واکنش مدیرعامل باشگاه تراکتور به بیانیه باشگاه استقلال

  4020819085

ایسنا نوشت: مدیرعامل باشگاه تراکتور نسبت به بیانیه استقلال درباره صحبت‌های پاکو خمس واکنش نشان داد.

پاکو خمس صبح امروز (جمعه) در نشست خبری قبل از بازی با استقلال با اشاره به طلسم برد استقلال در ورزشگاه آزادی، گفت: «اگر بازی فردا از نظر داوری مشکل نداشته باشد و سوت‌های مشکوک زده نشود، برنده می‌شویم.»

باشگاه استقلال: فدراسیون فوتبال به ادعاها و صحبت‌های سرمربی تراکتور، ورود کند

چند ساعت پس از اظهارات سرمربی تراکتور، باشگاه استقلال با صدور بیانیه به صحبت‌های خمس واکنش نشان داد.

بیانیه استقلال به شرح زیر است:

صحبت‌ها و ادعاهای پاکو خمز، سرمربی تیم تراکتور، در کنفرانس مطبوعاتی امروز و در آستانه دیدار فردای این تیم مقابل استقلال، کاملا غیر حرفه‌ای و در جهت ایراد اتهامی سنگین و باورنکردنی، به داور بازی فردا و باشگاه استقلال بوده است.

در حالی که فدراسیون فوتبال و رکن قضایی‌اش، همواره از مربیان، بازیکنان و دیگر ارکان باشگاه‌ها می‌خواهند از اتهام به داوران و همچنین رقبا پرهیز کنند اما متاسفانه پاکو خمز در نشست مطبوعاتی امروز نشان داد به این موضوع پایبند نیست و صحبت‌های خلاف واقع او در نشست خبری قبل از دیدار با استقلال نشان داد که سرمربی تراکتور به قوانین و دستورالعمل‌های فدراسیون فوتبال و رکن قضایی فدراسیون، توجهی ندارد.

باشگاه استقلال صریحا از فدراسیون فوتبال و رکن قضایی شامل کمیته‌های انضباطی و اخلاق، درخواست دارد همین امروز برخورد لازم را با سرمربی تراکتور انجام دهد تا زمینه مطرح کردن چنین اظهارات شبهه افکنانه که جز آلوده کردن فضای فوتبال ایران، نتیجه‌ای ندارد، از بین برود.

باشگاه تراکتور: فرافکنی ممنوع! لطفاً آرامش خود را حفظ کنید 

اما باشگاه تراکتور در پاسخ به باشگاه استقلال در بیانیه‌ای نوشت: آقای پاکو خمز برخلاف برخی مربیان، علی‌رغم پایمال‌شدن حق تراکتور در مقاطع مختلف، تاکنون در رابطه با داوری بازی‌ها در مسابقات لیگ برتر اظهار نظر نکرده است. 

جوسازی، فرافکنی و شبهه افکنی برخی مربیان علیه داوران که بارها واکنش کمیته محترم انضباطی را هم به دنبال داشته، در کادر فنی ما وجود ندارد و باشگاه تراکتور همواره با نهایت احترام در رابطه با مسائل داوری و نا عدالتی‌ها برخورد کرده است.

با عِلم به این موضوع که دوستان دکترای بیانیه نویسی دارند، سرمربی تراکتور در گفت‌وگوی پیش از بازی ابراز امیدواری کرده تا شاهد رقابت دو تیم در داخل مستطیل سبز باشیم و اتفاقات غیر فوتبالی در نتیجه تأثیرگذار نباشد. با این حال، متأسفانه تیم رقیب با صدور بیانیه به دنبال ایجاد جو روانی پیش از آغاز مسابقه است.

باشگاه تراکتور به دور از حاشیه و استفاده از ادبیات تنش‌زا و جملات شائبه برانگیز، برای تیم داوری آرزوی موفقیت دارد و پیش از پایان مسابقه، نمی‌توان در خصوص مسائل داوری اظهار نظر کرد.

باشگاه تراکتور با تاکید بر پرهیز از ایجاد حاشیه، اعلام می‌دارد که فرافکنی نتیجه‌ای جز بروز حاشیه ندارد و ضمن دعوت به حفظ آرامش، خواستار رقابت در چارچوب ورزش و کسب نتیجه در زمین مسابقه است.

مدیرعامل باشگاه تراکتور: اظهارات خمس اشتباه ترجمه شده است

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور سرانجام در گفت‌وگو با برنامه شب‌های فوتبالی شبکه ورزش سیما اظهار کرد: باشگاهی هستیم که وارد حاشیه نمی‌شویم و در مورد داوری صحبت نمی‌کنیم. آقای خمس از فصل پیش تا الان در خصوص داوری صحبت نکرده است.

او در خصوص جمله پاکو خمس مبنی بر «سوت‌های مشکوک زده نشود، برنده می‌شویم»، گفت: من با خمس صحبت کردم و به من گفت که بخشی از صحبت هایش درست ترجمه نشده است، منظورش این نبود که سوت به ضرر ما نباشد و گفته بود اگر مسائل داوری به ضرر ما اتفاق نیافتد ما برنده بیرون می‌آییم که این اظهارات سو تعبیر شده بود.

به گزارش ایسنا، تراکتور در یکی از مهم‌ترین دیدارهای خود در نیم‌فصل نخستِ لیگ بیست‌وسوم باید روز شنبه بیستم آبان‌ماه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف استقلال برود؛ آن‌ هم در حالی‌که تبریزی‌ها از آخرین سفرشان به تهران برای رویارویی با استقلال خاطره خوشی ندارند و تحمل باخت هفت گله برابر آبی‌پوشان پایتخت باعث شده تا شاگردان خمس با انگیزه جبران‌مافات و انتقام شکست سنگین هفته پایانی فصل گذشته در راه سفر دوباره به تهران باشند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  20. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  23. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  24. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  25. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

آخرین عناوین