تقابل با رهبری در پوشش مبارزه با بدحجابی!

سیاوش اردانی، گروه سیاسی الف،   4020231137 ۱۳۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۲۴ تکراری یا غیرقابل انتشار
تقابل با رهبری در پوشش مبارزه با بدحجابی!

1ـ آیت‌الله خامنه‌ای، نه فقط به عنوان رهبر سیاسی نظام جمهوری اسلامی ایران، بلکه در مقام یک شخصیت طراز اول اسلامی، آشنا به تاریخ اسلام و سنت و سیره‌ی رسول گرامی ص و مولا علی ع و نیز به عنوان یکی از مراجع بزرگ شیعی، نه تنها هیچ‌گاه موضوع بدحجابی را به عنوان مساله‌ی اصلی کشور مطرح نکرده‌اند، بلکه پیوسته و در مقاطع مختلف، اولویت‌های کشور را مسائلی مهمتر، و در راس آن اجرای عدالت و مبارزه با فساد بیان نموده‌اند و چالش‌هایی چون فقر، بی‌عدالتی، فساد و تبعیض و انواع عقب‌مانده‌گی‌های میهن را به عنوان منکرات بزرگ برشمرده‌اند. اساسا نظام مسائل رهبری و نیز، افق نگاه‌شان بسیار بلندتر و وسیع‌تر از آن چیزی‌ست که بسیاری از مدعیان دین‌داری و ارزش‌گرایی تصور می‌کنند.

2 ـ چه جریان و دست‌هایی در کار است که سال‌هاست با شگردها و شیوه‌های رنگارنگ و تقابل آشکار با رهبری در پوشش مبارزه با بدحجابی، کوشیده ذهن جامعه را از اولویت‌های اصلی منحرف کند، در جامعه دوقطبی کاذب پدید آورد، با برخی از روش‌های ناصواب، اصل حجاب را مخدوش و چهره‌ی دین را نازیبا جلوه دهد، برای مفسدان در رده‌های گوناگونِ دولتی، خصولتی و خصوصی حاشیه‌ی امن بسازد و روحیه‌ و آرمان عدالت‌خواهی ملت را در کشمش‌های فرساینده و انحرافی فرو کاهد و با ناتوان نشان دادن جمهوری اسلامی در امر تحقق مهمترین آرمان‌اش (اجرای عدالت، مبارزه با فساد، و کاهش فاصله‌های طبقاتی) بسترهای افزایش واگرایی میان توده‌های اجتماعی با نظام را تشدید کند و تعمیق ببخشد؟

3ـ این جریان (که چند سالی‌ست تشکیلات و سازمانی منسجم پیدا کرده و در بخش‌هایی از حکومت نیز نفوذی قوی  دست و پا نموده)  صرفا بر پایه‌ی تعصب و تصلب جاهلانه، بینش اخباری‌گری و ندانستن اولویت‌های فرهنگی و اجتماعی و ... در پیدایی و تشدید این فضا در جامعه موثر بوده است؟ یا در کنار این خصلت‌ها، بازیچه‌ی دست سازمان‌های اطلاعاتی غرب، بویژه انگلستان نیز هست؟

4ـ می‌دانیم که این جریان با سوار شدن بر موج احساسات مذهبی توده‌های متدین، از قدرت اجتماعی بالایی برخوردار است. (گرچه خوشبختانه در سال‌های اخیر از این قدرت، به دلایل متعدد کاسته شده). 
اما پرسش اصلی این است که آیا بناست همچنان سرنوشت کشور و آینده‌ و آرمان‌های انقلاب، دستاویز اهداف این گروه مرموز قرار گیرد؟

