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  23. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  24. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  25. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

آخرین عناوین