ماجرای آتش‌سوزی و توقف سریال «سلمان فارسی» چیست؟

  4020619072

برخی خبرها از قهر داود میرباقری و توقف «سلمان فارسی» حکایت دارد که روابط عمومی سریال این خبرها را از اساس اشتباه می‌داند و می‌گوید هر پروژه بزرگی امکان دارد به دلیل آماده‌سازی لوکیشن و هر اتفاق دیگری متوقف شود و دوباره از سرگرفته شود.

ماجرای آتش‌سوزی و توقف سریال «سلمان فارسی» چیست؟

به گزارش تسنیم، سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی داود میرباقری این روزها فصل ایران را در شهرک غزالی تصویربرداری می‌کند. عوامل و دست‌اندرکاران در کاروانسرای مرمر مشغول کارند اما برخی در فضای‌مجازی خبر از توقف این سریال داده‌اند. یکی از عوامل آن را آتش‌سوزی لوکیشن و همچنین قهر داود میرباقری عنوان کرده‌اند. اما واقعیت چیز دیگری است.

احسان ناظم‌بکایی روابط عمومی این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی داود میرباقری درباره بحث آتش‌سوزی به خبرنگار تسنیم گفت: آتش‌سوزی کنترل شده‌ای در جریان قصه اتفاق می‌افتد. چون کار در شب بود و صحنه‌ای کاروانسرا دچار آتش‌سوزی می‌شود. عوارض این آتش‌سوزی چیست؟ فیلمبرداری این بخش تمام می‌شود تا این بخش‌هایی که آتش گرفته به حالت اصلی و اولیه برگردد و کار دوباره از سرگرفته شود.

او همچنین در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود اختلافاتی به وجود آمده و آقای میرباقری قهر کرده‌اند، خاطرنشان کرد: این حرف و حدیث‌ها از اساس اشتباه است؛ نکته خاصی وجود ندارد و ظرف چند روز آینده با ترمیم دکور، پروژه دوباره تصویربرداری‌اش را ادامه خواهد داد. جالب است که ساخت و سازهای گسترده‌ای در بخش ماربین که کنار مجموعه کاروانسرای مرمر است در دستور کار قرار دارد.

مدیر روابط عمومی سریال «سلمان فارسی» همچنین درباره لوکیشن‌یابی در استان سمنان تأکید کرد: این روزها همچنین در استان سمنان لوکیشن‌یابی انجام می‌شود؛ در شهرک سینمایی نور هم همزمان ساخت دکورها پیش می‌رود و کارهایی انجام می‌شود تا مقدمات تولید فصل حجاز هم فراهم شود. بنابراین وقفه‌ای وجود ندارد و کارها به خوبی پیش می‌روند. برخی از این وقفه‌ها هم به این دلیل اتفاق می‌افتند تا ساخت و ساز با سرعت بیشتری انجام شود.

او همچنین در پاسخ به این سؤال که کدام بازیگران به پروژه اضافه شده‌اند، افزود: سکانس کاروانسرای مرمر نقطه اتصال ایران باستان و بیزانس است و همان بازیگران فصل بیزانس همچون فرهاد اصلانی و محمدرضا هدایتی جلوی دوربین‌اند. اما بهناز توکلی که در سریال «مختارنامه» نقش ام‌وهب را بازی می‌کرد به عنوان اولین بازیگر فصل ایران، جلوی دوربین رفته است.

ناظم بکایی در پایان به این نکته اشاره کرد: پروژه سلمان فارسی تا هفته گذشته به صورت شبانه‌روزی کار می‌کردند و هنرمندان از بخش‌های مختلف ایران حضور داشتند و کاروانسرای شلوغی را شاهد بودیم. همزمان ساخت و سازهای مجموعه ماربین که شامل هیربدستان، کتابخانه و خوابگاه است نیز ساخت و سازهایش پیش می‌رود و چند روز آینده تولید ادامه پیدا خواهد کرد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  25. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

آخرین عناوین