خدمات پرستاری در منزل تهران

گزارش بازرگانی، 208825،   4020618011

خدمات پرستاری در منزل تهران به معنای ارائه خدمات حرفه ای به افراد بیمار، سالمند و کودکان در محیط خانه است. این خدمات به منظور بهبود وضعیت سلامت این افراد، بهبود کیفیت زندگی آن ها و ایجاد محیطی آرام ارائه می شود. خدمات پرستاری به صورت موقت یا ساعتی و یا شبانه روزی ارائه می شود و افراد بر اساس نیز خود می توانند پرستارانی با میزان تجربه و مهارت مختلف را استخدام نمایند.

انواع خدمات پرستاری در منزل

خدمات پرستاری در منزل تهران شامل طیف وسیعی از خدمات است که به طیف گسترده ای از انسان ها داده می شود. این خدمات توسط پرستارانی با مهارت و با تجربه ارائه می شود و شامل موارد زیر است:

پرستاری از کودکان در منزل

هر پدر و مادری تمایل دارد که کودک خود را در کنار خود و در محیط امن و راحت خانه نگهدارند. اما گاه مشغله های کاری حضور آن ها در خانه را محدود می کند و در اینجا استفاده از خدمات پرستار کودک در منزل تهران می تواند به کمک آن ها بیاید. پرستارانی که در حوزه کودک فعالیت می کنند، دارای تجربه، دانش و مهارت برقراری ارتباط با کودکان هستند و از این رو تمامی نکات تربیتی را در مورد کودک رعایت خواهند کرد.

پرستار از سالمندان در منزل

به صورت طبیعی انسان ها بعد از رسیدن به سنین کهن سالی نیاز به مراقبت بیشتری دارند. سالمندان اغلب توانایی انجام امور روزانه منزل را از دست می دهند و همچنین بیماری های سنین سالمندی آن ها را آزار می دهند. به این شکل خدمات پرستار سالمند در منزل تهران می تواند علاوه بر نگهداری از سالمندان، برای تقویت روحیه و شادابی روانی آن ها نیز مفید باشد.

پرستار بیمار در منزل

در صورتی که یکی از عزیزان شما (تفاوتی ندارد در چه سنی باشد) به یک بیماری مبتلا باشد، نیاز به خدمات درمانی بالینی خواهد داشت. این خدمات می تواند خدمات پزشکی، پرستاری، فزیوتراپی و ... باشد. پرستارانی که در این حوزه فعالیت دارند؛ با توجه به مهارت و دانش آن ها استخدام شده و به بیماران شما در خانه خدمت رسانی می نمایند.

چرا خدمات پرستاری در منزل تهران؟

تهران شهر بسیار بزرگی است و گاه رفت و آمد در آن ساعت ها زمان ما را به خود اختصاص می دهد. در این شرایط استخدام پرستار در منزل مزایای زیادی برای خانواده ها دارد. از جمله مزایای دریافت خدمات پرستاری در منزل تهران به موارد زیر می توان اشاره داشت:

منزل محیط راحت تری است

خدمات پرستاری در منزل تهران به افراد اجازه می دهند که در محیط خانگی خود باقی بمانند. این به افراد اجازه می دهد که در محیطی آشنا و راحت تر باشند که ممکن است تأثیر مثبتی بر روحیه و حالات روانی آنها داشته باشد.

حفظ استقلال افراد در منزل ممکن است

خدمات پرستاری در منزل به افراد اجازه می دهند تا حد امکان استقلال خود را حفظ کنند. این موضوع در مورد سالمندان اهمیت بیشتری نیز دارد. آن ها می توانند در مواردی از خود مراقبت کنند و انجام تعدادی از فعالیت های روزمره خود را انجام دهند.

امکان صرف زمان بیشتر با خانواده وجود دارد

برای بیماران، سالمندان و خانواده های آن ها، استفاده از خدمات پرستاری در منزل به معنای داشتن زمان بیشتری برای ارتباط و وقت گذرانی با همدیگر است. این موضوع برای سلامت روان این افراد بسیار مهم است.

کاهش احتمال عفونت و دیگر انواع بیماری

خانه های سالمندان، بیمارستان ها و مراکز بهداشتی محیط هایی هستند که عفونت ها به راحتی در آن ها منتقل می شوند. با مراقبت در منزل، احتمال برخورد با عوامل عفونتی کاهش می یابد.

وظایف پرستاران در منزل چیست؟

قبلاً نیز گفته شد که هر کدام از پرستاران با توجه به مهارت های خود در حوزه خاصی فعالیت می کنند. بدیهی است که وظایف این افراد با یکدیگر متفاوت است و این شما هستید که با توجه به نیاز و موقعیت خود می توانید یکی از بهترین ها را انتخاب کرده و استخدام کنید. اما به صورت کلی وظایف شامل موارد زیر می شود:

مراقبت پزشکی

این خدمات شامل نظارت بر وضعیت جسمی و بهداشت بیمار، سالمند می شود. از جمله وظایف پرستار مجرب در این حوزه اندازه گیری فشار خون، نظارت بر ضربان قلب، مراقبت از زخم ها و جراحات، تزریق دارو، مدیریت زمان مصرف دارو، فیزیوتراپی و ... را می توان نام برد.

کمک به بهداشت فردی

برای یک سالمند، بیمار یا کودک، بهداشت فردی بسیار مهم است. پرستاران در این زمینه تلاش دارند رفتن به سرویس بهداشتی، استحمام، تعویض لباس، گرفتن ناخن ها و ... را به ممدجویان خود ارائه دهند.

کمک به بهداشت روانی

تفاوتی ندارد که پرستار مورد نظر برای مراقبت از کودک، سالمند یا بیمار استخدام شده باشد. باید توانایی برقراری ارتباط را داشته باشد و بتواند خوب گوش کرده و خوب حرف بزند. علاوه بر این در برخی مواقع پرستاران باید دانش کافی نسبت به تربیت کودکان، مدیریت بیماران روانی و کمک به بهبود وضعیت روحی سالمندان را داشته باشد.

انجام امور منزل

اغلب پرستارانی که برای نگهداری از کودک، بیمار و سالمند استخدام می شوند، آمادگی انجام امور خانه اعم از تمیزکاری، طبخ غذا، شستن ظرف ها و لباس ها و ... را دارند. این مورد را می توان در قرارداد پرستاران درج کرده و یا حذف نمایید.

چگونه برای خدمات پرستاری در منزل پرستار انتخاب کنیم

انتخاب یک پرستار خوب برای خدمات پرستاری در منزل می تواند امری حیاتی برای بهبود سلامت جسمی و روحی فرد باشد. از این رو در زمان استخدام یک پرستار باید تمامی توجه خود را برای انتخاب بهترین پرستار منعطف نمایید. از جمله اقداماتی که در این زمینه باید انجام داد:

به آگهی های مستقل اعتماد نکنید

روش های متعددی برای استخدام پرستار وجود دارد که شامل مراجعه به آگهی ها، پیشنهاد آشنایان و اعتماد به شرکت های استخدام پرستار می شود. در میان تمامی روش ها، اعتماد به شرکت هایی همچون ایده آل آسایش بهترین روش به شمار می آید. چرا که پرستاران این مجموعه از فیلترهای بسیار زیادی عبور کرده اند تا توانسته اند جزو این مجموعه شوند. این پرستاران از نظر اعتبار مدارک تحصیلی و سوء پیشینه مورد بررسی قرار گرفته اند. در صورت بروز هر گونه مشکل در این دو حوزه می توانید از کمک این مجموعه برخوردار شوید.

قبل از استخدام با پرستار مصاحبه کنید

تفاوت های فردی در بین انسان ها غیر قابل انکار است. شاید فردی که برای ما یک پرستار عالی به نظر می رسد؛ نتواند توقع شما را براورده نماید. از این رو بهتر است قبل از انعقاد قرارداد با پرستار، با او مصاحبه کنید، از خلقیات او اطلاع یابید و درباره توقعات خودتان از او صحبت کنید. به این شکل قبل از اینکه پرستاری استخدام شود، تمامی جوانب در نظر گرفته شده است.

قبل از استخدام نیازهای خود را بسنجید

پرستارانی که خدمات پرستاری در منزل تهران را ارائه می دهند، یک فرد عادی نیستند که ساعاتی را در خانه شما بگذرانند. آن ها عضوی از خانواده شما می شوند و مسئولیت عزیزترین افراد خانواده شما را بر عهده دارند. پس لازم است که قبل از استخدام، طی یک جلسه با سالمند، کودک یا بیمار خود نیازهای او را بشنوید. سپس با توجه به صلاح دید خود، نیازهای خود و خواسته هایتان را لیست کنید. در این رابطه باید حساس باشید؛ چرا که تعویض مرتب پرستار به روحیه عزیزانتان آسیب می رساند.

رزومه پرستار را بررسی نمایید

اصولاً شرکت های نظیر ایده آل آسایش، پرستاران خود را بر اساس تجربه و مهارت گروه بندی می کند. اما بد نیست نگاهی به رزومه پرستار بی اندازید. مخصوصاً اگر خدمات پرستاری در منزل تهران را برای بیمار یا کودک خود نیاز دارید. این افراد نیاز به مراقبت بیشتری دارند و از این رو داشتن مهارت بیشتر به شما این اطمینان را می دهد که این فرد توانایی انجام خواسته های شما را دارد.

هزینه ارائه خدمات پرستاری در منزل تهران

هزینه خدمات پرستاری در منزل تهران به عوامل مختلفی وابسته است و می تواند متغیر باشد. عوامل مؤثر در تعیین هزینه های خدمات پرستاری در منزل شامل موارد زیر می شود.

  • نوع خدماتی که بیمار یا سالمند در منزل نیاز دارد بسیار مهم است. خدمات پزشکی پیچیده تر ممکن است هزینه بیشتری داشته باشند. اما تنها حضور در کنار سالمند و کودک یا بیمار، با کمترین هزینه انجام می گیرد.

  • تعداد ساعاتی که پرستار در منزل حاضر به کار شود و فراوانی مراقبت (مثلاً روزانه یا هفتگی یا ماهانه) تأثیر مستقیمی بر هزینه دارد. ساعات بیشتر و فراوانی بیشتر معمولاً به هزینه بیشتری منجر می شوند.

  • پرستاران با مهارت، متخصص و با تجربه بیشتر، معمولاً حقوق بیشتری می گیرند.

  • هزینه های خدمات پرستاری در منزل در مناطق مختلف ممکن است متغیر باشد. در شهرها با هزینه های زندگی بالا مانند تهران، هزینه ها معمولاً بیشتر هستند.

  • وضعیت سلامت بیمار، سالمند یا کودک و نیازهای وی به خدمات و مراقبت های خاص می تواند در هزینه تأثیر داشته باشد. نگهداری از بیماری های مزمن یا وضعیت های پیچیده ممکن است هزینه بیشتری داشته باشند.

  • خدمات اضافی مانند مراقبت از خانه، بردن افراد به پیاده روی و ... ممکن است هزینه را افزایش دهد.

تلگرامفیس‌بوکتوییترلینکدیننسخه‌ی متنی
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. قحطی مانتوی بلند و دکمه‌دار در تهران!

  2. تضادی عجیب و پر ابهام!

  3. سردار رادان: عده ای تلاش می کنند مردم قانونگریز شوند

  4. پشت‌پرده بازخوانی مرگ نیکا شاکرمی توسط انگلیسی‌ها / چهار نکته درباره یک خودکشی خاص در محله امیر اکرم!

  5. دیدار روحانی با وزرا و معاونان دولت یازدهم و دوازدهم

  6. رادان: برهنگی و عریانی از دسیسه‌های دشمن برای نابود کردن خانواده‌هاست

  7. دروغگویی BBC برای خون‌شویی

  8. طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور

  9. فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد/ دانشجویان آمریکایی نه تخریب کردند نه شیشه‌ای شکستند اما این جور با آنها رفتار می‌شود

  10. اعلام جرم دادستانی علیه برخی خبرنگاران در پرونده نیکا شاکرمی

  11. مسعود اسکویی درگذشت

  12. انصارالله یمن فیلم حمله پهپادی خود به کشتی آمریکایی را منتشر کرد

  13. پشت‌پرده استعفای مقام‌های نظامی-اطلاعاتی صهیونیست‌ها

  14. حقوق حداقل‌بگیران بازنشستگان تامین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت

  15. بانک مرکزی رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم را تکذیب کرد

  16. دادستان کل کشور: لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است

  17. خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان؛ پرتاب معترضان از روی پله!

  18. واکنش رئيس صدا و سیما به موضوع عفاف و حجاب

  19. اینفوگرافیک/ کدام کشورهای جهان کلاهک اتمی دارند؟

  20. تاکید وحیدی بر استقبال مردمی از طرح نور فراجا/ ارزیابی معاون رئیسی از همکاری مجلس با دولت

  21. زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود

  22. بازگشت قطارهای تندرو به خط ۵ مترو/ دردسر ته سیگار مسافران

  23. ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق

  24. لشکرکشی پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا/ دانشجویان بازداشت شدند

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. من عجله ندارم!

  3. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. قحطی مانتوی بلند و دکمه‌دار در تهران!

  9. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  10. حقوق کارکنان وزارت کشور ترمیم می‌شود

  11. دور باطلی که تمامی ندارد!

  12. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  13. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  14. حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد

  15. برای این عکس شما تیتر بزنید

  16. تضادی عجیب و پر ابهام!

  17. دو ناوشکن آمریکایی در دریایی سرخ شکار شدند

  18. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  19. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  20. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  21. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  22. سقوط در آغوش پهلوی!

  23. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  24. نجات معجزه آسا از وسط سیل توسط لودر و راننده ماهر

  25. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

آخرین عناوین