رامین رضاییان با بغض در گلو: مردم ایران ببخشید

  4050406021 ۱ نظر، ۱ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

رامین رضاییان بعد از اتمام بازی با مصر: می‌خواستیم مردم کشور را شاد کنیم ولی بدشانس بودیم. مردم ایران ما دوستتان داریم و فقط می توانم بگویم ببخشید.

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۴۲۲۲۷۲۴۱۱:۱۱:۴۸ ۱۴۰۵/۴/۶
ممنون... ولی طارمی زیاد نمیدوه هااا.... ادای مسی رو میخواد دربیاره

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

yektanetتریبون

آخرین عناوین