چطور بهترین سایت خرید بلیط هواپیما را انتخاب کنیم؟

گزارش بازرگانی، 187238،   4020406060

بلیط هواپیما ارزان به مردم اجازه می دهد بیشتر سفر کنند، از سمتی هزینه کمتری را به سفر اختصاص بدهند و فرصتی برای پس انداز داشته باشند. در حال حاضر سایت های خرید بلیط هواپیما و آژانس های گردشگری راهکار های زیادی را برای سفر ارزان به مردم پیشنهاد می دهند، تورهای اقتصادی، خرید بلیط پرواز لحظه آخری و راهکارهایی که بسیاری از آن ها همیشه به صرفه یا امکان پذیر نیست. در این مطلب کوتاه قصد داریم نحوه انتخاب بهترین سایت خرید بلیط هواپیما را به شما معرفی کنیم.

انتخاب بهترین سایت خرید بلیط هواپیما

انتخاب بهترین سایت خرید بلیط هواپیما گزینه های زیادی دارد. شما باید سایتی را انتخاب کنید که در گزینه اول ارزانترین قیمت ها را داشته باشد. گزینه بعدی در نظر گرفتن تنوع است. آیا سایت مورد نظر شما تمام ایرلاین ها را پوشش می‌دهد؟ آیا برای سفر به هر مقصدی می‌توانید از این سایت استفاده کنید؟ گزینه بعدی فیلترهای سایت هستند. انتخاب چه مواردی در این سایت برای شما امکانپذیر خواهد بود؟ آیا می توانید بر اساس نوع ایرلاین، قیمت یا ساعت پرواز به دنبال بلیط باشید؟

در نهایت باید به پروسه کنسلی و پشتیبانی سایت دقت کنید. اگر پس از خرید بلیط هواپیما از سفرتان منصرف شدید آیا می‌توانید بلیط خود را به راحتی کنسل کنید؟ آیا سایت پشتیبانی دقیق و مطمئنی دارد؟ برای انتخاب بهترین سایت خرید بلیط هواپیما باید به تمام این نکات توجه کنید. اما با در نظر گرفتن تمام این نکات ممکن است با خودتان فکر کنید؛ که از کجا باید بلیط هواپیما بخرم که تمام این موارد را پوشش بدهد؟ برای پاسخ به این سوال در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

از کجا باید بلیط هواپیما بخرم؟

گزینه اول برای انتخاب بهترین سایت خرید بلیط هواپیما، قیمت بلیط است. سایت فلای تودی گزینه جالبی دارد که برای پیدا کردن بلیط ارزان و همچنین ارزانترین زمان سفر به شما کمک می کند! تقویم قیمتی فلای تودی ارزانترین بلیط ها حوالی تاریخ انتخابی شما را نشان می دهد. شما با یک نگاه کوتاه می‌توانید ارزان ترین روز هفته یا حتی ارزان ترین روز ماه را برای سفر را انتخاب کنید. اما با وجود تقویم قیمتی هنوز یک سوال مهم وجود دارد: اگر صبر کنید ممکن است بلیط ارزان‌تر شود؟ این از آن دسته سوال‌هایی است که هیچکس نمی‌تواند به آن جواب قطعی بدهد، اما فلای تودی می‌تواند در این مورد به شما کمک کند. دیگر نیازی نیست برای اطلاع از تغییر قیمت بلیط به شکل مداوم سایت های خرید بلیط هواپیما را زیر و رو کنید. کافی است تنها به یک سایت مراجعه کنید.

سایت فلای تودی گزینه ای به نام اطلاع از آخرین قیمت بلیط دارد. با فعال کردن این گزینه در صورتی که قیمت بلیط مورد نظر شما تغییر کند، نرخ پرواز را در لحظه برایتان پیامک و ایمیل خواهد شد. با توجه به این موضوع دیگر نیازی نیست نگران بالا رفتن قیمت باشید یا هر لحظه سایت ها را چک کنید. تغییرات قیمت بدون آنکه به سایت سر بزنید برایتان پیامک می شود.

البته گاهی مشکل مسافران فقط قیمت بلیط نیست. ساعت پرواز، نوع ایرلاین و حتی تعداد توقف های یک پرواز می‌تواند در بسیاری از موارد برای مسافران به یک دغدغه تبدیل شود. با وجود محدودیت های خرید بلیط هواپیما، سایت فلای تودی گزینه هایی دارد که به شما اجازه می دهد، به طور دقیق همان بلیطی را بخرید که مدنظر شما است. شما می‌توانید قیمت، ساعت پرواز، ایرلاین و تعداد توقف ها را در این سایت فیلتر کنید. در این صورت فقط بلیطی به شما نشان داده می‌شودکه با شرایط شما مطابقت داشته باشد.

نکاتی برای خرید خرید بلیط هواپیما

اولین نکته برای خرید بلیط هواپیما ارزان، خرید بلیط رفت و برگشت است. اگر بازه دقیق سفرتان را بدانید، بهترین راه برای خرید بلیط پرواز، خرید بلیط رفت و برگشت است. بلیط های رفت و برگشت همیشه ارزان‌تر از بلیط های یک طرفه هستند.

فراموش نکنید کهدر بازه‌های پر سفر نمی‌توانید به راحتی بلیط ارزان بخرید. بهترین زمان سال برای خرید بلیط ارزان، بهترین زمان سفر به آن مقصد نیست. برای مثال اگر می‌خواهید ارزان ترین سفر ممکن به جنوب را داشته باشید، باید تابستان به جنوب بروید. تابستان فصل محبوبی برای سفر به جنوب نیست. تعداد مسافران کمتر از همیشه است و این موضوع احتمال خرید بلیط ارزان را افزایش می‌دهد. فراموش نکنید روزهای میانی هفته معمولا ارزان‌تر از آخر هفته هستند.

اگر قصد سفر به مقاصد خارجی را دارید بلیط ارزان هواپیما خارجی را باید حداقل دو ماه قبل از سفر خریداری کنید. خرید بلیط لحظه آخری انتخاب مناسبی برای سفرهای خارجی نیست. خرید بلیط لحظه آخری برای زمانی مناسب است که تاریخ دقیقی برای سفر ندارید و از این مهم‌تر ریسک تمام شدن بلیط یا بالا رفتن قیمت را پذیرفته‌اید. از آن‌جا که زمان فروش بلیط لحظه آخری به ساعت پرواز خیلی نزدیک است، شما باید هر لحظه آماده سفر باشید. از سمتی ممکن است خرید بلیط در لحظات آخر نه تنها به سود شما نباشد، بلکه مجبور به پرداخت هزینه بیشتر شوید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  7. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  19. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  20. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

آخرین عناوین