امارات چگونه تبدیل به جولانگاه‌ باندهای مافیایی اسرائیل شده است؟

  4020308044 ۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

امارات که محافظت از امنیت خود را با هدف جذب سرمایه گذاران و گردشگران از سراسر دنیا، اصلی‌ترین اولویت می‌داند، بعد از عادی‌سازی روابطش با رژیم صهیونیستی تبدیل به جولانگاه شبکه‌های مافیایی اسرائیل شده است.

امارات چگونه تبدیل به جولانگاه‌ باندهای مافیایی اسرائیل شده است؟

به گزارش الف، امارات به عنوان کشوری که پیشینه تاریخی زیادی ندارد و اغلب یک مکان گردشگری و مقصد سرمایه‌گذاران از سراسر جهان به شمار می‌رود، همواره در تلاش برای ایجاد فضایی امن جهت جلب نظر توریست‌ها و تجار خارجی بوده است. با وجود اینکه امارات و مشخصا دبی طی سال‌های گذشته به عنوان یکی از مقرهای شبکه‌های مافیایی مواد مخدر و قاچاق انسان و پولشویی و تخلفاتی از این قبیل محسوب می‌شده‌اند، اما مقامات امارات سعی کرده‌اند خود را از همه این جنایات مبرا کنند.

 از زمان امضای قرارداد عادی‌سازی میان امارات و رژیم صهیونیستی، جولان شبکه‌های مافیایی به ویژه قاچاق انسان در این کشور و به طور خاص دبی، ابعاد گسترده‌تری به خود گرفت.  به فاصله کوتاهی از توافق سازش ابوظبی و ریاض، موج ورود صهیونیست‌ها به امارات آغاز شد. در این میان دبی به عنوان برجسته‌ترین جاذبه توریستی امارات و البته یکی از شهرهایی که در جهان به مرکز فحشا و روسپی‌گری مشهور است بسیار مورد توجه اسرائیلی‌ها قرار گرفت.

تجارت زنان و دختران یک امر متداول میان تجار داخلی و خارجی امارات محسوب می‌گردد که بعد از نفوذ اسرائیلی‌ها در این کشور، به شکل قابل توجهی گسترش یافت. در گزارش‌هایی که بعد از ورود صهیونیست‌ها به امارات و مشخصا دبی منتشر شده، محققان به این نتیجه رسیدند که از نظر اسرائیلی‌ها  دبی بزرگترین مرکز فساد و روسپیگری دنیاست. این در حالی است که خود تل‌آویو یکی از کانون‌های فحشا و فساد در جهان به شمار می‌آیند، اما انگار اسرائیلی‌ها چیزهایی در دبی تجربه کردند که در تل آویو ندیده بودند! 

 اما در کنار فساد و فحشا، امارات و رژیم صهیونیستی حتی قبل از امضای رسمی توافق سازش، همکاری امنیتی داشتند. در همین زمینه  چند ماه قبل گزارش‌هایی مبنی بر همکاری موساد و سرویس اطلاعاتی امارات منتشر شد که نشان می‌دهد امارات برای جذب جاسوس از لبنان، به موساد کمک می‌کرده است. به این صورت که جاسوسان لبنانی بعد از ارائه اطلاعات به موساد، برای اینکه توسط سرویس اطلاعات و امنیتی لبنان شناسایی نشوند راهی امارات متحده می‌شوند.

موساد و سرویس اطلاعاتی امارات همچنین در حوزه سایبری نیز همکاری عمیقی دارند و این همکاری از سال 2010 آغاز شد و توسعه یافت. «دیوید میدان» یکی از مسئولان سابق و معروف موساد و مامور نفوذ اسرائیل در کشورهای منطقه که رابطه نزدیکی با برخی حکام عربی دارد، چندین سال نمایندگی کمپانی «سیرکلز»، تولیدکننده‌ی جاسوس‌افزار ردیاب موقعیتی گوشی‌های همراه (که اکنون زیرمجموعه‌ی گروه ان‌اس‌او است) و اولین متخصص شنود «اس‌اس۷» (جاسوسی از سامانه‌ی مدیریت تماس‌های تلفنی در اکثر نقاط جهان) در اسرائیل، را در امارات به عهده داشت و شرایطی را فراهم کرد تا این شرکت بتواند با دولت امارات قرارداد ببندد.

