ابعاد وقاحت مثال‌زدنی وزیر خارجه ژرمن‌ها علیه ایران

  4020714083 ۵۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

نوع موضع‌گیری بربوک در قبال ماجرایی عادی که تلاش شده با روایتی دروغ، تبدیل به پروژه‌ای دیگر علیه جمهوری اسلامی شود، حتی از موضع‌گیری آماتورترین سیاست‌مداران و وزرای خارجه جهان غیرحرفه‌ای‌تر و البته وقیحانه‌تر است.

ابعاد وقاحت مثال‌زدنی وزیر خارجه ژرمن‌ها علیه ایران

به گزارش نورنیوز: «آنالنا بربوک» وزیر خارجه آلمان که ناپختگی و اظهارات حاشیه‌سازش در موضوعات مختلف بارها در سطح اروپا و نظام بین‌الملل مسئله‌ساز شده، ظاهرا بر تداوم این رفتارها اصرار دارد. 

 

او چند روز پیش در اظهاراتی وقیحانه و مداخله‌جویانه که قطعا نمی‌تواند صرفا ناشی از فقدان عقلانیت او باشد، درباره اتفاق رخ داده برای «آرمیتا گراوند» اعلام کرد: «اینکه دوباره دختری جوان در ایران برای جانش می‌جنگد فقط برای اینکه موهایش در مترو دیده می‌شده، غیرقابل تحمل است. جای پدر و مادر جلوی دوربین نیست، اما حق آنهاست که بر بالین دخترشان باشند.»

در خصوص مواضع وزیر خارجه آلمان سه نکته مهم و اساسی وجود دارد:

نخست اینکه؛ بربوک به عنوان وزیر خارجه کشوری با آمار بالای خشونت علیه زنان در اروپا و جهان، در حالی چنین ادعای دروغی را اعلام کرده که حتی بنا به اعتراف رسانه‌ها و شبکه‌های خارجی، اساسا در خصوص اصل ماجرا ابهامات زیادی وجود دارد و صحت آن کاملا زیر سوال است! شواهد موجود نیز نشان از دروغ بودن ادعای رسانه‌های ضدانقلاب دارد و مصاحبه والدین فرد بستری شده در بیمارستان نیز بر این سناریوی تکراری اما هدفمندِ دشمنان ملت ایران مهر تایید می‌زند.

 

در چنین شرایطی؛ اظهارات مبتنی بر دروغِ وزیر خارجه آلمان را علاوه بر تنزل عقلانیت در برلین، باید ناشی از عدم توانایی او و دولت متبوعش در کلید زدن مجدد اغتشاشات در ایران در سالگرد حوادث سال گذشته ارزیابی کرد که خشم و عصبانیت آنها را شدیدا برانگیخته است.

 

دوم اینکه؛ وزیر خارجه آلمان شخصا سرمایه‌گذاری زیادی بر روی اتحاد جریانات تجزیه‌طلب ضدایرانی خصوصا احزاب کومله، دموکرات و پژاک طی یک‌سال اخیر صورت داد و یکی از طرف‌داران اصلی خلق بحران‌های مزمن داخلی و تجزیه ایران بر اساس مولفه‌های قومی-مذهبی بود.

 

بربوک در همین راستا طی سه ماه منتهی به فرا رسیدن سالگرد اغتشاشات پاییز گذشته، جلساتی با برخی اعضای ضدانقلاب در برلین داشته و از حمایت مطلق دولت و وزارت خارجه آلمان از بازتولید بحران در ایران سخن گفته بود.

 

نکته سوم اما مربوط به تاثیرپذیری بربوک از دو سیاست‌مدار ضدایرانی در آلمان یعنی «بیژن جیرسرایی» دبیرکل حزب دموکرات‌های آزاد و «امید نوری‌پور» سخنگو و مقام ارشد حزب سبز این کشور است.

