ولایتی: رژیم صهیونیستی هر چه در جهت حفظ خود تلاش می‌کند با شکست مواجه می‌شود

  4020531122 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل، گفت: رژیم صهیونیستی هر چه در جهت حفظ خود تلاش می‌کند با شکست مواجه می‌شود و در نهایت نیز با چالش‌ها و شکست‌های بیشتری روبرو خواهد شد.

ولایتی: رژیم صهیونیستی هر چه در جهت حفظ خود تلاش می‌کند با شکست مواجه می‌شود

به گزارش فارس، علی‌اکبر ولایتی در تماس تلفنی با «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس، «زیاد نخاله» دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین و «شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان، در خصوص موضوعات منطقه‌ای و بین‌المللی گفت‌وگو کرد.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در گفتگو با اسماعیل هنیه گفت: ما از پیروزی‌های اخیر شما بسیار خوشحال هستیم و امیدواریم این پیروزی‌ها ادامه یابد.

ولایتی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی هر چه در جهت حفظ خود تلاش می‌کند با شکست مواجه می‌شود و در نهایت نیز با چالش‌ها و شکست‌های بیشتری روبرو خواهد شد و ایستادگی شما و برادران فلسطینی در برابر دشمنان، موجب افتخار است و بی‌تردید پیروزی با شماست.

رئیس دفتر سیاسی حماس نیز از مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محور مقاومت قدردانی کرد و گفت: این پیروزی‌ها با اتحاد و همراهی کشورها و ملت‌های دوست و به ویژه ایران محقق شده و ان‌شاالله رژیم صهیونیستی را شکست خواهیم داد و آنچه مقاومت در کرانه باختری انجام داده ادامه خواهد یافت. حمایت‌های شما تأثیر بسیار مهمی در این پیروزی‌ها داشته و جایگاه ویژه‌ای در جبهه مقاومت دارد.

ولایتی همچنین در تماس جداگانه با «زیاد نخاله» پیروزی‌های اخیر در کرانه باختری را تبریک گفت و افزود: پیروزی‌های به دست آمده نتیجه اتحاد و همبستگی همه شما و گروه‌های فلسطینی و حزب‌الله لبنان است و دستاوردهای این اتحاد، پیروزی نهایی خواهد بود.

زیاد نخاله هم ضمن ابراز خرسندی از پیروزی‌های به دست آمده گفت: وضعیت امروز ما بسیار مطلوب است و مقاومت هر روز در حال پیشروی و تحقق پیروزی است و هر روز قوی‌تر از قبل به مسیر روشن خود ادامه می‌دهد.

وی در پایان ضمن ابلاغ سلام به محضر مقام معظم رهبری، از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران و همچنین مواضع ولایتی تقدیر کرد و افزود: گروه‌های فلسطینی امروز با یک قلب واحد با یکدیگر همکاری می‌کنند.

ولایتی همچنین در تماس تلفنی دیگر با معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان نیز پیروزی‌های اخیر مقاومت و سالروز پیروزی‌های جنگ‌های ۳۳ روزه را تبریک گفت.

وی افزود: از اینکه شما به رهبری جناب سیدحسن نصرالله توانستید به این موفقیت‌های بزرگ دست یابید، بسیار خرسندیم و این پیروزی‌ها موجب افتخار جهان اسلام است و شما همواره پرچمدار مبارزه در لبنان و جهان اسلام هستید.

«شیخ نعیم قاسم» نیز ضمن ابراز خرسندی از این گفت‌وگو تأکید کرد: بی تردید حمایت مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و مواضع جمهوری اسلامی ایران نقش مهمی در این پیروزی‌ها داشته است و هرگز این همدلی و حمایت‌های ملت بزرگ ایران فراموش نخواهد شد و ان‌شالله با ایستادگی و مقاومت بتوانیم قدس را از این غده سرطانی آزاد کنیم.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۱۹۸۵۳۸۰۹:۵۰:۱۸ ۱۴۰۲/۶/۱
واقعیت اینست که همین دیروز هم سازمان ملل تصریح کرد که در کل کرانه باختری اسرائیل شهرک سازی کرده که باید به فلسطینی ها بازگردانده شود. واقعیت دیگر اینست که علیرغم پیمان اسلو بیت المقدس شرقی هم به تصرف اسرائیل درآمده و پایتخت اسرائیل به آنجا منتقل شده است. از ۵۰ سال پیش به اینسو هیچگاه اسرائیل چنین به اهدافش نزدیک نبوده است.
ناشناس۳۱۹۸۶۴۰۱۱:۳۲:۲۵ ۱۴۰۲/۶/۱
اسراییل که نابود و رو به فنا و فرو پاشی است ....
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نیش و کنایه های «بومرنگی» روحانی!

  2. من عجله ندارم!

  3. قبل از مهاجرت، بعد از مهاجرت!

  4. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

  5. ادعای عجیب روحانی: ما بورس را رشد دادیم، اینها بورس را زمین زدند!

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: دولت در گام اول باید مشکلات را انکار نکند/ رانندگان اسنپ و تپ‌سی باید حمایت شوند

  7. واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز

  8. «عبدالحمید» تازه از کما بیدار شده/ مواضعش تلفیقی از بی‌خردی و بی‌سوادی است/ او هیچ‌چیز نمی‌داند

  9. بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم در راسک

  10. هشدار دیوان کیفری بین‌المللی به آمریکا و رژیم اسرائیل

  11. قحطی مانتوی بلند و دکمه‌دار در تهران!

  12. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  13. کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟!

  14. حقوق کارکنان وزارت کشور ترمیم می‌شود

  15. دور باطلی که تمامی ندارد!

  16. حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد

  17. تضادی عجیب و پر ابهام!

  18. برای این عکس شما تیتر بزنید

  19. تأملي در راهبرد ائتلاف از شاهزاده تا تاجزاده !

  20. دو ناوشکن آمریکایی در دریایی سرخ شکار شدند

  21. رشد شدید بدهی‌ها در دولت روحانی/ عبور از بحران بدهی در دولت رئیسی

  22. دو چالش بزرگ در حکمرانی ها

  23. سردار رادان: عده ای تلاش می کنند مردم قانونگریز شوند

  24. سقوط در آغوش پهلوی!

  25. نجات معجزه آسا از وسط سیل توسط لودر و راننده ماهر

آخرین عناوین