در دهه اخیر 2 پرونده جنایی در امارات باز شده که سرنخ‌های آن نشان می‌دهد، اسرائیلی‌ها در حال انتقال شبکه‌های مافیایی خود به امارات هستند و قصد دارند از این کشور به عنوان مکانی برای تسویه حساب‌های خود با دشمنانشان استفاده کنند.  در 19 ژانویه سال 2010 «محمد المبحوح» یکی از فرماندهان ارشد مقاومت فلسطین و به طور مشخص از فرماندهان گردان‌های  «عزالدین القسام»، شاخه نظامی حماس توسط عوامل موساد در دبی ترور شد.  در این عملیات از یک شبکه ارتباطی با فناوری پیشرفته استفاده شد که طی آن عناصر موساد وارد اتاق این فرمانده حماس در یکی از هتل‌های دبی شده و دست و پایش را بستند و سمی به او تزریق کردند که در عرض 22 دقیقه جانش را گرفت.

 اما هفته گذشته، رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که یک جوان اسرائیلی 30 ساله به نام «رسان شمسیه» در دبی به طرز مشکوکی به قتل رسیده است. جزئیات این خبر و پشت پرده آن به دلیل سانسورهای خبری امارات و رژیم صهیونیستی هنوز منتشر نشده اما چند اسرائیلی مظنون به انجام این جنایت هستند که توسط سرویس امنیتی امارات بازداشت شده‌اند.

جدا از اینکه عاملان جنایت مذکور چه کسانی بودند و چه انگیزه‌ای داشتند، نکته مسلم این است که اسرائیلی‌ها با استفاده از فرصت خود برای نفوذ در امارات، در حال تبدیل کردن این کشور به عرصه تسویه‌حساب‌های شخصی خود نیز هستند و جنایاتی که در امارات مرتکب می‌شوند صرفا منحصر به ترور شخصیت‌های عربی و فلسطینی و .. نیست.

طبق آمار موجود، بعد از شدت گرفتن موج سفرهای صهیونیست‌ها به امارات از زمان امضای قرارداد عادی‌سازی، در سال 2022 بیش از 500 هزار صهیونیست به امارات سفر کردند که رقم قابل توجهی به شمار می‌رود و این امر به دلیل تسهیل شرایط ورود اسرائیلی‌ها به امارات است. در گزارش رسانه‌های اماراتی و عبری، به انواع تخلفات صهیونیست‌ها همچون دزدی و کلاهبرداری در امارات طی سال گذشته اشاره شده است. حتی در برخی گزارش‌ها آمده که اسرائیلی‌ها در هتل‌های دبی نیز دزدی می‌کنند.

همانطور که گفته شد دبی از بزرگترین مراکز فساد و فحشا و پولشویی و ... در جهان به شمار می‌رود اما تا چند سال قبل دست کم جرم و جنایت علنی به ویژه در خیابان‌های این شهر اتفاق نمی‌افتاد و از همین رو گردشگران با خیالی آسوده در هر ساعت از شبانه‌روز به گشت و گذار مشغول می‌شدند. جنایتی که چند روز قبل توسط اسرائیلی‌ها در دبی رخ داد یک اتفاق بی‌سابقه محسوب می‌شود که به معنای نقض امنیت عمومی بوده و اماراتی‌ها را نگران کرده است.

این روند همچنین می‌تواند صنعت توریستی و اقتصادی دبی را تحت تاثیر قرار دهد؛ چرا که امنیت اولین شرط ورود گردشگران و سرمایه‌گذاران به هر مکانی محسوب می‌شود.

همچنین رویکرد وحشیانه صهیونیست‌ها برای ساکنان دبی و گردشگرانی که در آن رفت و آمد می‌کنند ناشناخته است. اسرائیلی‌ها در سایه درگیری‌‌های طولانی که همواره در داخل اراضی اشغالی با فلسطینیان داشته‌اند، رفتاری تروریستی دارند و استفاده از سلاح برای ایجاد رعب و وحشت، روش معمول آنهاست. 

از همین رو، بسیاری معتقدند که اعطای امتیازات و تسهیل روند ورود گردشگران اسرائیلی به امارات، یک اشتباه بزرگ از جانب مقامات این کشور است و می‌تواند اثرات منفی زیادی بر امنیت آن داشته باشد.

 

 

 

.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۰۷۶۶۲۸۰۱:۳۴:۲۶ ۱۴۰۲/۳/۱۲
همه ی مشکلات خودمون رو حل کردید حالا نگران امارات شدید!
ناشناس۳۰۷۶۶۶۵۰۲:۲۶:۵۹ ۱۴۰۲/۳/۱۲
رژیم صهیونیستی غاصب دشمن جهان اسلام است
ناشناس۳۰۷۶۷۱۷۰۴:۴۱:۴۱ ۱۴۰۲/۳/۱۲
باعث خجالت بشریت است که مردهای با این سن و سال نشستن تو هواپیما و فوت میکنند داخل شاخ بز بخدا عقل سلیم هم خوب چیزیه!!!!!!!!! نمیدونم اسرائیل گویا کلأ یک سر زده به امین آباده ما.
احمد۳۰۷۶۷۵۲۰۵:۵۵:۱۶ ۱۴۰۲/۳/۱۲
درس عبرت برای آنان که میخواهند بااين رژیم اشغالگر پيمان شیطانی ببندند این رژیم بچه شیطان است مرگ برشیطان بزرگ
جمالی۳۰۷۶۷۵۴۰۶:۰۰:۱۶ ۱۴۰۲/۳/۱۲
علاوه برتمام مطالب بالا دوبی به مرکزی برای خرید وفروش دختران فقیر ایرانی وپول دزدان واختلاسگران ایرانی تبدیل شده
ناشناس۳۰۷۶۸۹۳۰۸:۳۱:۳۸ ۱۴۰۲/۳/۱۲
امارات از قبل هم استاد پول شویی هست
ناشناس۳۰۷۷۰۶۵۱۰:۲۰:۳۶ ۱۴۰۲/۳/۱۲
صهیونیست ها تروریست هستن به هر کشوری وارد شوند ناامنی و ترور و رعب و وحشت ایجاد می کنند امارات نباید این تروریستها را به کشورش راه بدهد.
امیدوار۳۰۷۷۹۳۲۲۱:۰۹:۵۳ ۱۴۰۲/۳/۱۲
میشه گفت کسی که اسراییل با اون همه جنایت و قانون گریزی که داره؛ را نشناخته باشه حقیقتا یه ابله سیاسی هست .
وطن۳۰۷۸۳۱۰۰۶:۴۸:۳۴ ۱۴۰۲/۳/۱۳
دوست عزیز،تمام خلافکاری های دنیای امروزی را باندهای فسادورانت و کلاهبرداری های اینترنتی صهیونیسم ها انجام میدهند از فروش سلاح و رانتهای بانکی و قاچاق انسان وخیلی چیزای دیگه....صهیونیسم ها تنبل تر از این حرفها هستندکه کارهای فیزیکی بکنند....انقدر حرام خوارند که نیازی به گنگستربازی ندارند، انواع قاچاق های خاص ،قاچاق انسان و اعضای بدن،و هزاران خلاف بزرگ و رانت ..... دیگر وقت دزدی فیزیکی و جیب بری ندارند......
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

    2. بازی با کلمات

    3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

    4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

    5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

    6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

    7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

    8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

    9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

    10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

    11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

    12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

    13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

    14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

    15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

    16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

    17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

    18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

    19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

    20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

    21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

    22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

    23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

    24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

    25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

    آخرین عناوین