با هتل های نزدیک فرودگاه مهرآباد تهران آشنا شوید

گزارش بازرگانی، 176109،   4020227017

هتل های نزدیک فرودگاه مهرآباد تهران

تهران دارای جاذبه‌های گردشگری متنوعی است که شامل موزه‌ها، بناهای تاریخی، پارک‌ها و فضاهای سبز، بازارهای محلی و خرید و... می‌شود. همچنین  تهران به عنوان پایتخت و قلب اقتصادی کشور، مرکزی برای تجارت و کار است و بسیاری از افراد به دلیل کار و تجارت به تهران سفر می‌کنند. بنابراین افرادی که میهمان پایتخت می‌شوند، در بسیاری از مواقع مجبور به رزرو هتل تهران میشوند. ما در این مقاله به هتل های نزدیک فرودگاه مهرآباد می‌پردازیم.

هتل لاله تهران

هتل لاله تهران از هتل های نزدیک فرودگاه مهرآباد می‌باشد. این هتل اقامتگاهی لوکس و ۵ ستاره بوده که به مجموعه هتل‌های بین‌المللی لاله تعلق دارد. هتل در قلب پایتخت ایران و در نزدیکی اماکن تاریخی و جاذبه‌های دیدنی تهران قرار گرفته است. این هتل در مجاورت پارک سرسبز و زیبای لاله تهران واقع شده. به همین خاطر از نمای بسیار بی‌نظیر این پارک جهت خلق چشم‌اندازی خاص و شگفت‌انگیز بهره برده است. در قاب پنجره‌های واحدهای اقامتی هتل نمای بسیار زیبایی وجود دارد. این هتل متشکل از ۱۳ طبقه‌ فاخر و باشکوه است. هتل لاله تهران دارای ۳۸۰ باب واحد اقامتی بوده، که دارای معماری خاص و استثنائی در خیابان فاطمی می‌باشد. این هتل با جلوه‌گری منحصربه‌فردش، نظر هر رهگذری را به خود جلب می‌کند. امکانات رفاهی متعددی که این هتل دارد، همراه با واحدهایی شکیل با تجهیزاتی مدرن همگی از اقامتی عالی و خارق‌العاده نوید می‌دهد.

همان‌طور که پیش‌تر هم گفتیم، هتل لاله تهران دارای ۳۸۰ واحد اقامتی بسیار وسیع و دل‌باز می‌باشد که از اسباب و وسایلی همچون: تلویزیون، دراور، مبلمان، آباژور، یخچال، صندوق امانات، کمد لباس و تجهیزات بهداشتی و استحمام برخوردار است. شایان ذکر است این واحدهای اقامتی در دیزاین‌های بسیار متعددی همچون توئین، دبل و کانکت و سوئیت‌های معمولی، رویال و امپرال به مسافران ارائه می‌شوند. این واحدها دارای نمایی بی‌نظیر از کوه‌های البرز و پارک لاله در قاب پنجره‌ها هستند. از معماری مدرن و همه‌پسندی برخوردار می‌باشند و به صورتی بسیار زیبا و خلاقانه، همچون کاخ‌هایی اشرافی دکور شده‌اند.



هتل حجاب تهران

هتل حجاب از هتل های نزدیک فرودگاه مهرآباد می‌باشد. هتل حجاب تهران در خیابان حجاب واقع شده و در شهریور ماه سال ۱۳۹۳ شروع به فعالیت نمود. هتل از فضای شیک و محیط تمیز برخوردار است و به لطف موقعیت جغرافیایی عالی‌اش، توانسته گردشگران داخلی و خارجی بسیاری را هر ساله به خودش جذب ‌کند. بلوار کشاورز از جمله زیباترین خیابان‌های تهران می‌باشد. این خیابان در نزدیکی هتل حجاب واقع شده است. ساختمان هتل دارای ۱۰ طبقه بنا بوده و متشکل از ۴۳ باب اتاق مجهز با امکانات رفاهی کامل می‌باشد.

اتاق‌هایی که هتل حجاب تهران دارد به اتاق دو تخته دبل: از یک تخت دو نفر به انضمام هرسرویس نفر اضافه به صورت تشک است. اتاق دو تخته توئین، به اتاق چهار تخته تقسیم بندی شده‌اند. بعضی از این واحدها پنجره ندارند و از نورگیر هستند. در طبقات اول تا ششم پراکندگی اتاق‌ها وجود دارد. از جمله امکاناتی که هتل حجاب تهران دارد باید به: دراور، مبلمان، كمد لباس، تلويزيون LCD، تلفن، كارت هوشمند اتاق، يخچال، حمام، لوازم بهداشتی، سرويس فرنگي، كف پوش موكت، سیستم گرمایشی شوفاژ، اسپلیت و مینی بار با هزینه اشاره داشت.

هتل حجاب تهران با پارک لاله همجوار است. پارک لاله از جمله زیباترین پارک‌های تهران بوده و برای پیاده‌روی و تنفس هوای تازه فوق‌العاده می‌باشد. زمین بازی و وسایل ورزشی داخل خود پارک وجود دارد. در میان درختان پارک آلاچیق‌هایی ساخته‌اند؛ این مکان در عصرهای خنک یکی از محل‌های وقت گذرانی تهرانی‌ها می‌باشد. شما به مراکز خرید و اماکن دیدنی نظیر موزه هنرهای معاصر و موزه فرش دسترسی مطلوب دارید.

هتل آتانا تهران

هتل آتانا تهران

هتل آتانا از هتل های نزدیک فرودگاه مهرآباد می‌باشد. هتل آتانا تهران از جمله سازه‌های بی‌نظیر هتل‌های پایتخت محسوب می‌شود که در قلب تجاری شهر واقع شده است. این هتل را طی مراسم باشکوهی در سال ۹۸، رئیس جمهور افتتاح کردند. هتل را در خیابان طالقانی غربی پیدا خواهید کرد. این خیابان همان خیابان بزرگی است که شریان اصلی تجاری پایتخت به شمار می‌آید. خیابان طالقانی غربی یا تخت جمشید سابق به عنوان وال استریت ایران شناخته می‌شود چراکه ساختمان اصلی بانک‌ها از وزارت نفت، وزارت صنایع و معادن، وزارت کشاورزی، تا سازمان بازرسی و مراکز تجاری و اداری متعدد در این خیابان عریض و طویل واقع شده‌اند. به‌عبارتی ایده‌آل‌ترین مکان برای آن دسته از افرادی است که به خاطر سفر کاری به پایتخت می‌آیند.

هتل آتانا تهران

هتل آتانا تهران با دارا بودن امکاناتی مجهز و برخورداری از بهترین تجهیزات و تکنولوژی پیشرفته میزبان مهمانان خود می‌باشد. ساختمان ۱۴ طبقه هتل متشکل از ۸۵ واحد اقامتی بوده و پذیرای مهمانانش است. نصف طبقات این مجتمع به امکانات هتل اختصاص دارند که شامل ۲ رستوران بزرگ، مجموعه ورزشی، سالن سلامت، تالارهای مجلل، سالن آمفی تئاتر، پارکینگ و حمام ترکی می‌شود. همچنین ۶ طبقه هتل آتانا تهران به بخش اقامتی آن اختصاص دارد. ۸۵ واحد اقامتی هتل در قالب اتاق‌های یک تا ۲ نفره و سوئیت در اختیار مهمانان قرار می گیرد. این اتاق‌ها توانستند هر آنچه از یک فضای اقامتی شیک و مدرن انتظار دارید را برآورده کنند.

فضای دلبازی که اتاق‌ها از آن برخوردارند، بسته به نوع اتاق دارای امکانات متفاوتی هستند؛ با این حال تمام آن‌ها دارای سیستم تهویه مطبوع، سرویس فرنگی، مبلمان، اینترنت پرسرعت، تلویزیون، میز، چای ساز، یخچال، مینی بار، کمد لباس، حمام، لوازم استحمام، صندوق امانات، سیستم سرمایشی و گرمایشی و رخت آویز می‌باشند. هرچند محیط صمیمی و راحت تمامی اتاق‌ها توانسته آسایش و رفاه مهمانان را فراهم کنند؛ اتاق‌هایی هستند که برای کسانی طراحی شده‌اند که اقامت در محیط‌های لوکس را می‌پسندند.



هتل پارادایس تهران

هتل پارادایس از هتل های نزدیک فرودگاه مهرآباد می‌باشد. از جمله هتل‌های۳ ستاره شهر تهران هتل پارادایس می‌باشد که در خیابان ولیعصر واقع شده است. پیشینه این هتل مربوط به ۵ دهه قبل می‌شود و دارای سابقه خوبی در حوزه هتل داری می‌باشد. بازسازی هتل در سال ۱۳۹۸ باعث گشت تا این سازه رونقی دوباره بگیرد. با اقامت در این هتل می‌توانید به راحتی از جاذبه‌هایی نظیر تئاتر شهر، باغ موزه نگارستان، عمارت مسعودیه و سفارت خانه‌های مهم بازدید نمایید. از جهتی نزدیکی به مرکز شهر و همچنین در دسترس بودن ایستگاه اتوبوس و مترو، منجر به تسهیل گشت و گذار برای مهمانان شده است. هتل پارادایس دارای یک ساختمان ۴ طبقه با ۱۸ اتاق مدرن می‌باشد. هتل بطورکلی ظرفیت پذیرایی از ۶۰ مهمان را داراست.

