«شریفی زارچی» و روغن ریخته‌ای که نذر امامزاده می‌کند!

سعید ونکی، گروه اجتماعی الف،   4020604095 ۲۳۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۷۵ تکراری یا غیرقابل انتشار
«شریفی زارچی» و روغن ریخته‌ای که نذر امامزاده می‌کند!

مطرح‌شدن نام «علی شریفی زارچی» در افکارعمومی به وقایع پاییز 1401 بازمی‌گردد؛ جایی که او در قامت یک استاد دانشگاه یکی از افرادی بود که نقش قابل توجهی در التهابات دانشگاه شریف ایفا کرد و پس از آن هم با مواضع انتقادی خود به چهره‌ای توییتری بدل شد.

او از همه چیز و هر کس می‌نوشت؛ از وقایع خیابانی، ریشه‌های اتفاقات رخ‌داده، حجاب و حتی مسمومیت‌ دانش‌آموزان و شبهه‌افکنی پیرامون آن که اساساٌ ربطی به تخصص و جایگاه او نداشت. اما او باید می‌گفت و می‌نوشت و نقطه ثقل اظهارات او حمله به ساختار سیاسی کشور بود.

البته کنش‌های او هوشمندانه بود و این ذکاوتش در لب مرز حرکت‌کردن به‌ چشم خورد؛ او برای انتقادات تندش حد و حدودی تعیین کرده بود که وارد خط‌قرمزها نشود تا بدین ترتیب منتقدینش نتوانند او را به چالش بکشند. سعی می‌کرد نقدهای تند و تیز درون‌ساختاری را مطرح کند و بدین ترتیب درب‌ها را به‌روی خود نبندد.

هر چند برخی تصور داشتند که این مواضع تند و تیز موجب برخورد امنیتی یا قضایی با او شود اما اینگونه نبود و شریفی زارچی با آزادی کامل از هر تریبونی برای بیان مواضعش استفاده می‌کرد. حالا این استاد پرحاشیه دوباره به متن افکارعمومی آمده و علت آن چیزی نیست جز ماجرای جدایی او از دانشگاه شریف. هر چند در توییت اخیرش پیرامون این موضوع، به نحوی موضع‌گیری کرده که بوی اخراج خود را به مشام مخاطبینش برساند اما واقعیت امر، تفاوت بسیاری با روایت زارچی دارد.

روایت سعید بهزادی‌پور، دبیر هیئت‌اجرایی جذب اساتید دانشگاه شریف را پیرامون این موضوع مرور کنیم: «اساتیدی که به‌صورت پیمانی همکاری‌شان با دانشگاه شروع می‌شود تا مدت 5 سال فرصت دارند که برای تبدیل وضعیت استخدامی خود از پیمانی به رسمی‌ آزمایشی اقدام کنند و پس از این مهلت، عضو هیئت علمی باید درخواست تمدید عضویت پیمانی بدهد که تحت شرایطی قابل پذیرش خواهد بود.

مهلت پنج ساله قرارداد پیمانی دکتر شریفی‌زارچی به‌عنوان استادیار پیمانی دانشگاه، بهمن‌ماه 1400 به پایان رسید که از 9 ماه پیش از آن، دانشگاه در فواصل مختلف، سه مرتبه با ارسال نامه‌هایی از ایشان دعوت کرد که درخواست تمدید عضویت پیمانی خود را به همراه مستندات فعالیت‌های علمی ارائه کند که متاسفانه با وجود این درخواست‌ها و پیگیری‌های شفاهی مکرر، اقدامی از سوی ایشان صورت نگرفت.

در نهایت هیئت اجرایی جذب دانشگاه رأی به پایان همکاری ایشان دادند. البته در دو سال گذشته سه نفر دیگر از اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف نیز توسط هیئت اجرایی جذب و در اجرای آیین نامه های مربوطه قطع همکاری شده‌اند. ضمناً مستندات مربوطه در اختیار هیئت اجرایی جذب دانشگاه است و در صورت لزوم ارائه خواهد شد.»

روایتی که مطرح شده و البته مستندات مهمی که در این‌باره وجود دارد، تمام ادعاهای زارچی را چون دود به هوا می‌فرستد اما از سوی او و جریان سیاسی حامی‌اش، ماجرا به‌گونه‌ای دیگر بازنمایی شده است. این استاد دانشگاه به‌شکلی موضع‌گیری کرده که بوی مظلوم‌نمایی از آن استشمام می‌شود که به نظر می‌رسد محلی از اعراب ندارد و رسانه‌های حامی او تعابیری چون اخراج اساتید منتقد، خالص‌سازی و یکدست‌کردن فضای آکادمیک را به‌کار برده‌اند که نسبتی با موضوع پیرامون زارچی ندارد.

برای یک استاد دانشگاه و کسی که خود را مقید به رعایت شعائر دینی می‌داند، باید تعهد به حقیقت بر هر امر دیگری اولویت داشته و از چنین واکنش‌ها و مواضعی، جز «روغن ریخته را نذر امامزاده کردن» استنباط نمی‌شود.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۲۰۲۷۲۹۰۸:۳۶:۳۳ ۱۴۰۲/۶/۵
خوب چرا اول مستندات را منتشر نمیکنید از بس به مردم راست گفتید و از بس براتون افکار عمومی و مردم و اعتمادشون مهم بوده که هر حرفی میزنید سریع مردم باورشون میشه !!!!!!
ناشناس۳۲۰۲۷۹۳۰۹:۱۶:۴۹ ۱۴۰۲/۶/۵
چون اسنادی نیست اگر هم باشه انتشارش آبروشون میبره در ضمن مهم نبود ایشان در سمت عضو هیئت علمی است افکار عمومی مردم اهمیتی برای دولتمردان نداشته و ندارد و نخواهد داشت
ناشناس۳۲۰۲۸۴۵۰۹:۴۴:۲۴ ۱۴۰۲/۶/۵
اینکه خارج از حدود تخصصش اظهار نظر کنه عادت تمام سیاسیونه، آقای رئیسی هر روز دارن در مورد یک جنبه تخصصی مملکت نظر میدن. اشتغال، انرژی، جامعه شناسی، ترافیک، مسکن و . . .
ناشناس۳۲۰۳۱۴۰۱۳:۴۰:۰۳ ۱۴۰۲/۶/۵
دقیقا مثل این مردم متخصصی همه چیز دان که هر روز زیر این اخبار اظهار نظر کارشناسی میکنن. استاد! رییس جمهور کارش اینه
ناشناس۳۲۰۳۲۴۱۱۵:۱۹:۳۴ ۱۴۰۲/۶/۵
چقد بی ربط رئیسی رئیس جمهوره و در تمام زمینه ها مشاور داره و باید نظر بده
ناشناس۳۲۰۳۸۸۲۰۹:۳۹:۲۳ ۱۴۰۲/۶/۶
چه جالب. دکتر شریفی که استاد دانشگاه شریفه نمیتونه در مورد همه موارد نظر بده .
صادق۳۲۰۷۶۱۸۰۸:۳۲:۰۸ ۱۴۰۲/۶/۹
رئیس جمهورن ایشون نظر ندن کی بدن حالت خوب نیستا
ناشناس۳۲۰۲۸۹۰۱۰:۲۵:۴۶ ۱۴۰۲/۶/۵
همین شریفی زارچی زمانی که مدیر کل آی تی وزارت بهداشت بود همتون اعتراض داشتید چقدر سامانه های بهداشت و واکسن فشل هست و همش قطعه حالا چند تا حرف انتقادی زد شد قهرمان و نخبه؟!
ناشناس۳۲۰۲۹۱۹۱۰:۵۷:۴۷ ۱۴۰۲/۶/۵
الان کی گفت قهرمان و نخبه ؟!!!
ناشناس۳۲۰۳۰۳۵۱۲:۲۱:۳۲ ۱۴۰۲/۶/۵
من ایشون رو نمی شناختم سرچی زدم و سایت علم سنجی دانشگاه شریف رو دیدم ایشون تو 5 سال اخیر نزدیک 50 مقاله بین‌المللی دارد و اخراج چنین افرادی ضربه بزرگی به کشور است کمی باید مدارا داشته باشیم
حسام۳۲۰۳۰۸۲۱۲:۵۷:۳۳ ۱۴۰۲/۶/۵
عزیزم میشه آدرس بدی کجا سرچ زدی؟ چون ما هرچی گشتیم مقاله ای از این نابغه پیدا نکردیم
ناشناس۳۲۰۳۳۵۷۱۷:۵۰:۱۶ ۱۴۰۲/۶/۵
ساده ترين راهش گوگل اسکولار و ريسرچ گيت هست
ناشناس۳۲۰۳۹۷۷۱۱:۰۱:۲۴ ۱۴۰۲/۶/۶
بیخیال تو که نمیدونی کجا سرچ کنی این حرفها به چه دردت میخوره
ناشناس۳۲۰۳۲۳۳۱۵:۱۵:۳۸ ۱۴۰۲/۶/۵
فکر کنم معنای مقاله را با توییت اشتباه گرفته ای 50تا توییت داره
ناشناس۳۲۰۳۲۴۶۱۵:۲۱:۳۷ ۱۴۰۲/۶/۵
خیلی باید بی خبر باشی که ملاک سواد اساتید رو سایت علم سنجی میدونی ما اساتید خودمون میدونیم چه خبره این سایت هم از دسته گلای روحانی و ملک زاده هست
نام آشنا۳۲۰۳۴۴۸۲۰:۱۶:۱۳ ۱۴۰۲/۶/۵
این قانون تمام دانشگاه های ایران است که فرد ابتدا با مدرک دکتری به صورت پیمانی یکساله و قابل تمدید استخدام میشود و بایستی ظرف حداکثر 5 سال تبدیل وضعیت شود از پیمانی به رسمی آزمایشی . آقای دکتر شریفی زارچی هم بایستی در انتهای حداکثر 5 سال نسبت به تبدیل وضعیت خودشان به رسمی آزمایشی اقدام میکردند که نکردند دانشگاه 9 ماه دیگر هم صبر کرد ولی ایشان نسبت به تبدیل وضعیت از پیمانی به رسمی آزمایشی هیچ اقدامی انجام نداد نوشتن مقالات (37 مقاله) هم دردی را دوا نمیکند. اینها دیگر استنادات لازم ندارد! متاسفانه خود ایشان و طیف سیاسی وابسته به ایشان برای برهم زدن نظم کشور و احتمالا شروع غائله دیگری اخراج ایشان را سیاسی ارزیابی میکنند.
ناشناس۳۲۰۳۹۹۳۱۱:۲۷:۰۶ ۱۴۰۲/۶/۶
لابد مجری تلویزیون شایستگی داره؟
عبدالله۳۲۰۳۴۷۹۲۰:۵۲:۵۷ ۱۴۰۲/۶/۵
یکی از بستگان خدا بیامرز منم تو isi بیش از صدتا مقاله کپی پیست کرده بود و از مجامع علمی غرب نیز کلی تقدیر نامه داشت ولی خدابیامرز از اداره زندگی دونفره خودش عاجز بود
ناشناس۳۲۰۴۱۰۴۱۳:۱۲:۵۹ ۱۴۰۲/۶/۶
خیلیها از جمله بسیاری افراد با وجهه و با مقام هم اینجوری بودن
ناشناس۳۲۰۳۷۵۱۰۶:۳۹:۵۰ ۱۴۰۲/۶/۶
کسی که در ۵ سال ۵۰ تا مقاله آی اس آی خوب داشته باشه راحت می‌تونه توی یکی از دانشگاه های معتبر دنیا مشغول بشه.
ناشناس۳۲۰۳۱۸۶۱۴:۳۱:۲۲ ۱۴۰۲/۶/۵
جایگاه را بدان استاد شریفی در المپیاد جهانی کامپیوتر در سال 2000 مقام اول و طلای جهان را برنده شده و همه دانشگاه های معتبر افتخار می‌کنند که ایشان در آنجا تدریس کند. فردی متعهد که حاضر نشد در خارج کشور تحصیل و تدریس کند
ناشناس۳۲۰۳۲۷۷۱۵:۴۹:۰۹ ۱۴۰۲/۶/۵
عوض آن با کارهای دیگرش از جمله همین مورد برای فرارو روبه جلو و قهرمان سازی دروغین از خود کرد
ناشناس۳۲۰۴۰۳۲۱۱:۵۷:۲۸ ۱۴۰۲/۶/۶
همه دانشگاههای معتبر نه بعضی دانشگاه‌های معتبر!
ناشناس۳۲۰۳۴۵۴۲۰:۲۶:۳۵ ۱۴۰۲/۶/۵
چیزی را که دوست دارید باور می کنید و نه چیزی که حقیقت است . الان اقای زارچی باید ثابت کنه .
ناشناس۳۲۰۲۸۲۵۰۹:۳۶:۲۸ ۱۴۰۲/۶/۵
عزیزم وقتی دستگاه رسمی به صورت رسمی بیانیه می زند یعنی با سند حرف زده می شود شما دنبال بهانه هستید.
ناشناس۳۲۰۲۹۰۸۱۰:۴۷:۵۷ ۱۴۰۲/۶/۵
اگر با سند هست منتشر کنید.
احمد۳۲۰۳۰۰۴۱۱:۴۹:۴۴ ۱۴۰۲/۶/۵
ایشان خلافش را منتشر کند
ناشناس۳۲۰۳۰۷۸۱۲:۵۳:۴۶ ۱۴۰۲/۶/۵
ایشان منتشر کرد اگر چشمی بخواهد ببیند و گوشی بخواهد بشنود و مغری که بخواهد بیندیشد.
ناشناس۳۲۰۳۱۶۰۱۴:۰۷:۴۷ ۱۴۰۲/۶/۵
منظور گفتن این که دیگر نیستم و ادامه کار معلق و جوابیه داده شد که چندین وقت از تاریخ آن هم گذشته و هنوز در دانشگاه هست؟!!!!
ناشناس۳۲۰۳۱۸۷۱۴:۳۱:۳۴ ۱۴۰۲/۶/۵
منتشر کردند تشریف ببرید توییتر مشاهده کنید
ناشناس۳۲۰۳۰۳۱۱۲:۱۷:۳۷ ۱۴۰۲/۶/۵
جناب چیز به این واضحی هست که مشحصه از مدت خدمت گذشته. سند چی می خوای؟ برگه اش نشانت بدهند تا خیالت راحت شود؟یعنی کلا دنبال بهانه گیری های الکی هستید خصوصا کسانی که امنیت ملی را گرد و خاک می کنند و فکر می کنید دوستدار شما هستند
ناشناس۳۲۰۳۰۷۱۱۲:۵۰:۰۸ ۱۴۰۲/۶/۵
من خودم در دانشگاه هستم و این قانون وجود دارد... حتی در دانشگاه ما هم این اتفاق افتاده... البته نه فقط الان، از سالها قبل این اجرا میشده... این موضوع از مواد آیین نامه استخدامی اعضاء هیات علمی است.. البته من از وضعیت استخدامی و شرایط ایشون اطلاع ندارم ولی تجربه نشون داده اگر اسنادش منتشر بشه داد و بیداد راه میندازن که مسائل خصوصی افراد رو منتشر میکنن، کمااینکه قبلاً تجربه شده)... اگر منتشر نشه میگن اگه راست میگید منتشر کنید... موضوع اینه که متأسفانه درمورد هر مسئله و موضوعی، با تحقیق و منصفانه وارد نمیشیم... بله درسته خیلی از مسائل در کشور درست نیست و جای انتقاد داره ولی انتقاد باید درست و سازنده باشه نه نادرست و مخرب... هرکس اگر واقعاً مملکت و مردم عزیز و هموطنش رو دوست داره باید برای اعتلای کشورش و رفع مشکلات هموطناش کمک کنه... با تخریب مشکلی حل نمیشه که هیچ، وضعیت بدتر هم خواهد شد... این رو بدونیم، هرکس تخریب میکنه و مشکلات برای مملکت و مردم عزیزمون بوجود میاره، باید در دلسوز بودن و وطن پرست بودنش شک کرد... هرکس میخواد باشه حتی مسئول باشه... سلام به هر ایرانی دلسوز کشور و مردم نجیب آن، در هرجای دنیا...
ناشناس۳۲۰۳۰۸۴۱۲:۵۸:۲۲ ۱۴۰۲/۶/۵
حالا منتشر کند شما میتونید بررسی کنید؟
ناشناس۳۲۰۳۸۹۸۰۹:۴۷:۴۶ ۱۴۰۲/۶/۶
بررسی موضوع نیازمند دسترسی به تمام سوابق استخدامی است.
ناشناس۳۲۰۳۲۴۷۱۵:۲۲:۵۷ ۱۴۰۲/۶/۵
اونوقت شما سواد درک اسناد یا صحت سنجی اونهارو دارید؟
ناشناس۳۲۰۳۸۹۶۰۹:۴۴:۵۶ ۱۴۰۲/۶/۶
اولاً: از ادبیات سرشار از ادب شما تشکر میکنم. دوماً: بررسی اسناد این موضوع، مشمول بررسی سنوات استخدامی فرد مستخدم به عنوان عضو هیات علمی است.
ناشناس۳۲۰۲۹۷۵۱۱:۲۸:۲۷ ۱۴۰۲/۶/۵
تا حالا یک دستگاه رسمی راست گفته؟!!!
ناشناس۳۲۰۹۱۶۲۱۶:۵۱:۰۸ ۱۴۰۲/۶/۱۰
نه متاسفانه روحانی گفت صبح جمعه فهمیدم ظریف گفت امکان نداره آمریکا از لرجام خارج بشه ربیعی گفت بدون fatf نمی‌شه واکسن خرید! ...
ناشناس۳۲۰۳۰۹۸۱۳:۰۷:۳۲ ۱۴۰۲/۶/۵
عزیزم وقتی دستگاه رسمی به صورت رسمی بیانیه می زند و میگه تا حالا خلاف قانون عمل میکردیم ولی الان طبق قانون عمل کردیم، یعنی چه؟ آیا بجز این است که یعنی تا وقتی منتقد نباشی خلاف قانون میتونی مزایا داشته باشی ؟!
ناشناس۳۲۰۳۲۰۰۱۴:۴۳:۴۶ ۱۴۰۲/۶/۵
فعلا شما رو دست خوردنتان را ماست مالی نکنید!
ناشناس۳۲۰۳۴۵۹۲۰:۳۰:۵۷ ۱۴۰۲/۶/۵
عارف یکی از اعضای هیئت گزینش شریف در اعتراض به این موضوع استعفا داد خسته نباشید اهمیت کارها رو کردید که هیچ حرفی از شما باور نمیشه
ناشناس۳۲۰۳۷۰۱۰۲:۴۱:۰۷ ۱۴۰۲/۶/۶
تو یه جناحن
نام آشنا۳۲۰۳۸۳۸۰۸:۵۷:۵۳ ۱۴۰۲/۶/۶
در ان جلسه برای تعیین تکلیف آقای دکتر زارچی جناب عارف فقط یک رای داشته و میتوانسته مخالفت کند ولی مابقی اعضا رای به اخراج دادند طبق قانون. آقای دکتر عارف از حوالی سال 1360 تا کنون دردانشگاه حضور دارند و بازنشسته نشدند. در سال 1363 هم در زمان وزارت میرحسین موسوی پست مهمی در وزارت علوم داشتند. جهت اطلاع ؟!
ناشناس۳۲۰۲۸۵۷۰۹:۵۳:۰۳ ۱۴۰۲/۶/۵
کسی که خودشو به خواب زده را نمی شود بیدار کرد ... خوش بخوابی
ناشناس۳۲۰۳۰۰۸۱۱:۵۲:۱۲ ۱۴۰۲/۶/۵
کدوم اسناد؟ اینکه کسی انتقاد کند می شود اقدام علیه امنیت ملی ؟! تازه ایشان طبق گفته خود متن خطوط قرمز را رعایت کرده! در اوج التهابات سخن از تریبون آزاداندیشی بود حالا که آب‌ها از آسیاب افتاده اخراج منتقدان ؟!
ناشناس۳۲۰۳۰۴۳۱۲:۳۴:۰۸ ۱۴۰۲/۶/۵
فعلا توپ در زمین ایشان هست و اول بیایند بگویند چرا کاری برای استخدام وعضو هیئت علمی ندادن تا به این امنیت ملی شما برسیم
ناشناس۳۲۰۳۱۲۴۱۳:۲۲:۴۷ ۱۴۰۲/۶/۵
شریعتمداری و ونکی از آن دسته افرادی هستند که به راحتی در مورد هر کس بخواهند قضاوت میکنند و هر اتهامی دلشان بخواهد بدون ترس از عواقب«که البته برای آنها ندارد »به افراد میزنند و اگر چه بازخورد مخالفت با مطالبشان را از سوی مخاطبان به شدیدترین وجه دریافت میکنند ولی از رو نمی‌روند !!
ناشناس۳۲۰۴۳۱۱۱۵:۴۶:۴۶ ۱۴۰۲/۶/۶
مگر سعید ونکی همون حسین شریعتمداری نیست؟
ناشناس۳۲۰۳۱۳۹۱۳:۳۹:۳۵ ۱۴۰۲/۶/۵
خب چه مستنداتی بیشتر از توضیحات دکتر سهراب پور و دکتر اعظم ایرجی‌زاد. دکتر سهراب‌پور که طرفدار روحانی بود و خانم دکتر ایرجی‌زاد هم که مستقل هستند. مصاحبه‌هایشان را نگاه کنید. همه می‌گویند ایشان از پر کردن فرم‌ها امتناع کرده. با زور که نمی‌شه یک نفر کارش را ببره جلو. نمی‌شه که بگید همه دروغ می‌گن
ناشناس۳۲۰۳۴۶۰۲۰:۳۱:۵۱ ۱۴۰۲/۶/۵
عارف به خاطر همین موضوع استعفا داد
ناشناس۳۲۰۳۷۷۵۰۷:۳۸:۵۳ ۱۴۰۲/۶/۶
چرا زارچی مستنداتشو ارائه نمیده.از بس الکی توئیت زده و دروغ گفته لابد باید حرفاشو قبول کنیم.
ناشناس۳۲۰۲۷۳۲۰۸:۳۹:۱۰ ۱۴۰۲/۶/۵
حاکمیت اینقدر غیرشفاف و بد عمل کرده که دیگه حرف راستش هم قابل باور نیست.
ناشناس۳۲۰۲۸۶۰۰۹:۵۶:۰۰ ۱۴۰۲/۶/۵
حاکمیت لازم ندارد برای این چیزها جواب پس بدهد و یک چیز درونی هست ولی وقتی برای اهداف سیاسی عمومی می شود...
ناشناس۳۲۰۲۹۸۴۱۱:۳۳:۵۹ ۱۴۰۲/۶/۵
احسنت. چرا باید حاکمیت اصلا پاسخگو باشد؟
lk۳۲۰۳۰۵۰۱۲:۳۸:۱۳ ۱۴۰۲/۶/۵
حاکمیت یعنی فرد و گروهی در استخدام مردم هستند برای انجام امور متاسفانه حاکمیت را با مالکیت اشتباه گرفتید !!!!!!!!!!
ناشناس۳۲۰۳۰۵۶۱۲:۴۰:۵۱ ۱۴۰۲/۶/۵
اینقدر مردم مردم می کنید بگید که مردم یعنی کی و چی؟ از نظر شماها مردم یعنی قبیله خودتون که توهم اکثریت دارید
ناشناس۳۲۰۳۲۰۱۱۴:۴۵:۳۰ ۱۴۰۲/۶/۵
جهت اطلاع شما اینگونه استخدام ها و به کار گیری از افراد و مشکلات آن در سیستم اداری هست ولی شما چیزی نمی فهمید از آن!
ناشناس۳۲۰۲۸۷۹۱۰:۱۴:۴۱ ۱۴۰۲/۶/۵
خسارات مادی اغتشاشات از این پس از تحریک کنندگان اغتشاشگران و خود اغتشاشگران باید گرفته شود
ناشناس۳۲۰۲۷۳۶۰۸:۴۰:۱۳ ۱۴۰۲/۶/۵
من هيچ شناختي از ايشان ندارم اما همين كه شما با ايشان مخالفيد نشان دهنده اينكه آدم خوبي هست و طرف مردم است
ناشناس۳۲۰۲۸۲۸۰۹:۳۷:۲۴ ۱۴۰۲/۶/۵
از نظر غرب گدایان که شست وشوی مغزی شدن توسط رسانه هایشان بله کلا ادم درست و خوبی هست
ناشناس۳۲۰۳۵۲۱۲۱:۴۳:۴۸ ۱۴۰۲/۶/۵
پس خودتون هم قبول دارین که مهلتش تموم شده و درخواست نداده و ... داستانه. بحث بحث انگ غربگراییه که راحت می‌چسبونید به هرکسی که کمی انتقلد کنه ازتون
ناشناس۳۲۰۳۲۵۲۱۵:۲۶:۳۰ ۱۴۰۲/۶/۵
در عوض ما شناخت داریم از دانشجوهای مرکز ما بود!
ناشناس۳۲۰۳۲۹۲۱۶:۰۶:۲۱ ۱۴۰۲/۶/۵
بلاهت حدومرز ندارد
ناشناس۳۲۰۳۵۰۰۲۱:۲۸:۰۷ ۱۴۰۲/۶/۵
منطق؟!
ناشناس۳۲۰۲۷۳۹۰۸:۴۳:۰۱ ۱۴۰۲/۶/۵
نمی‌دونم این رویه یه طرفه پیش قاضی رفتن کی قراره تموم بشه، اما امیدوارم بالاخره یه روزی تموم بشه.
ناشناس۳۲۰۲۹۹۳۱۱:۴۱:۱۳ ۱۴۰۲/۶/۵
یک روزی تموم میشه.
ناشناس۳۲۰۲۷۴۴۰۸:۴۸:۰۰ ۱۴۰۲/۶/۵
استادان خوب را بیرون می کنند و تعدادی فارق التحصیل سهمیه ای با مدرک کاغذی را به دانشگاه می اورند. رتبه دانشگاه های ایران در سطح جهانی تنزل می یابد.
ناشناس۳۲۰۲۸۲۳۰۹:۳۵:۵۳ ۱۴۰۲/۶/۵
همین وضعیت در آموزش وپرورش حاکمه.
ناشناس۳۲۰۲۸۷۳۱۰:۰۹:۳۶ ۱۴۰۲/۶/۵
از همون کلمه فارق که نوشتی معلومه چند چندی ... !!!
ناشناس۳۲۰۲۸۸۸۱۰:۲۴:۵۶ ۱۴۰۲/۶/۵
فارق التحصیل! شما دارید در مورد دانشگاه شریف اظهار نظر می فرمایید؟
احمد۳۲۰۳۰۱۱۱۱:۵۴:۰۱ ۱۴۰۲/۶/۵
استاد خوب یعنی جعل داده های علمی بر علیه واکسن کرونا ؟ یا نظر تخصصی دادن در مورد اینکه به مدارس حمله با گازهای سمی شده است ؟؟؟ شاید هم نظر دادن در مورد این موارد جز واحد های کامپیوتر و ریاضی است !!!
ناشناس۳۲۰۲۷۵۲۰۸:۵۵:۱۱ ۱۴۰۲/۶/۵
اصلا اخراج بوده باشد کاری درست در قبال کسانی که امنیت ملی را دستمایه هر چیزی قرا می‌دهند و باید زودتر از این ها هم انجام می گرفت
نیما۳۲۰۲۷۶۰۰۹:۰۰:۵۶ ۱۴۰۲/۶/۵
عجب تحلیل گران و کاشفانی در سایت الف هست، چون واقعیت کشور چیز دیگری است.
ناشناس۳۲۰۲۷۶۲۰۹:۰۱:۵۶ ۱۴۰۲/۶/۵
چرا اینگونه مسایل فقط منتقدان را شامل میشود البته ایشان با توجه به دانشی که دارنداحتمالا در آینده از کشور مهاجرت خواهند کرد .
ناشناس۳۲۰۲۹۳۹۱۱:۱۰:۱۸ ۱۴۰۲/۶/۵
کدوم دانش؟ ایشون فقط پشتش به باندهای اصلاح طلب وصل بود ازش یه چهره رسانه ای ساختن. و گر نه هیچی نبود و نیست
ناشناس۳۲۰۲۹۸۰۱۱:۳۲:۲۷ ۱۴۰۲/۶/۵
فیلمهای کلاسهاش هست برو ببین بعد نظر بده
ناشناس۳۲۰۳۳۲۰۱۶:۴۸:۲۱ ۱۴۰۲/۶/۵
کلاساش علوم سیاسیه؟
ناشناس۳۲۰۳۰۱۷۱۱:۵۸:۵۱ ۱۴۰۲/۶/۵
و هرکس هم علیه ایران باشد این جماعت به به می کنند منتشر کنید قربان
ناشناس۳۲۰۳۱۹۳۱۴:۳۷:۲۹ ۱۴۰۲/۶/۵
اصلا میدانی ایشان طلای جهانی المپیاد سال2000 را داشته؟ بیش از 50 مقاله علمی بین المللی دارد
ناشناس۳۲۰۳۳۲۲۱۶:۴۹:۱۵ ۱۴۰۲/۶/۵
بمب اتم و بمب افکن و ... را هم آدمای بیسواد درست نمیکنن
ناشناس۳۲۰۲۷۶۹۰۹:۰۴:۵۸ ۱۴۰۲/۶/۵
درود بر شریفی زارچی استاد باشرف دانشگاه
ناشناس۳۲۰۲۸۹۲۱۰:۲۷:۴۵ ۱۴۰۲/۶/۵
اگر وجدان داشت در جهت تشویش افکار عمومی و خلاف منافع ملی توئیت پراکنی نمی کرد.
ناشناس۳۲۰۳۷۶۶۰۷:۲۲:۲۴ ۱۴۰۲/۶/۶
این اصطلاح تشویش اذهان عمومی نون دونی خوبی برا خیلی ها شده !
ناشناس۳۲۰۲۹۴۰۱۱:۱۰:۵۰ ۱۴۰۲/۶/۵
انشالله هم تو به راه راست هدایت شی و هم شریفی زارچی
ناشناس۳۲۰۳۰۵۵۱۲:۴۰:۳۹ ۱۴۰۲/۶/۵
و همچنین خود تو را
ناشناس۳۲۰۲۷۷۳۰۹:۰۶:۱۴ ۱۴۰۲/۶/۵
من بعد چنانچه بر اثر اغتشاشات خسارات مادی به کشور وارد شد علاوه بر اغتشاشگران هزینه خسارات مادی را از تحریک کنندگان باید گرفت و از نظر جرم هم مجازات کیفری
ناشناس۳۲۰۲۹۸۶۱۱:۳۵:۵۲ ۱۴۰۲/۶/۵
آیا مسئولانی که با بی تدبیری آغازگر اغتشاشات میشوند در این زمره قرار میگیرند؟
ناشناس۳۲۰۲۷۷۴۰۹:۰۶:۱۸ ۱۴۰۲/۶/۵
لابد فکر میکنید روایت شما مورد قبول است. البته حق دارید چون اطلاعات شما ناقص است. شریفی زارچی بسیار قبل از 1401 برای اهل علم شناخته شده بود. اینکه نمیتوانیم امثال شریفی زارچی را جذب کنیم بیش از آنکه به او آسیب برساند به آموزش عالی آسیب میرساند.
ناشناس۳۲۰۶۴۱۴۰۹:۱۵:۴۵ ۱۴۰۲/۶/۸
هیتلر هم نابغه بود
ناشناس۳۲۰۷۹۰۴۱۵:۰۹:۵۷ ۱۴۰۲/۶/۹
بله، می‌بینید که از آلمان چی ساخت.
سعید۳۲۰۲۷۷۷۰۹:۰۸:۰۲ ۱۴۰۲/۶/۵
او از همه چیز و هر کس می‌نوشت؛ از وقایع خیابانی، ریشه‌های اتفاقات رخ‌داده، حجاب و حتی مسمومیت‌ دانش‌آموزان و شبهه‌افکنی پیرامون آن که اساساٌ ربطی به تخصص و جایگاه او نداشت. ولی در کلام امروز شما آنها ایرادی ندارند!! دلیل بی اعتباری کلامتان هم همین ریاست.
ناشناس۳۲۰۲۹۸۹۱۱:۳۹:۰۲ ۱۴۰۲/۶/۵
انگار خودش در مورد مطالبی که در این مدت در الف منتشر کرده، تخصص دارد!
ناشناس۳۲۰۲۷۹۵۰۹:۱۷:۵۶ ۱۴۰۲/۶/۵
ای فتنه گر حکم تو بود اخراج
ناشناس۳۲۰۲۷۹۸۰۹:۱۹:۵۸ ۱۴۰۲/۶/۵
استاد ونکی عزیز از این شاخه به آن شاخه پریدن و اظهار نظر در هر حوزه و علامه بودن فقط یه سلطان داره اونم خودتونید . بعد به دیگران ایراد میگیرید ؟
ناشناس۳۲۰۲۹۱۸۱۰:۵۶:۰۹ ۱۴۰۲/۶/۵
ونکی درباره همه چیز مینویسد. غیر از خودش! چند وقت است که خودش را در آینه ندیده است؟
ناشناس۳۲۰۳۰۰۲۱۱:۴۵:۴۲ ۱۴۰۲/۶/۵
اتفاقا ونکی خودش در این مقاله نشون داده !! جایی که میگه شریف زارچی از خطوط قرمز رد نمیشه که باهاش برخورد بشه نشون میده چقدر از باهوشی شریف زارچی ناراحتی که نتونسته باهاش برخورد کنه !!! شغل واقعیش نشون داده !
ناشناس۳۲۰۳۰۸۶۱۲:۵۸:۳۹ ۱۴۰۲/۶/۵
ونکی خودشو نشون داده ولی خودشو ندیده. به فرموده امام علی آنچه بر خود نمی پسندی برای دیگران مپسند. ونکی دقیقا مخالف فرموده امام علی سخن میگوید و می نویسد. خودش را نمی بیند ولی دیگران را چنان با ذزه بین می بیند که گویی از عرش آمده است.
ناشناس۳۲۰۳۷۴۲۰۶:۱۹:۱۸ ۱۴۰۲/۶/۶
از همین باید متوجه میشدی قضیه قطع رابطه استخدامی چیزی غیر از توییته گرچه بخاطر توییتها هم حقش بوده که رابطه ش رو قطع میکردن ولو فرم هاش رو هم پر میکرد!
ناشناس۳۲۰۳۰۳۶۱۲:۲۲:۰۲ ۱۴۰۲/۶/۵
مگر شما ایشان را می شناسی؟ یا فقط مقاله می نویسد و نقد افراد و برخی کم کاری ها؟!!!
ناشناس۳۲۰۲۸۰۸۰۹:۲۸:۰۷ ۱۴۰۲/۶/۵
امان از هیجانات کاذب که همه رو جوگیر کرد... قدرت رسانه در این اتفاقات بسیار مشهود است اینها در آینده باید تدریس بشه به عنوان یک کتاب درسی....
ناشناس۳۲۰۲۹۴۲۱۱:۱۱:۲۶ ۱۴۰۲/۶/۵
جو گیری و اقدام علیه امنیت ملی مستوجب برخورد هست
ناشناس۳۲۰۲۸۰۹۰۹:۲۸:۲۰ ۱۴۰۲/۶/۵
میشه بگید به جز وعده و وعید و آمار سازی چه کاری کردید که توسط مردم باور بشه ! بنزین حسن روحانی گرون کرد و روغن و ماکارونی و هزاران قلم دیگه را رئیسی چهار برابر کرد به خاطر عملکرد درخشانتان انتظار تعریف و تمجید دارید !
ناشناس۳۲۰۲۸۹۵۱۰:۳۱:۰۴ ۱۴۰۲/۶/۵
الان چه ربطی داشت؟!!
ناشناس۳۲۰۲۹۹۷۱۱:۴۳:۴۰ ۱۴۰۲/۶/۵
ربطش اینه که کسی حرف از اعتماد عمومی و قبول نظرات میزنه که خودش کاری برای اعتماد سازی کرده باشه نه اینکه وعده بده و خلافش عمل کنه هیچ دولتی در ایران حرفهاش توسط مردم باور نمیشه چون دولتها به ارزان ترین شکل ممکن سرمایه اجتماعیشون فروختن
ناشناس۳۲۰۳۱۰۶۱۳:۱۲:۳۷ ۱۴۰۲/۶/۵
اینجا حرف از دانشگاه و جعل وارونه در مورد آن بود و نه وعده در مورد چیزهای دیگر
ناشناس۳۲۰۲۸۱۲۰۹:۲۹:۴۴ ۱۴۰۲/۶/۵
خیلی خوبه شریفزارچی چون خطوط قرمز رعایت کرده و باعث شده دوستان نویسنده مقاله نتوانستند به حسابش رسیدگی کنند منفور و بد شده !!!
ناشناس۳۲۰۲۸۱۵۰۹:۳۲:۱۳ ۱۴۰۲/۶/۵
مستنداتی که دکتر شریفی در توییتر منتشر کرده را شما هم منتشر کنید.
ناشناس۳۲۰۳۷۰۴۰۲:۴۶:۴۳ ۱۴۰۲/۶/۶
همونها زارچی رو زیر سوال میبره تاریخهارو نگاه کن متوجه میشی
ناشناس۳۲۰۲۸۱۶۰۹:۳۲:۴۶ ۱۴۰۲/۶/۵
الف همین کامنت های مردم و رای آنها نشان میده چقدر شما خواست و سلیقه مردم میشاسید چقدر در افکار عمومی قابل اطمینان هستید و چقدر بلدید افکار عمومی مردم به سمتی که می خواید جهت بدید!!!
ناشناس۳۲۰۳۷۱۶۰۳:۱۸:۰۳ ۱۴۰۲/۶/۶
۷۲ تا کامنت تازه اگر مربوط به ۷۲ نفر باشه شد مردم (۸۵ میلیون)؟؟؟؟؟؟
ناشناس۳۲۰۳۷۸۱۰۷:۴۷:۰۹ ۱۴۰۲/۶/۶
میگن مشت نمونه خروار هست
ناشناس۳۲۰۲۸۱۹۰۹:۳۳:۵۸ ۱۴۰۲/۶/۵
باز هم مقاله دیگر از سعید ونکی شد یه بار مقاله بده بیشتز از 80 درصد مردم مخالف مقالش نباشن
ناشناس۳۲۰۲۹۵۰۱۱:۱۴:۵۱ ۱۴۰۲/۶/۵
99 درصد بگو
ناشناس۳۲۰۳۰۱۸۱۱:۵۹:۳۶ ۱۴۰۲/۶/۵
مردم؟!!!
ناشناس۳۲۰۳۷۳۳۰۵:۳۶:۱۷ ۱۴۰۲/۶/۶
ببخشید یادم نبود که در ایران فقط بخشی از جامعه مردم اند و بقیه به حساب نمیان!!!!!
ناشناس۳۲۰۲۸۲۷۰۹:۳۷:۲۳ ۱۴۰۲/۶/۵
این همه ادعا رسانه ای دارید ولی در این زمینه بصورت شفاف غیرعادلانه عمل می کنید
ناشناس۳۲۰۲۸۵۲۰۹:۴۸:۰۶ ۱۴۰۲/۶/۵
همین که توپخانه های رسانه اصول گرا مانند سعید ونکی وارد قضیه شدند نشان می دهد که کار غیر قانونی انجام شده .
ناشناس۳۲۰۲۸۵۴۰۹:۴۸:۳۲ ۱۴۰۲/۶/۵
به برخی از مذهبی نماهای ضدانقلاب در دانشگاهها نیاز نداریم . باید بررسی شود تو کلاس های درس چه حرفایی به خورد دانشجویان از همه جا بیخبر میداده.
ناشناس۳۲۰۳۳۹۷۱۸:۵۵:۰۹ ۱۴۰۲/۶/۵
آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است!
عمران۳۲۰۲۸۶۲۱۰:۰۰:۰۷ ۱۴۰۲/۶/۵
دو نکته: اولا ایکاش یکطرفه به قاضی نروید و فقط مطلب سخنگوی هیات جذب دانشگاه را منتشر نکنید. مستنداتی که آقای زارچی در توییتر در مورد ارائه درخواست تمدید قرارداد و تحت بررسی بودن آن در سیستم داخلی دانشگاه است را منتشر کنید. اگر مستندات آقای زارچی جعلی است، لااقل بنویسید ایشان ادعایی کردند مبنی ثبت درخواست در سیستم که مورد تایید دانشگاه نبوده و جعلی است، اما اگر واقعی باشد و سانسور کنید بی اخلاقی رسانه ای است و قلب واقعیت است. دوما نوشتید که « اما او باید می‌گفت و می‌نوشت و نقطه ثقل اظهارات او حمله به ساختار سیاسی کشور بود. » خوب برادر من! اگر اشکال اساسی در ساختار سیاسی کشور وجود داشته باشد بهتر نیست نخبگان داخلی کشور خودمان از داخل به آن اشکالات اشاره کنند تا سیستم را به سمت اصلاح ببرند تا اینکه ابتکار عمل به دست رسانه های فارسی زبان خارج نیافتد؟ چه کسی دلسوز تر از نخبگان مذهبی بهترین دانشگاه های کشور میتوانید پیدا کنید تا اشکالات را برجسته کنند؟
ناشناس۳۲۰۲۸۷۱۱۰:۰۸:۴۸ ۱۴۰۲/۶/۵
شما ها می خواهید ار همه تعهد بگیرید.
ناشناس۳۲۰۲۸۷۷۱۰:۱۳:۴۶ ۱۴۰۲/۶/۵
من هم می دانم شما هم می دانید آقای ونکی، دلیل اصلی اخراج یابه گفته شما لغو همکاری این است: از وقایع خیابانی، ریشه‌های اتفاقات رخ‌داده، حجاب و حتی مسمومیت‌ دانش‌آموزان و شبهه‌افکنی پیرامون آن که اساساٌ ربطی به تخصص و جایگاه او نداشت. بررسی کنید ببینید چند هیات علمی سال های سال است که به صورت پیمانی در سرتاسر کشور همکاری می کنند، من می گویم بیش از چند صد هیات علمی!!!!
ناشناس۳۲۰۲۸۹۳۱۰:۲۸:۲۵ ۱۴۰۲/۶/۵
مگر هر ارگان یا دانشگاهی مستندات ارائه میده جهت تنویر افکار عمومی که حالا عده ای طلبکار شدند؟؟ در کدام دانشگاه های دنیا ، اساتید اجازه دارند علیه حکومت حرف بزنند و تبلیغ ضد نظام و ضد دین کنند ...!! اتفاقا سالهاست که دانشگاه های کشور جولانگاه افرادی شده که علنا و بدون واهمه دین و نظام را تخریب میکنند!! حالا بگذریم از معدودی اساتید و دانشجویانی که محکم و با اعتقاد کار و تحصیل میکنند که خداوند به اینها اجر بی پایان دهد که درین وانفسا مقاومت میکنند .....!!تقریبا بیشتر مردم خبر دارند که دانشجویان چطوری وارد میشوند و به چه وضعی بعد از ۴ سال یا بیشتر خارج میشوند ....!! از بیت المال هر دو گروه مصرف میکنند ، بعد هم علیه همین نظام فعالیت میکنند ...
ناشناس۳۲۰۲۹۲۴۱۱:۰۰:۴۱ ۱۴۰۲/۶/۵
چرا نباید حرف زد؟ شماها که بر علیه دولت های خاتمی هم حرف زدید و هم زدید و بردید، دیگر این سخن را نگویید. در امریکای جهانخوار هم رسانه ها و هم نخبگان و هم فیلم سازان هزاران سخن بر علیه حکومتشان دارند.
عمران۳۲۰۲۹۵۱۱۱:۱۵:۳۴ ۱۴۰۲/۶/۵
در کجای دنیا؟ شما با چامسکی آشنایی ندارید که در معتبرترین دانشگاه امریکا (ام آی تی) از دهه شصت به اساسی ترین نقاط پایه های سیستم سرمایه داری آمریکا حمله میکرد؟ آیا ایان پاپه تاریخدان استاد دانشگاه اگزتر انگلستان را نمیشناسید که سالها در مورد اشغالگری اسرائیل کار تحقیقی میکند؟ آیا آی و و را نمی شناسید که یکی از معروفترین هنرمندان چینی است و طراحی بسیاری از بناهای مدرن چین را انجام داده و سالها علیه حکومت چین فعالیت میکند؟
ناشناس۳۲۰۳۰۲۱۱۲:۰۱:۱۱ ۱۴۰۲/۶/۵
ایشان نقد می کند ولی تفاوت دارد با کسانی که سیستم را کلا قبول ندارند و نان می خورند
ناشناس۳۲۰۳۳۱۲۱۶:۳۲:۴۸ ۱۴۰۲/۶/۵
هویدا هم سیستم سیستم میکرد ابراهیم یزدی و قطب زاده و خیلیهای دیگه حقوق بگیر اون سیستم بودند و نون اون سیستم را میخوردند و علیه همان سیستم فعالیت میکردند... با این حرف شما آنها هم در زمان خودشان علیه سیستم بودند .
ناشناس۳۲۰۲۹۰۴۱۰:۴۵:۱۳ ۱۴۰۲/۶/۵
طرف دو تا نامه درخواستی ادامه همکاری و تبدیل وضعیت رو در مواقع مقرر به دانشگاه داده و در سایت ها برای اثبات حرف هاش گذاشته اونوقت مسئول دانشگاه میگه تقاضاهاش رو نداده.حرف کی رو باید باور کرد.
ناشناس۳۲۰۳۱۴۹۱۳:۵۰:۵۲ ۱۴۰۲/۶/۵
تقاضا باید با مدارک مثبته همراه باشه. وقتی مستندات علمی نداشته چه تقاضایی کرده؟! ایشون به جای توئیت بازی به نفع منافقین باید تولید علم میکرد. باید مقاله میداد و کتاب تألیف میکرد. دانشگاه جای آدم بی سواد نیست.
ناشناس۳۲۰۳۳۸۰۱۸:۲۰:۴۹ ۱۴۰۲/۶/۵
ایشون ۵۰ تا مقاله علمی بین المللی داشتند، اگر میتونید برید سرچ کنید
ناشناس۳۲۰۳۷۰۷۰۲:۵۰:۰۴ ۱۴۰۲/۶/۶
اونایی که مقاله زیاد دارن فقط اساتید باسوادو پرکار میدونن چکاره ن!
ناشناس۳۲۰۳۷۱۰۰۲:۵۷:۱۸ ۱۴۰۲/۶/۶
همین یه امتیاز و نکته منفیه برای یه اهل علم
ناشناس۳۲۰۳۷۰۵۰۲:۴۸:۱۷ ۱۴۰۲/۶/۶
تاریخهاش رو نگاه کن بعد ادعای فضل بفرما
ناشناس۳۲۰۶۴۳۳۰۹:۲۸:۴۵ ۱۴۰۲/۶/۸
پستچی بسته ای که اینترنتی خرید کرده اید را به شما تحویل نمی دهد اما در سایت به صورت مجازی زده که مراجعه کرده و نه اینکه حتی بزنه شما تحویل گرفتی! شما اونوقت قبول کن که چون تو سایت نوشته مراجعه کرده پس تحویل داده! اگه مردی! این آقا مدارکش رو نداده خودشم گفته نداده شما کاسه داغتر از آشی؟ چرا تو همون تاریخی که ادعا میکنه بارگذاری کرده (درحالیکه تبدیل وضعیت الکترونیکی نیست و دستی انجام میشه مثل اینکه شناسنامه شما رو الکترونیکی تحویلتون بدن!!!! نداریم کاغذیه فیزیکیه! مدارک تبدیل وضعیت هم همینطوری باید تحویل بشه مث شناسنامه مث گواهینامه و...) و رسیدگی نکردن توییت بازی نکرده براش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اینکه توییت باز ماهریه!!!!!!!!!!!
ناشناس۳۲۰۷۷۲۰۱۰:۳۵:۱۶ ۱۴۰۲/۶/۹
دو تا نامه؟؟؟؟؟ موعد مقرر؟؟؟؟ واقعا از این همه گمراهی تعجب نمیکنید؟ دیدین خیلی از خانمایی که دماغ عمل کردن یا جراحی زیبایی داشتن یه شکلن!؟ خیلی از اونایی که پای ماهواره میشینن همینجوری ان والله همه شون انگار از یه کارخونه اومدن بیرون!!!! شما که خوبی! یکی میگفت 22 بهمن تو فصلای مختلف هست 22 بهمن بهار داریم 22 بهمن تابستون داریم... بعد حکومت فقط 22 بهمن زمستونو پخش میکنه، عکس و فیلم آرشیوی که مربوط به سالهای گذشته س و میگه مردم اومدن راهپیمایی..... کار این آدما از تاسف گذشته
ناشناس۳۲۰۲۹۲۳۱۱:۰۰:۱۵ ۱۴۰۲/۶/۵
از اول هم معلوم بود مدرسی که درگیر حاشیه های ضد انقلاب بشه، از رسالت علمی و استادی باز میمونه. جای این کم سوادان در دانشگاه نیست.
ناشناس۳۲۰۲۹۳۱۱۱:۰۵:۳۵ ۱۴۰۲/۶/۵
برخورد با فتنه گران، خواسته موکد ملت ایران است
ناشناس۳۲۰۲۹۶۲۱۱:۲۴:۰۰ ۱۴۰۲/۶/۵
شما از طرف خودت نظر بده چون وقتی پای خواست ملت پیش میاد بابد به رای گذاشته بشه به حرف جنابعالی نیست !
ناشناس۳۲۰۳۰۲۲۱۲:۰۱:۵۳ ۱۴۰۲/۶/۵
ملت ایرلن با مزدوران در یک جوی آب نمی روند
ناشناس۳۲۰۲۹۹۵۱۱:۴۲:۲۲ ۱۴۰۲/۶/۵
سلام بر ملت ایران ،به تنهایی!!
ناشناس۳۲۰۲۹۳۴۱۱:۰۶:۱۴ ۱۴۰۲/۶/۵
ما انتظار داریم که با اساتیدی که علیه کشور و ملت اقدام کردند برخوردهای قاطع و قانونی انجام بشه
ناشناس۳۲۰۴۵۶۴۱۸:۵۶:۳۹ ۱۴۰۲/۶/۶
ما یعنی کی؟
ناشناس۳۲۰۲۹۳۵۱۱:۰۶:۴۳ ۱۴۰۲/۶/۵
آقای زارچی دوره این مظلوم بازی ها تموم شده. شما خودت رو در فتنه پارسال ثابت کردی
ناشناس۳۲۰۲۹۳۶۱۱:۰۶:۴۶ ۱۴۰۲/۶/۵
به نظرم باید دولت و ستاد علمی نخبگان قبل از اینکه افراد نخبه علمی، مانند دکتر شریفی زارچی در تله برخی گروه های سیاسی قرار بگیرند و شان علمیشون و تخصصشون رو زیر سوال ببرند باید هر چه زودتر جذب مراکز تخصصی خودشون در دولت بشن تا هر چه بیشتر از تخصص اونها در دانش بنیان ها و...استفاده بشه مطمئنا هدف دشمن کند کردن حرکت علمی کشور با مایوس کردن نخبگان علمی و خالی کردن کشور از وجود اونهاست لذا جا داره مسئولین امر برای این سیاست زدگی و در دام قرار گرفتن نخبگان علمی کشور فکری کنند.
ناشناس۳۲۰۲۹۵۹۱۱:۲۲:۰۴ ۱۴۰۲/۶/۵
این مأیوس کردن نخبگان نه کار بیگانه و مخالفان بلکه کار همین خودی هاست که مایلید فقط همفکرانشان بر مسندها تکیه بزنند!!
ناشناس۳۲۰۲۹۴۵۱۱:۱۳:۰۰ ۱۴۰۲/۶/۵
نویسنده اگر به کلیه مطالبی که برای سایت الف قلم میزند نگاه کنید کاملا برعکس خواسته های مردم بوده
ناشناس۳۲۰۲۹۵۳۱۱:۱۶:۵۱ ۱۴۰۲/۶/۵
حالا به جای ایشون کی میاد؟
ناشناس۳۲۰۳۴۷۲۲۰:۴۳:۱۶ ۱۴۰۲/۶/۵
احتمالا سعید ونکی از فردا میره دانشکده کامپیوتر شریف، جای ایشون تدریس می کنه!
ناشناس۳۲۰۳۶۵۱۰۰:۵۱:۰۷ ۱۴۰۲/۶/۶
یک نفر از حامیان جبهه پایداری !!
ناشناس۳۲۰۲۹۵۷۱۱:۱۸:۴۶ ۱۴۰۲/۶/۵
با این کارها به تعداد رای دهندگان در انتخابات اضافه کنید موفق باشید
ناشناس۳۲۰۳۷۰۸۰۲:۵۳:۲۵ ۱۴۰۲/۶/۶
شما لطفا رای نده
ناشناس۳۲۰۲۹۶۷۱۱:۲۶:۰۷ ۱۴۰۲/۶/۵
آقا جان وضعیت دانشگاه ها و جولان برخی عناصر فتنه سال 88 نیازمند یک پاکسازی اساسیه. ما از تمامی دولت ها اعم از احمدی نژاد خاتمی روحانی انتظار داشتیم این وضعیت رو درست کنند اما نکردند و نتیجه اون رو دیدیم الان هم باید از اشتباه گذشته درس گرفته شه و افراد مورد دار و ضد انقلاب که در پوشش دیگر به تبلیغ مشغولند از تدریس محروم بشن
ناشناس۳۲۰۲۹۸۳۱۱:۳۳:۴۶ ۱۴۰۲/۶/۵
فقط آقای سعید ونکی و هم فکران ایشان مجازند در همه حیطه ها نظر بدهند. و الا اساتید شریف چه درکی از جامعه و امنیت می توانند داشته باشد؟
ناشناس۳۲۰۲۹۹۴۱۱:۴۱:۴۷ ۱۴۰۲/۶/۵
تحریک دانشجویان در پارسال توسط همین استاد اقای شریفی زارچی صورت گرفت و باید ایشون در دادگاه جواب پس بدند
ناشناس۳۲۰۲۹۹۶۱۱:۴۳:۰۳ ۱۴۰۲/۶/۵
این اقا یک اصلاحطلب حامی فتنه سبز بود و اصلا نباید اجازه تدریس میگرفت
ناشناس۳۲۰۲۹۹۸۱۱:۴۴:۰۰ ۱۴۰۲/۶/۵
من شناختی از ایشون ندارم حداقل اینها از لحاظ علمی سرمایه ملی هستند در بهترین دانشگاه با سرمایه ملت البته با استعداد خود تحصیل کرده به سادگی ایشون از دست می دهید چند روز دیگه از دانشگاههای آمریکا سر در می اورد
ناشناس۳۲۰۳۷۴۴۰۶:۲۴:۳۰ ۱۴۰۲/۶/۶
بره اونجا هم علیه ارکان حکومتشون توییت بزنه ببینیم چی میشه
ناشناس۳۲۰۳۰۰۱۱۱:۴۵:۲۰ ۱۴۰۲/۶/۵
باید دولت رییسی پروژه حذف اساتیدی که در پوشش منتقد فعالیتهای ضد ملی انجام میدهند اغاز کند
ناشناس۳۲۰۳۰۲۶۱۲:۰۸:۴۵ ۱۴۰۲/۶/۵
استاد خائن نداریم اونم در دانشگاه های سراسری. باور کنید ملت دیگه حال حوصله خیانت رو هم ندارن. اساتیدی که این همه کار کردن خائن نمیشن.
ناشناس۳۲۰۳۷۴۶۰۶:۲۵:۳۴ ۱۴۰۲/۶/۶
اختیار دارید قربان
کارمند ساده۳۲۰۳۰۳۳۱۲:۲۰:۲۱ ۱۴۰۲/۶/۵
یارب مباد گدا معتبر شود ،گر معتبر شد جهان زیر و زبر شود.... هر چند دیگر همه برای مهاجرت و زندگی آرام آنطرف که ظاهرا آرام است و واقعا خیر؛ چون یا 1- باید پول دار باشی 2- یا بابصیرت 3- یا هردو که این طرف را باید قبل از رفتنش مالیات هایش را گرفت و ...
ناشناس۳۲۰۳۰۹۱۱۳:۰۳:۳۲ ۱۴۰۲/۶/۵
فکر کنم امثال جنابتان در قضیه دوران احمدی نژاد فاتحه بصیرت را خوانده باشید
ناشناس۳۲۰۳۰۴۶۱۲:۳۷:۰۵ ۱۴۰۲/۶/۵
وزارت علوم در این قضیه آقای علی شریفی نشان دهد که از قاطعیت برخوردار است و مقابل قانون شکنان تواناییی و اراده ایستادن دارد
ناشناس۳۲۰۳۰۵۱۱۲:۳۸:۳۱ ۱۴۰۲/۶/۵
یه نگاهی به پرونده فردوسی پور هم بیاندازید،یک از عوامل اغتشاش دانشگاه شریف
علی۳۲۰۳۰۵۸۱۲:۴۱:۱۶ ۱۴۰۲/۶/۵
اگر کسی از داخل خانه به مشکلات وضع موجود به شما انتقاد نکند کار به همسایه ها و رقبا و دشمنان میرسد
ناشناس۳۲۰۳۱۱۰۱۳:۱۳:۵۲ ۱۴۰۲/۶/۵
شما دنبال تخریب هستید و کاری به دشمن و خودی هم ندارید
عمران۳۲۰۳۶۸۲۰۱:۴۹:۲۹ ۱۴۰۲/۶/۶
کسی که به ساز و کارِ معیوب عادت کرده است هر توصیه به اصلاح و تغییر را تخریب میپندارد.
ناشناس۳۲۰۳۷۴۷۰۶:۲۷:۲۱ ۱۴۰۲/۶/۶
وقتی تو بیخود سر آقاجونت یا مامان جونت داد بزنی همسایه ها و دشمناشون هم گستاخ میشن
ناشناس۳۲۰۳۰۷۴۱۲:۵۱:۵۱ ۱۴۰۲/۶/۵
آنچنان با منت از آزادی انتقاد این استاد در دانشگاه می گوید که فراموش کردند که قرار بود در دانشگاه مارکسیت و کمونیست هم کرسی داشته باشند چی خواستیم و چی شدیم؟! امان از قدرت و سیاست بزرگی میگفت سیاست و قدرت مرد را ناحق کند مرد حق را کافر مطلق کند
ناشناس۳۲۰۳۰۸۸۱۳:۰۲:۰۷ ۱۴۰۲/۶/۵
باید همون اول میزاشت از ایران میرفت. من با ایشان هم دوره ای هستم. این انگها به ایشون نم چسبد. حیف است زمان ما شریف 39 امین دانشگاه دنیا بود همین الان شده 350 ام. خدا به خیر کند
ناشناس۳۲۰۳۳۰۷۱۶:۲۷:۲۲ ۱۴۰۲/۶/۵
اینکه شریف ۳۹ دنیا بوده دروغ است. لطفا مدرک ارائه دهید.
ناشناس۳۲۰۳۳۴۵۱۷:۳۰:۱۶ ۱۴۰۲/۶/۵
دلیلی ندارد به شما مدرک بدم. همینکه بهترین ها در بهترین نقاط دنیا کار میکنند گویای همه چیز هست.
ناشناس۳۲۰۴۷۸۳۲۳:۳۴:۵۷ ۱۴۰۲/۶/۶
1- برای رتبه 39 مدرک بیاور. 2- اینکه کسی در ناسا و امثالهم کار کند و دانش خود را در خدمت دشمن مردمش قرار دهد جز ننگ نیست. من چنین ننگی را نپذیرفتم و به کشورم برگشتم.
ناشناس۳۲۰۵۳۶۳۱۳:۴۱:۴۰ ۱۴۰۲/۶/۷
دمتون واقعا گرم که با وجود تحصیلات برای خدمت و کمک به وطن برگشتید. ولی باز هم دلیلی نداره ب شما مدرک بدم! شریف یا آریامهر سابق رو همه میشناسن ورودی الکی هم نداره.....
ناشناس۳۲۰۳۱۵۵۱۴:۰۱:۴۷ ۱۴۰۲/۶/۵
مردم دیگر این جور نوشته ها را باور نمی‌کنند. نویسنده محترم!! به نظر من نوشته‌ شما خالی از حقیقت و بسیار تنگ نظرانه است. چرا ازخودت نمی‌پرسی که اصلا چرا یک استاد جوان باید آینده شغلی خود را به خطر بیندازد؟؟؟ آیا استاد دانشگاه بودن این فرد توان علمی او را اثبات نمیکند؟؟؟ اینکه از این به بعد حکم پیمانی او تمدید نمیشود معنایی جز اخراج شدن دارد؟؟
ناشناس۳۲۰۳۱۶۹۱۴:۱۴:۳۷ ۱۴۰۲/۶/۵
اعضای هیئت اجرایی جذب دانشگاه که با توجه به عدم ارائه مستندات علمی اقای زارچی، رای به عدم همکاری ایشان دادند از اساتید بسیار خوشنام و علمی هستند.
ناشناس۳۲۰۳۱۷۵۱۴:۱۸:۱۷ ۱۴۰۲/۶/۵
بابا این استاد های بنجل غرب زده رو بیرون کنید برن همون آمریکا
عمران۳۲۰۳۶۸۳۰۱:۵۲:۱۲ ۱۴۰۲/۶/۶
بنجل؟ ایشان مدال طلای المپیاد «جهانی» کامپیوتر را دارد. مسائلی که ایشان رویشان کار میکند از شدت پیچیدگی از حیطه فهم نود و نه درصد انسانها خارج است. شما چه برجستگی علمی دارید که ایشان را بنجل خطاب میکنید؟
ناشناس۳۲۰۴۰۴۰۱۲:۰۱:۱۵ ۱۴۰۲/۶/۶
خودتان را ناراحت نکنید. قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری.
ناشناس۳۲۰۳۱۷۸۱۴:۲۰:۰۹ ۱۴۰۲/۶/۵
آقای نویسنده مقاله خجالت نکش بگو هر کسی با شماست خوبه و هر کس که منتقد شماست بد این بار قبل از چاپ مقاله یکبار از روی اون بخون البته با کمی وجدان. راستی برای هر مقاله از عزیزان چقدر میگیری؟
ناشناس۳۲۰۳۲۰۲۱۴:۴۶:۲۵ ۱۴۰۲/۶/۵
عجب روحیه ای داری آقای ونکی، این همه با نظراتتون مخالفت میشه باز هم می نویسید ومنتشر میکنید.واقعا بهتون تبریک میگم اسطوره ای هستیددر این مورد!
ناشناس۳۲۰۳۵۱۱۲۱:۳۵:۰۶ ۱۴۰۲/۶/۵
ایشون نظر من و شما براشون اهمیتی نداره.
ناشناس۳۲۰۳۷۱۱۰۲:۵۸:۵۲ ۱۴۰۲/۶/۶
زیاد خوشحال نباش الف عامدانه نظرات موافق رو منتشر نمیکنه!
ناشناس۳۲۰۳۹۴۸۱۰:۳۹:۱۹ ۱۴۰۲/۶/۶
خوشحال نیستم. به نظرات مثبت منفی های الف هم میدونم نمیشه استناد کرد ولی داریم زندگی میکنیم میدونیم چ خبره.....
ناشناس۳۲۰۳۲۰۵۱۴:۵۰:۴۹ ۱۴۰۲/۶/۵
آقای ونکی شخصا بروید یک تحقیق بکنید بعد بنویسید. فعلا شما را بعنوان مدافع بی چون وچرای حکومت می شناسم.
حمید۳۲۰۳۲۰۶۱۴:۵۲:۰۷ ۱۴۰۲/۶/۵
من اصلا ایشون را نمی‌شناسم اما همینکه تو شریف به مدت پنج سال درس می‌داده یعنی نخبه بوده تو غیر انتفاعی دارقوزاباد که درس نمیداده
ناشناس۳۲۰۳۲۷۱۱۵:۴۳:۴۰ ۱۴۰۲/۶/۵
چه بسیار افراد با هوش و نخبه ای بودن که آگاهانه یا ناآگاهانه به بشریت ظلم کرده اند.
ناشناس۳۲۰۶۴۴۳۰۹:۳۵:۵۵ ۱۴۰۲/۶/۸
پس چرا زورتون میاد محصولاتی که همین نخبه ها تولید میکنن رو استفاده کنید و براتون کسر شانه؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس۳۲۰۳۲۰۹۱۴:۵۹:۲۵ ۱۴۰۲/۶/۵
شریفی زارچی به اتهام حمله شیمیایی در مدارس و دروغ های بزرگی که اون زمان گفت چرا جوب نمیده. شریفی زارچی تو حنات دیگه رنگی نداره و نشون دادی یه ادم منفعت طلب و ناصادقی. تو این قضیه هم قطعا کارت میلنگه که داری توییت میزنی و همش مظلوم نمایی مییکنی
ناشناس۳۲۰۳۲۵۵۱۵:۲۹:۲۷ ۱۴۰۲/۶/۵
ایشون یه مدت جلو دوربین بود حتما هوا برش داشته که سوای بقیه هیات علمیا باید تمدید کنن دوره ش رو و بهش استاد تمامی بدن
علی۳۲۰۳۲۷۰۱۵:۴۱:۵۸ ۱۴۰۲/۶/۵
نمیشه که نون حکومت رو بخوری و دشمن حکومت باشی یا رومی روم یا زنگی زنگ هرچی میکشیم از ابرخی منافق صفت ها میخوریم جونهای مردم رو شتشوی مغزی میکنن و میفرستن جلو و خودشون پشت سرشون گاهگاهی یه توییت میکنن
ناشناس۳۲۰۴۰۳۴۱۱:۵۸:۰۸ ۱۴۰۲/۶/۶
نان حکومت چیه؟! تمام دریافتی حقوق بگیران دولت از منابع ملی است.
ناشناس۳۲۰۳۲۹۰۱۶:۰۵:۴۱ ۱۴۰۲/۶/۵
من تعجب می‌کنم که در هیچ کدام از رسانه‌ها به خطاهایی که زارچی در زمان کرونا به بار آورد نمی‌پردازند. این آقا در زمانی که روزانه بیش از هزار ایرانی به خاطر کرونا می‌مردند و واکسناسیون کشوری تازه شروع شده بود نامه‌‌ای نوشت در ظاهر خطاب به وزیر بهداشت و در اون نامه مدعی شد که واکسن‌های موجود در ایران نه تنها کارساز نیست بلکه مرگ‌آور است. به قدری این نامه از نظر علمی غلط بود که یک خانم دکتر آمریکایی در موردش نوشت «از آن داده‌ها این نتیجه برنمی‌آید ولی اگر کسی غرض داشته باشد از هر چیزی می‌تواند هر نتیجه‌ای بگیرد». در نهایت بعد از اینکه واکسناسیون انجام شد و مرگ‌های کرونایی متوقف شد به افراد غیر علمی هم دروغ بودن آن نامه ثابت شد. متاسفم که در کشور ما نه تنها فرد مرتکب این کار کیفر نمی‌بیند بلکه رسانه ما هم حافظه ندارد و خیانت آن فرد را به ادعاهایی که در توییتر بافته تقلیل می‌دهد.
ناشناس۳۲۰۳۲۹۳۱۶:۰۹:۰۸ ۱۴۰۲/۶/۵
شورای علمی دانشگاه تصمیم گرفته مجوز تدریس این اقا رو در دانشگاه تمدید نکنه اگه یقه کسی باید گرفته بشه اون یقه این اساتید که دکترعارف هم جزوشونه نمیدونم چرا باعینک سیاسی به همه مسائل نگاه می کنیم!
ناشناس۳۲۰۳۵۱۹۲۱:۴۰:۲۹ ۱۴۰۲/۶/۵
عارف که استعفا داد ...
یک استاد دانشگاه۳۲۰۳۳۰۵۱۶:۲۵:۳۹ ۱۴۰۲/۶/۵
هزاران عضو هیات علمی اصلاحاتی و حتی ضد انقلاب در دانشگاه‌ها حضور دارند و کسی هم کاری به آنها ندارد. حالا ایشان به دلیل رکود علمی و مطابق قانون هیات علمی اخراج شده است مانند بسیاری که اصولگرا هم در بین آنها وجود دارد. این دیگه جای جو سازی دارد؟
ناشناس۳۲۰۳۳۲۵۱۶:۵۵:۴۲ ۱۴۰۲/۶/۵
سعید ونکی بترس از قیامت
ناشناس۳۲۰۳۳۳۲۱۷:۰۴:۵۰ ۱۴۰۲/۶/۵
عده ای که میفرمایند که اقای زارچی از لحاظ علمی ضعیف بوده و اخراج شده در سایت اسکوپوس تعداد مقالات علمی 47 و شاخص هرش یا اچ ایندکس 14 می باشد. پس بنابراین از لحاظ علمی فردی قوی و توانمند هستند
ناشناس۳۲۰۴۸۴۳۰۲:۴۳:۲۲ ۱۴۰۲/۶/۷
کی گفته شاخص علمی اچ ایندکس ۱۴ خوبه این شاخص پایینه ما در کشورمون اساتیدی با اچ ایندکس ۷۵ داریم ، چطوری ۵۰ تا مقاله و اچ ایندکس ۱۴ را می پسندید و قبول دارید؟
ناشناس۳۲۰۵۳۱۰۱۳:۰۷:۵۱ ۱۴۰۲/۶/۷
شما نباید فردی با 5 سال سابقه کاری را با استادی با بیش از 30 سال سابقه کار مقایسه بکنین
ناشناس۳۲۰۶۴۴۶۰۹:۳۸:۱۱ ۱۴۰۲/۶/۸
ایشون مگه نخبه نیستن!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس۳۲۰۵۳۲۷۱۳:۱۷:۰۰ ۱۴۰۲/۶/۷
اچ ایندکس رئیس دانشگاه شریف با بیش از ۳۰ سال سابقه ۱۵ هستش لطفا منطقی باشین
ناشناس۳۲۰۳۳۶۳۱۸:۰۰:۴۲ ۱۴۰۲/۶/۵
من با دکتر زارچی در خوابگاه هم دوره بودیم بسیار فرد مومن با اخلاق و وطن پرست بود. من الان سالهاست کشور رو ترک کردم ولی توصیه دلسوزانه به مسوولان می‌کنم که از این تصمیم عقب نشینی کنند و اجازه بدن مخالفانی شبیه دکتر زارچی که خطوط قرمز رو رعایت می‌کنند همچنان در صحنه باشند تا میدان دست مخالفانی که هیچ خط قرمزی رو نمیشناسند نیفته. بهتره مسوولین فعلی بیشتر انتقاد پذیر باشند
ناشناس۳۲۰۳۷۱۲۰۳:۰۹:۰۹ ۱۴۰۲/۶/۶
اگه مومن بود با سیاه پوشیدن برای دختری که در اثر بیماری مرد، جوونهای مردم رو تحریک نمیکرد و باعث فتنه و کشته شدن افراد بی گناه مث آرمان نمیشد برسیسای عابد! یا چیزی تو این مایه ها! متاسفم واقعا فقط یه آدم راه گم کرده برای مهسا سیاه میپوشه بعد میاد مینویسه سلام بر حسین کدام حسین؟؟؟؟
ناشناس۳۲۰۴۲۷۴۱۵:۱۹:۰۸ ۱۴۰۲/۶/۶
تو واقعا فکر کردی مردم فقط به خاطر سیاه پوشیدن او تحریک شدن ؟!
ناشناس۳۲۰۴۳۴۰۱۶:۰۷:۲۶ ۱۴۰۲/۶/۶
خودتون که از صحنه رفتید
ناشناس۳۲۰۳۳۶۵۱۸:۰۲:۰۳ ۱۴۰۲/۶/۵
کشور برای پیشرفت نیاز به منتقد دارد نه بادمجان دور قاب چین های متملق که می خواهند پله های ترقی را با پاچه خواری طی کنند و حتی در برابر اشتباهات مسئولین هم به به و چه چه راه می اندازند. این نقدها هستند که مسئولین را متوجه اشتباهاتشان می کنند و اگر مسئولین اندکی باهوش باشند باید با کمک این منتقدین کاستی هایشان را رفع سازند. باور بفرمایید خطر متملقین برای کشور خیلی بیشتر از منتقدین است.
ناشناس۳۲۰۳۴۰۴۱۹:۰۵:۱۱ ۱۴۰۲/۶/۵
آقای شریفی اگر اخراج شوند به راحتی می توانند جذب بهترین دانشگاه های دنیا شوند و نان هوش و نخبگی خود را بخورند. در واقع ایشان نیستند که متضرر می شوند بلکه شماها هستید که ضرر می کنید و یک سرمایه علمی را دو دستی تقدیم کشورهای دیگر می کنید.
ناشناس۳۲۰۳۷۱۳۰۳:۱۰:۲۳ ۱۴۰۲/۶/۶
اگه ضرر اینه میخوایم ضرر کنیم شما خودتو ناراحت ضرر ما نکن
ناشناس۳۲۰۴۸۱۸۰۰:۵۲:۲۹ ۱۴۰۲/۶/۷
برای چی به این ضرر راضی شدی؟
ناشناس۳۲۰۳۵۶۸۲۲:۵۱:۱۶ ۱۴۰۲/۶/۵
ایشان عملاً با ماسک چهره واقعی خود را پوشاند. وی چنان رفتاری از خود بروز داد که هر ه‍یأت علمی باشرف وطن پرستی کسوت هیأت علمی را شایسته وی نمی داند. هنوز هم باور این همه خطای وی مشکل است. امثال ایشان متصورند فهم محاسباتی همتراز شعور و فهم فرهنگی و اجتماعی است، و به اتکای این اوهام عنان از کف می دهند و دینشان را به دنیای برخی می فروشند. باید خودش بحال خودش زار زار بگیرید!
ناشناس۳۲۰۳۷۱۴۰۳:۱۲:۱۶ ۱۴۰۲/۶/۶
ایشون چون از کامپیوتر رفته بیوانفورماتیک دچار توهم شده اگر از زیست و بیوفیزیک میرفت بیوانفورماتیک انقد تو فضا سیر نمیکرد
ناشناس۳۲۰۳۶۱۵۲۳:۵۳:۵۷ ۱۴۰۲/۶/۵
من این کامنت ها رو خوندم فقط تاسف خوردم اسنادی که به ایشون گفتن طی سه مرحله بیا درخواست بده تا مراحل جذبت طی بشه و ایشون کاری نکرده همون شب اول این خبر منتشر شد واقعا این کامنت ها عجیبه
ناشناس۳۲۰۳۷۱۵۰۳:۱۳:۳۳ ۱۴۰۲/۶/۶
عجیب نیست برخی مصداق صم بکم عمی فهم لا.... هستند
ناشناس۳۲۰۳۷۸۵۰۷:۵۰:۴۰ ۱۴۰۲/۶/۶
عجیب نیست اتفاقا شماها عادت دارید یه روایت و یه طرفه بشنوید ولی برید اسنادی که ایشون منتشر کرده را هم ببینید شماها کلا همین هستید فکر می کنید بدون خطا و معصوم هستید
ناشناس۳۲۰۳۷۱۷۰۳:۲۹:۱۰ ۱۴۰۲/۶/۶
حالا شماها جوری می‌نویسید که انگار از حضور ایشون در دانشگاه شریف حمایت می‌کردید؟
نام آشنا۳۲۰۳۹۳۳۱۰:۲۵:۰۷ ۱۴۰۲/۶/۶
در صفحه ائی که دانشگاه شریف به این فرد اختصاص داده تعداد 37 مقاله ذکر شده که ایشان فقط در دو یا سه مقاله فرد اول است . از وزارت علوم درخواست میشود جهت راستی ازمائی, تمام مقالات ایشان را به یک گروه اموزشی در یک دانشگاه که توانائی تجزیه و تحلیل مقالات ایشان را داشته باشد محول کنید تا مشخص شود ایشان تا چه اندازه نخبه علمی بودند.
ناشناس۳۲۰۶۴۵۵۰۹:۴۴:۲۰ ۱۴۰۲/۶/۸
این آقا وقتی مساله رو به توییترو امثالهم کشونده یعنی میخواسته به زور کاربران فضای مجازی (که اغلب با دنیای علم و هیات علمی سال نوری فاصله دارن) امتیاز بگیره نه با نظر متخصصین!
ناشناس۳۲۰۳۹۸۷۱۱:۱۷:۴۱ ۱۴۰۲/۶/۶
بنظرم امنیت ملی یک کشور از همه چیز بالاتر است و نباید گذاشت به خطر بیافتد چون اگه کشوری نباشد نه دانشگاهی هست و نه استاد نخبه ای همه جای دنیا همین جور است نمی شه که پشت نقاب نخبه بودن آرامش جامعه رو بهم بریزند و جوانان رو تحریک کنند خون‌هایی که در اغتشاشات ۱۴۰۱ ریخته شد برخی در آن شریکند
ناشناس۳۲۰۴۰۹۲۱۳:۰۴:۳۴ ۱۴۰۲/۶/۶
دانشمندان و تحصیل کرده هامون و اخراج میکنن میرن اروپا رو چشمشان می زارن.
ناشناس۳۲۰۷۷۳۱۱۰:۵۶:۰۱ ۱۴۰۲/۶/۹
همونجوری که دکتر سلیمانی رو تو فرودگاه و زندانهای آمریکا رو چشمشون گذاشتن؟ حداقل اخبار آزادگان غربی رو دنبال کنید تا بفهمید دنیا دست کیه
ناشناس۳۲۰۴۲۹۳۱۵:۳۴:۴۳ ۱۴۰۲/۶/۶
شرافت یک انسان در هر جایگاهی به حق گویی و دفاع از ملتش وابسته است... این رمز و راز محبوبیت افرادی از قبیل شریفی است. مسلما برای چنین فردی شغلهای زیادی وجود دارد...
محمد۳۲۰۴۴۸۴۱۷:۳۲:۵۱ ۱۴۰۲/۶/۶
خوب شما ایشان رو اخراج کردید. آیا بهتر از ایشان یا همتراز ایشان کسی رو دارید جایگزین کنید؟ آیا همتراز ایشون حاضر است با این وضعیت اقتصادی، سیاسی و اجتماعی بیاید و اینجا کار کند. خودتون هم بهتر از من می دانید که ایشان با رزومه ای که دارند، دانشگاه های بسیاری خواهان ایشان خواهند بود. چه کسی در این میان ضرر می کند؟ ایشان یا دانشجویان و مردم این کشور. امثال ایشان یک شبه درست نمی شوند. این کشور برای ایشان زحمت کشیده. حالا درست است شما ایشان رو با اون رزومه اخراج کنید و کشورهای دیگه ایشون رو روی دست ببرند. فرض کنید که با سیاست شما مخالف باشه. آیا سر کلاس اظهار نظر سیاسی کرده؟ به خدا حیف است. چند سال باید صبر کرد که یکی مثل ایشان که علاقمند به کار و تلاش در این سرزمین است شود. باید با ایشان با نهایت احترام و صبوری برخورد شود.
ناشناس۳۲۰۴۶۴۲۲۰:۲۷:۵۲ ۱۴۰۲/۶/۶
خداوکیلی جایگزین های این اساتید، همون کسانی نیستند که خودتون اونها رو چند سال پیش بورس کردید؟ هر چقدر هم که مردم داد و هوار کردند که این کار شما غیر قانونی است، اما توجهی نکردید. الان هم دارید با اخراج اساتید غیر همسوی با‌خودتون، برای اونها شغل درست می کنید!
ناشناس۳۲۰۴۷۵۴۲۲:۵۷:۱۳ ۱۴۰۲/۶/۶
آقای ونکی یک هفته ننویسی طوریت نمیشه
رضا۳۲۰۴۸۲۲۰۱:۰۲:۲۰ ۱۴۰۲/۶/۷
کمی به مهاجرتها توجه کنید که جوانان و تحصیلکرده های این کشور آنهایی که میتوانند و با سختی میروند و انها که نمیتوانند در یاس و ناامیدی خواهند ماند. این چه سیاستی است که هر کس نقد میکنه نظرش را میگه انگ بیگانه و دشمن برچسب میزنند چرا نباید حرف زد مردم باید نقد کنند .
ناشناس۳۲۰۴۸۲۴۰۱:۱۲:۳۷ ۱۴۰۲/۶/۷
ونکی تو چرا درباره همه چی نظر میدی؟
ناشناس۳۲۰۴۹۸۹۰۹:۱۶:۳۴ ۱۴۰۲/۶/۷
خوب کرده نظر داده اگه امثال ایشون نظر نده پس کی نظر بده؛ اینها را باید حفظ کرد نه طرد
ناشناس۳۲۰۷۷۲۹۱۰:۵۳:۴۱ ۱۴۰۲/۶/۹
جراحی مغز و اعصاب داشتی بده ایشون انجام بده چون صلاحیتش رو داره
دانشجوی دانشگاه شریف۳۲۰۵۳۳۵۱۳:۲۵:۲۸ ۱۴۰۲/۶/۷
نویسنده چقدر ایرانیها را ساده لوح فرض کرده است.
محمود۳۲۰۵۵۷۷۱۶:۰۲:۲۴ ۱۴۰۲/۶/۷
این فرد لیاقت تدریس در دانشگاه بزرگ شریف را ندارد کسی که همراه و در دامان اغتشاشگران است لیاقت تدریس و هدایت جوانهای این مملکت راندارد
ناشناس۳۲۰۶۲۱۲۰۲:۴۷:۴۳ ۱۴۰۲/۶/۸
سایت روزنامه ی شریف رو نگاه کنید دکتر سعید سهرابپور (رییس دانشگاه شریف در دوران خاتمی و قبل و بعدش) و خانم دکتر ایرجی راد(از بزرگان دانشکده فیزیک) از اعضای هیات جذب ماجرا رو گفته ند نه آدمهای سیاسی ای هستن و نه دل صافی با نظام دارن کاملا مشخصه که شریفی زارچی تعمدا برای این عدم همکاری زمینه چیده، تا بتونه باهاش این شو ِ «اخراجم کردند!» را راه بندازه سه بار کتبا ازش خواسته شده که فرمهای مربوطه رو پر کنه و نکرده! خود خاتم ایرجی راد اظهار شگفتی کرده ازین اهمال کاری ایشان!!! ظاهرا برای استاد شریفی زارچی، «سلبریتی و چهره ی جنجالی فجازی بودن» جذابتره از «استاد بودن»!!! بالاخره شهرت چیز جذابیه!
ناشناس۳۲۰۷۷۲۸۱۰:۵۲:۲۶ ۱۴۰۲/۶/۹
ایشون اگه ضد نظام نباشه بی بروبرگرد مشکل داره جوونای مردم برای کارمند شدن هم خودشونو به آب و آتیش میزنن اونوقت ایشون نامه رسمی برای ادامه کار بهش زدن اعتنا نکرده اونم درمورد مساله ای که وظیفه خودش بوده و مصلحت خودش در صورت رد مورد اول من فکرمیکنم انتخاب ایشون برای اعلام آمار کرونا بزرگترین ضربه رو به ایشون زده قرار گرفتن ایشون در معرض دوربینهای تلویزیون و ارتباط با سران مملکت خارج از تصورش بوده مصاحبه ش رو در مورد کرونا ببینید همونی که اعتراف میکنه رنگبندی و آمار رو دستکاری کرده با یه ظاهر ساده و لبخند ولی از درون با غرور و ناباوری به جای اینکه علمی حرف بزنه میگفت من تصمیم میگرفتم کدوم امام جمعه نماز بخونه کدوم نماز نخونه غرور و خودشیفتگی در حد بنز از این حرفها میباره
ناشناس۳۲۰۷۹۲۵۱۵:۴۹:۳۷ ۱۴۰۲/۶/۹
و دکتر عارف هم لابد از عصبانیت این اهمال کاری ها استعفا دادن !
کوروش۳۲۰۶۵۷۹۱۱:۱۱:۰۱ ۱۴۰۲/۶/۸
تقصیر خود شریفی زارچی هست. دانشگاه سیاست‌زده! دانشگاه فلک‌زده! استاد ...
ناشناس۳۲۰۹۲۹۹۱۹:۰۳:۵۲ ۱۴۰۲/۶/۱۰
سایت انصاف نیوز پرسیده آیا زارچی رکود علمی داشت؟ نه رکود علمی نداشت ، رکود انسانی داشت زیرا از سفره نظام ارتزاق می کرد و به نظام لگد می زد نمک می خورد نمکدان می شکست
یک مدال آور المپیاد۳۲۰۹۴۳۴۲۱:۴۲:۰۰ ۱۴۰۲/۶/۱۰
با سلام، متاسفانه سیاست زدگی در بخش نظرات بسیار پررنگ و شدید است. یک عده تصمیم هیات جذب را سیاسی ارزیابی می‌کنند و عده‌ای آن را محصول سیاست آقای شریفی! با توجه به اینکه هم مقداری با اعضای هیات جذب شریف آشنایی دارم، هم مقداری با خلق و خوی دوستان المپیادی و هم مقداری با این فرم‌ها که باید پر شوند. در نتیجه شاید روایت من مقداری متفاوت از بقیه‌ی دوستان باشد. بنابراین من روایتم در چند ردیف می‌نویسم. ۱) با توجه به شناختی که من از برخی اعضای هیات جذب شریف می‌شناسم، نمی‌توانم اتهام سیاسی کاری یا اینکه فشار بیرونی به آن‌ها باعث این رای شده را باور کنم. ۲) در عکسی از پرتال که آقای شریفی منتشر کرده‌اند، مقداری روحیه‌ی اهمال کاری در مواردی که فقط به نفع خود است مشاهده می‌شود. مثلا ایشان درخواست گرفتن پایه‌ها را با داشتن استحقاق، حدود دو یا سه سال با تاخیر می‌داده‌اند. ۳) مهم‌ترین بخش، اینکه باید فرم‌ها به صورت دستی پر می‌شده و با مستندات ارسال می‌شدند. چنان می‌گویند فرم، که برخی تصور دارند این فرم‌ها در یک یا دو ساعت، یا حداکثر یک یا دو روز قابل پر کردن هستند. (اگر فرم‌های دانشگاه شریف، مثل فرم‌های ما باشند،) برای من بعد از پر کردن چیزی بین ۷۰ تا ۸۰ صفحه فرم و با مستندات شاید چیزی حدود ۲۰۰ برگه شد! (فکر کنم برای ایشان به علت کار علمی و اجرایی بسیار بیشتر از مال من باشد.) و چندین ماه پر کردنش طول کشید. (احساس من در حین پر کردن، انجام کار بیهوده و از روی ناچاری بود.) ۴) سیاسی شدن موضوع، مانع رفتن در مسیر حل مشکل شد.
ناشناس۳۲۰۹۴۹۹۲۲:۴۴:۳۴ ۱۴۰۲/۶/۱۰
اگه راست میگید پس چرا در بیانیه وزارت کشور کلمه اخراج و حاشیه سازی استاد را مطرح نموده !!!!
ناشناس۳۲۰۹۷۴۰۰۸:۰۸:۰۷ ۱۴۰۲/۶/۱۱
هرفرد خیانت کار به مردم ایران در هرشغل و سمت باید کنار گذاشته شود . این افرادی که دارن از بعضی ها حمایت کورکورانه میکنند حتی یک دقیقه هم درمورد برخی تحقیق نکرده ان و نظر میدن.اینها فکر میکنند شخص خیانت کار و وطن فروش در سمت کارگری و بیکاری و بدون هیچ جایگاه اجتماعی میاد و ب کشور خودش و مردمش خیانت میکنه.تا حالا یک لحظه فکر نکردن ک همه خیانتکارا در کشور هم سمت داشتن هم جایگاه داشتن هم شناخته شده بودن هم نابغه بودن.ولی اینها متعهد ب وطن و ملتشون نبودن.و عوامل بیگانه با کمترین هزینه اینها رو خریدن و مهره خودشون قرار دادن و از درون خود مردم ب کشور و مردم خسارات جبران ناپذیری زدن.نمیفهمند ک کسی ک میخواد خیانت کنه باید قدرت داشته باشه تا بتونه خیانت کنه یعنی هم عضو همون جامعه باشه هم سمت داشته باشه هم مسئولیت داشته باشه هم قدرت داشته باشه هم علم داشته باشه هم شناخته شده باشه.متاسفم برای افرادی که از برخی ها حمایت میکنند
yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. آقایان «روحانی» و «ظریف»، نظری ندارید؟!

  2. نقد، آری؛ تندروی و توهین نه!

  3. دشواری پزشکیان در «راه» کابینه

  4. دولت و مردم تا دیر نشده کاری کنند...

  5. سردار رضایی: طرح نور تعطیل بردار نیست

  6. مناظر شهری دیدنی کره شمالی

  7. در اداره پست چه خبر است؟!

  8. دقیقا چه زمانی آمریکا خواست با ایران توافق کند؟!

  9. پزشکیان: به همه می گوییم در تشکیل کابینه کمک کنند اما آدمهای خودشان را معرفی می کنند

  10. انتقاد رسانه اصولگرا از اهانت به ظریف در حاشیه نمازجمعه / چرا برخی اعضای شورای شهر منتقد زاکانی شده‌اند؟

  11. نمونه ای از یک دیپلماسی موفق اقتصادی

  12. مرتضوی: تمام بدهی‌های سازمان تأمین اجتماعی را پرداخت کردیم

  13. واکنش وزیر ارشاد به استخدام برادرزاده اش در وزارت بهداشت

  14. صدور کیفرخواست رائفی‌پور/ واکنش زاکانی به تهدید استعفای برخی از اعضای شورای شهر/ ماجرای حمله تندروها به پویانفر

  15. آشی که نباید خیلی شور شود!

  16. تاکید قالیباف بر بررسی علل مشارکت پایین مردم در انتخابات/ یک پیشنهاد خوب به سعید جلیلی

  17. قالیباف: باید دغدغه‌ ۱۴ میلیون نفری که به پزشکیان رای ندادند لحاظ شود

  18. یک سیلی سخت دیگر به صهیونیست ها

  19. واکاوی علت حضور کمرنگ مردم در انتخابات

  20. زن و سیاهپوست بودن رقیب، برگ برنده ترامپ یا عامل شکست او ؟

  21. سخت است آقای پزشکیان ...

  22. با زنجیرزنان بی‌حجاب چه باید کرد؟  

  23. کاپشن پوشیدن پزشکیان یا استفاده او از کت و شلوار چقدر مهم است؟

  24. انسداد ۳۰۰ کیلومتر از مرزهای شرق ایران با دیوارهای ۴ متری

  25. ظریف: قانون اقدام راهبردی در مورد مذاکرات هسته‌ای باید رعایت شود/ آماده گفت‌وگو هستیم

آخرین عناوین