تعرفه طراحی سایت در سال ۱۴۰۲

گزارش بازرگانی، 203638،   4020529023

با افزایش کسب و کار های اینترنتی و آنلاین ، داشتن یه پیچ اینستاگرامی یا یک وبسایت برای بیزنس و کسب و کار خود امری ضروری میباشد تا کمک خوبی را بشما در راه رشد کسب و کار خود برساند . وبسایت های زیادی در دنیا وجود دارند که هر کدام در یک زمینه خاص فعالیت می کنند که یکی از معروفترین این وبسایت ها در ایران دیجی کالا می باشد . شما می توانید وبسایت خود را چه با کد نویسی چه با cms های معروفی مانند وردپرس طراحی کنید و وارد دنیای وب شوید. وبسایت های اینترنتی بسته به نوع کسب و کار شما قیمت های متفاوتی دارند که در ادامه به تعرفه طراحی سایت در 1402 می پردازیم .

تعرفه طراحی سایت فروشگاهی

یکی از انواع سایت هایی که در شرکت های طراحی سایت، بیشترین سفارش را دارند، سایت های فروشگاهی هستند. طراحی سایت فروشگاهی می تواند به افراد کمک کند تا بتوانند برند شخصی خود را بسازند و یا با مشتریان ارتباط بیشتری برقرار کنند و محصولات بیشتری را به مشتریان معرفی کرده و آن ها را بفروشد. اما این موضوع در صورتی اتفاق می افتد که بتوان یک سایت فروشگاهی مناسب و حرفه ای طراحی کرد.

به بیان ساده تر فرایند ایجاد یک فروشگاه آنلاین به این منظور صورت می گیرد که برای مشتریان هدف فروش دیجیتالی انجام گیرد. برای طراحی وب سایت فروشگاهی، باید به یک شرکت خوب و حرفه ای مراجعه کرد. لازم به ذکر است که میزان هزینه طراحی هر نوع سایتی مانند سایت فروشگاهی رابطه مستقیمی با کیفیت شرکت طراحی سایت دارد. معمولا طراحی سایت های فروشگاهی به دلیل داشتن امکانات ویژه خرید محصول، درگاه پرداخت آنلاین، سبد خرید و غیره تعرفه بالاتری نسبت به سایر سایت ها دارند. در بیشتر شرکت ها طراحی سایت فروشگاهی از 3 میلیون تومان شروع شده و به 25 میلیون تومان هم می رسد که البته این میزان با توجه به امکانات سایت، قالب، هاست و دامنه، امنیت و غیره متغیر است.

تعرفه طراحی سایت شرکتی

فرقی نمی کند که کسب و کار شما آنلاین است یا آفلاین، داشتن سایت می تواند به شناخت تجارت و برند شما در دنیای امروز کمک زیادی کند که این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است. طراحی سایت های شرکتی می تواند هم محصولات و هم خدمات یک شرکت را در فضای مجازی در اختیار مشتریان قرار دهد. علاوه بر آن چنین سایتی می تواند یک فرصت مناسب برای رشد شرکت هم به وجود آورد. معمولا اولین سوالی که برای صاحبان برند و مشاغل به وجود می آید این است که تعرفه طراحی سایت شرکتی چقدر است؟ در خصوص تعرفه طراحی سایت شرکتی باید گفت که قیمت آن  از500 هزار تومان شروع می شود و به 10 میلیون تومان هم می رسد. در کل تعرفه آن از طراحی سایت فروشگاهی کمتر است؛ چرا که بیشتر سایت های شرکتی به معرفی خدمات و محصولات می پردازند و معمولا فروشی از راه سایت ندارند که نیاز به امکانات ویژه برای فروش داشته باشد.

تعرفه طراحی سایت شخصی

قیمت طراحی سایت های شخصی به عوامل و فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. از این رو لازم است تا جلساتی بین مشتری سفارش دهنده سایت و شرکت طراحی سایت برقرار شود. در این جلسات باید هدف از طراحی سایت های شخصی، امکاناتی که برای سایت در نظر گرفته اند، نیازهای ضروری سایت و جزئیات دیگر مطرح شود. پس از بررسی نیاز ها و خواسته ها و امکاناتی که برای سایت در نظر گرفته شد، تیم طراحی و تحلیل سایت می توانند قیمت مشخصی را برای طراحی سایت شخصی در نظر بگیرند. اما در کل تعرفه طراحی سایت از 500 هزار تومان شروع می شود و به 5 میلیون تومان می رسد.

تعرفه طراحی سایت خبری

در سراسر کشور و جهان هر روزه و هر لحظه اتفاقات جدیدی رخ می دهد. برای بسیاری از مردم اهمیت دارد که در کوتاه ترین زمان ممکن از اخبار مهم اطلاع یابند، چرا که روی زندگی بعضی از آن ها تاثیر گذار است. طراحی سایت های خبری برای افراد این مزیت را به وجود آورد که افراد بتوانند در سراسر دنیا از آخرین و به روزترین اخبار اطلاع یابند. علاوه بر همه این موارد، طراحی سایت خبری برای ادمین سایت می تواند باعث کسب درآمد و برندینگ کسب و کار هم شود. تعرفه طراحی چنین سایت هایی با توجه به نوع، هدف و امکاناتی که دارد قیمت گذاری می شوند و اضافه شدن هر نوع امکاناتی می تواند روی هزینه نهایی تاثیر بگذارد. این که سایت کدنویسی شده باشد و یا با وردپرس ساخته شده باشد هم می تواند روی تعرفه تاثیرگذار باشد. در کل می توان گفت طراحی این سایت ها 3 میلیون تومان به بالا هزینه دارد.

تعرفه طراحی سایت آژانس مسافرتی

از آن جایی که صنعت گردشگری در حال رشد و توسعه است، مشتریان زیادی به دنبال این هستند تا سایت هایی را طراحی کنند که مسافران و کاربران تجربه کاربری خوبی در سایت داشته باشند و بتوانند بهترین اطلاعات راجع به سفر و تورهای گردشگری را از سایت دریافت کنند. در این راستا طراحی سایت گردشگری و مسافرتی اهمیت زیادی دارد و می تواند مشتریان زیادی را جذب کند. تعرفه طراحی چنین سایتی هم به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ به عنوان مثال این که در سایت امکاناتی همچون راهنمای خرید بلیط هواپیما، خرید تور، استرداد پرواز، فرم و اسناد و مدارک برای ویزا، معرفی هتل های قیمت مناسب، معرفی و ارائه خدمات به پرسنل شرکت ها و سازمان ها و غیره داشته باشد، تعرفه و هزینه طراحی سایت گردشگری متفاوت خواهد بود. طراحی این سایت ها توسط شرکت های حرفه ای از 5 میلیون تومان شروع می شود و به 15 میلیون تومان هم می رسد.

قیمت طراحی سایت با وردپرس

همه وبسایت هایی که در بالا معرفی کردیم هم با کد نویسی هم با وردپرس قابل طراحی می باشند که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند . قیمت طراحی سایت با وردپرس نسب به سایت های کد نویسی تعرفه خیلی پایین تری دارد، ولی همون امکانات را در اخیار شما قرار می دهد . شرکت هایی مانند مهر دی ام https://mehrdm.ir ، پنتازوم ، ابزار وردپرس و غیره در زمینه طراحی سایت با وردپرس بصورت حرفه ای فعالیت می کنند و می توانند شما را در طراحی یک وبسایت وردپرسی با هزینه کمتر کمک کنند .



yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. حرف طلافروشان را باید شنید، اما...

  2. آیا این دو زن در آمریکا زلزله به پا می کنند؟

  3. دستور بسیج همه امکانات برای یافتن دختر ۲۴ ساله در میامی

  4. کنایه زاکانی درباره واگذاری ودیعه مسکن دوره‌های پیشین/ واکنش وحیدی به احتمال صدور گواهینامه موتور برای بانوان

  5. دستورالعمل دادستانی کل کشور درباره طرح نور به زودی ابلاغ می‌شود

  6. ساخت و ساز در پارک لاله با ورود شورای شهر متوقف شد

  7. وزارت بهداشت: محموله روغن آلوده به سموم مجوز مصرف ندارد

  8. رئیس‌جمهور: منزوی کردن زنان را قبول نداریم

  9. مصرف انرژی کشور دو برابر استاندارد مصرف جهانی است

  10. سفیدشویان غرب  مشغول کارند

  11. بازگشت شاخص‌های پولی به پیش از تحریم

  12. دستور ویژه رئیسی برای حل مشکل اشتغال استان‌های دارای نرخ بالای بیکاری

  13. دختربچه ۱۰ ساله همبازی‌اش را سلاخی کرد

  14. بهادری: دولت در حوزه تسهیلات تکلیفی با کسی شوخی ندارد

  15. غربی‌ها قبل‌از عملیات وعدهٔ صادق به ما گفتند اگر می‌زنید، محکم نزنید!

  16. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی : حج به صحنه برائت از طواغیت تبدیل می‌شود

پربحث‌های هفته

  1. قبل از مهاجرت، بعد از مهاجرت!

  2. نیش و کنایه های «بومرنگی» روحانی!

  3. حقوق خبرنگار جنجالی صدا و سیما چقدر است؟/ پاسخ «یوسف سلامی» به میزان درآمد ماهیانه خود

  4. «عبدالحمید» تازه از کما بیدار شده/ مواضعش تلفیقی از بی‌خردی و بی‌سوادی است/ او هیچ‌چیز نمی‌داند

  5. چرا این همه بد اخلاقی؟

  6. جدال روایت ها در ماجرای مسمومیت پزشکان شیرازی

  7. درباره توبه تتلو

  8. حرف طلافروشان را باید شنید، اما...

  9. ادعای عجیب روحانی: ما بورس را رشد دادیم، اینها بورس را زمین زدند!

  10. هزینه ای که هیچ دولتی حاضر نشد بپردازد!

  11. نظرات برگزیده مخاطبان الف: دولت در گام اول باید مشکلات را انکار نکند/ رانندگان اسنپ و تپ‌سی باید حمایت شوند

  12. واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز

  13. بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم در راسک

  14. هشدار دیوان کیفری بین‌المللی به آمریکا و رژیم اسرائیل

  15. راه‌حل ماجرای روحانی و شورای نگهبان چیست؟/ نظر ضرغامی درباره گسترش شادی و نشاط در جامعه

  16. کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟!

  17. سردار رادان: کشف حجاب به خاطر مسائل اقتصادی نیست

  18. تنوری که هنوز سرد است...

  19. ایثارگران را بدنام نکنید !

  20. توضیحات «لیلاز» درباره فایل صوتی «ظریف»/ ادعای عجیب «آخوندی»

  21. تأملي در راهبرد ائتلاف از شاهزاده تا تاجزاده !

  22. افشای فایل صوتی ظریف عمدی بود؟

  23. رشد شدید بدهی‌ها در دولت روحانی/ عبور از بحران بدهی در دولت رئیسی

  24. دو چالش بزرگ در حکمرانی ها

  25. آیا این دو زن در آمریکا زلزله به پا می کنند؟

آخرین عناوین