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۰۵۷۰۱۰۰۹:۴۸:۵۴ ۱۴۰۲/۳/۱
مماشات زیادی صورت گرفت جامعه بدون رودربایستی افتضاح و یله و رها شده با شعار زن زندگی آزادی دختر بچه هایی را که باید بروند عروسک بازی خود را عروسک کرده و با سیگار و غیره در جامعه جولان می دهند ولنگاری بی عفتی و بی حیایی جامعه را فرا گرفته است
ناشناس۳۰۵۷۰۵۸۱۰:۱۲:۱۶ ۱۴۰۲/۳/۱
در تمام کشورهای دنیا به جز ایران (و کشور همسایه اش) حجاب امری اختیاری است.
ناشناس۳۰۵۷۱۲۷۱۰:۳۷:۵۰ ۱۴۰۲/۳/۱
اگر کاری با آگاهی و با رضایت صورت نگیرد، باعث خسارت مادی و معنوی می شود.
ناشناس۳۰۵۷۱۴۵۱۰:۴۹:۳۳ ۱۴۰۲/۳/۱
به جای پرداختن 24 ساعته به حجاب به «شاسی بلند» و موارد مشابه بپردازید.
ناشناس۳۰۵۷۲۳۹۱۱:۵۳:۰۰ ۱۴۰۲/۳/۱
نیاز و ضرورت امروز مملکت ما حجاب نیست، عدالت است.
ناشناس۳۰۵۷۱۵۲۱۰:۵۲:۳۵ ۱۴۰۲/۳/۱
متاسفانه در این سالها «حجاب» را معادل و برابر دین و دینداری به جامعه نمایانده اند!
ناشناس۳۰۵۷۲۱۳۱۱:۲۷:۵۰ ۱۴۰۲/۳/۱
حجاب یک امر عقلانی و ضروریه هیچ کشوری به ولنگاری و فشلی و بلاتکلیفیِ ایران نیست مردم دنیا حتی در بدترین کشورها به قواننین خودشون احترام میذارن حتی سلبریتی‌ها در کشورهای دیگه با تمام وجود به قوانین احترام میذارن اما مردم کشور خودشونو به بی قانونی دعوت میکنن هیچ حاکمیتی در هیچ جای دنیا بر سر مسائل امنیتی فرهنگی سیاسی و اقتصادی مملکتش با کسی تعارف و شوخی و مماشات نمیکنه
ناشناس۳۰۵۷۶۰۳۱۵:۲۱:۵۵ ۱۴۰۲/۳/۱
اگر حجاب امری عقلانی و ضروری است آنوقت تمام مردم دنیا جز عده معدود ایرانی که حجاب بر سر می کنند بی عقل هستند و تمام کشورهای دنیا این ضرورت را نادیده می گیرند؟
ایرانی۳۰۵۷۸۸۱۱۷:۲۹:۰۶ ۱۴۰۲/۳/۱
مردم دنیا اکثریت شان در نظام ضد فرهنگی غرب که بر بنیان بی بند و باری جنسی استوار شده حل شده اند و مسائلی چون پاکدامنی، عفت، حیا، غیرت و دینداری واقعی برایشان بی معنی است. .... در امریکا 85 درصد دختران قبل از 20 سالگی رابطه جنسی خارج از ازدواج را تجربه کره اند و این نسبت در دختران 14 سال و کمتر 45 درصد است. حالا شما بگو آیا آنها عقل جنسی برایشان باقی گذاشتند که به حجاب و پوشش کافی در برابر نامحرم فکر کنند؟ اصلا از نظر آنها چیزی بنام نا محرم وجود دارد؟ متاسفانه نمی شود با کسانی که در ضد فرهنگ غرب حل شده اند ازین سخنان گفت چون بقول قرآن بر دلهای ایشان قفل زده شده است و نمی فهمند حالا اگر بگویید عدالت کجاست؟ چرا فساد مالی و اقتصادی هست چرا رانت خواری هست و ... سر من بعنوان یک طرفدار انقلاب اسلامی پایین است و پاسخی ندارم اما وجود این نابسامانی های جدی و مهم نافی وجوب حفظ اخلاق اجتماعی و پاکی و پاکدامنی مردان و زنان و دختران و پسران این سرزمین اسلامی نیست. همه این ها امتحانات خداوند است برای همه ی ما زیرا خدا در ابتدای سوره عنکبوت فرمود آیا شما می پندارید همین قدر که گفتید ایمان آوردیم ما شما را امتحان نمی کنیم؟
حسن کچل۳۰۵۷۸۹۶۱۷:۳۷:۳۴ ۱۴۰۲/۳/۱
بله قانون, احسنت قانون. قانونی که خرد و کلان در برابرش یکسان هستن. نه اینکه بعضی ها برابرتر باشن .
ناشناس۳۰۵۷۱۳۴۱۰:۴۰:۲۷ ۱۴۰۲/۳/۱
زبان زور و تحکم و اجبار در دنیای امروز جایگاهی ندارد.
ناشناس۳۰۵۷۱۵۴۱۰:۵۳:۲۷ ۱۴۰۲/۳/۱
انسان فاسد فقط اجبار جواب میده روش خودش که اگه داشت فاسد نمیشد
ناشناس۳۰۵۷۲۳۶۱۱:۴۹:۵۲ ۱۴۰۲/۳/۱
ملاک فساد چیست؟ چه کسی آن را تعیین می کند؟؟
ناشناس۳۰۵۷۳۶۸۱۳:۱۳:۰۰ ۱۴۰۲/۳/۱
بله موافقم فاسدان اراذل و اوباش زبان زور می فهمند.
ناشناس۳۰۵۷۵۰۱۱۴:۱۶:۴۷ ۱۴۰۲/۳/۱
عزیزم قوانین جهان همگی با زور هست و 90 درصد آن هم اکثر مردم با آن مخالف هستند ولی مجبور به رعایت آن هستند
ناشناس۳۰۵۷۵۵۵۱۴:۵۴:۲۱ ۱۴۰۲/۳/۱
اتفاقا جای دارد زبان امروز دنیا و ابرقدرت ها همین است و همین رو کردن تو کله جنابعالی که در مورد کشورت بگی
ناشناس۳۰۵۹۱۲۲۱۳:۰۶:۱۶ ۱۴۰۲/۳/۲
همه جا قانون، اجباری است. قانون اختیاری معنا ندارد. فساد رو هم اسلام تعیین می کنه که توسط متخصصین آن یعنی مراجع تقلید بیان میشه
ناشناس۳۰۵۷۱۴۲۱۰:۴۶:۱۹ ۱۴۰۲/۳/۱
چند دهه حجاب اجباری شاخص های معنوی جامعه را افزایش نداده است.
تفکر کجاست؟۳۰۵۷۴۱۹۱۳:۳۹:۵۷ ۱۴۰۲/۳/۱
علتش رو باید در فرهنگسازی غربی در بستر پیام رسانهای خارجی مثل اینستاگرام و تلگرام و ... و دیش‌های ماهواره جستجو کرد که بعضی از خانواده ها بدون هیچ نگرانی وارد خونه و زندگیشون کردن و مشخصه که بعد از چند سال، تفکرات خودشون و بچه‌هاشون کاملا با فرهنگ و آداب ایرانی و اسلامی فرق کرده و دقیقا تبدیل به همون کسایی شدن که دنبالشون می کردن. حالا هی دنبال مقصر بگردیم و حکومت و دین و غیره و غیره رو مقصر بدونیم. چه وقت باید بفهمیم که ما حداقل در قبال خانواده خودمون مسئولیم و بابت این مسئولیت باید در محضر صاحب خودمون پاسخ گو باشیم که با خودمون و خانوادمون چه کردیم؟ هیچ کس توی دنیا بی صاحب نیست و خدا صاحب همه هست.
ناشناس۳۰۵۷۴۶۴۱۳:۵۸:۵۹ ۱۴۰۲/۳/۱
چون تفکر زن را عوض کردن و آوردن در سطح جامعه مردان نامحرم
ناشناس۳۰۵۷۴۴۸۱۳:۵۰:۳۶ ۱۴۰۲/۳/۱
در اکثر این کشورها هم شراب ، زنا، قمار، ربا و ... آزاد است ما هم آزاد کنیم؟ آیا تصمیمات می بایست تنها مبتنی بر آمار باشند؟
ناشناس۳۰۵۷۷۱۶۱۶:۱۸:۵۶ ۱۴۰۲/۳/۱
درجامعه ی ماازادنیست اماشیوع آن بیشترازجوامع ازاداست ،شراب خواری حتی درسنین نوجوانی وکودکی مشاهده می شودروابط دختروپسردرملاعام به وفورمشاهده می شود!
ناشناس۳۰۵۸۲۳۲۲۱:۵۷:۲۷ ۱۴۰۲/۳/۱
منظورت از «ما » کیه ؟خیلی برا خودت نوشابه باز میکنی !!،تو اصلا کی هستی که کشورو مال خود میدونی؟!!!
ناشناس۳۰۵۷۵۱۵۱۴:۲۱:۱۷ ۱۴۰۲/۳/۱
حجاب در همه جا اجباری هست و حجاب هم فقط مو نیست
ناشناس۳۰۵۷۵۹۲۱۵:۱۶:۲۱ ۱۴۰۲/۳/۱
پوشش در همه جا اجباری است یعنی شما نمی تونی لخت مادرزاد بیای بیرون این با اجبار پوشاندن سر خیلی فرق داره
ح۳۰۵۷۵۱۹۱۴:۲۳:۴۳ ۱۴۰۲/۳/۱
چه اختیاری ؟؟!!! پس چرا دختران و خانم های محجبه در فرانسه و‌ترکیه و ...از حقوق مسلم‌اجتماعی مثل تحصیل و اشتغال منع می شوند
ناشناس۳۰۵۷۷۱۵۱۶:۱۸:۴۱ ۱۴۰۲/۳/۱
جهت اطلاع شما حجاب یک‌مسئله واحب شرعی هست. و مومنین نمیتوانند بدون نهی از منکر از این مسئله عبور‌کنند. بقیه کشور ها سکولار هستند.
ناشناس۳۰۵۷۰۶۱۱۰:۱۲:۵۸ ۱۴۰۲/۳/۱
حجاب اجباری فاقد ارزش است.
ناشناس۳۰۵۷۰۶۹۱۰:۱۵:۵۱ ۱۴۰۲/۳/۱
نیروی انتظامی حقوق بگیر به تنهایی از پس اینکار بر نمی آید و نیروی مقاومت بسیج هم باید به کمک این نیرو بیاید تا سریعا این معضل حل شود.
ناشناس۳۰۵۷۱۸۰۱۱:۰۷:۵۷ ۱۴۰۲/۳/۱
این از دید شما معظل است.از دید اکثر افراد جامعه معظل خود شما هستید که هر روز یک مشکلی برای کشورمان ایجاد میکنید.
ناشناس۳۰۵۷۳۵۹۱۳:۰۹:۳۲ ۱۴۰۲/۳/۱
معضل؟؟ موی زنان معضل است؟
ناشناس۳۰۵۷۵۱۰۱۴:۲۰:۲۷ ۱۴۰۲/۳/۱
برای شما که عادی شده و دنبال عادی کردن چیز های... دیگر هستید .
ناشناس۳۰۵۷۶۲۹۱۵:۳۵:۵۲ ۱۴۰۲/۳/۱
همان طوری که پوشش زننده را هم عادی می کنید وقتی برخورد نمی شود
ناشناس۳۰۵۷۵۶۶۱۵:۰۰:۰۵ ۱۴۰۲/۳/۱
معضلات را همینگونه در ذهنتان دسته بندی کردید که امروز مملکت در میان کشور های مسلمان، از نظر اقتصاد، فرهنگ، سیاست خارجی، تجارت بین الملل، اعتبار گذرنامه، سرمایه گذاری بین المللی، توریسم و غیره در رده های انتهایی جدول است، خانه های انتهای جدول نیز همگی از دوستانتان هستند! اگر توان شناسایی درست معضلات و تعریف راه حل های حقیقی و منطقی را داشتید، در جهان اسلام جزو الگوهای برتر بودید!
ناشناس۳۰۵۹۲۸۸۱۴:۳۷:۲۵ ۱۴۰۲/۳/۲
برو وضعیت اروپا رو تحقیق کن ببین چند هزار نفر در سال از سرما یا گرما می میرن بعد سیاه نمایی هایی که بر ضد کشورت میشه رو باور کن
ناشناس۳۰۵۸۰۵۹۱۹:۳۵:۴۲ ۱۴۰۲/۳/۱
تو مو بینی و من پیچش مو ..... عاقبت شعار زن زندگی آزادی افتادن در دام آلکس ها می باشد
ناشناس۳۰۵۷۰۷۱۱۰:۱۶:۳۰ ۱۴۰۲/۳/۱
با داشتن حجاب هم می توان کارهای زشت انجام داد. مرجان شیخ الاسلامی با داشتن حجاب کامل، در پرونده‌ پتروشیمی بیش از ۷/۴ میلیارد دلار اختلاس کرد.
ناشناس۳۰۵۷۵۴۰۱۴:۳۸:۵۷ ۱۴۰۲/۳/۱
چه ربطی داشت؟ اگر حجاب کامل اجباری نبود بی حجاب نمی بود و انجام نمی شد؟حجاب داشتن برای این است که یک گام جلوی بی بند و باری را بگیرد
ناشناس۳۰۵۷۰۷۴۱۰:۱۸:۰۲ ۱۴۰۲/۳/۱
چرا حکم اعدام بابک زنجانی که چندین میلیارد دلار به بیت المال ضرر رسانده، اجرا نمی شود؟
ناشناس۳۰۵۷۵۳۸۱۴:۳۷:۰۷ ۱۴۰۲/۳/۱
اگر اعدام شود پول ها در خارج دیگر بر نمی گردد
ناشناس۳۰۵۷۶۵۵۱۵:۴۹:۳۰ ۱۴۰۲/۳/۱
در این چند سال معطل کردن حکم، چقدرش به کشور برگشته؟!
ناشناس۳۰۵۷۹۵۲۱۸:۱۱:۱۱ ۱۴۰۲/۳/۱
بدهکار مگر اعدام می شود؟
علی۳۰۵۸۱۷۲۲۱:۰۱:۰۵ ۱۴۰۲/۳/۱
بذهکار نیست مفسد فی الارض هست خون مردم را مکیده
ناشناس۳۰۵۸۲۸۵۲۲:۲۹:۳۹ ۱۴۰۲/۳/۱
یک طوری میگی انگار اجاره خونه اش عقب افتاده میلیاردها دلار سرمایه کشور رو دزدیده برده
ناشناس۳۰۵۷۰۸۳۱۰:۲۰:۲۱ ۱۴۰۲/۳/۱
فردا مصادف است با اولین سالگرد فرو ریختن ساختمان متروپل در آبادان. ساختمانی که نماد تقلب، رانتخواری، فساد، ارتباطات غیر قانونی و مظلومیت مردم است.
ناشناس۳۰۵۷۶۷۹۱۶:۰۳:۵۲ ۱۴۰۲/۳/۱
چقدر خوب که اشاره کردید...
ناشناس۳۰۵۷۱۱۳۱۰:۳۱:۴۲ ۱۴۰۲/۳/۱
اصلا اینطور نیست من جوانان باهوش و سخت کوش و سالم بسیاری می بینم که در همین جامعه زندگی می کنند من خانواده های سالم و صالح بسیاری می بینم که که گرفتار موضوعات اقتصادی و نگران آینده فرزندان خود هستند در تمام جوامع افرادی که متفاوت لباس می پوشند و متفاوت زندگی می کنند وجود دارند
ناشناس۳۰۵۷۱۳۱۱۰:۳۹:۴۷ ۱۴۰۲/۳/۱
مدام شعار می دهید که نباید خود تحقیری کرد ولی خودتان صبح تا شب درگیر تحقیر و کوبیدن مردم هستید من در همین افراد بی حجاب و کراوات زده تعداد زیادی افراد با شخصیت و انسان دوست و مومن و با سواد و مفید می بینم که بطور آبرومندانه در همین جامعه کار و تلاش می کنند. کسی که ظواهر مورد نظر شما را رعایت نمی کند و شبیه شما نیست الزاما منحرف و فاسد نیست
ناشناس۳۰۵۷۴۹۰۱۴:۱۲:۴۷ ۱۴۰۲/۳/۱
ولی با ظاهرش خیلی ها را به راه کج می کشاند شما کلا ضمیر ناخودآگاه را به کل منکر شدی
ناشناس۳۰۵۷۷۳۵۱۶:۲۸:۰۴ ۱۴۰۲/۳/۱
اگه ما هم حجاب رو می‌خوایم به خاطر اینه که خدا گفته، وگرنه اگه بخاطر خدا نبود، مگه کسی بدش میاد موی پریشون و رنگوارنگ زن‌ها رو تماشا کنه ؟!! البته من، شما و همه، باید توجه کنیم که عدالت و کمک به فقیر و غیره هم دستور همون خداست، نباید عدالت رو یادمون بره و فقط بچسبیم به حجاب. و البته نباید بگیم اول عدالت، بعد حجاب. هردوش غلطه، ما باید دنبال همه‌ی حق باشیم، نه بخشی از حق.
ناشناس۳۰۵۷۸۷۹۱۷:۲۸:۴۲ ۱۴۰۲/۳/۱
اگر حجاب اینقدر که شما می فرمائید واجبه که ۴۰ ساله با گشت ارشاد و بودجه های کلان پیگیر آن هستید چرا در کشورهای مسلمان دیگر این مهم اجرا نمی شه ؟
ناشناس۳۰۵۷۱۹۵۱۱:۱۷:۲۳ ۱۴۰۲/۳/۱
کلمه مماشات مسخره ترین کلمه ایه که در خصوص این موضوع ممکنه به ذهن یک نفر برسه که ظاهرا به ذهن نگارنده این پیام رسیده! حکومت وظیفه ای نداره جز محقق کردن خواست اکثریت و احترام به حقوق اقلیت! قرار نیست حکومت برای کسی تعیین تکلیف کنه که چی فکر کنه یا چی بپوشه! بنابراین لفظ مماشات حاصل یک کج فهمی عظیم در چرایی و وظایفی هست که یک حکومت دارد.
ناشناس۳۰۵۷۲۸۴۱۲:۱۹:۲۸ ۱۴۰۲/۳/۱
البته با نگرش امثال شما دختر بچه ایی که باید عروسک بازی کند ، عروس می شود.
علي۳۰۵۸۰۹۵۲۰:۰۸:۵۶ ۱۴۰۲/۳/۱
وظيفه و فلسفه حاكميت تامين رفاه و معيشت مردم است. حاكميت بايد از فرهنگ و رفتار توده مردم تبعيت كند .
ناشناس۳۰۵۷۰۱۳۰۹:۵۰:۳۷ ۱۴۰۲/۳/۱
علت اصلی بی حجابی و بی عفتی بی غیرتی مردان است اگر مردان جامعه غیرت داشته باشند اجازه نمی دهند نوامیس آنها خود را به دیگران عزضه کنند
ناشناس۳۰۵۷۱۱۵۱۰:۳۲:۰۷ ۱۴۰۲/۳/۱
اقتدار یک دولت به میزان رضایت، رفاه و آسایش مردم بستگی دارد.
ناشناس۳۰۵۷۱۲۳۱۰:۳۴:۴۹ ۱۴۰۲/۳/۱
در جامعه امروز هیچ کس مالک روح و روان و زندگی و آینده دیگران نیست
ناشناس۳۰۵۷۲۷۱۱۲:۰۸:۴۴ ۱۴۰۲/۳/۱
از دید شما عرضه است از دید ۹۹ درصد مردم دنیا آزادی و اختیار است
ناشناس۳۰۵۷۳۵۵۱۳:۰۶:۰۷ ۱۴۰۲/۳/۱
غیرت یعنی هیچ پدر و مادری شرمنده بچه اش نباشه غیرت یعنی هیچ فرزندی شرمنده پدر و مادرش نباشه غیرت یعنی هیچ آدم زحمتکش و آبرومندی نگران فردای خودش و فرزندانش نباشه غیرت یعنی هیچ مظلومی و ظالمی توی جامعه وجود نداشته باشه غیرت یعنی هیچ کسی جرات دست درازی به بیت المال رو نداشته باشه غیرت یعنی هیچ مسئولی خودش رو بی نیاز از پاسخگویی ندونه
ناشناس۳۰۵۷۴۸۴۱۴:۱۱:۲۳ ۱۴۰۲/۳/۱
لطفا کنید بی غیرتی و بی حیایی را از چیزهای دیگر کسر نکنید، با تشکر از شما عاشقان بی حجابی و غرب گدایی!
شاهپور۳۰۵۷۵۴۲۱۴:۳۹:۴۳ ۱۴۰۲/۳/۱
خانواده خودت را با مردم ایران مقایسه نکن
ناشناس۳۰۵۷۰۱۵۰۹:۵۲:۰۷ ۱۴۰۲/۳/۱
اتفاقا اکثریت مردم هم غیر از بند یک دیگر بندها را مطرح میکنند و به حاکمیت به خاطر رانت حکومتی به این گروه اعتراض دارند و ناکارآمدی اصلی را در حاکمیت میدانند .
ناشناس۳۰۵۷۰۱۷۰۹:۵۳:۰۹ ۱۴۰۲/۳/۱
قطعا و یقینا و تحقیقا شهدا از خانواده شهدا و جانبازان و رزمندگان سابق و بی تفاوت های امروز و مردم جامعه و مسولان بی مسولیت بخاطر وضعیت اسفبار فرهنگی و اقتصادی حاکم بر جامعه راضی نیستند
ناشناس۳۰۵۷۰۱۹۰۹:۵۳:۲۵ ۱۴۰۲/۳/۱
بنیانگذار جمهوری اسلامی، 25 خرداد 1358 در جمع پرسنل نیروی هوایی: میزان رای ملت است.
ناشناس۳۰۵۷۰۲۰۰۹:۵۴:۰۷ ۱۴۰۲/۳/۱
نسل جديد راه خودش رو انتخاب كرده
ناشناس۳۰۵۷۰۶۲۱۰:۱۳:۱۰ ۱۴۰۲/۳/۱
زن زندگی آزادی بی بند باری بی حیایی ولنگاری و عاقبت در دام آلکس ها شهروز سخنوری
ناشناس۳۰۵۷۱۵۸۱۰:۵۶:۰۴ ۱۴۰۲/۳/۱
راه بی حجابی رو مطمئنی خودش انتخاب کرده؟
ناشناس۳۰۵۷۵۰۷۱۴:۱۹:۱۷ ۱۴۰۲/۳/۱
یعنی میخوای بگی چون حجاب انتخاب خودشون بوده این همه سال بگیر و ببند راه انداخته بودید؟
ناشناس۳۰۵۷۵۱۷۱۴:۲۲:۴۴ ۱۴۰۲/۳/۱
چون مدینه فاضله بی حجاب شدن این ها هم می گویند باید همان گونه باشیم
ناشناس۳۰۵۷۰۲۲۰۹:۵۴:۳۱ ۱۴۰۲/۳/۱
قانونی که برآمده از رای اکثریت مردم نباشد، حتی اگر تصویب شده باشد، قابلیت اجرا شدن ندارد.
ناشناس۳۰۵۷۰۲۶۰۹:۵۵:۵۷ ۱۴۰۲/۳/۱
صرف تمام ذکر و فکر مسئولان به موضوع حجاب، فقط و فقط برای پوشاندن سوءمدیریت ها است.
ناشناس۳۰۵۷۰۳۲۱۰:۰۰:۱۱ ۱۴۰۲/۳/۱
اگر برخورد انتظامی و بگیر و ببند با موضوع حجاب تا کنون نتیجه ای در بر داشته از این به بعد هم خواهد داشت.
ناشناس۳۰۵۷۰۳۳۱۰:۰۰:۵۴ ۱۴۰۲/۳/۱
در هر کشوری اقلیت کوچک باید تابع اکثریت بزرگ باشد.
ناشناس۳۰۵۷۴۸۱۱۴:۰۹:۲۹ ۱۴۰۲/۳/۱
بسیار عالی پس حجابت را درست کن چون اکثرا با حجاب هستند حال بماند که خیلی قوانین اکثریت و اقلیت ندارد
امیر حسین سلطان/تهران۳۰۵۷۰۴۵۱۰:۰۸:۰۷ ۱۴۰۲/۳/۱
و ایکاش فقط تقابل با رهیری بود بلکه تقابل علنی با اعتقادات واقعی و تدین راستین و خداشناسی و خداترسی باطنی اکثریت مردم مسلمان کشورمان است. این جماعت متعصب فقط و فقط به دنبال دیکته کردن اعتقادات و امیال خودشان به جامعه بوده اند و هستند و با وجودی که به شکست آشکارشان هم در این نوع بینش شان(حداقل در نحوه رودررویی با موضوع حجاب) پی برده اند اما هنوز که هنوز است دست بردار نیستند و با لجاجت به دنبال اعمال همان راه ها و شیوه های سابق شان هستند! و متاسفانه کار بزرگ فرهنگی را که در مسائل اعتقادی بیش از پیش ضرورت می یابد به تاخیر می اندازند که بسی مایه تاسف است.
ناشناس۳۰۵۷۰۵۵۱۰:۱۱:۲۷ ۱۴۰۲/۳/۱
آرمان انقلاب 57 آزادی بوده و نباید با قوانین مختلف آزادی مردم را سلب کرد اول میگه استقلال بعد آزادی بعدش میگه جمهوری اسلامی از اینجا پیدا است که آزادی مهمتر بوده مردم برای آزادی انقلاب کردن
ناشناس۳۰۵۷۱۵۱۱۰:۵۱:۵۵ ۱۴۰۲/۳/۱
آزادی از بند فساد بوده نه گرفتار شدن در فساد فرهنگی اخلاقی
ناشناس۳۰۵۷۳۳۷۱۲:۵۲:۲۲ ۱۴۰۲/۳/۱
موافق نیستم آزادی را نمیشه با این کلک ها محدود کرد این حرفها برا محدود سازی بیان میشه شعار مشخص هست استقلال آزادی جمهوری اسلامی و جلو آزادی هم تبصره نداره
ناشناس۳۰۵۷۳۵۸۱۳:۰۷:۳۷ ۱۴۰۲/۳/۱
کدام فساد؟ وضع کنونی و رانت و اختلاس را مقایسه کنید با آن زمان.
ناشناس۳۰۵۸۰۰۴۱۸:۴۸:۲۹ ۱۴۰۲/۳/۱
خوب پس اگر آزادی در بیحجابی فساد نیست، آزادی در دزدی و اختلاس هم فساد نیست. همه برن خوش باشن و آزاد
ناشناس۳۰۵۷۶۶۹۱۵:۵۷:۲۹ ۱۴۰۲/۳/۱
عزیزم! چرا شما و دوستان از فساد اقتصادی فاکتور میگیرید؟
عمران۳۰۵۷۰۵۷۱۰:۱۲:۰۵ ۱۴۰۲/۳/۱
آقای اردانی! اصلا اینطور که شما بیان کرده اید این افراد گروه مرموز و وابسته به سرویس های خارجی نیستند. بلکه اکثرشان صرفا افرادی هستند که از لحاظ روانشناختی دچار آسیب و خطا شده اند. اینها «ظاهر» را در تمام امور (نه فقط پوشش) اولویتی بالاتر از «باطن» میبینند. دچار شعارزدگی هستند. در صورت احساس عدم تسلط بر دیگران دچار تزلزل اعتقادی و اضطراب و نگرانی میشوند. اتفاقا ساختار حکومتی ما با ایجاد نهادهای تبلیغاتی و رانتهای سیاسی و فرهنگی این افراد را طی دهه ها بدعادت کرده است. اینها نمیتوانند بپذیرند که ظواهرِ محیط اطرافشان بر وفق میلشان نباشد. توفیق را در غلبه میبینند نه در محق بودن، چون به ظاهرگرایی عادت کرده اند. با هیچ بحث و گفتگویی هم تغییر نمیکنند تنها راه این است که مجبورشان کنیم که از این ترس و اضطراب غیر عقلانی خود عبور کنند و بپذیرند که هم دنیا متکثر است و هم انسان مختار.
ناشناس۳۰۵۷۵۵۳۱۴:۴۹:۵۲ ۱۴۰۲/۳/۱
تسلیم خدا بودن با صاحب اعتقادات شخصی بودن متفاوت هست. بنده اگر اشتباهی میکنم، حرامی انجام میدم، سرم پایین هستن و میگم ضعیف بودم و نتونستم مقابله کنم. اما کسی که سرش بالا هست و میگه من درست میگم در جایی که صراحت آیات خدا هست و همینطور ادله کافی تاریخی و تصریح شرعی، نوبر هست. همین آدم در مقام فلان مدیر وقتی باشه، میگه من تشخیص میدم ارز فلان طور خرج بشه،گناه کشف حجاب کوچک هست، اما گناه تکبر و گردن کشی در هر زمینه قطعا بالاتر و بزرگتر هست. با بزک دوزک کردن و حرف قشنگ زدن درست نمیشه. دستورات دینی مشخص هست. برای جمهوری اسلامی هم نیست! کسی ادعای سلامت و دین میکنه، ادعا و عملش باید یکی باشه.
عمران۳۰۵۸۰۸۰۱۹:۵۹:۳۲ ۱۴۰۲/۳/۱
همین احکام دینی برای اجرا در جامعه نیاز به پذیرش اکثریت مردم دارد، چون انسان مختار آفریده شده است.
ناشناس۳۰۵۷۶۵۴۱۵:۴۹:۱۳ ۱۴۰۲/۳/۱
جمهوری اسلامی ایران برخاسته از دین مبین اسلام و مبتنی بر احکام الهی است، حجاب بعنوان واجب الهی بر همه واجب هست ، و نیاز به رای اکثریت نیست ، و حکومت باید جلوی بی حجابی را بگیرد و گرنه مردم وارد صحنه خواهند شد و این بساط هرزگی را جمع خواهند کرد.
ناشناس۳۰۵۷۸۸۵۱۷:۳۱:۲۳ ۱۴۰۲/۳/۱
چرا ایت الله سیستانی در عراق حجاب را اجباری نکرده ؟؟ یعنی می خوای بگی ایشون وظیفه حکومت را متوجه نشده ؟؟
ناشناس۳۰۵۹۰۷۶۱۲:۳۶:۴۷ ۱۴۰۲/۳/۲
دیدگاه های آقای سیستانی برای ما حجت نیست. اوامر ولی امر مسلمین جهان آیت الله العظمی امام خامنه ای برای امت حزب الله حجت است.
ناشناس۳۰۵۷۰۶۳۱۰:۱۳:۱۳ ۱۴۰۲/۳/۱
با این حساب افراد بی حجاب عامل صهیونیسم و غرب نیستند بلکه این تشکیلات وسازمانهائی که در همه جا نفوذ کرده اند عامل دشمن هستند .
ناشناس۳۰۵۷۰۸۴۱۰:۲۰:۵۸ ۱۴۰۲/۳/۱
پاسخ همه سوالات و مشکلات در بند ۳ عنوان شده .
ناشناس۳۰۵۷۰۹۰۱۰:۲۲:۲۱ ۱۴۰۲/۳/۱
متاسفانه در سالهای اخیر ،همیشه اقلیت اراده ومنافعش رو به اکثریت تحمیل کرده.
ناشناس۳۰۵۷۰۹۵۱۰:۲۵:۴۱ ۱۴۰۲/۳/۱
به جای صغری کبری کردن ها، باید بپذیرید که در یک جامعه، مردم، با عقاید مختلف زندگی میکنند و عرف، میزان‌پوشش را مشخص میکند.
کارمند ساده۳۰۵۷۱۰۲۱۰:۲۹:۰۴ ۱۴۰۲/۳/۱
امان از افراط و تفریط .
ناشناس۳۰۵۷۱۴۶۱۰:۴۹:۳۵ ۱۴۰۲/۳/۱
خوب بود نویسنده حرفش را واضح می گفت و حاشیه نمی رفت ،اگر منظورش از اینکه است که حجاب اولویت نیست نمیشه ضمن مطالبه چیزهای دیگر رعایت حجاب را هم نخواست باید به نویسنده گفت منظور شما همان است که لااوبالی ها بشدت دنبالش هستند ولی اگر منظور این است منکراتی چون عادی کردن بی عدالتی که در جای جای امور اجرایی کشور دیده میشود مانند تبیعض غلیظ در پرداختهای حقوق ودستمزد ووام یا عدم اقدام در جلوگیری سرسام آور گرانی و تورم به علت ضعف شدید مدیریتی قوه مجزیه ومقننه و مسائلی شبیه این همزمان با مسئله حجاب دیده شوند بله این وظیفه دو قوه هست .
ناشناس۳۰۵۷۱۴۷۱۰:۵۰:۰۳ ۱۴۰۲/۳/۱
جریمه های مالی بسیار سنگین تروریست های فرهنگی رو خواستاریم
ناشناس۳۰۵۷۳۹۳۱۳:۲۷:۴۰ ۱۴۰۲/۳/۱
تروریست فرهنگی کسانی اند که در حال تخریب فرهنگ اصیل و چندین هزارساله ایران تمدن ساز هستند.
ناشناس۳۰۵۷۱۸۷۱۱:۱۱:۵۰ ۱۴۰۲/۳/۱
هر کسی برای خودش شده مجری قانون. مردم قانون آزادی را میخوان .
ناشناس۳۰۵۷۲۰۴۱۱:۲۲:۰۶ ۱۴۰۲/۳/۱
مطلب بسیار قابل تاملی بود. به طور خلاصه چند پیشنهاد عرض میکنم بیشتر با یکدیگر گفتگو کنیم و بجای تمرکز روی کنش و واکنش بر سر علل و ریشه ها تبادل نظر کنیم. با مخالف نظر خود مثل دشمن برخورد نکنیم و با کنترل هیجانات در راستای اثبات حقانیت خود، راه را برای فهم و درک تفاوتهای یکدیگر هموار کنیم. به تفاوت امر فردی و جمعی بیندیشیم. به آثار و پیامدهای سخنان و رفتارمان بیندیشیم. به چگونگی شکل گیری و رشد و نمو و به اهداف این جریانات مرموز بیندیشیم. به روشهای مبارزه با این جریانات مرموز از طریق تاکید بر حاکمیت قانون بجای سلیقه و برابری همگان در برابر قانون بیندیشیم.
ناشناس۳۰۵۷۲۱۵۱۱:۳۳:۴۴ ۱۴۰۲/۳/۱
ملت ایران با حیا هستند و مثل تمام کشورهای مسلمان ازادی پوشش یک امر ناگزیر برای کشور هست.
ناشناس۳۰۵۷۴۷۴۱۴:۰۴:۳۹ ۱۴۰۲/۳/۱
در ایران و نه در جهان فقط بگو ببینم حیا و عفت تا چند دهه قبل چه مقدار بود و از چند دهه قبل که بی حجابی و اختلاط نامحرم جهت کار چه مقدار؟!! باشد برای آنانی که اهل تفکر هستند
ناشناس۳۰۵۷۲۴۰۱۱:۵۳:۳۲ ۱۴۰۲/۳/۱
دیگه نمی تونید درستش کنید در آینده بدتر هم خواهد شد
ناشناس۳۰۵۷۴۸۰۱۴:۰۷:۰۲ ۱۴۰۲/۳/۱
در اعتقاد که بدتر خواهد شد با این روال آموزش دنیا گرایی و بدتر از همه غیرت مردان گرفته شده با آوردن زنان در کار آنان و اختلاط صورت گرفت ولی در مورد رعایت قوانین اجتماعی خیلی راحت می شود پایان داد منتهی عمل نمی شود
ناشناس۳۰۵۷۲۴۵۱۱:۵۶:۱۷ ۱۴۰۲/۳/۱
میشه دقیق بفرمایین گروه مرموز چه کسانی هستند؟
اميد۳۰۵۷۲۵۴۱۲:۰۰:۱۵ ۱۴۰۲/۳/۱
زنان ودختران بی حجاب وبدحجاب وبدپوشش که باعث جلب توجه دیگران می شوند باید سنگین ترین جریمه ی نقدی را بپردازند.
ناشناس۳۰۵۷۲۶۳۱۲:۰۴:۳۸ ۱۴۰۲/۳/۱
باید دراین تصمیمات نظر اکثریت جامعه را دید؟ نه نظر فردی را
ایرانی مسلمان۳۰۵۷۹۰۶۱۷:۴۲:۳۱ ۱۴۰۲/۳/۱
همه می‌دونیم که اکثریت مطلق توی کشور عزیزمون انسانهای باحیا و باشرف هستند. توی این کامنتها یه عده خیلی با این کلمه "اکثریت" دارن بازی می‌کنن تا ذهنها رو به اون سمتی ببرن که انكار اون اقلیت بی‌حیا، همون اکثریت هستن. فدای همه باغیرت‌ها هستیم.
منصور۳۰۵۷۲۸۷۱۲:۲۲:۱۰ ۱۴۰۲/۳/۱
معترضین به حجاب تعلیم دیده های مفسدان وطن فروش وغربیان بی هویتند . بی حجابی اول عادی وبعدعادت ودرنهایت فرهنگ خواهدشد...لطفا بابی عفتی ساده برخوردنکنید چراکه شهدا رفتندکه عفت و حجاب بماند.
ناشناس۳۰۵۷۵۷۵۱۵:۰۹:۵۶ ۱۴۰۲/۳/۱
حالا که حجاب کم شده لطف کن برو
محسن۳۰۵۷۳۰۷۱۲:۳۳:۰۱ ۱۴۰۲/۳/۱
بحث حجاب مسکن وام یارانه سهام عدالت خودرو همش برای سرگرم کردن و مشغول کردن مردم از سوی دولت است.
ایران۳۰۵۷۳۰۹۱۲:۳۴:۱۳ ۱۴۰۲/۳/۱
غربیها هم بی حجاب شدند ظرف صد یا ۲۰۰ سال گذشته نتیجه چه شد ؟؟ بی بند وباری پاشیدن خانواده ..روابط نامشروع ..بیماریهای مقاربتی سنگین ورنگارنگ ومرگبار ..ازدواح هم جنس بازان .تولد بچه های بی هویت بی خانواده نامشروع وفسادهای دیگر ...
ناشناس۳۰۵۸۱۵۸۲۰:۵۳:۰۷ ۱۴۰۲/۳/۱
بزرگوار خبر داری که 193 کشور در شرق و غرب و شمال و جنوب عالم قانون حجاب اجباری ندارند و مردم بی حجاب هستند؟ فراموش نکنید حتی در کشورهای اسلامی دوست و برادر هم این اجبار نیست
ناشناس۳۰۵۸۳۸۰۰۰:۰۳:۲۴ ۱۴۰۲/۳/۲
و میخواهند ما را هم مثل خودشون کنند!
ناشناس۳۰۵۷۳۱۸۱۲:۴۰:۲۰ ۱۴۰۲/۳/۱
همان جریان سیاسی که دنبال بازار آزاد بدون دخالت دولت است همان جریانی که دنبال آزادی های مدنی خصوصا خانها بدون محدودیت و ایجاد سپر انسانها برای رسیدن به اهداف شوم خودشان و اربابانشان . خدا قوت خبری تحلیلی الف و آقای اردنی که نان حلال به خانه میبرید . وقتی خاتمی اومد و از آزادی حرف زد اولین تعبیر آزادی ایشون شد شل حجابی مانتو کوتاه استفاده از بازیگران برای ترویج شل حجابی تا چشمها عادت کنه دلها نرم بشه.
امیر کرمی فر۳۰۵۷۳۲۴۱۲:۴۲:۵۲ ۱۴۰۲/۳/۱
ای کاش همانقدر که بر سر روسری حساس هستید،بر سر مشکلات اقتصادی و فساد اداری هم حساس بودید.الان همون عربستانی که تا همین شش سال پیش بدترین کشور برای زنان بود و نه میذاشتند زنان رانندگی کنند و حتی نمیذاشتند بدون برقع برند خیابون،الان زن رو استخدام کردند تو ارتش!
ناشناس۳۰۵۷۳۴۸۱۳:۰۱:۳۰ ۱۴۰۲/۳/۱
از کامنتها و میزان لایک و دیس لایک هر کامنت کامل مشخص هست مردم چی میخوان.
ناشناس۳۰۵۸۰۱۸۱۸:۵۵:۲۳ ۱۴۰۲/۳/۱
اینقدر خنده ام میگیره از تعمیم جامعه آماری تون به مردم ایران برادر جان، سیروا فی الایران آن بنده خداهایی که موقع شهید دادن وسط میدون هستن ولی مثل ما صبح تا شب تو این سایتها نمیچرخن، هم مردم ایرانن، اگر قابل بدونین البته
ناشناس۳۰۵۷۳۵۶۱۳:۰۷:۰۷ ۱۴۰۲/۳/۱
هدف نویسنده محترم از نوشتن این مطلب چیست ؟
ناشناس۳۰۵۷۴۵۹۱۳:۵۵:۴۹ ۱۴۰۲/۳/۱
تلنگر زدن به جریان متعصب
ناشناس۳۰۵۷۵۳۰۱۴:۳۲:۱۹ ۱۴۰۲/۳/۱
متعصب کسیه که دنبال فرهنگ فاسد به بیراهه رفته غربی! ازدواج رسمی مرد با مرد!
ناشناس۳۰۵۷۳۷۸۱۳:۱۷:۲۸ ۱۴۰۲/۳/۱
ول کنید این داستان ها رو به داد اینترنت برسید که روز به روز دارن وضعیتش رو بدتر می کنن. بی سر رو صدا دارن پهنای باند خروجی رو کم می کنن و کسی هم صداش در نمیاد. پیشرفت تمامی حوزه های علم در عصر که توشیم منوط به پیشرفت علوم کامپیوتره.
ناشناس۳۰۵۷۴۶۹۱۴:۰۱:۱۳ ۱۴۰۲/۳/۱
آدرس غلط ندهید لطفا در سال های قبل به دلیل عدم برخورد با بی حجابان در سال قبل بر اساس دوقطبی سازی که ساخته شدهدبود در طول این سال ها برای حیا زدایی، کشور را به اشوب کشاندن و شد مسئله اول
ناشناس۳۰۵۷۴۷۵۱۴:۰۴:۴۰ ۱۴۰۲/۳/۱
تعجب من از قشر مذهبی جامعه است که چه راحت باری سیاستمداران را می خورند
ناشناس۳۰۵۷۴۷۶۱۴:۰۵:۰۵ ۱۴۰۲/۳/۱
به قول یکی ،مسوولین اصلی این گروه یا جریان (که میشناسیم!) دو اتوبوس بیشتر نمی‌شوند ولی همه امور را در دست دارند.
ناشناس۳۰۵۷۴۷۷۱۴:۰۵:۱۲ ۱۴۰۲/۳/۱
نویسنده عزیز، اختصاصا برای شما مینویسم، اگر مدعی رهبر هستید که ظاهرا هستید و اشاره به منش ایشون دارید، اول عرض کنم قسمی اعظمی از متن شما صحیح هست، اما اگر طالب حقیقت هستید، علاوه بر مطلب کسب شده، هم سراغ نظرات ایشون در مورد ماهواره و سخنرانی ایشون برید.همینطور در مورد امر به معروف لسانی که واجب عینی و بدون قضا هست. اگر هم انجام نشه هم معصیت هست و هم غیر قابل جبران. و احدی از مسلمین که اعتقادی به امر به معروف در تمامی محرمات و واجبات نداشته باشه، عملاً دین هم نداره. حالا مرحله اول قلبی هست و اساس. دوم لسانی و مرتبط با همه مردم و سوم مرتبط با حکومت. اگر در این امر تا حالا توفیقی داشتید و الان برداشت شما این هست که صحیح هست. اما اگر اهلش نبودید، برداشت شما هم ایراد دار هست و بیان مغرضانه. ضمنا جلسات دیگه هم بوده که از امثال دکتر بانکی پور میتونید سوال بفرمایید. هدف از برخورد مرحله سوم هم قطعا چهارنفر نوجوان و جوان بی تجربه نیستند، اما زمینه نباید محیا باشه برای ترویج حرام الهی. و سر چشمه ها و افراد مبلغ باید برخورد وجود داشته باشه. ایضاً در موارد محرمات دیگه که جاری هست و خیلی ها اعتنا نمیکنند. اعم از قسم جلاله دروغ خوردن!اون هم در تلویزیون! اعم از رشا و ارتشا و... دوستی نوشتند مردم با حیا هستند! بله، اکثریت مردم همین هستند، اما اگر کسی بی حیا شد چی؟ خود شما بفرمایید چطور برخورد بشه؟
ناشناس۳۰۵۷۵۰۵۱۴:۱۸:۴۷ ۱۴۰۲/۳/۱
اقتصاد همیشه مشکل داشته ولی بی بند وباری خیر در ضمن برای کشف فساد باید کنکاش کرد ولی بی حجابی نیازی به کنکاش ندارد و رو ویترین هست
ناشناس۳۰۵۷۵۴۶۱۴:۴۳:۰۴ ۱۴۰۲/۳/۱
در ضمن جناب الف مثلا یکبار شد به دیر کرد بانکی که نمی دانم هنوز گرفته می شود یا نه که گرفتن ان حرام هست بپردازی؟
ناشناس۳۰۵۷۵۲۴۱۴:۲۶:۳۶ ۱۴۰۲/۳/۱
هر کی با یه نگاه و دیدن چند تارمو به گناه بیوفته مریض جنسی است .
ناشناس۳۰۵۸۷۹۳۰۹:۵۰:۰۰ ۱۴۰۲/۳/۲
وقتی ویروس و میکروب زیاد بشه همه مریض میشند!
ناشناس۳۰۵۷۵۸۰۱۵:۱۲:۴۸ ۱۴۰۲/۳/۱
دولت جدید گند زده به اینترنت کسی هم رسیدگی نمیکند .‌‌
ناشناس۳۰۵۷۶۹۱۱۶:۰۸:۵۷ ۱۴۰۲/۳/۱
چی مونده که شما چسبیدی فقط به اینترنت؟! قیمت رسمی فروش مرغ در شهر ما میانه ۸۶۵۰۰ تومانه اونوقت وزارت کشاورزی اعلام میکنه که قیمت بالای ۷۳۰۰۰ تومان تخلفه!!!
ناشناس۳۰۵۸۱۷۹۲۱:۰۷:۴۲ ۱۴۰۲/۳/۱
اینترنت در سال 2023 اکسیژن دنیاست و زندگی بدون اون معنی نداره !
شهید آرمان عزیز۳۰۵۷۵۸۲۱۵:۱۳:۰۷ ۱۴۰۲/۳/۱
هر کشوری قانون خودش رو داره و ایران هم بیشتر قوانینش بر گرفته از قرآن و.... بوده پس باید قانون شکنی نکنیم درضمن حجاب قانون جمهوری اسلامی نیست قانون اسلام هست وبرخی از دین ها هم به زنان واجب کرده که پوشش داشته باشن واین به خاطر امنیت خود زنان هست. وحجاب فقط برای دختران نیست بلکه مرد ها هم باید کمی حیا کنن هم از نظر پوشش و هم از نظر نگاه به نامحرم
صمصام۳۰۵۷۶۳۸۱۵:۳۹:۱۷ ۱۴۰۲/۳/۱
با یک نگاه به رسانه های اصولگرا مثل مشرق نیوز و کیهان و رجانیوز و...و..و... به راحتی میتوان فهمید دغدغه اصلی اینها چیست ؟ تنها دغدغه اونها حجاب بوده و اصلا کاری ندارند که خودرو سازها با پول ملت چکار میکنند و یا نرخ های اجاره و خرید مسکن چه بلایی بر سر خانواده ها اورده است حرف اخر مردم خودشان خوب میدانند و میفهمند که چکار کنند لطفا بیش از این در مقابل ملت قرار نگیرید !
معلم۳۰۵۷۸۴۷۱۷:۱۳:۴۶ ۱۴۰۲/۳/۱
برداشت ها از دین اسلام از داعش طالبان تا مصر و ترکیه متفاوت است. هرکس می کوید معیار حق و درستی من هستم.حال از ادیان مختلف بگذریم.تا انسان هست اوضاع همین گونه خواهد بود.
ناشناس۳۰۵۸۰۲۹۱۹:۰۱:۰۶ ۱۴۰۲/۳/۱
مشکل جامعه ما حجاب نیست اقتصاد است
ناشناس۳۰۵۸۲۳۹۲۲:۰۴:۱۹ ۱۴۰۲/۳/۱
آمریکا کشوری است که برای برخورداری مردمش از آزادی یک تز دادند رهبرانش و اینکه به رای مردم هر چیزی که دوست داشته باشند آزاد باشد شراب قمار اسلحه کاباره هر چیزی که مردم امریکا دوست داشتند در قانونشان به رای گذاشتند و این شد امریکای آزاد بوجود امد و الان بعد از این سالها آزادی چنان گسترش شده که هر فرد میتواند اسلحه بر دارد برود مدرسه و بچه ها را مظلومانه در خود امریکا بکشد این آزادی بی هیچ الهیتی. و بر هوای نفس انسانها آزادی به رای گذاشته شد و شد اکنون که هزاران مفسده در امریکاست و خود دولتمردان امریکا نمیتوانند این قضایا را درست کنند آزادی بر اساس هوای نفس انسانها یعنی نابودی بشریت یعنی دو جنگ بزرگ جهانی که میلیونها انسان کشته شدند چون آزادی نفسانی حاکم شد .مفهوم آزادی را باید درست درک کنیم سپس داد و قیل کنیم که آزادی می خواهیم هر کسی هر کاری در خیابان بکند و بگوید آزادم . در خیابان حرکات شنیع کند و بگوید آزادم هر کاری بخواهم می کنم این طرز تلقی از آزادی نفسانی راهی بجز سقوط جامعه ندارد .
Taherian۳۰۵۸۳۹۷۰۰:۱۹:۰۰ ۱۴۰۲/۳/۲
اتفاقا حجاب یکی از مهمترین مسائل کشور هست که همون قدر که باید به مسایل اقتصادی رسیدگی بشه باید به رعایت حجاب به صورت اجباری تاکید کنند چون اگر حجاب رعایت نشه باعث بی بند و باری در جامعه میشه.
ناشناس۳۰۵۸۴۹۱۰۴:۲۲:۵۷ ۱۴۰۲/۳/۲
ازادی یعنی هرکس هر چه دلش خواست انجام دهد؟و بی خیال احکام الهی باشد؟ ازادی برای فساد بی بند باشد؟
ناشناس۳۰۵۹۰۱۹۱۲:۰۰:۰۶ ۱۴۰۲/۳/۲
فرافکنی نکن، برو به موارد اجرای عدالت، مبارزه با فساد، و کاهش فاصله‌های طبقاتی گفتی بپرداز که چنین وضعی رو درست کردین. فعلا اولویت تون بزارین به عدالت، مبارزه با دزدی ها و اختلاسها و رانتخواری و ابرتورم و شاسی بلندها و....مردم الان بهتر از سیاستمداران و حاکمان کشور اگاهی دارند.
علی‌رضا احمدی۳۰۵۹۴۵۸۱۵:۵۶:۲۵ ۱۴۰۲/۳/۲
رهبری نفرموده حجاب مسأله‌ی اصلی کشور است، درست؛ ولی آیا ایشان مسأله‌ی تهاجم فرهنگی شبیخون فرهنگی ناتوی فرهنگی و ... را هم فریاد نزده‌اند؟!!! آیا معتقدید ایشان به عنوان یک فقیه و مرجع تقلید نسبت به مسأله‌ی حجاب بی‌تفاوت‌اند و نظری ندارند؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  2. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  3. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  4. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  5. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  6. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  7. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  8. ناصر ایمانی: فرض کنیم یکی از این صحنه های ضرب و شتم ....

  9. اشکان خطیبی از شرایط زندگی‌ در اروپا می‌گوید: دیگر توانایی کار کردن ندارم

  10. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

  11. دلارهای خانگی روانه بازار شدند/ روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت

  12. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده/ توضیح معاون رئیسی درباره استقرار فراجا در بنیاد نخبگان

  13. آیت‌الله مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید

  14. افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک

  15. سونامی مولانا در سینمای ایران؛ رکورد افتتاحیه شکست

  16. خاندوزی: ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد

  17. دانشگاه واشنگتن دانشجویان را به اخراج و تعلیق تهدید کرد

  18. سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن

  19. رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است

  20. مورایس مسلمان شد

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  4. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  5. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  9. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  10. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  15. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  16. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  22. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  23. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  24. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین