تامین ۱۰۰ دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زائران مرقد مطهر امام خمینی(ره)

  4020313066

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم گفت: ۱۰۰ دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زائران از مقصد قم به مرقد امام تامین شده است.

تامین ۱۰۰ دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زائران مرقد مطهر امام خمینی(ره)

به گزارش تسنیم از قم، حسین زنجیرانی فراهانی ضمن اعلام تامین یکصد دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زائران از مقصد قم به مرقد مطهر امام خمینی (ره) عنوان کرد: 140 نفر عوامل اجرایی، 80 دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری در ایام سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) آماده تامین ایمنی راه‌های استان قم هستند.

وی تجهیز 7 راهدارخانه استان را از دیگر اقدامات تمهیدی اداره کل متبوع جهت ارائه خدمات رفاهی به زائران ایام سالگرد ارتحال امام برشمرد و افزود: در تمام اوقات شبانه روز راهدارخانه‌های استان آماده ارائه خدمات رفاهی شامل نمازخانه، آب آشامیدنی، سرویس‌های بهداشتی و غیره به زائران است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم به بازدیدها و نظارت‌های مستمر از مساجد و دیگر اماکن خدماتی محور‌های مواصلاتی استان اشاره کرد و گفت: کارشناسان و ناظرین ما در کنار دیگر کارشناسان دستگاه‌های نظارتی بر نحوه ارائه خدمات  به زائران نظارت و در صورت مشاهده هر نوع اهمال و نقصی نسبت به اعمال قانون اقدام می‌کنند.

زنجیرانی فراهانی استقرار اکیپ‌های کنترل دروازه‌ای ناوگان عمومی حمل و نقل مسافر در گلوگاه‌ها، عوارضی‌ها، پاسگاه‌های پلیس راه را بخش دیگری از اقدامات اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم در ایام سالگرد ارتحال امام دانست و عنوان کرد: عوامل کنترل دروازه‌ای ضمن بررسی اسناد حمل و نقلی ناوگان (گواهینامه، کارت هوشمند راننده و خودرو، صورت وضعیت و غیره) نسبت به بررسی تجهیزات ایمنی خودرو شامل کپسول اطفا حریق، کمربند ایمنی، آج لاستیک‌ها، وضعیت شیشه‌ها و غیره اقدام می‌کنند.

وی در خاتمه ضمن آرزوی سفر ایمن برای تمامی کاربران گرامی، مطرح کرد: تلفن گویای 141 مرکز مدیریت راه‌ها، در تمامی اوقات شبانه روز آماده پاسخگویی به مراجعات تلفنی عزیزان است.

اختصاص 4 رام قطار فوق‌العاده در مسیر قم -تهران در روزهای 14 و 15 خرداد

غلامحسین دباغ در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت ارتحال بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خیمنی(ره) با اعلام خبر اختصاص 4 رام قطار فوق‌العاده در مسیر قم -تهران برای مراسم رحلت امام(ره)، افزود: با عنایت به پیش‌بینی حجم گسترده مسافران در مناسبت‌های پیش‌رو و در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم و زائرین کریمه اهل بیت(س) قطارهای فوق‌العاده قم- تهران و بالعکس پیش‌بینی شده است.

وی گفت: به این ترتیب یک رام قطار ریل باس 14 خرداد ماه مصادف با روز رحلت حضرت امام(ره) در ساعت 8:10 از تهران به سمت قم حرکت می‌کند و در ساعت 12:30 از ایستگاه قم به تهران باز می‌گردد.

مدیر کل راه آهن قم ادامه داد: همچنین یک رام قطار در ساعت 18:10 از تهران به مقصد قم عزیمت خواهد کرد و در ساعت 21:10 به تهران باز می‌گردد.

دباغ یادآور شد: در روز پانزدهم خرداد نیز دو رام قطار در ساعات‌های ذکر شده از تهران به قم و بالعکس آماده ارائه خدمات به زائرین و مجاورین شهر مقدس قم هستند.

وی با اشاره به اینکه قطارهای یاد شده علاوه بر 10 رام قطارهای فعلی است که در مسیر قم-تهران و بالعکس به صورت روزانه تردد دارند، تصریح کرد: ضمن اینکه قطارهای یاد شده ریل باس بوده و با ظرفیت 336 صندلی و تهویه مناسب و امکانات رفاهی جهت سرویس‌دهی به هموطنان و زائرین گرامی مهیا شده است.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

آخرین عناوین