دبیر: یکی در جلسه با موبایلش بازی می‌کند و یکی هم نماز مستحبی می‌خواند/ پوست رؤسای فدراسیون‌هایی را که نتیجه نگرفتند بکنید!

  4020728083 ۱۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس فدراسیون کشتی گفت: باید پوست رؤسای فدراسیون‌هایی را که نتیجه نگرفتند، بکنید و من نیز نتیجه نگرفتم باید جواب بدهم.

 دبیر: یکی در جلسه با موبایلش بازی می‌کند و یکی هم نماز مستحبی می‌خواند/ پوست رؤسای فدراسیون‌هایی را که نتیجه نگرفتند بکنید!

به گزارش تسنیم، علیرضا دبیر درباره رأی ابطال انتخابات فدراسیون کشتی اظهار داشت: دادگاه عمومی ورود پیدا کرده و حکمی داده است. قوه قضاییه محترم است و حتماً کار را دنبال و اعتراض می‌کنیم. روحیات من هم به گونه‌ای است که به آدم‌های بی‌ربط باج نمی‌دهم، اما رأی قوه قضاییه را حتماً دنبال و از آنها هم تشکر می‌کنم. اینها می‌خواستند بازی را شروع و به اتحادیه جهانی بکشانند و حواس ما هم جمع است و اجازه ندادیم. با همان اساسنامه سه انتخابات برگزار و دوستان خودشان و من در دوره قبل با همین اساسنامه انتخاب شدیم. همین دوستان با هم صفر رأی نداشتند و هیچ‌کدام‌شان در مجمع نبودند و کسی که در مجمع نبوده است حق اعتراض ندارد. اصلاً صبح انتخابات بگذارند و بگویند صبح نباش دست آنها را می‌بوسم و می‌گویم خدا خیرتان دهد. آن چیزی را که تکلیف من است، عمل می‌کنم. این اساسنامه شش هفت سال مرجع تصمیم‌گیری فدراسیون کشتی بوده و اگر این جور است، همه چیز اشتباه بوده است.

مسئولان ورزش از عملکرد کشتی راضی بودند اما من راضی نبودم
وی راجع به عملکرد تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: سال 2002 و سر همین بازی‌های آسیایی و جهانی ضرب خوردم و فقط نگران همین مسئله بودم و دلم راضی به رفتن تیم اصلی نبود، اما تنها به خاطر عملکرد کلی کاروان و کشورمان موافقت کردم. با هفت هشت روز تمرین کسب پنج مدال طلا عملکرد بدی نبود. وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک راضی بودند، اما من راضی نبودم و زیاده‌خواه هستم. از مسابقات جهانی وزنه‌برداری تا بازی‌های آسیایی یک ماه فاصله بود، اما ما شش هفت روز فاصله جهانی تا بازی‌های آسیایی را داشتیم.

کیومرث هاشمی خیلی توجیه است و با را از دوش کشتی‌گیران برداشت
رئیس فدراسیون کشتی در مورد مسئله بودجه و چانه کوچک ورزش یادآور شد: هند را مثال می‌زنم. یک بار در سال 2008 یا 2012 گفتم هند در حال گرفتن دنیا به خصوص در کشتی است که همه به من خندیدند. اقتصاد رابطه مستقیم با ورزش، هنر و فرهنگ دارد. در بازی‌های آسیایی بعدی در ژاپن هند حتماً سوم خواهد شد و چهار سال بعد از آن جای ژاپن را خواهد گرفت. اگر خود را جمع نکرده بودیم در کشتی ما را هم گرفته بود. در نونهالان و نوجوانان یکی دو بار ما را بردند. مجلس و دولت باید به این دیدگاه مهم برسند. اینکه دنیا را با چه عینکی ببینیم خیلی مهم است. امیدوارم به این فهم برسند که ورزش مهم است تا دیگر نگویند بودجه ورزش 30 درصد بالا رفت. اعزام‌ها که کمتر شود باخت‌های ما در بازی‌های آسیایی و المپیک خواهد بود. یک دیدگاه، دیدگاه بالاست که متوجه شوند و یک دیدگاه در کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش است. ما 53، 54 رئیس فدراسیون داریم که خیلی‌ها شلوغ می‌کنند این مدال را می‌گیریم و آن مدال را می‌گیریم. صالحی امیری یک فهمی داشت و به او می‌گفتم در توکیو متوجه خواهید شد. در هر سالن باخت‌ها را می‌دیدند و در سالن کشتی بالا رفتن پرچم را. اگر رشته‌های تیراندازی و دوومیدانی مدال بگیرند بار از روی دوش برخی رشته‌ها برداشته خواهد شد. کیومرث هاشمی خیلی توجیه است و در دیدار با بچه‌ها گفت اصلاً مدال نگیرید و بار را برداشت.

دبیر تصریح کرد: یک جاهایی مردم پول کم باشد ناراحت نیستند و از نوع توزیع پول ناراحت هستند. آنها که ماشین ندارند یارانه ماشین آنها چه می‌شود؟! اگر کشتی مدال‌آوری می‌کند در بودجه ببینند. دیدگاه کیومرث هاشمی و الان کمیته ملی المپیک خدا را شکر متفاوت است.

علیرضا دبیر , کشتی , کشتی ایران , فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران ,

یکی در جلسه با موبایلش بازی می‌کند و یکی هم نماز مستحبی می‌خواند
رئیس فدراسیون کشتی که در برنامه «ورزش و مردم» حاضر شده بود، در واکنش به انتقادات فضای مجازی از اعتقاداتش گفت: چند بار گفتم؛ خدا یک لقب ستار العیوب دارد. اگر خدا این لقب را بردارد، من کف خیابون پهن بودم و ما جز خدا اجازه نداریم گناهان خود را به او به کسی بگویم و به جوانان می‌گویم به غیر از خدا گناهان خود را به کسی نگویند. من که خودم می‌دانم چقدر گناه دارم. یکی در جلسه با موبایلش بازی می‌کند و یکی هم نماز مستحبی می‌خواند. یک موقع من فیلمی را بیرون می‌دهم که خیلی بد است. به خدا خبر نداشتم که فیلم را بیرون دادند.

کاری را که درست باشد انجام می‌دهم
وی تصریح کرد: یک نماز مستحبی بود و من خواندم و دیگر می‌مانم با خدای خودم. هیچ‌کس نمی‌تواند نیت کسی را بخواند. به جای اینکه من را بزنند، کسی را که فیلم را بیرون داد، بزنند. چند روز پیش بهشت زهرا برای خاکسپاری یکی از رفقای خود رفته بودم. در روایات داریم که زیارت عاشورا بخوانیم تا ترس مرده گرفته شود. آن لحظه یکی میکروفون را گرفته بود و می‌خواست از 30، 40 نفر تشکر کند که یکی از آنها من بودم. من او را دعوا کردم. حتماً آن 30، 40 نفر با من بد می‌شوند. کاری که درست باشد را انجام می‌دهم.

می‌خواهم اشتباهاتی را که خودم کردم، دیگران نکنند
دبیر در واکنش به سوءتفاهمات از اظهاراتش در مورد خداترسی گفت: برای من مهم نیست و تکلیفم را انجام می‌دهم. حرف‌ها را می‌بُرند و خوش‌شان می‌آید. برای من مهم نیست و کاری را که درست باشد، انجام می‌دهم. درباره خدا ترسی نیز آن چیزی را که در قرآن هست، گفتم. طرف در فضای مجازی با دلقک‌بازی دنبال جلب توجه است، اما یک ورزشکار حرفه‌ای می‌فهمد. طرف باید یاد بگیرد سالم سالم باشد. بچه‌ها ما همه گل هستند، اما باید بداند با پول بیت‌المال به اینجا رسیدند و ساعت 10 شب بخوابند. می‌خواهم اشتباهاتی را که خودم کردم، دیگران نکنند.

مهم این است که سرم پیش مردم بالا باشد
وی در ادامه تأکید کرد: اگر درستکار باشد موضوع زود خوابیدن را سفت می‌گیرم. دیگر 10 شب نباید موبایل باشد. همه ورزشکاران و رؤسای فدراسیون‌ها اگر اشتباه می‌گویم، بگویند. اینستاگرام مشکل ما شده است. خودم اینستاگرام ندارم و ادمین دارم و کار را انجام می‌دهد. یک حرفی در فضای مجازی را 20 روز بعد می‌فهمم. مهم این است که سرم پیش مردم بالا باشد.

باید پوست رؤسای فدراسیون‌هایی را که نتیجه نگرفتند، بکنید
رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به وظایف رؤسای فدراسیون‌ها اظهار داشت: باید پوست رؤسای فدراسیون‌هایی را که نتیجه نگرفتند، بکنید و من نیز نتیجه نگرفتم باید جواب بدهم. به من می‌گویند چرا جمهوری اسلامی را نقد نمی‌کنم؟! اتفاقاً چون دوستش دارم نقد هم می‌کنم. جمهوری اسلامی باید مدیرانی را که کار نمی‌کنند، بدون رودربایستی بازخواست کند. یکی از رؤسای هیئت‌های ما دزد بود و من او را برداشتم. مطمئناً او همه تلاشش را می‌کند که من را بزند. حتماً هزینه می‌دهم، اما مطمئن باشد آنهایی که می‌فهمند موضوع را می‌گیرند.

علیرضا دبیر , کشتی , کشتی ایران , فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران ,

ورزشکاری موفق است که 10 روز موبایل را کنار بگذارد
دبیر تصریح کرد: ورزشکار باید حرفه‌ای فکر کند. درستکار 10 شب موبایل را می‌گیرد، اما ورزشکاری موفق است که 10 روز موبایل را کنار بگذارد. ما یک کتابخانه زدیم که پنج هزار جلد کتاب دارد و ورزشکار می‌تواند وقت خود را با آن پر کند. مطلب فضای مجازی سریع فراموش می‌شود، اما کتاب است که ذهن را می‌سازد.

دوستان دومی در دنیا را باخت می‌دانند!
دبیر راجع به رفاقتش با پژمان درستکار و حجم بالای انتقادات به عملکرد این مربی و احتمال تغییرات گفت: هر احتمالی ممکن است. این مدت با خیلی از قهرمانان بزرگ نشستم و خیلی ایرادت از جمله ایرادات خودم را در آوردم. اجازه بدهید ببینیم تیم امیدها چه می‌شود. تا امروز آلبانی به خاطر مشکلات سیاسی ویزا نداده است و بعد از آن با سرمربیان آزاد و فرنگی جلسه خواهیم داشت. از نظر نتیجه همیشه فکر می‌کردم در ورزش نتایج را نمی‌شود پنهان کرد. ما تیم نهم و یازدهم دنیا را گرفتیم و دوم کردیم، اما دوستان دومی در دنیا را باخت می‌دانند. تنها تیمی هستیم که در چهار رده سنی قهرمان و در بازی‌های آسیایی در هر دو بخش اول شدیم. رشد عمرانی فدراسیون کشتی با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست و ما را باید با خودمان بسنجیم. نسبت به مسابقات جهانی نروژ بد نتیجه گرفتیم و حتماً باید بررسی کنیم. درستکار و حتی رنگرز باید جواب بدهند که چرا یک قهرمان بزرگ دنیا را نبردیم. پنج ثانیه آخر کشتی یک سال کار است و آنجا با کادر فنی کار دارم.

ترس را در یکی دو نفر دیدم که نمی‌توانستند آب دهان‌شان را قورت بدهند
وی درباره مشکلات بدنی کشتی‌گیران و سایر ضعف‌های آنها یادآور شد: نمی‌توانیم همه ایرادات را به کادر فنی ربط بدهیم. خود من هم دخیل هستم، اما درصد دارد. کشتی‌گیر وقتی بلد نیست پا بگیرد یا می‌گیرد و بلد نیست خاک کند بعد از 19، 20 سال درست نمی‌شود. یک چیزی به قبل باز می‌گردد و نسل نوجوانان ما همه زیرگیر و پاگیر هستند. آمریکایی‌ها دنبال مدل پا گرفتن ما آمدند. در مورد مشکلات بدنی در مورد یکی دو نفر صدق می‌کرد. ترس را در یکی دو نفر دیدم که نمی‌توانستند آب دهان‌شان را قورت بدهند. اگر بدنی مشکل داشتیم، باید زارع، گلیج و یزدانی کم می‌آوردند، اما باید درباره عموزاد حرف بزنند. رضا اطری خیلی سخت است دیگر عضو تیم ملی بشود و اجازه نخواهم داد. این تیم با پول بیت‌المال و فروش نفت اعزام می‌شود.

می‌دانیم عموزاد چرا اینگونه شده است اما گذاشتیم بعد از مسابقات امیدها حرف بزنیم
رئیس فدراسیون کشتی راجع به فضاسازی رسانه‌ها برای بزرگ کردن برخی ورزشکاران خاطر نشان کرد: فضاسازی مجازی برای ما مهم نیست. من که آنجا نشستم جدا از رئیس فدراسیونی یک تجربه کوچک دارم و این مسیرها را رفتم. در المپیک بالا و پایین را دیدم و یک کشتی‌گیر را ببینیم می‌فهمم مشکل چه هست. می‌دانیم رحمان چرا اینگونه شده است، اما گذاشتیم بعد از مسابقات امیدها حرف بزنیم. درباره کشتی آزاد خیلی حرف دارم. قهرمانان بزرگ همه همدوره من هستند. منصور برزگر استاد من است و با خیلی‌ها حرف زدم و پرسیدم.

یکی از نقدهای من به تیم ملی آنالیز است و من مربیان را هُل می‌دادم به سمت آنالیز بروند
دبیر در مورد تقویت کادر فنی و راضی بودن از کمک مربی روس اظهار داشت: در سر و گردن دو نفر را قبول دارم، یکی اکبر فلاح که این کار را به من یاد داد و دیگری همین عیسی حاجی‌یف است. در این مدت نیز کار کرد. در کشتی رحمان عموزاد یک بار این کار انجام نشد، اما سال قبل که خودمان کار کردیم سه بار گرفت. خیلی ریز شده و مورد به مورد را نوشتیم. یکی از نقدهای من به تیم ملی آنالیز است و من مربیان را هُل می‌دادم به سمت آنالیز بروند. خدا من را ببخشد و باز باید از خودم مثال بزنم. زمان ما آنالیز اینگونه نبود و همیشه با خودم ویدیو می‌بردم و آنالیز را باب کردم. اینکه من مربیان را برای آنالیز به جلو هل بدهم را قبول ندارم و کادر فنی و کشتی‌گیر باید از من جلوتر باشند.

کارهایی را که من کردم گواردیولا قبل‌تر کرده است
وی در پاسخ به این پرسش که تصمیم نهایی راجع به کادر فنی را چه زمانی خواهد گرفت، گفت: مدیر تیم‌های ملی داریم و باید بنشینیم و صحبت کنیم. بحث‌های من با کادر فنی جدی است و باید چارچوب‌ها را عوض کنیم. فیلمی از گواردیولا دیدم و فکر می‌کردم فقط من اینگونه هستم، اما دیدم کارهایی را که من کردم، او قبل‌تر کرده است. حسن رنگرز خیلی کتاب می‌خواند و من نخواندم و خودم به این نتایج رسیدم.

در خانواده‌ای فوتبالی بودم و بازی‌های استقلال و پرسپولیس از زیر دستم در نمی‌رفت!
رئیس فدراسیون کشتی در مورد آشتی دادن جواد نکونام و علی خطیر، سرمربی و مدیرعامل استقلال تصریح کرد: من در خانواده‌ای فوتبالی بودم و بازی‌های استقلال و پرسپولیس از زیر دستم در نمی‌رفت! ما به‌خاطر بازی‌های لیگ، یک هفته در کوچه دعوا می‌کردیم. من خودم را دیدم که چنین کاری را کردم و می‌دانم این اتفاق کف خیابان می‌افتاد. می‌دانم وقتی تصمیمی در مدیریت گرفته می‌شود، تأثیر آن در زمین خودش را نشان می‌دهد.

دبیر با یادآوری اینکه در گذشته طرفدار پرسپولیس بوده است و ضمن تمجید از سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: نکونام‌ها یک قبیله در شهرری هستند که به کرج رفتند و جواد فردی زحمتکش است. علی خطیر هم مدیری خوب است و حجت کریمی (سرپرست سابق باشگاه استقلال) نیز رفیق ماست. باید کاری کنیم اول خدا و بعد مردم از ما راضی باشند. خدا را شکر که استقلال هم نتیجه می‌گیرد.

ضدانقلاب با تفکر من مشکل دارد
وی با اشاره مجدد به انتقاداتی که از خودش مطرح می‌شود، عنوان کرد: کسانی که با من مشکل دارند، داخلی نیستند و ضدانقلاب با تفکر من مشکل دارد. مردم از من کار می‌خواهند، نه نمایش. باید کارم را درست انجام بدهم، دروغ نگویم، پول بیت‌المال را بالا نکشم و نتیجه بگیرم.

