کد تخفیف اکالا؛ نحوه دریافت و استفاده از کوپن ها

گزارش بازرگانی، 195632،   4020503046

امروزه با توجه به افزایش تورم و بالا رفتن قیمت‌ها به ویژه در سال‌های اخیر، فروشگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف جهت کمک به مشتریان، تخفیف‌هایی روی برخی از محصولات خود قرار می‌دهند. این تخفیف‌ها علاوه‌بر کاهش هزینه‌ها، باعث افزایش رضایت مشتریان و بالا رفتن تعداد کاربران یک مجموعه نیز می‌شود.

فروشگاه‌های مختلف (آنلاین یا حضوری) از تخفیف‌های مهیج و جالبی استفاده می‌کنند. تا کاربران را به خرید بیشتر ترغیب کنند. یکی از این فروشگاه‌ها اکالا (زیرمجموعه افق کوروش) می‌باشد. با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن اکالا، می‌توانید از کد تخفیف اکالا استفاده کنید و خریدی لذت‌بخش را تجربه نمایید. در ادامه 5 مورد از معروف‌ترین و متداول‌ترین کدهای تخفیف اکالا را به شما معرفی خواهیم کرد اما برای دسترسی به کدهای بیشتر، می‌توانید به سایت موپُن مراجعه کنید.

معرفی 5 کد تخفیف اکالا

اکالا یکی از فروشگاه‌های آنلاین است که فعالیت خود را در زمینه‌ی فروش محصولات سوپرمارکتی و مایحتاج روزانه از سال 96 آغاز کرده ‌است. این مجموعه نیز مانند سایر فروشگاه‌ها برای جذب مشتریان بیشتر تخفیف‌های متنوعی برای کاربران خود در نظر گرفته است. برای استفاده از این تخفیف‌ها کافی است هنگام نهایی کردن خریدتان، کد تخفیف مربوطه را در کادر مشخص شده وارد کنید تا از مبلغ کل فاکتور شما کسر شود.

کد تخفیف اولین خرید اکالا

یکی از کدهای تخفیف که در افزایش تعداد کاربران فعالِ اکالا بسیار موثر است، کد تخفیف اولین خرید اکالا می‌باشد. این تخفیف ویژه مشتریانی است که تا به حال از این پلتفرم استفاده نکرده و سفارشی ثبت نکرده‌اند و برای بار اول قصد سفارش از سایت یا اپلیکیشن اکالا را دارند. پس اگر بار اولتان است که می‌خواهید از این مجموعه سفارش دهید، از این کد تخفیف غافل نشوید. با این کار از مبلغ کل فاکتور شما کاسته خواهد شد و با هزینه‌ی کمتری سفارشات خود را درب منزل تحویل خواهید گرفت.

کد تخفیف اولین خرید اکالا:

کد تخفیف: mopon

میزان تخفیف: 30 هزار تومان

محدودیت‌ها: برای خریدهای بالاتر از 150 هزار تومان قابل اعمال است و از این کد برای خرید از امارکت و هایپرفمیلی نمی‌توانید استفاده کنید.

کد تخفیف اکالا امروز

یکی دیگر از کدهای تخفیفی که طرفداران زیادی دارد و باعث افزایش رضایت مشتریان نیز می‌شود، کدهای تخفیفی‌ای است که به صورت روزانه در اختیار کاربران قرار داده می‌شود. این کدها گاهی برای کاربران از طریق پیامک ارسال می‌شود. همچنین می‌توانید یا مرتبا به سایت موپُن نیز مراجعه کنید تا به لیست کدهای تخفیف اکالا دسترسی داشته باشید یا با داشتن اشتراک مرتبا از کدهای تخفیف آپدیت شده در موپُن با خبر شوید. کدهای متنوعی برای استفاده روزانه وجود دارد که در ادامه به یکی از جدیدترینِ این کدها و شرایط آن اشاره خواهیم کرد.

کد تخفیف اکالا امروز:

کد تخفیف: R8EAB

میزان تخفیف: 100 هزار تومان

محدودیت‌ها: تنها 4 روز مهلت دارید تا از این کد استفاده کنید.

کد تخفیف اکالا برای خرید دوم

همان‌طور که گفتیم اکالا تخفیف‌های متنوعی برای کاربران خود در نظر گرفته است. یکی دیگر از این تخفیف‌ها که روی فروش بیشتر این مجموعه تاثیر بسزایی دارد، کد تخفیف ویژه‌ی دومین خرید از این مجموعه می‌باشد. برای استفاده از این کد کافی است کد تخفیف مربوطه را در کادر مشخص شده وارد کنید تا تخفیف آن روی فاکتور شما اعمال شود. استفاده از این کدهای تخفیف به کاهش هزینه‌ی شما کمک بسزایی می‌کند.

کد تخفیف اکالا برای خرید دوم:

کد تخفیف: rzqfdd

میزان تخفیف: 50 هزار تومان

محدودیت‌ها: ویژه‌ دومین سفارش از اکالا و برای خرید اقلام تنظیم بازار مثل روغن، برنج هندی و... قابل استفاده نیست.

کد تخفیف اکالا بدون محدودیت خرید اول

با اینکه اکالا کدهای تخفیف متنوعی برای کاربران خود در نظر گرفته است، اما برای استفاده از بسیاری از این کدها، باید قوانین و شرایط خاصی را رعایت کنید. برای مثال برخی از محصولات شامل حال این کد نمی‌شوند و نمی‌توانید این محصولات را با استفاده از این کد تخفیف دریافت کنید. اما با استفاده از برخی کدها، می‌توانید بدون هیچ محدودیتی هر کدام از اقلام مورد نیازتان را به سبد خریدتان اضافه کنید.

کد تخفیف اکالا بدون محدودیت خرید اول:

کد تخفیف: NLXFJP

میزان تخفیف: 50 هزار تومان

محدودیت‌ها: برای خرید اول از اکالا و برای خریدهایی با مبالغ بالای 150 هزار تومان

کد تخفیف 50 تومانی اکالا اولین خرید

همان‌طور که گفتیم اکالا تخفیف‌های متنوعی برای کاربران خود در نظر گرفته است و تمام تلاش خود را می‌کند تا بتواند رضایت مشتریان را جلب کند. شما با مراجعه به سایت موپُن می‌توانید انواع این کدهای تخفیف و شرایط هرکدام را مشاهده کنید. برخی از کدها بدون محدودیت هستند و برخی یک سری محدودیت‌ها دارند که با توجه به نوع و مبلغ سفارشتان، می‌توانید از کد تخفیف مناسب خود استفاده کنید.

کد تخفیف: ckzqxc

میزان تخفیف: 50 هزار تومان

محدودیت‌ها: برای اولین سفارش از اکالا قابل استفاده است و برای خریدهای بالای 200 هزار تومان فعال می‌شود.

نوع کد تخفیف

میزان تخفیف

محدودیت‌ها

کد تخفیف اولین تخفیف اکالا

 

30 هزار تومان

برای خریدهای بالای 150 هزار تومان و برای فروشگاه امارکت و هایپرفمیلی قابل استفاده نیست. مخصوص اولین سفارش است

کد تخفیف اکالا امروز

 

100 هزار تومان

این کد تنها 4 روز معتبر می‌باشد.

کد تخفیف اکالا برای خرید دوم

 

50 هزار تومان

ویژه‌ دومین سفارش از اکالا - برای خرید اقلام تنظیم بازار مثل روغن، برنج هندی، پوشک و... قابل استفاده نیست.

 

کد تخفیف اکالا برای خرید اول بدون محدودیت

50 هزار تومان

برای خریدهای بالای 150 هزار تومان می‌توانید از این کد استفاده کنید.

کد تخفیف 50 تومانی اکالا برای اولین خرید

50 هزار تومان

برای خریدهای بالای 200 هزار تومان و اولین سفارش از اکالا فعال می‌شود.



خریدی همراه با تخفیف از سایر فروشگاه ها

با توجه به افزایش امکانات و پتانسیل بالای اینترنت و همچنین با توجه به استقبال بی‌نظیر مردم از فروشگاه‌های اینترنتی، امروزه شاهد مجموعه‌ها و فروشگاه‌های متنوعی هستیم که فعالیت خود را به صورت آنلاین و مجازی آغاز کرده‌اند. یکی از مشاغلی که شکل مجازی آن از محبوبیت بالایی بین کاربران برخوردار است، فروش محصولات و مایحتاج روزانه و سوپرمارکتی می‌باشد. فروشگاه‌هایی مثل اسنپ اکسپرس، دیجی کالا جت و... در این راستا راه‌اندازی شده‌اند.

شما با مراجعه به اپلیکیشن یا وبسایت این پلتفرم‌ها، می‌توانید محصولات و کالاهای مورد نظرتان را سفارش دهید و در آدرس مشخص شده در زمان نسبتا کوتاه تحویل بگیرید. در ادامه به معرفی دو مورد از مجموعه‌هایی که از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و توانسته‌اند کاربران زیادی را به خود جذب کنند، می‌پردازیم.

اسنپ اکسپرس

یکی از پلتفرم‌های موفق در زمینه‌ی فروش آنلاین محصولات، اسنپ می‌باشد. بعد از مدت زمان کوتاهی ما شاهد افزودن محصولات سوپرمارکتی به اسنپ بودیم که این فعالیت با استقبال بی‌نظیر مردم و افزایش تعداد کاربران مواجه شد. بعد از اضافه کردن این محصولات، یکی از دغدغه‌های جدید اسنپ افزایش سرعت ارسال محصولات سوپرمارکتی بود. برای حل این مشکل و به منظور افزایش کیفیت و بالا بردن سرعت ارسال سفارشات، بعد از مدتی یعنی در سال 97، اسنپ اکسپرس نیز راه‌اندازی شد.

در واقع اسنپ اکسپرس پلتفرمی است که زیر نظر مجموعه اسنپ فعالیت می‌کند. امروزه شما با مراجعه به اپلیکیشن یا سایت اسنپ اکسپرس، می‌توانید از سوپرمارکت‌ها و هایپرهای مدنظرتان کالاهای مورد نیازتان را خریداری کنید. با توجه به تنوع پلتفرم‌های آنلاین در ادامه قصد داریم به برخی ویژگی‌های اسنپ اکسپرس که سبب افزایش محبوبیت این مجموعه شده اشاره کنیم.

ارسال سریع سفارشات؛ مهم‌ترین شعار این مجموعه

قطعا برای شما هم پیش آمده که به صورت فوری و عجله‌ای به یک ماده‌ی غذایی یا کالای سوپرمارکتی احتیاج داشته‌اید، در این زمان اسنپ اکسپرس به کمک شما می‌آید. ارسال سریع و فوری سفارشات مهم‌ترین شعار این مجموعه می‌باشد و با استفاده از همین شعار توانسته خود را در دل مشتریان زیادی جا کند. این مجموعه سفارشات شما را تا 30 دقیقه و حداکثر (که بندرت پیش می‌آید) تا 45 دقیقه به دست شما می‌رساند که با توجه به شلوغی و ترافیک‌ شهر، همچنان توانسته است به این شعار خود پایبند باشد.

تخفیف‌های جذاب و خلاقانه

یکی از مواردی که همواره در جذب مشتریان تاثیر بسزایی داشته و باعث افزایش فروش یک مجموعه می‌شود، ارائه تخفیف‌های متنوع می‌باشد. امروزه تقریبا در تمام فروشگاه‌های آنلاین و حضوری شاهد تخفیف‌های مهیجی هستیم که مشتریان را به خرید بیشتر ترغیب می‌کند. یکی از تخفیف‌هایی که در افزایش تعداد کاربران اسنپ اکسپرس بسیار موثر است، کد تخفیف خرید اول اسنپ اکسپرس می‌باشد. این کد تخفیف مشتریانی را که در اپلیکیشن یا وبسایت اسنپ اکسپرس ثبت نام نکرده‌اند یا تا به حال از این برنامه استفاده‌ای نکرده‌اند را به فعالیت و ثبت سفارش از اسنپ اکسپرس ترغیب می‌کند. به جز این کد تخفیف، کدهای دیگری نیز وجود دارد که با مراجعه به سایت موپُن می‌توانید به صورت کاملا رایگان به لیست کامل کدهای تخفیف اسنپ اکسپرس دسترسی داشته باشید.

تنوع محصولات

ممکن است برای همه شما این اتفاق افتاده باشد که زمانی که به فروشگاه یا هایپرمارکتی به صورت حضوری مراجعه می‌کنید، محصول مورد نظر شما را موجود نداشته باشند. در اینجور مواقع به ناچار یا باید کالایی را به صورت جایگزین انتخاب کنید یا به سوپرمارکت‌های دیگر مراجعه کنید تا در نهایت محصول مورد نظرتان را پیدا کنید. تنوع محصولات در اسنپ اکسپرس یکی از عواملی است که باعث افزایش رضایت کاربران این مجموعه شده است. با مراجعه به این برنامه می‌توانید تقریبا تمام کالاهای مورد نیاز خود را در آن پیدا کنید تا کمتر از 30 دقیقه به دستتان برسد.

دیجی کالا جت

دیجی کالا یکی دیگر از پلتفرم‌هایی است که سال‌هاست در زمینه فروش انواع محصولات به صورت آنلاین فعالیت می‌کند. در ابتدا تنها لوازم دوربین و تلفن همراه در این اپلیکیشن موجود بود اما امروزه با مراجعه به آن وارد دنیایی از محصولات متنوع می‌شود. از سال 97 محصولات سوپرمارکتی نیز به این مجموعه اضافه شد که باعث خوشحالی و رضایت بیشتر مشتریان دیجی کالا شد.

بعد از گذشت مدتی و با توجه به آمار و ارقام کاربران فعال در قیمت محصولات سوپرمارکتی و جهت سبک‌تر شدن سرورها و افزایش سرعت در خدمات رسانی به مشتریان، دیجی کالا جت راه‌اندازی شد. امروزه با مراجعه به اپلیکیشن یا وبسایت دیجی کالا جت می‌توانید محصولات سوپرمارکتی را از نزدیک‌ترین هایپرها و سوپرمارکت‌ها سفارش دهید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستتان برسد. این مجموعه نیز ویژگی‌ها و نکات مثبت زیادی دارد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

تنوع محصولات و فروشگاه‌ها

در ابتدا شما تنها می‌توانستید محصولات سوپرمارکتی را از هایپرها و سوپرمارکت‌های نزدیک حود سفارش دهید. اما با گذشت زمان به تنوع محصولات این مجموعه اضافه شد و امروزه شما می‌توانید از نانوایی‌ها، شیرینی فروشی‌ها، کافی شاپ‌ها و... نیز محصولات و مواد غذایی مورد نظرتان را سفارش دهید. همچنین تنوع محصولات ارائه شده در دیجی کالا جت نیز باعث شده تا مشتریان به جای مراجعه حضوری به فروشگاه‌ها، دیجی جت را برای خریدهای خود انتخاب کنند.

کدهای تخفیف متنوع

دیجی کالا جت نیز برای افزایش رضایت کاربران و بالا رفتن میزان فروش خود، تخفیف‌های متنوعی را برای کاربران خود در نظر گرفته است. با استفاده از این کدها می‌توانید از بخش‌های مختلف دیجی کالا جت، با پرداخت هزینه‌ی کمتر، محصولات مورد نظرتان را سفارش دهید. برای دسترسی به کدهای تخفیف این مجموعه کافی است به سایت موپُن سر بزنید. اگر قصد سفارش محصول خاصی مثل نان را دارید، عبارت‌هایی مثل کد تخفیف نان دیجی جت را جست‌جو کنید. با این‌کار لیست کدهای تخفیف بخش نان دیجی کالا جت به شما نشان داده خواهد شد و بر اساس شرایط مشخص شده می‌توانید مناسب‌ترین کد را انتخاب و استفاده کنید.

موارد دیگری مثل ارسال سریع، مواد غذایی تازه، ارسال رایگان و... از دیگر ویژگی‌های مثبت این مجموعه است که باعث افزایش تعداد کاربران این مجموعه و فروش بیشتر این مجموعه شده است.

جمع بندی

امروزه سفارش به صورت آنلاین و مجازی و به علت دوری از شلوغی‌ها و هیاهوی شهر، توانسته کاربران زیادی را به خود جذب کند. سایت‌ها و اپلیکیشن‌های متنوعی راه‌اندازی شده‌اند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید بسیاری از محصولات مورد نیازتان را خریداری کنید. در اینجا به چند مورد از پلتفرم‌هایی اشاره کردیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید مایحتاج روزمره و سوپرمارکتی خود را تهیه کنید. همچنین با استفاده از تخفیف‌هایی که این مجموعه‌ها بر روی محصولات خود قرار می‌دهند، می‌توانید خریدی دلچسب را تجربه کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  2. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  3. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  4. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  5. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  6. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  7. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  8. ناصر ایمانی: فرض کنیم یکی از این صحنه های ضرب و شتم ....

  9. اشکان خطیبی از شرایط زندگی‌ در اروپا می‌گوید: دیگر توانایی کار کردن ندارم

  10. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده/ توضیح معاون رئیسی درباره استقرار فراجا در بنیاد نخبگان

  11. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

  12. دلارهای خانگی روانه بازار شدند/ روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت

  13. آیت‌الله مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید

  14. افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک

  15. سونامی مولانا در سینمای ایران؛ رکورد افتتاحیه شکست

  16. دانشجویان معترض در آمریکا، آقازاده هستند

  17. حضور حسن روحانی بر مزار والدین خود در سرخه

  18. خاندوزی: ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد

  19. دانشگاه واشنگتن دانشجویان را به اخراج و تعلیق تهدید کرد

  20. سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن

  21. رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است

  22. مورایس مسلمان شد

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. بازی با کلمات

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  9. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  10. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  13. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  19. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  20. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  23. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  24. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  25. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

آخرین عناوین