ارزیابی محسن رضایی از اختیارات جدید سران قوا / انتقاد رسانه اصولگرا از وحیدی

  4020313047 ۱۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

 ارزیابی محسن رضایی از اختیارات جدید سران قوا / انتقاد رسانه اصولگرا از وحیدی

روایت معاون رئیسی از سفر سلطان عمان به تهران

سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با دنیای‌اقتصاد از سفر سلطان عمان به ایران رمزگشایی کرد. به گفته وی، ایجاد روابط میان ایران و مصر یکی از بحث‌های مطرح‌شده در دیدار با سلطان عمان بود که مقام معظم رهبری از آن استقبال کردند. معاون رئیسی ادامه داد: عمان همکاری و گاهی میانجی‌گری‌هایی برای ایران انجام داده که نتایج خوبی به همراه داشته است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تاکید کرد: ایجاد روابط میان ایران و مصر یکی از بحث‌های مطرح شده در دیدار با سلطان عمان بود. قبل از سفر سلطان هیثم، آقای اسدی آزاد شد و این موضوع شیرینی به همراه داشت. در حال حاضر نیز بحث روابط ایران و مصر با میانجیگری سلطان هیثم مطرح است.

حسینی با اشاره به سفر سلطان عمان به ایران و دستاوردهای این سفر، گفت: عمان از کشورهایی است که همواره با ما رابطه خوبی داشته است حتی زمانی‌که برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس با ما رابطه خوبی نداشتند. عمان همکاری و گاهی میانجی‌گری‌هایی برای ما انجام داد که نتایج خوبی به همراه داشته است.

او ادامه داد: از سوی دیگر عمان برای ما از لحاظ منطقه‌ای بسیار مهم است و جایگاه خاصی دارد. در تنگه هرمز ایران و عمان با هم همکاری دارند. بنابراین سفر سلطان عمان به تهران در ادامه سفر آقای رئیسی به عمان نتایج بسیار خوبی دارد. امیدواریم توافقاتی که انجام شده اجرایی و عملیاتی شود.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تاکید کرد: رهبر انقلاب در دیدارشان با سلطان عمان اشاره کردند که از همکاری با کشورهای مختلف استقبال می‌کنیم از جمله با کشور مصر. بیانات رهبری بازتاب گسترده‌ای در سطح منطقه و در سطح جهانی داشت. او خاطرنشان کرد: ایجاد روابط میان ایران و مصر یکی از بحث‌های مطرح شده در دیدار با سلطان عمان بود.

***

هدف آمریکا از پیگیری برجام چیست؟

امیرعلی ابوالفتح، کارشناس سیاست خارجی در خراسان نوشت: «هم جمهوری خواهان و هم دموکرات‌ها بر سر این که «ایران یک کشور خطرناک است» و «باید ایران مهار شود» و «آمریکا باید جلوی دستیابی ایران به سلاح اتمی را بگیرد» اتفاق نظر دارند.

با این حال، در رسیدن به هدف، میان جمهوری خواهان و دموکرات‌ها اختلاف نظر وجود دارد. جمهوری خواهان مانند دونالد ترامپ و مایک پمپئو معتقدند باید تمام موضوعات اختلافی میان واشنگتن و تهران در قالب یک مذاکرات جامع به بحث گذاشته شود و بعد از رفع تمامی نگرانی‌های آمریکا شامل هسته ای، موشکی، منطقه ای، حقوق بشر، دموکراسی و تروریسم، ایران به اصطلاح «نرمالیزه شود» و یک بار برای همیشه، تحریم‌های هسته‌ای و غیر هسته‌ای ایران برداشته شود و ایران به «جامعه جهانی» بازگردد.

در مقابل، دموکرات‌ها مانند اوباما و بایدن می‌گویند طرح همه موضوعات اختلافی میان ایران و آمریکا در قالب یک مذاکرات جامع، اتلاف وقت است و توجهات را از فوری ترین خطر یعنی دستیابی ایران به سلاح اتمی باز می‌دارد و هرگونه توافق با تهران باید مرحله‌ای باشد و از حساس ترین موضوعات که هسته‌ای و سپس دفاعی است، شروع شود و به تدریج به موضوعات کم خطرتر مانند حقوق بشر و دموکراسی برسد.