 

این دو سیاست‌مدار آلمانی که تبار ایرانی خود را عملا فراموش کرده‌اند، طی یک‌سال اخیر هدایت‌گران اصلی و پشت پرده مواضع وزیر خارجه‌ی خام اما جنجالی آلمان در تقابل مطلق با کشورمان بوده‌اند.

 

با این تفاسیر؛ نوع موضع‌گیری بربوک در قبال ماجرایی عادی که تلاش شده با روایتی دروغ، تبدیل به پروژه‌ای دیگر علیه جمهوری اسلامی شود، حتی از موضع‌گیری آماتورترین سیاست‌مداران و وزرای خارجه جهان غیرحرفه‌ای‌تر و البته وقیحانه‌تر است.

 

سوال اینجاست که؛ این اظهارات زرد و غیر مستند از سوی یک مقام رسمی با کدام سند و مدرکی صورت گرفته و وزیر خارجه یک کشور که باید بیش از هر فرد دیگری به رعایت مبانی حقوقی ملتزم باشد، چگونه چنین ادعایی را مطرح می‌کند؟!

 

ظاهرا اشتیاق وصف‌ناپذیر مقامات غربی برای ایجاد آشوب در ایران موجب شده همه مرزهای حقوقی، اخلاقی، دیپلماتیک و... را زیر پا بگذارند.

 

قطعا بربوک هزینه و نتیجه بازی در زمین سیاست‌مداران ضدانقلاب در سرزمین ژرمن‌ها را در آینده پرداخت خواهد کرد، چه، بی‌شک تیر او در بازتولید اغتشاشات بار دیگر به سنگ خواهد خورد و او با تبعات حقوقی، بین‌المللی و سیاسی اعلان جنگ علنی علیه امنیت ملی ایران مواجه خواهد شد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۲۴۹۵۹۵۲۱:۱۶:۳۶ ۱۴۰۲/۷/۱۴
آبروی خودشون رو با این موضعگیری ها میبرن
ناشناس۳۲۴۹۸۲۱۲۳:۵۸:۰۷ ۱۴۰۲/۷/۱۴
وزیر خارجه کشور بزرگی مانند آلمان به اعتبار نداشته رسانه های معاند صحبت کرده واقعا از بک وزیر بعید است
ناشناس۳۲۵۰۰۲۳۰۸:۰۸:۱۴ ۱۴۰۲/۷/۱۵
خودتان راجع به عربستان سعودی چه گفتید؟ فراموش کردید؟
ناشناس۳۲۵۰۲۱۷۱۰:۵۲:۲۹ ۱۴۰۲/۷/۱۵
چی گفته شد مثلا؟!!
عمران۳۲۴۹۹۷۹۰۶:۱۶:۴۰ ۱۴۰۲/۷/۱۵
بالاخره حجاب بان در مترو هست یا نه؟
ناشناس۳۲۵۰۱۳۴۰۹:۴۹:۰۰ ۱۴۰۲/۷/۱۵
اگر مسافر روتین مترو باشید و وضع نامناسب حجاب داخل مترو را ببینید می دانید که پاسخ به طور واضح منفی است. با این وضع نامناسب برخی مسافران که فضای عمومی مترو را با فضای خصوصی خانه اشتباه گرفته اند، جرات نمی کنیم با بچه ها بریم مترو!
ناشناس۳۲۴۹۶۰۷۲۱:۲۷:۲۷ ۱۴۰۲/۷/۱۴
خودشون وحشیانه ترین رفتارها را دارند. اما اینچنین از یک اتفاق سواستفاده میکنند
سپید۳۲۵۰۱۳۷۰۹:۵۰:۱۳ ۱۴۰۲/۷/۱۵
اگر این حکومت ها وحشی هستند چه اصراری حضرات سیاستمدار از اصولگرا و اصلاح طلب خانواده‌شون رو برای تحصیل و بسیاری برای سکونت به این کشورها اعزام میکنند .
1۳۲۴۹۶۴۶۲۱:۴۷:۴۵ ۱۴۰۲/۷/۱۴
این زن یک فمنیست منحرف است که موضع گیری او در خصوص بی اهمیت بودن سرنوشت مردم آلمان در برابر جنگ اوکراین در نوع خود نشان دهنده خوی وحشی گری فمنیست هاست .
مانی۳۲۴۹۷۵۰۲۳:۰۲:۰۷ ۱۴۰۲/۷/۱۴
بی اهمیت بودن سرنوشت مردم آلمان در برابر جنگ اوکراین..یعنی چی؟!
ناشناس۳۲۴۹۶۵۴۲۱:۵۵:۴۵ ۱۴۰۲/۷/۱۴
چرا افکار عمومی بیشتر روایتهای رسمی را قبول ندارند؟ اشکال کار کجاست؟
ناشناس۳۲۴۹۸۱۶۲۳:۵۵:۳۹ ۱۴۰۲/۷/۱۴
اشکال کار در سادگی شماست که هنوز مزور و موذی بودن اونها برات مسجل نشده
ناشناس۳۲۵۰۰۲۱۰۸:۰۷:۱۱ ۱۴۰۲/۷/۱۵
پس اکثریت مردم ما ساده هستند و فقط شماها عاقل و فهمیده هستید
ناشناس۳۲۵۰۲۲۰۱۰:۵۳:۱۴ ۱۴۰۲/۷/۱۵
شما فعلا از رسانه های این ها فاصله بگیر که دشمن خودت هستند!
ناشناس۳۲۵۰۲۳۶۱۱:۰۷:۰۵ ۱۴۰۲/۷/۱۵
خیر اکثریت مردم عاقل و فهمیده هستند شواهد را همه جا می توانید ببینید در رانندگی در طبیعت گردی در صف نانوایی در رعایت قوانین آپارتمان نشینی در سرانه بالای مطالعه در آشنایی عمیق و اظهار نظرهای عالمانه در مسائل تاریخی ....
ناشناس۳۲۴۹۹۹۷۰۷:۱۵:۵۲ ۱۴۰۲/۷/۱۵
خیلی ساده است حل مشکل تصاویر دوربین داخل مترو رو منتشر کنید.
مهران۳۲۴۹۹۹۸۰۷:۱۶:۱۰ ۱۴۰۲/۷/۱۵
علتش هجمه رسانه ای گسترده هست و البته پایین بودن سواد رسانه ای که دروغ های کاملا واضح و حتی خنده دار رو ا ز رسانه های انگلیسی آمریکایی می شنوند ولی بازهم گوششون به حرف اونهاست ، جالب اینکه دروغهاشون اینقدر واضح است نیاز به تحلیل هم ندارد ...