نایب قهرمانی یک افتخار بود اما من از عملکرد تیم‌های ایران راضی نیستم
رئیس فدراسیون کشتی درباره نایب قهرمانی کاروان کشتی ایران در مسابقات جهانی بلگراد بیان کرد: طی 70 سال گذشته هفت یا هشت بار به مقام دوم دنیا رسیدیم. این نایب قهرمانی یک افتخار بود، اما من از عملکرد تیم‌های ایران راضی نیستم. به نظرم تیم‌های آزاد و فرنگی ایران می‌توانستند قهرمان شوند و باید به این عنوان می‌رسیدند.

زارع برای قهرمانی المپیک باید «پا» بگیرد
دبیر در مورد شرایط امین میرزازاده و امیرحسین زارع اظهار داشت: وقتی میرزازاده در المپیک 2020 توکیو شکست خورد، به او گفتم باید وزنت بالاتر برود و این کشتی‌گیر الان 128 کیلوگرم شده است. می‌دانم تغییر وزن چقدر سخت است، اما امین نباید چابکی خودش را از دست بدهد و باید یکی دو حرکت به فنون خودش اضافه کند. اگر امیرحسین زارع برای حضور در المپیک انتخاب شود، برای کسب مدال طلا باید «پا» بگیرد.

همه ما یک گربه سیاه داشتیم که بدن ما به بدن او نمی‌خورد
وی درباره شکست مجدد حسن یزدانی از دیوید تیلور در وزن 86 کیلوگرم رقابت‌های جهانی بلگراد گفت: یزدانی یکی از استثناهای کشتی ایران است. او 9 مدال دارد، زحمت می‌کشد و چارچوب را رعایت می‌کند. همچنین حریف یزدانی هم یک کشتی‌گیر استثنایی و قهرمان جهان و المپیک است. همه ما یک گربه سیاه داشتیم که بدن ما به بدن او نمی‌خورد.

یزدانی از لحاظ کشتی خیلی کامل‌تر از تیلور است
رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به نقطه ضعف برنده مدال طلای المپیک 2016 تصریح کرد: یزدانی از لحاظ کشتی خیلی کامل‌تر از تیلور است، اما نقطه منفی حسن همان نقطه مثبت تیلور است. وقتی حسن آقا از حریفش عقب می‌افتد، به‌هم می‌ریزد. او در فینال مسابقات جهانی بلگراد در حال مدیریت کشتی بود. هر کسی می‌تواند در این باره نظر بدهد، اما از نظر من او در فینال کُنده را کشید و باید چهار امتیاز می‌گرفت. وقتی حسن عقب می‌افتد، هُل می‌شود.

علیرضا دبیر , کشتی , کشتی ایران , فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران ,

کار ما برای المپیک خیلی سخت است
دبیر ضمن اشاره به مصدومیت حسن یزدانی در مسابقات جهانی بلگراد خاطرنشان کرد: همچنین کتف حسن هم خراب بود و من می‌دانم چه شرایطی داشت. تیم جدیدی برای مسابقات المپیک گذاشته‌ایم. کار ما برای المپیک خیلی سخت است و کشتی‌گیران حاضر در قهرمانی جهان و المپیک می‌دانند چه می‌گویم. الان در کشتی آزاد و فرنگی خیلی مشکل داریم و باید خیلی کار کنیم.

روحیه ما بر مبنای زحمت است و مردم برای ما دعا کنند
وی در پاسخ به این پرسش که آیا کشتی ایران می‌تواند در المپیک 2024 پاریس به مدال طلا دست یابد یا خیر، تأکید کرد: اینگونه نیست که ناامید باشیم. روحیه ما بر مبنای زحمت است و مردم برای ما دعا کنند، اما اگر اینگونه کار کنید، بخوابید و وقت نگذارید، نمی‌شود طلا گرفت.

من و مربیان تیم‌های ملی باید مانند میرزازاده و یزدانی زندگی کنیم تا موفق شویم
رئیس فدراسیون کشتی در پایان گفت: به سرمربیان تیم‌های ملی آزاد و فرنگی گفتم من و آنها باید مانند میرزازاده و یزدانی زندگی کنیم تا موفق شویم. نمی‌شود که مربی یا رئیس فدراسیون وقت نگذارد. اگر من یا سرمربی تیم زندگی حرفه‌ای داشته باشیم، بچه‌ها شجاع می‌شوند. هنوز چنین شرایطی نداریم و باید به آن جایگاه برسیم.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۲۶۶۱۲۰۰۰:۱۲:۰۴ ۱۴۰۲/۷/۲۹
یعنی تو الان نگران ترس مرده هستی؟ مگر مرده می ترسه؟ بسه دیگه جناب دبیر
ناشناس۳۲۶۶۳۰۶۰۹:۵۴:۵۳ ۱۴۰۲/۷/۲۹
شمایی که میگی مگر مرده میترسه؟؛ بله مرده میترسه تو اعتقاد نداری باشه. خوبه حالا مرگ را نمیتوانی انکار کنی قبول داری همه میمیریم .
ناشناس۳۲۶۶۴۶۷۱۳:۵۹:۵۸ ۱۴۰۲/۷/۲۹
بله مرده می ترسه. انسان که با مرگ نابود نمی شه بلکه اصل انسان روح اوست که باقی است در قبر سوال و جواب هست و عذاب و نعمت
ناشناس۳۲۶۶۱۳۵۰۰:۳۲:۴۷ ۱۴۰۲/۷/۲۹
بعضیها از سلامت و عقلانیت ایشون ناراحتن! اونا دوست دارن کُشتی رو مثل فوتبال آلوده کنن تا ریشه‌ی پاکیزگی و درستکاری رو خشک کنن
ناشناس۳۲۶۶۱۷۲۰۵:۰۴:۱۰ ۱۴۰۲/۷/۲۹
جلسه اي كه اعضاي ان با موبايل بازي كنند ويا نماز مستحبي در ان بخوانند بايد فاتحه ان جلسه را خواندنه بازي با موبايل خوب است ونه خواندن نماز مستحبي هردوي ان در جلسه اي كه بابت ان حقوق ميگيرد اتش جهنم است
ناشناس۳۲۶۶۲۳۲۰۷:۴۷:۱۷ ۱۴۰۲/۷/۲۹
نماز مستحبی رو توی خونه ات بخوان نه در جلسه. اگه بودنت در جلسه ای مفید نبود اونجا رو ترک کن بعد برو به نمازت برس
ناشناس۳۲۶۶۲۵۸۰۸:۱۷:۰۲ ۱۴۰۲/۷/۲۹
مرد مومن نماز مستحبي را برو خونتون بخون وسط جلسه كاري نماز ميخوني .
ناشناس۳۲۶۶۲۶۱۰۸:۱۹:۵۶ ۱۴۰۲/۷/۲۹
ببینید چه اعترافاتی می‌کند!مسئولین در جلسات رسمی بجای تمرکز در حل مشکلات، یا نماز مستحبی پشت صندلی می‌خوانند یا با موبایلشون بازی می‌کنند .
ناشناس۳۲۶۶۳۰۲۰۹:۴۶:۳۲ ۱۴۰۲/۷/۲۹
دبیر : روحیات من هم به گونه‌ای است که به آدم‌های بی‌ربط باج نمی‌دهم. معنی مخالف این جمله اینه که به آدمهایی که ربط دارن باج میدی. حالا اون ربط دارها کیا هستند؟
ناشناس۳۲۶۶۴۷۷۱۴:۰۸:۱۴ ۱۴۰۲/۷/۲۹
آره به ربط دارها باج میده تا کشتی مملکت تقویت بشه. منظورش اینه
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  2. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  3. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  4. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  5. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  6. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  7. ناصر ایمانی: فرض کنیم یکی از این صحنه های ضرب و شتم ....

  8. اشکان خطیبی از شرایط زندگی‌ در اروپا می‌گوید: دیگر توانایی کار کردن ندارم

  9. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

  10. دلارهای خانگی روانه بازار شدند/ روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت

  11. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده/ توضیح معاون رئیسی درباره استقرار فراجا در بنیاد نخبگان

  12. آیت‌الله مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید

  13. افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک

  14. سونامی مولانا در سینمای ایران؛ رکورد افتتاحیه شکست

  15. خاندوزی: ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد

  16. دانشگاه واشنگتن دانشجویان را به اخراج و تعلیق تهدید کرد

  17. سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن

  18. رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است

  19. مورایس مسلمان شد

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  7. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  19. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  20. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

آخرین عناوین