هتل پارادایس از از هتل های نزدیک فرودگاه مهرآباد، دارای امکانات رفاهی مناسب و درخور مهمانان می‌باشد. این هتل متشکل از قسمت‌های رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، لابی، چایخانه سنتی و نمازخانه است. از امکاناتی که این هتل دارد باید به مواردی نظیر معلولین، اینترنت رایگان، آسانسور، اتاق چمدان، صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، تاکسی سرویس، اتاق تلفن، کپسول آتش نشانی و سیستم اعلام حریق اشاره داشت. با انتخاب این هتل و اقامت در آن از خدماتی نظیر تهیه بلیط هواپیما داخلی و خانه داری بهره‌مند خواهید شد. همچنین با پرداخت هزینه این امکان را دارید تا از امکان رفت و برگشت به فرودگاه برخوردار گردید. شایان ذکر است در این هتل اقامت کودکان زیر ۳ سال رایگان می‌باشد، هزینه کودکان ۳ الی ۸ سال نیم بها بوده و اشخاص بالای ۸ سال تمام بها محاسبه می‌گردد. از جمله ویژگی‌های مثبتی که این هتل دارد، می‌توان به پرسنل بامسئولیت و خوش برخورد اشاره داشت که برای ایجاد یک محیط آرام و صمیمانه تلاش می‌کنند. خوب است بدانید ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع می‌باشد.

هتل آساره تهران

هتل آساره از هتل های نزدیک فرودگاه مهرآباد می‌باشد. یک هتل ۴ ستاره و نوبنیاد هتل آتریوم آساره است که در مرکز پایتخت قرار دارد. هتل آساره که در سال ۸۸ شروع به فعالیت کرد، در سال ۹۷ موردبازسازی قرار گرفت. هتل آساره در ۱۱ طبقه بنا شده و دارای نزدیک به ۶۰ واحد اقامتی و اتاق می‌باشد.

هتل آساره از از هتل های نزدیک فرودگاه مهرآباد، از یک ویژگی منحصر به فرد برخوردار می‌باشد. این هتل هرچند در بخش مرکزی شهر تهران واقع شده است، خارج از محدوده طرح ترافیک قرار دارد. این جایگیری خاص سبب شده است، این هتل به هر دو فرودگاه مهرآباد و امام خمینی نزدیک‌ترین باشد. همینطور یک پارکینگ با دارا بودن ظرفیت ۲۵ خودرو بطور رایگان در اختیار مهمانان است.

هتل آساره از تالارها، مجموعه ورزشی با تجهیزات کامل و مدرن و سالن‌های چندمنظوره، رستوران و کافی شاپ شبانه‌روزی برخوردار می‌باشد.

مجموعه ورزشی هتل آساره از سالن بدنسازي، جکوزی، استخر، سونا (خشک و بخار)، حوضچه آب سرد، اتاق ماساژ و حمام سنتی، تنیس روی میز و فوتبال دستی برخوردار است.

برای همه آرایشگاه و کافی شاپ در دسترس می‌باشد، با این حال برای مهمانان مقيم با ۵۰% تخفيف محاسبه می‌شود.

همچنین هتل آساره از تالار و سالن‌های برگزاری همایش با تجهیزات صوتی و تصویری پیشرفته برخورداراست. می‌توان از تالار و سالن‌ها جهت برگزاری همایش‌ها و ضیافت‌های رسمی و خانوادگی بهره‌مند گشت.

یک رستوران با گنجایش ۱۵۰ نفر در هتل آساره تهران وجود دارد. این رستوران با انواع غذاهای فرنگی، ایرانی، دریایی و غیره بطور ۲۴ ساعته از مهمانان پذیرایی می‌کند.

هتل آساره تهران

هتل جهان تهران

هتل جهان از هتل های نزدیک فرودگاه مهرآباد می‌باشد. این هتل، هتلی ۳ ستاره و باسابقه در مرکز شهر می‌باشد. هتل جهان را در جنوب میدان ولیعصر و در کنار خیابان مشهور‌ تهران پیدا خواهید کرد. باتوجه به موقعیت مکانی خوب، مهمانان این هتل دسترسی مطلوب به مراکز اداری، دانشگاه‌ها، مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری تهران خواهند داشت.

از جمله هتل‌های باسابقه تهران و از از هتل های نزدیک فرودگاه مهرآباد، هتل جهان است که تقریبا پنجاه سال پیش پایه‌گذاری شد. این هتل رویکرد ویژه و متفاوتی را اتخاذ کرد. این هتل با دارا بودن ۳ هزار متر مربع زیربنا، در ۷ طبقه و بیش از ۶۰ اتاق احداث شد. هتل برای آنکه خود را با استانداردهای روز دنیا مطابقت دهد، بارها مورد بهسازی و بازسازی قرار گرفت.

لابی هتل جهان با یادگاری‌هایی از سال‌های اولیه هتل تلاش کرده دکوراسیون و طراحی داخلی‌اش را حفظ کند. در ابتدا، هتل جهان سعی داشته تا تمی هندی داشته باشد و به همین خاطر پرسنل پذیرش آن به زبان‌هایی چون هندی، عربی و انگلیسی دارای آشنایی هستند.

برای مهمانان مقیم و غیرمقیم کافی شاپ هتل جهان دایر می‌باشد و انواع متنوع نوشیدنی‌های سرد و گرم نظیر چای و دمنوش، انواع قهوه، شیک، فراجینو، اسموتی و فراپه را در فضایی دلنشین ارائه می‌دهد. در هتل جهان به اینترنت پرسرعت بی‌سیم هم در لابی و هم در اتاق‌ها دسترسی خواهید داشت. همینطور ۲۰ خودرو به صورت رایگان می‌توانند در پارکینگ هتل پارک کنند.

همچنین یک آژانس مسافرت هوایی هم در هتل جهان وجود دارد که امور مربوط به گردشگری و مسافرتی مهمانان را انجام می‌دهد. هتل جهان بطورکلی اتاق‌های ۱ نفره، ۲ نفره، ۳ نفره و سوئیت را با امکانات و خدمات رفاهی مجهز در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. بخشی از شهرت و معروفیت هتل جهان را می‌توان داشتن نخستین رستوران هندی تهران یعنی رستوران مهارجه در طبقه زیر همکف دانست. این رستوران تداعی‌کننده طراحی و دکوراسیون، خدمات و پذیرایی و غذاها و فضای کشور هندوستان است. رستوران ایرانی علاوه بر رستوران مهارجه، در طبقه اول هتل جهان واقع شده است که صبحانه سلف سرویس مهمانان را علاوه بر غذاهای اصیل ایرانی، عرضه می‌کند.

هتل اسپیناس بلوار تهران

هتل اسپیناس بلوار تهران از هتل های نزدیک فرودگاه مهرآباد می‌باشد. هتل اسپیناس بلوار تهران از هتل‌های پنج ستاره پایتخت می‌باشد که در بلوار کشاورز قرار دارد و تلفیقی است از سبک معماری‌های مدرن و ظرافت‌های هنرمندانه. تمام این موارد ترکیب جذابی را به وجود آورده است. تا آنجاکه اقامت در این هتل می‌تواند به یکی از شیرین‌ترین تجارب مهمانان پایتخت تبدیل شود. در این هتل هر انتظاری که از یک هتل ۵ ستاره می‌توان داشت، برآورده خواهد شد.

هتل اسپیناس بلوار تهران نه‌تنها برای مهمانان پایتخت بلکه جهت برگذاری مراسم‌های عروسی و ضیافت‌های مختلف بهترین انتخاب خواهد بود. موقعیت فوق العاده‌ای که این هتل ۵ ستاره دارد، باشگاه ورزشی حرفه‌ای، استخر استاندارد و امکانات کامل سالن‌های همایشی از جمله دلایلی به شمار می‌آیند که باعث تبدیل هتل اسپیناس تهران به یکی از بهترین اقامتگاه‌های تهران می‌شود. مزیت‌های بسیاری که با اقامت در این هتل در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد، بازدیدی دوباره را به همراه خواهد داشت.



جمع‌بندی

ما در این مقاله به به هتل های نزدیک فرودگاه مهرآباد پرداختیم. برای اقامت در تهران، هتل‌های مختلفی در نظر گرفته می‌شود که شامل هتل‌های لوکس، هتل‌های متوسط و هتل‌های اقتصادی می‌شوند. در هر صورت، برای اقامت در پایتخت، بهتر است قبل از سفر، هتل مناسب را رزرو کنید تا در طول سفر به مشکل بر نخورید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  14. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  15. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  18. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  19. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  20. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  21. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  22. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد

آخرین عناوین