ناشناس۳۲۵۰۱۰۸۰۹:۲۱:۴۸ ۱۴۰۲/۷/۱۵
هجمه گسترده رسانه ای؟؟؟ اونها فقط سه کانال خبری دارن که خیلی جاها پارازیت داره و صدا و سیما هم 30 شبکه تلویزیون داخلی. کدام گسترده تر است؟
ناشناس۳۲۵۰۲۲۳۱۰:۵۶:۵۰ ۱۴۰۲/۷/۱۵
اولا بالای 200 شبکه فارسی زبان هست که اکثرا هم تجاری نیستند هزینه ای اداره می شوند برای اهداف خاص علیه ایران که تا عدد دو رقمی آن شبکه خبری هم هست دوم هم پارازیت هم از آن حرف ها بود که معلوم هست یک چیزی فقط خواستی بگویی سوم هم فضای مجازی هم هست
ناشناس۳۲۴۹۶۷۲۲۲:۰۷:۳۴ ۱۴۰۲/۷/۱۴
در جنگ اوکراین که امریکا برای زمین زدن اروپا بویژه المان طراحی کرد خیلی به المانیها فشار اومده که بخشی از ان را از چشم ایران می بینند اما بزودی مهاجران و فرزندانشون دردسر بزرگی برای اینها خواهند شد
ناشناس۳۲۴۹۶۷۴۲۲:۱۱:۴۸ ۱۴۰۲/۷/۱۴
اگر حاکمیت از روز اول در مسئله خانم مهسا امینی شفاف عمل می کرد امروز هر اتفاقی را به پای ان نمی بستند.
ناشناس۳۲۴۹۷۲۴۲۲:۴۹:۰۳ ۱۴۰۲/۷/۱۴
در مورد خانم مهسا دیدیم که بعد از گذشت یکسال، سرانجام ۲ متخصص مغز و اعصابی که در مصاحبه با شبکه اینترنشنال گقته بودند که در اسکن بیمار شکستگی در قاعده جمجمه مشاهده شده بعد یکسال حقیقت را به زبان اوردند که بجز علامت عمل جراحی جمجمه بیمار در کودکی، هیچ نکته غیر طبیعی در اسکن مغز خانم مهسا وجود نداشته و هر دو نفر اعتراف کردند که فقط برای خاموش نشدن جریان اعتراضات و خیزش!!! مردم، واقعیت را بیان نکرده اند. واقعا این دو نفر چه قسم پزشکی یاد کرده بودند. واقعا این دو پزشک در خون تمام کشته شدگان پارسال شریک و سهیم بودند
ناشناس۳۲۴۹۹۸۲۰۶:۲۶:۰۲ ۱۴۰۲/۷/۱۵
چرا اون دو متخصص یک سال هیچ صحبتی نکردند ولی یک روز مانده به سالگرد واقعه، اقدام به اعتراف کردند؟؟
ناشناس۳۲۴۹۷۲۶۲۲:۴۹:۳۶ ۱۴۰۲/۷/۱۴
ساده ای دیگه اونا ازقبل برنامه ریزی خودشون رو کرده بودن جریان اون خانم نه یه بهانه دیگه گیر می اوردن
ناشناس۳۲۴۹۷۵۳۲۳:۰۵:۵۳ ۱۴۰۲/۷/۱۴
چقدر ساده اندیشانه‌س که فکر کنیم رفتار حاکمیت در نتیجه اثر داشت، برنامه پارسال همونطور که خودشون گفتن برنامه‌ریزی شده و مدیریت واحد داشت، اگه کسی دنبال واقعیت بود از همون دروغ‌های اول‌شون متوجه می‌شد اگر هم کسی دنبال بهونه بود که ...
مهران۳۲۵۰۰۰۲۰۷:۳۰:۲۰ ۱۴۰۲/۷/۱۵
شفاف ؟ مثلا چکار باید میکردن ؟ فیلم حضورش در مرکز پلیس که داره راهش رو می‌ره هست ( البته الان هست که بگید توی ون به قصد کشت زدنش بعد که از ون پیاده شده راحت داشته راه میرفته) ، فیلم پدر دروغگوش که میگه دخترم عمل سر داشته هم توی بیمارستان هست و همچنین حرفاش تو بیمارستان که میگه هیچ جای ضربه ای روی سر بچه من نیست اما بعداً با دروغگویی میگه دختر من حتی برای سرماخوردگی هم بیمارستان نرفته نامه درخواست پدرش هم هست که برای درمان دخترش تقاضای انتقالی کرده بوده دیگه چی رو باید شفاف میکردن ؟
ناشناس۳۲۴۹۶۹۳۲۲:۲۸:۳۸ ۱۴۰۲/۷/۱۴
سفیر آلمان در ایران باید احضار بشه
ناشناس۳۲۵۰۰۰۷۰۷:۳۸:۴۷ ۱۴۰۲/۷/۱۵
احضارش کنید!
ناشناس۳۲۴۹۷۳۰۲۲:۵۱:۰۵ ۱۴۰۲/۷/۱۴
واقعا چه زن فربکار و نفرت انگیزی.... آیا نباید مقامات وزارت خارجه بطور رسمی در برابر چنین اتهامات و فریبکاریهای این مقام رسمی آلمان اعتراض و شکایت کنند؟
ناشناس۳۲۴۹۷۶۷۲۳:۲۱:۵۸ ۱۴۰۲/۷/۱۴
دفاع از مظلوم از واجبات دین است
ناشناس۳۲۴۹۸۲۰۲۳:۵۷:۵۳ ۱۴۰۲/۷/۱۴
مسئولین طرفدار افغانی ها ،ملیت خودشون رو فراموش کردند
ناشناس۳۲۴۹۸۲۵۲۳:۵۹:۱۴ ۱۴۰۲/۷/۱۴
این خانم نظرش در مورد اون خانم محجبه ای که در دادگاه آلمان جلو چشم بچه ش سلاخی شد و پلیس و قاضی و سیاستمدارای آلمانی هیچ چیزی نگفتند چیه؟ اون ماجرارو به سفیرشون بگید که به این مترسک بگه
من۳۲۴۹۸۷۲۰۰:۳۴:۰۰ ۱۴۰۲/۷/۱۵
دوربین داخل مترورانشان بدهید.
ناشناس۳۲۵۰۱۲۷۰۹:۳۶:۴۰ ۱۴۰۲/۷/۱۵
منتشر کردند شما برو ببین اظهارات دوست همراهش و مادرش رو هم بخوان
ناشناس۳۲۴۹۸۷۷۰۰:۳۷:۵۶ ۱۴۰۲/۷/۱۵
در ماجرای ارمیتا و مهسا کل فیلمها پخش میشد این همه کشور مصیبت نمیکشید نهایت مامور خاطی محاکمه میشد
ناشناس۳۲۵۰۲۶۵۱۱:۳۲:۳۲ ۱۴۰۲/۷/۱۵
اخوی اگه فیلم‌ها منتشر نشده، از کجا می‌دونی مامور خاطی وجود داره!؟ از اون بدتر اینکه فیلم‌های مترو کامل منتشر شد، اما از این خبر نداری!!
ناشناس۳۲۴۹۹۳۹۰۲:۲۲:۰۱ ۱۴۰۲/۷/۱۵
نمیشه مستقلا با همراهان و دوستان آرمیتا مستقلا مصاحبه بشه و گزارشی تهیه بشه. فیلم دوربین داخل واگن کجاست؟
ناشناس۳۲۴۹۹۴۵۰۲:۴۰:۱۰ ۱۴۰۲/۷/۱۵
صاحب اردوگاههای شکنجه وکوره های آدم سوزی دیگه چی میگه
ناشناس۳۲۵۰۰۰۰۰۷:۱۹:۰۶ ۱۴۰۲/۷/۱۵
تا چند سال پيش آلمان يكي از متحدين سياسي خوب ما در اروپا بود و بيشترين روابط اقتصادي در اتحاديه اروپا را با آلمان داشتيم
ناشناس۳۲۵۰۰۰۵۰۷:۳۵:۴۱ ۱۴۰۲/۷/۱۵
اگر اتفاق عجیبی نیوفتاده باید بذارید رسانه گزارش تهیه کنند نه اینکه فضا رو امنیتی کردید و فقط صدا و سیما اجازه تهیه گزارش دارد .
ناشناس۳۲۵۰۲۶۸۱۱:۳۴:۱۹ ۱۴۰۲/۷/۱۵
آخه تجربه نشون داده اگه اتفاق عجیبی هم نیوفتاده باشه، ممکنه یه عده کاری کنن که شرایط عجیبی توی جامعه ایجاد بشه!
ناشناس۳۲۵۰۰۱۳۰۷:۵۰:۳۲ ۱۴۰۲/۷/۱۵
باید در هر حادثه و اتفاقی مردم را قانع کنید تا زمینه سواستفاده از خارجیها گرفته شود،شما سالهاست عادت کرده اید افکار عمومی را به هیچ بگیرید و به تبریک و تحسین قلیلی از همفکرانتان دل خوش کنید ،حاکمیت باید اعتماد ماندگار مردم را کسب کنید!
ناشناس۳۲۵۰۰۳۶۰۸:۲۰:۴۳ ۱۴۰۲/۷/۱۵
اعتماد با روایت رسمی به دست نمیاد با رفتار شفاف و صادقانه و احترام به مخاطب به دست میاد.
ناشناس۳۲۵۰۰۶۴۰۸:۳۵:۴۲ ۱۴۰۲/۷/۱۵
وقتی مدام به شمادروغ می گویند حاصل آن نیست که شما این دروغ هارا باور می کنید بلکه آن است که دیگر هیچکس هیچ چیز را باور نمی کند..........
ناشناس۳۲۵۰۰۷۰۰۸:۴۲:۳۴ ۱۴۰۲/۷/۱۵
شما اظهار نظر چه کسی رو جز خودتون قبول دارین؟
ناشناس۳۲۵۰۰۷۴۰۸:۴۴:۰۱ ۱۴۰۲/۷/۱۵
یک بار هم که شده چنین تیترهایی را برای روسیه یا چین بزنید تا مردم بفهمند شما شرق پرست نیستید.
ناشناس۳۲۵۰۱۱۱۰۹:۲۴:۱۵ ۱۴۰۲/۷/۱۵
