استعلام خلافی خودرو با کد ملی چگونه است؟ آیا می‌توان از جزئیات خلافی مطلع شد؟

گزارش بازرگانی، 200443،   4020518065

استعلام خلافی خودرو با کد ملی از جذا‌ب‌ترین خدمات آنلاین و غیرحضوری به‌حساب می‌آید که راحتی رانندگان را به‌دنبال دارد. پیش از به‌وجود آمدن روش‌های آنلاین افراد مجبور بودند زمان زیادی را برای دریافت استعلام و پرداخت جریمه خودرو صرف کنند.

با توجه به اینکه استعلام خلافی خودرو با کد ملی به‌راحتی در دسترس است؛ راننده‌ها می‌توانند در زمانی کوتاه نسبت به میزان جریمه‌های خود اطلاع پیدا کنند. این موضوع باعث می‌شود افراد از انباشته شدن میزان خلافی جلوگیری کنند.

امروزه استعلام خلافی خودرو با کد ملی با استفاده از روش‌های مختلف امکان‌پذیر است. یعنی افراد می‌توانند با اتصال به اینترنت و در زمانی کوتاه، مبلغ خلافی را بررسی کرده و آن را پرداخت کنند. در ادامه با این راه‌کار بیشتر آشنا می‌شویم پس تا انتها با ما همراه باشید.

چرا پرداخت خلافی از روش آنلاین توصیه می‌شود؟

دلیل اینکه بسیاری از راننده‌ها مایل‌اند خلافی خودرو را به‌صورت آنلاین پرداخت کنند؛ عدم اتلاف وقت آنها است. امروزه بیشتر افراد به‌کار مشغول هستند. همچنین باید گفت درگیری‌های روزمره به‌حدی زیاد است که کمتر کسی حوصله منتظر ماندن در صف‌های انتظار را دارد.

استعلام خلافی با استفاده از روش حضوری می‌تواند در برنامه‌ریزی روزانه افراد تداخل ایجاد کند. درصورتی‌که با انتخاب روش آنلاین برای استعلام خلافی خودرو با کد ملی، می‌توانید در هر مکانی که هستید به‌راحتی جریمه خود را مشاهده و آن را پرداخت کنید.

کدام روش آنلاین برای استعلام خلافی مناسب است؟

بستر اینترنت به ما کمک کرد تا بتوانیم بسیاری از فعالیت‌ها را به‌صورت آنلاین و در لحظه انجام دهیم. البته برای رسیدن به این منظور باید از موبایل‌های هوشمند و اپلیکیشن‌های کاربردی استفاده کنیم.

یکی از مهم‌ترین اپلیکیشن‌هایی که برای انجام فعالیت‌ها و تراکنش‌های مختلف طراحی شده تاپ نام دارد. با کمک این سوپر اپلیکیشن می‌توانید فرآیندهای مختلف را به‌صورت آنی و تنها در چند دقیقه انجام دهید.

از امکانات مهم تاپ می‌توان به استعلام خلافی خودرو با کد ملی اشاره کرد. پس از نصب این اپلیکیشن یا مراجعه به وب‌سایت این مجموعه، می‌توانید تنها با لمس چند دکمه و وارد کردن اطلاعات هویتی، به‌راحتی مبلغ جریمه را ببینید و آن را پرداخت کنید.

لازم به ذکر است با کمک تاپ دیگر نیازی ندارید ساعت‌ها وقت خود را در مراکز پلیس +10 تلف کنید. بلکه این فرآیند پرداخت در خانه، محیط کار یا حتی زمانی که در کافه یا پارک نشسته‌اید قابل انجام است. همچنین باید گفت کارمزدی که برای این این تراکنش از حساب شما کسر می‌شود معادل 5200 تومان است که نسبت به روش حضوری به‌صرفه‌تر خواهد بود.

استعلام خلافی خودرو با کد ملی در تاپ چگونه است؟

برای اینکه بتوانید با کمک تاپ جزئیات هر خلافی را به‌همراه تصویر مشاهده کنید، استفاده از کد ملی ضروری است. به‌طور کلی باید گفت این ویژگی زمانی در دسترس شما قرار می‌گیرد که احراز هویت انجام دهید.

منظور از احراز، یک‌سان بودن اطلاعات هویتی شامل پلاک خودرو، کد ملی و سند سیم‌کارت فردی است که می‌خواهد با استفاده از تاپ خلافی خودرو را با جزئیات کامل به‌همراه تصویر مشاهده کند. در این شرایط حتی می‌توانید به‌صورت موردی هر کدام از جریمه‌ها را که خواستید پرداخت کنید.

برای استعلام خلافی خودرو با کد ملی از طریق اپلیکیشن یا سایت تاپ کافی‌است به بخش خدمات خودرو مراجعه و وارد قسمت پرداخت خلافی شوید. سپس شماره پلاک، شماره تماس و کد ملی خود را وارد کنید. در آخر نیز کلیک روی گزینه استعلام به شما همه اطلاعات لازم را نمایش می‌دهد.

تاپ، اپلیکیشنی برای همه

سوپراپلیکیشن تاپ بیش از 100 سرویس کاربردی برای کاربران فراهم کرده است. به‌گونه‌ای که با نصب آن دیگر نیازی به استفاده از برنامه‌های مختلف نخواهید داشت. از افرادی که به‌طور مرتب به خدمات این اپلیکیشن نیاز پیدا می‌کنند می‌توان به راننده‌ها اشاره کرد.

در تاپ سرویس‌های مختلف خودرویی وجود دارد که از آنها می‌توان به پرداخت عوارض آزادراهی، طرح ترافیک، عوارض سالیانه، نمره منفی، پلاک فعال، وضعیت گواهینامه، بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه اشاره کرد.

البته امکانات سوپراپلیکیشن تاپ تنها در خدمات خودرویی خلاصه نمی‌شود و در این برنامه شما با سرویس‌های مالی و غیرمالی مختلفی روبه‌رو خواهید شد. به‌طوری‌که می‌توان تاپ را فراتر از یک همراه‌بانک دانست.

از سرویس‌های مالی و غیرمالی تاپ که هرشخص به‌طور روزانه، ماهانه و حتی سالانه ممکن است به انجام آنها نیاز پیدا کند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرید شارژ
  • خرید بسته اینترنت
  • انتقال وجه
  • پرداخت قبوض
  • رزرو نوبت پزشک
  • رزرو نوبت روان‌شناس
  • دریافت آنلاین دارو با نسخه
  • دریافت تسهیلات برای خرید دارو
  • خرید بلیط هواپیما، اتوبوس، قطار
  • ثبت چک صیادی
  • ثبت نام سجام
  • احراز هویت سجام

جمع‌بندی

استعلام خلافی خودرو با کد ملی از چه راهی امکان‌پذیر است؟ امروزه روش‌های آنلاین مختلفی برای انجام فرآیندهای پرداخت به‌وجود آمده‌اند تا افراد با صرف کمترین زمان و بدون معطلی، تراکنش‌های مختلف را انجام دهند.

برای استعلام و تسویه خلافی نیز می‌توانید از روش‌های آنلاین کمک بگیرید. سوپراپلیکیشن تاپ این امکان را به‌وجود آورده که در زمانی کوتاه و با پرداخت کارمزدی کم، بتوانید با استفاده از کد ملی تمام جریمه‌ها را به‌صورت موردی و با عکس مشاهده و پرداخت کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  11. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  15. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  16. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  17. من عجله ندارم!

  18. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  21. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  22. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  23. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  24. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  25. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

آخرین عناوین