به هر حال، فارغ از اختلاف تاکتیک جمهوری خواهان و دموکرات‌ها بر سر نحوه مذاکره با تهران، آمریکایی‌ها بارها اعلام کرده اند که بازگشت به برجام و استمرار پایبندی به آن، در صورت تحقق برجام پلاس و برجام غیر هسته‌ای امکان پذیر خواهد بود؛ یعنی تغییر در متن برجام و توافقات بر سر موضوعات دفاعی ایران، حضور منطقه‌ای ایران و نحوه همکاری ایران با روسیه.

این در حالی است که جمهوری اسلامی بارها اعلام کرده است که فقط برجام 2015 را قبول دارد، نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر.

البته به نظر می‌رسد ایران آماده پذیرش برخی تغییرات جزئی در متن برجام در صورت بازگشت آمریکا به برجام و کسب تضمین‌هایی برای پایبندی آمریکا به برجام خواهد بود. با این حال، فارغ از اختلاف نظر بر سر تغییرات جزئی در متن برجام، ایران و آمریکا بر سر موضوعات فراهسته‌ای با یکدیگر اختلاف نظرهای عمیقی دارند که رسیدن به توافق را اگرچه غیر ممکن نکند، رسیدن به آن را بسیار دشوار خواهد کرد.»

***

ادعای فایننشال تایمز درباره مذاکرات ایران و آمریکا
 
روزنامه فایننشال تایمز در گزارشی با اشاره به این که آمریکا و کشورهای اروپایی تلاش‌های دیپلماتیک برای حل‌وفصل مسئله هسته‌ای ایران را از سر گرفته‌اند، با استناد به ادعای منابع مطلع مطرح کرد که نماینده‌ای از ایران در سازمان ملل و رابرت مالی در ماه‌های اخیر گفت‌وگوهای مستقیم داشته‌اند.

به گزارش ایسنا، با وجود این که مقامات ایران با رد ادعای وجود اهداف نظامی در برنامه هسته‌ای ایران بر ماهیت صلح‌آمیز آن تاکید کرده و گفته‌اند که تولید و به‌کارگیری تسلیحات اتمی جایی در دکترین دفاعی ایران ندارد، روزنامه فایننشال تایمز در گزارشی نوشت: آمریکا و کشورهای اروپایی بحث‌ها درباره چگونگی تعامل با ایران در زمینه فعالیت‌های هسته‌ای آن را با نگرانی از این که توسعه برنامه هسته‌ای ایران خطر بروز جنگی منطقه‌ای را در بر داشته باشد، از سر گرفته‌اند.

فایننشال تایمز در ادامه با استناد به ادعای منابع مطلع مدعی شد: برخی دیپلمات‌ها و تحلیل‌گران می‌گویند، رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران و مذاکره‌کننده ارشد این کشور در مذاکرات وین چندین بار با امیرسعید ایروانی، نماینده ایران در سازمان ملل دیدار کرده است. این مذاکرات، اولین ارتباط مستقیم میان مقامات ایرانی از زمان خروج دونالد ترامپ، رییس جمهور پیشین آمریکا از توافق هسته‌ای در سال ۲۰۱۸ محسوب می‌شود. یک منبع نزدیک به دولت(آمریکا) گفت که این مذاکرات عمدتا بر امکان تبادل زندانی با ایران متمرکز بوده است.

در بخش دیگری از این مطلب مطرح شد: یکی از دیپلمات‌هایی که در جریان این مذاکرت بوده است، گفت که «نبادل زندانی آغازگر مذاکرت(احیای توافق هسته‌ای) خواهد بود. احتمال این که توافقی در زمینه مسئله هسته‌ای انجام شود کم است اما ممکن است توافقی موقتی در کار باشد.

***

مجمع تشخیص به شفافیت خود رای نداد

به گزارش ایسنا، روح الله نجابت نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت:

«طرح مجلس شورای اسلامی درخصوص ‎شفافیت در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام تعیین تکلیف شد.

بنا بر مصوبه مجمع، متاسفانه مجمع به شفافیت خود و هیأت عالی نظارت رأی نداد! بر اساس طرح مجلس قرار بود مجمع تشخیص، هیأت عالی نظارت، مجلس، هیأت وزیران، شوراها و قوه قضائیه شفاف بشود اما با مصوبه دیروز مجمع، همه دستگاه‌ها به غیر از مجمع تشخیص مصلحت نظام  و هیأت عالی نظارت که زیرمجموعه آن قرار دارد، شفاف شدند.‏

با این اوصاف پس از مکاتبه مجمع با مجلس و اعلام حذف این بخش ماده، سایر مفاد قانون از ماه آینده برای سایر قوا و دستگاه‌ها از جمله مجلس، هیأت وزیران و قوه قضاییه در خصوص ‎شفافیت آراء و مشروح مذاکرات آنها لازم‌الاجرا خواهد بود.»

***

افزایش ۲۰ درصدی مبلغ یارانه ۳ دهک اول از امروز به شرط خرید در طرح کالابرگ

به گزارش تسنیم، بر اساس اطلاعیه دولت، یارانه اعتباری خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام‌خمینی‌(ره) و سازمان بهزیستی،  20 درصد افزایش می‌یابد که شرط استفاده از این افزایش اعتبار، خرید بیش از 70 درصد یارانه معادل 320 هزار تومان به ازای هر نفر است.

همچنین خانوارها می‌توانند یک ماه زودتر از واریز یارانه از اعتبار خود استفاده کنند، استفاده از این طرح برای همه مشمولین، اختیاری است.

در این طرح کارت جدیدی صادر نمی‌شود و همه کارت‌های بانکی به‌‌نام سرپرست خانوار قابل استفاده است.

شیر کم‌چرب بطری، پنیر، تخم مرغ، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، لبنیات(ماست پرچرب پگاه) قند و شکر، حبوبات و گوشت منجمد گوساله، 11 قلم کالای اساسی در طرح کالابرگ الکترونیک است.

6 فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ در این طرح مشارکت دارند و در شهرها و روستاهای کوچک نیز برای فروشندگان بارکدخوان نصب می‌شود تا دسترسی مردم و امکان بهره‌مندی عمومی از کالابرگ الکترونیکی فراهم شود.

سایر خانوارهای دهک‌های اول تا سوم در مرحله بعدی طرح، تحت پوشش قرار خواهند گرفت که زمان اجرای مراحل بعدی، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

***

انتقاد سایت اصولگرا از وحیدی درباره نشست با مسئولین اقلیم کردستان

مشرق نوشت: «نشست استانداران مرزی شمالغرب کشور با استانداران اقلیم شمال عراق با حضور احمد وحیدی وزیر کشور و معاونت اقتصادی وزارت خارجه و مسئولین ارشد کشوری با هدف گسترش مبادلات تجاری استان های مرزی کشور و استان های اقلیم شمال عراق برگزار شد.

این نشست اقتصادی دارای حاشیه های قابل توجهی بود. مدیران اقلیم شمال عراق با نادیده گرفتن روابط سیاسی و مسئولیت های سیاسی خود در برابر کشور عراق و دولت میزبان، علایم قومگرایی و تحریک کننده قومی را در سینه های خود نصب کرده بودند. همچنین در این نشست اقتصادی -سیاسی درحضور وزیر کشور و مقامات رسمی کشورمان، سرود ملی جمهوری اسلامی نیز خوانده نشد...

جهت استحصار مسوولان ایرانی حاضر در جلسه که برخی از آنان جزو صاحبان فکر ونظر هستند، بی توجهی به سرود ملّی و اجرا نکردن سرود ملی کشور به احترام هیات اقلیم شمال عراق که هزینه های امنیتی زیادی از این منطقه متوجه ایران شده است ، توجیه پذیر نمی باشد زیرا منطقه اقلیم شمال عراق جزو کشور فدرال عراق بوده و اجرای سرود ملی دو کشور امری مرسوم می باشد.

وزیر کشور و کمیته تشریفات که قطعا با حساسیت های قومی منطقه آشنایی دارند نمایش های سیاسی طرف مقابل را چگونه نادیده گرفتند که هیات ایرانی در مقابل کسی نشسته است که با نصب پرچم منطقه ای که بخشی از سرزمین ایران را نیز شامل می شود .در پرچم نمادین اقلیم شمال عراق بخش هایی از سرزمین کشورمان نیز به عنوان اقلیم شمال عراق معرفی شده بود بی آنکه واکنش جدی مسئولین شرکت کننده ایرانی را در پی داشته باشد.

بی توجهی به پروتکل های سیاسی لازم الاجرا آن هم در حالی که مقامات بلندپایه کشور حضور دارند نشانه ای از ضعف مدیریت و دانش سیاسی محسوب می شود.»

***

ارزیابی محسن رضایی از اختیارات اقتصادی جدید سران قوا

معاون اقتصادی رییس جمهور با اشاره به اختیارات اقتصادی که رهبر معظم انقلاب به سران سه قوه دادند، گفت: تحقق این اختیارات از سوی سران قوا می‌تواند کشور را به اندازه ۲۰ سال جلو ببرد.

به گزارش  ایرنا، محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس جمهور در سفر به سمنان به خبرنگاران افزود: مقام معظم رهبری اختیاراتی به سران سه قوه دادند تا تحولات اقتصادی سرعت بگیرد و اصلاحات عمیق اقتصادی ایجاد شود.

وی اظهار امیدواری کرد که این دستور مقام معظم رهبری هر چه سریع‌تر در کشور محقق شود.

رضایی افزود: برداشت من از اراده ایشان این است که اگر سه قوه دست به دست هم بدهند، با این تفویض اختیارات، اقتصاد ایران ۲۰ سال به جلو کشیده می شود و تحولات بزرگی برای کشور شکل می گیرد.

***

موافقت صد درصدی کمیسیون صنایع مجلس با لایحه دو فوریتی واردات خودروی کارکرده

معصومه پاشایی عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع مجلس در گفت‌وگو با فارس گفت: کار لایحه دو فوریتی واردات خودروی دست دوم در کمیسیون صنایع به پایان رسیده و ما با این لایحه در کمیسیون موافقت صد درصدی داشته‌ایم.

براساس گفته این نماینده مجلس لایحه دو فوریتی خودروی دست دوم پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه در دستورکار صحن مجلس قرار خواهد گرفت.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع مجلس اظهار داشت: برای پاسخگویی به عطش نیاز در بازار و جلوگیری از سوءاستفاده‌ها در این حوزه باید واردات خودروی دست دوم در دستورکار قرار گیرد.

پاشایی با تاکید بر اینکه واردات خودروی دست دوم از نظر اقتصادی برای ما به صرفه است و ارزبری کمتری دارد؛ افزود: واردات خودروی دست دوم در بسیاری از کشورها و حتی کشورهای پیشرفته انجام می‌شود و در این کشورها نیز بخشی از نیاز خود به خودرو را از این طریق تامین می‌کنند.

***

تشکیل ائتلاف مشترک نیروی دریایی ایران با کشورهای منطقه

به گزارش مهر، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفت‌وگویی تلویزیونی از شکل‌گیری ائتلاف‌های جدید در منطقه و فرامنطقه خبر داد.

امیر دریادار ایرانی ادامه داد: امروز کشورهای منطقه به این نقطه رسیده‌اند که اگر قرار است امنیتی در منطقه برقرار باشد، حتماً با هم‌افزایی و همکاری یکدیگر قابل انجام و برقراری است.

وی با اشاره به ائتلاف دریایی ایران، روسیه و چین بیان کرد: این ائتلاف سه‌جانبه به همراه روسیه و چین که سالیانه رزمایش‌هایی را هم در قالب آن برگزار می‌کنیم در حال توسعه است؛ علاوه بر این، ائتلاف‌های منطقه‌ای در حال شکل‌گیری است.

دریادار ایرانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کدام کشورها تقاضا دارند تا در اقدام اشتراکی منطقه‌ای به همراه ایران حاضر باشند، گفت: ما پیش از این با عمان اقدام اشتراکی را داشتیم و اکنون عربستان این هدف‌گذاری را انجام داده و به آن ورود کرده است؛ امارات، قطر، بحرین، عراق، پاکستان و هند هم جزو این کشورها هستند.

وی افزود: تقریباً همه کشورهای حوزه شمال اقیانوس هند به این باور رسیده‌اند که باید در کنار جمهوری اسلامی ایران قرار گیرند و به‌صورت مشترک با هم‌افزایی قابل توجه امنیت را برقرار کنند.

 

 

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۰۷۹۱۴۳۲۱:۲۶:۳۸ ۱۴۰۲/۳/۱۳
جناب آقای رضایی هزار که هزار نشد هیچ باید چندین عدد از همان هزاری ها را بدهی تا فقط بشود یک طرف همان برگ در دست شما
ناشناس۳۰۷۹۳۷۰۰۵:۵۹:۰۶ ۱۴۰۲/۳/۱۴
مسولان محترم نظارتی کشور و سمن های کشور فساد خودرویی برخی نمایندگان مانند سایر فساد ها به فراموشی سپرده نشود
الاحقر شیخ حسنعلی سبد سبد گل یاس۳۰۷۹۴۲۳۰۸:۱۷:۲۰ ۱۴۰۲/۳/۱۴
یکبار برای همیشه باید اقتصاد کشور را زیر بنایی اصلاح نمود و لازمه اینکار ملی کردن تمامی دارایی ها و ثروت موجود در کشور بصورت یکباره و پس از آن کسب ثروت و دارایی فقط از طریق کار و تلاش و اصول اقتصادی صحیح می باشد
mostafa.kamali95@yahoo.com۳۰۷۹۱۵۰۲۱:۳۱:۴۸ ۱۴۰۲/۳/۱۳
جناب آقای رضایی تنها راه نجات کشور و انقلاب و اقتصاد در گام دوم انقلاب اجرای قانون مشروعیت سنجی اموال و دارایی ها برای شناسایی مفسدین اقتصادی که ثروت های حرام و نامشروع را تصرف کرده اند می باشد لطفا در تیم اقتصادی دولت پیگیر این مهم باشید که مادر تمامی مبارزات با فساد اقتصادی هم می باشد
ناشناس۳۰۷۹۱۶۳۲۱:۴۵:۱۶ ۱۴۰۲/۳/۱۳
وزیر محترم کشور هر چه سریعتر پیگیر تصویب لایحه عفاف و حجاب در مجلس باشید
خورزمالی ز دیار بختیاری یل۳۰۷۹۱۷۹۲۲:۱۲:۰۵ ۱۴۰۲/۳/۱۳
درود بر آ محسن رضایی
ناشناس۳۰۷۹۲۰۱۲۲:۴۱:۴۱ ۱۴۰۲/۳/۱۳
آقای رییس جمهور چند روز پیش دغدغه خود را از وام های مدیران بانکی اعلام کردند لازم به توضیح است مسله مهمتر از وام های بانکی پاداش های کلان بانکی است که همه ساله درکنار انواع مناسبتی های دیگر میگیرند پاداش کلان مجمع عمومی و پاداش ترازنامه که تا معادل شش ماه حقوق هر مدیر در هر سال هم بوده است وزیر اقتصاد ورود نماید
ناشناس۳۰۷۹۲۲۱۲۳:۰۶:۵۶ ۱۴۰۲/۳/۱۳
آقای رضایی! در این دو سال، برای اقتصاد کشور چه کردین؟
ناشناس۳۰۷۹۵۵۱۱۰:۲۷:۰۰ ۱۴۰۲/۳/۱۴
در 20 ماه گذشته مشغول اواربرداری بودند متاسفانه بدهی های انباشته دولت قبل بر سر دولت سیزدهم و مردم اوار شده است.
امیر حسین سلطان/تهران۳۰۷۹۲۵۲۲۳:۳۷:۰۶ ۱۴۰۲/۳/۱۳
سایت وزین الف لطفا سیاست و اقتصاد را موقتا رها کنید! و این روزها فقط و فقط ورزش و آنهم ورزش محبوب مان فوتبال را دریابید و ببینید چگونه یکی از باسابقه ترین و اصیل ترین باشگاه های ورزشی مان یعنی استقلال تهران را به اضمحلال می برند! و آقایان محترم هم نشسته اند و با سکوت شان رسما و عملا مهر نایید دوباره ای بر تمامی ناداوری ها و تبعیض های آشکار و پنهان میادین فوتبال در گوشه و کنار و به طور مشهود در فینال جام حذفی فوتبال ایران زده اند و می زنند اما مطمئنا نخواهند توانست برای همیشه این رویکرد و رفتارهای نابخردانه و کاملا جانبدارانه شان برای قهرمانی تیم مطلوب شان را ادامه دهند پس تا خیلی دیر نشده است و خدای ناکرده دوباره با فشارها و تحریم ها و تضییق های جدی تر و جدیدتری از سوی مراجع عالی فوتبال مانند AFC کنفدراسیون فوتبال آسیا و FIFA فدراسبون جهانی فوتبال مواجه نشده ایم خودتان عزم تان را جزم نمایید و به این همه نابرابری ها و ناداوری های فوتبال بالاخص در حریان بازی استقلال با پرسپولیس در فینال جام حذفی فوتبال ایران رسیدگی دقیق و عادلانه ای مبذول دلرید. والسلام
ناشناس۳۰۷۹۲۹۷۰۰:۵۹:۰۳ ۱۴۰۲/۳/۱۴
تا معیشت مردم و اقتصاد کشور و اشتغال به سامان نشود هیچ چیز دیگری درست نخواهد شد.
ناشناس۳۰۷۹۳۷۸۰۶:۲۶:۲۰ ۱۴۰۲/۳/۱۴
تاسفباره. تو اینهمه مشکلات زندگی ، این شخص دردش فقط تیم فوتبال استقلالِ .
ناشناس۳۰۷۹۲۶۱۲۳:۵۶:۴۷ ۱۴۰۲/۳/۱۳
جناب رضایی برنامه افق 1404 به کجا رسیده؟
ناشناس۳۰۷۹۴۲۹۰۸:۳۲:۰۳ ۱۴۰۲/۳/۱۴
در اقتصاد به خاطر گدایی از دشمن درجا زد و خیلی چیز های دیگر که دنبال گدایی نبودید زودتر از موعد رسیدید
ناشناس۳۰۷۹۵۵۲۱۰:۲۸:۴۱ ۱۴۰۲/۳/۱۴
در دهه 90 همه شاخص های اقتصادی منفی بود و کشور در تمام زمینه ها دچار عقب ماندگی شد و برنامه چشم انداز به تاخیر افتاد.
سمیع۳۰۷۹۳۷۹۰۶:۲۷:۲۶ ۱۴۰۲/۳/۱۴
مصوبات سران قوا بر اساس کدام اصل قانون اساسی است. لطفا روشنمان بفرمائید جناب رضائی.
قارداش۳۰۷۹۴۵۵۰۹:۰۴:۱۶ ۱۴۰۲/۳/۱۴
اختیارات دولت ناشی از مصوبات مجلس باید باشد ضمن اینکه اصول قانون اساسی نیز رعایت شود.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  21. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  22. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین