دریادار ایرانی: دشمنان جرأت تعرض به هیچ مرز آبی و خاکی کشورمان را ندارند

  4020623043

 فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: امروزه ارتش جمهوری اسلامی ایران با وجود کارکنان غیور و ولایی خود، امنیت را نه فقط به ایران بلکه به تمام کشورهای منطقه هدیه کرده است و این مهم منجر شده که دشمنان جرأت تعرض به هیچ مرز آبی و خاکی کشورمان را نداشته باشند.  

به گزارش فارس، دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش در جمع دانشجویان بیست و یکمین دوره جامعه‌پذیری نظامی مشترک دانشگاه‌های افسری ارتش در مرکز آموزش ۰۱ شهیدان سرباز نزاجا با تاکید بر جایگاه والای نظام اسلامی ایران در جهان گفت: نقطه عطف این جایگاه، زمانی رقم خورد که رزمندگان نیروهای مسلح در دفاع مقدس در کنار مردم، مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند و اجازه ندادند حتی قطعه‌ای از خاک این کشور در این جنگ نابرابر جدا شود.

وی خطاب به دانشجویان، اظهار کرد: حضور در ارتش و پوشیدن لباس مقدس سربازی، افتخار بزرگی است و باید با عمل به منویات فرماندهی معظم کل قوا(مدظله‌العالی)، موجبات پیشرفت کشور را فراهم آورید.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه آموزش‌های نظامی، علمی و مذهبیِ این دوره در تبدیل جوانان به افسران انقلابی بیان داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروزه به عنوان ارتشی مکتبی شناخته می‌شود که نه تنها در دل مردم کشور بلکه در دل مردم منطقه و جهان نیز جای دارد و همواره تمام تلاش خود را در عرصه‌های مختلف دفاعی و مردم‌یاری انجام داده است.

دریادار ایرانی به موفقیت چشم‌گیر ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش اشاره و تاکید کرد: کارکنان این ناوگروه بالغ بر ۶۵ هزار کیلومتر را در مدت زمان ۸ ماه طی کرده و با گذر از اقیانوس‌های آرام و اطلس و دریای عمان، این ماموریت را به سرانجام رساندند و با موفقیت به وطن بازگشتند. در واقع این اتفاق، برگ برنده و افتخاری نه فقط برای ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه منطقه و فرا منطقه بلکه برای جهان اسلام است.

وی با اشاره به ضرورت موضوع سازندگی و توسعه کشور توسط جوانان، عنوان کرد: توسعه و ارتقای روزافزون کشور امروز بر دوش یکایک شما جوانان گرانقدر است؛ بنابراین در این راه باید به صورت شبانه‌روزی تلاش کنید و با فداکاری‌های خود نسبت به آبادانی هرچه بیشتر کشور گام بردارید تا به زودی شاهد توسعه و پیشرفت‌های چشم‌گیر و بیشتری در کشورمان باشیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: شما جوانان باید با تاسی از فرهنگ غنی دفاع مقدس، جا پای فرماندهان حال حاضر ارتش بگذارید و چشم‌انداز روشنی را برای نیروهای مسلح رقم بزنید.

دریادار ایرانی در پایان خاطر نشان کرد: امروزه ارتش جمهوری اسلامی ایران با وجود کارکنان غیور و ولایی خود، امنیت را نه فقط به ایران بلکه به تمام کشورهای منطقه هدیه کرده است و این مهم منجر شده که دشمنان جرأت تعرض به هیچ مرز آبی و خاکی کشورمان را نداشته باشند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  25. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

آخرین عناوین