فقط فیلم داخل واگن را پخش کنید!
ناشناس۳۲۵۰۲۷۰۱۱:۳۵:۴۲ ۱۴۰۲/۷/۱۵
چنین فیلمی وجود نداره، اگر هم بود و پخش می‌شد بازم یه بهونه دیگه و ...
ناشناس۳۲۵۰۱۱۲۰۹:۲۵:۲۷ ۱۴۰۲/۷/۱۵
دولت المان ماجرای میکونوس و قتل فریدون فرخ زاد را ماست مالی کرد
مهدی۳۲۵۰۱۳۲۰۹:۴۷:۵۸ ۱۴۰۲/۷/۱۵
سلام ، خوب راه حل ساده این است که دوربین داخل مترو هم منتشر شود دیگر بحثی باقی نمی ماند که کسی بخواهد گزافه گویی کند
احسان۳۲۵۰۱۴۰۰۹:۵۴:۴۲ ۱۴۰۲/۷/۱۵
آخه آلمانی فاشیست به تو چه تو مملکت ما چه اتفاقی افتاده .از این به بعد هرکی تو خیابون حالش خراب شد میگیم کشته شده خیالتون راحت میشه
علیجانی۳۲۵۰۲۴۸۱۱:۱۸:۲۷ ۱۴۰۲/۷/۱۵
غرب با تبلیغات جهنمی خود یک جنگ تمام عیار بر علیه ایران شروع کرده و در این 40 سال هر کاری توانستند کردند باید جلوی این خبیثان ایستاد و پیروز شد . پیروزی با ملت تمدن ساز ایران است
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  4. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  5. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  6. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  7. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  8. ناصر ایمانی: فرض کنیم یکی از این صحنه های ضرب و شتم ....

  9. اشکان خطیبی از شرایط زندگی‌ در اروپا می‌گوید: دیگر توانایی کار کردن ندارم

  10. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

  11. دلارهای خانگی روانه بازار شدند/ روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت

  12. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده/ توضیح معاون رئیسی درباره استقرار فراجا در بنیاد نخبگان

  13. آیت‌الله مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید

  14. افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک

  15. سونامی مولانا در سینمای ایران؛ رکورد افتتاحیه شکست

  16. خاندوزی: ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد

  17. دانشگاه واشنگتن دانشجویان را به اخراج و تعلیق تهدید کرد

  18. سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن

  19. رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است

  20. مورایس مسلمان شد

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  7. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  15. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  16. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  17. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  18. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  21. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  22. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  23. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  24. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین