یحیی و جواد در رینگ بوکس!

  4020813052 ۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

جنگ لفظی یحیی گل‌محمدی و جواد نکونام وارد فاز جدیدی شده و حالا دو طرف به طور علنی همدیگر را به باد کلمات تیز و گزنده گرفته‌اند.

یحیی و جواد در رینگ بوکس!

به گزارش ایسنا، لیگ برتر فوتبال وارد فاز رقابتی شده و حالا می‌توان چهره مدعیان قهرمانی را دید؛ دو تیم استقلال و پرسپولیس همراه با سپاهان مدعیان اصلی قهرمانی هستند و حالا هر دو تیم از کوچک‌ترین نکته‌ای که به طور خواسته یا ناخواسته این ابهام را ایجاد کند که فضای رقابت به سود تیم رقیب یا به ضرر تیم خودی شده باشد، نمی‌گذرند.

نمونه این جریان در ماجرای ثبت قرارداد بازیکنان خارجی است که استقلالی‌ها حریف را به رعایت نکردن سقف قرارداد متهم می‌کنند و پرسپولیسی‌ها اعتقاد دارند که امکان ندارد برخی بازیکنان استقلال قرارداد میلیون تومانی ببندند و یک جای کار می‌لنگد و چرا سرمربی این تیم دو بار قراردادش را کاهش داده است. در واقع وضع قانون جدید برای فصل جاری لیگ برتر بهانه جدیدی را دست هر دو طرف داده تا این بار با کلمات گزنده‌تری به رقیب حمله ببرند.

مشکل اصلی که خوراک دعوای دو طرف را فراهم کرده، اشتباهات داوری است که همواره هر دو تیم این اشتباهات را به سود تیم رقیب و گاهی هم سازمان یافته تلقی می‌کنند تا رقیب را تحت فشار قرار دهند اما هنوز هیچ راهکاری جز آمدن VAR برای کاهش اشتباهات وجود ندارد. از دهان هر مربی و بازیکنی در میان ۱۶ تیم لیگ برتری شنیده می‌شود که این اشتباه‌ها به سود تیم‌های رقیب است!

امروز فضای میان دو باشگاه ملتهب است و دو طرف علیه همدیگر صحبت می‌کنند و هیچ یک هم تاب اینکه تیم رقیب درباره آنها صحبت کند، ندارند و رفته رفته این انتقادها به سمت و سوی ناجوری رفته و این روزها کلماتی شنیده می‌شود که درگذشته قبح این کلمات نشکسته بود.

حتی در بحبوحه جنگ لفظی رئال مادرید با بارسلونا هم هیچ‌گاه این درگیری بعد شخصی پیدا نکرد و اگر رئال مادرید انتقادی به عملکرد بارسلونا در پرونده داوری داشت، ژاوی در کلمات خود به پرس (مدیر مادرید) و آنچلوتی حمله نکرد و روی صحبتش با رئال مادرید بود و بالعکس.

به لیگ برتر انگلیس هم برویم، در اوج درگیری مورینیو و ونگر، این دو کلماتی مانند «لجن» یا «اشک تمساح» یا «هرکس و ناکس» به هم نگفتند اما هر چه هست امروز پای نکونام و یحیی به صورت مستقیم به این دعوای لفظی باز شده و بازیکنان هم برای حمایت از مربی خود به همدیگر چنگ می‌اندازند و کمتر بازیکنی مانند وحید امیری برای آرام کردن فضا مصاحبه می‌کند.

البته در شرایطی که بزرگترهای این دو تیم مانند مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و سرمربی اینطور از خجالت هم در می‌آیند، انتظاری هم نیست که کسی این وسط میانجی شود. حتی وقتی به سراغ پیشکسوت‌های دو تیم هم می‌رویم، آنها هم برای جلب توجه هواداران، تیم رقیب را با کلمات نه چندان شایسته‌ای مورد خطاب قرار می‌دهند و روی هم رفته هیچ‌کس برای مصالحه پا پیش نمی‌گذارد.

این اتفاقات در شرایطی است که تنور بازی‌های لیگ داغ‌تر از هفته‌های گذشته خواهد شد و باید دید فضای ملتهب میان دو تیم آرام می‌شود یا نه.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۲۸۳۱۲۹۱۵:۳۲:۱۳ ۱۴۰۲/۸/۱۳
به عنوان یک تماشگر فوتبال از آقای گل محمدی و آقای نکونام بابت درگیر ی و ادبیات به کار گرفته در مورد همدیگر دلخورم .. چرا که تصور دیگه ای از این دو اسطوره تیم ملی داشته و دارم.. لازم است باهم دیداری داشته باشند و از همدیگر و مردم عذر خواهی کنند...
ناشناس۳۲۸۳۲۶۰۱۸:۰۲:۱۶ ۱۴۰۲/۸/۱۳
فرهنگ بسیاری از فوتبالی های ما بیش از این نیست.
ناشناس۳۲۸۳۳۳۰۱۹:۲۲:۰۱ ۱۴۰۲/۸/۱۳
البته شاید جنگ زرگری برای دیدار شهر آورد باشه که روحیه حریف را ضعیف کنند ولی اصل مطلب را این دو سرمربی فراموش کردند که مسائل غیر فنی به مديريت باشگاه ها مربوط میشه نه سرمربی و این کارها و حرکات باعث پایین آمدن وجه آنها در سطح ملی خواهد گردیدچون این دوباشگاه بالاترین هوادار را در سطح قاره آسیا و ایران دارند.
ناشناس۳۲۸۳۴۳۸۲۰:۵۵:۴۶ ۱۴۰۲/۸/۱۳
جنگ زرگری جهت بازار گرمی و کسب پول بیشتر. این فوتبال جز هزینه چه سهمی برای ایرانیان داشته؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. من عجله ندارم!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  7. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  8. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  9. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  10. دور باطلی که تمامی ندارد!

  11. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  12. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  13. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  14. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  15. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  16. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  17. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  18. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  19. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  20. اگر این صحنه‌ها در ایران بود...

  21. نگاهی به فرمان ضد فساد هشت ماده ای 

  22. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  23. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  24. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  25. احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد

آخرین عناوین