راهنمای خرید تجهیزات و لوازم آرایشگاهی

گزارش بازرگانی، 172701،   4020214031

در صورتی که جزو آن دسته افرادی هستید که قصد تاسیس یک سالن زیبایی زنانه یا یک آرایشگاه مجهز مردانه را دارید، از همین الان باید به فکر خرید تجهیزات و لوازم آرایشگاهی لازم برای آن باشید. امروزه تجهیزات آرایشگاهی مدرن و مجهز و مطابق با استانداردهای روز دنیا وارد بازار شده اند که هر کدام از آن ها می تواند کلاس کار شما را بالا برده و رونق بهتری به کسب و کار شما در میان صنف آرایشگران بدهد.

در گذشته آرایشگری فقط منحصر به کوتاهی مو و رنگ مو بوده است. اما در حال حاضر این حرفه بسیار گسترده و پیشرفته شده است و انواعی از تخصص ها و فنون را می توان در یک سالن زیبایی و آرایشگاه مشاهده کرد و از آن ها بهره برد. برای همین هم یک صاحب سالن زیبایی، برای حفظ مشتریان خود باید دست به یک خرید گسترده از تجهیزات و لوازم آرایشگاهی بزند تا بتواند انواعی از تخصص ها را در سالن زیبایی خود گرد هم آورد.

در میان لوازم و تجهیزات آرایشگاهی به روز، می توان به وسایلی نظیر صندلی سرشور، صندلی پدیکور و مانیکور، استند مانیکور، آینه کنسول، تجهیزات تخصصی پدیکور، تجهیزات تخصصی مانیکور، تجهیزات تخصصی رنگ مو، تخت اپیلاسیون، صندلی تاشو برقی، صندلی سه تیکه آرایشگاهی، سشوار کلاهی، استند لوازم آرایشی و ...اشاره داشت.

خرید تجهیزات و لوازم آرایشگاهی

یکی از مهمترین اقدامات لازم قبل از تاسیس و افتتاح یک سالن زیبایی مجهز و پیشرفته، خرید تجهیزات و لوازم آرایشگاهی است. در واقع باید اعتراف کرد که آگاهی کامل از لیست تجهیزات مورد نیاز برای یک سالن زیبایی و یا یک آرایشگاه زنانه یا مردانه، از مهمترین و ظریف ترین کارهایی است که صاحب سالن باید نسبت به آن دانش کاملی داشته باشد. برای خرید تجهیزات آرایشگاهی می توان به روش های گوناگونی اقدام نمود.

مستقیم رفتن به بازار تجهیزات آرایشگاهی و ساعت ها پرسه زدن در میان فروشگاه های مختلف یکی از دم دستی ترین روش های خرید تجهیزات و لوازم آرایشگاهی به شمار می آید. اما همه ی روش های خرید تجهیزات به همین یکی ختم نمی شود. امروزه با وجود فضای مجازی و فروشگاه های آنلاینی که شبانه روز آماده ی خدمت رسانی می باشند، دیگر به ندرت کسی زحمت گشت و گذار به مدت طولانی را در خیابان ها به خود می دهد.

با یک جستجوی ساده در میان فروشگاه های معتبرعرضه کننده ی لوازم و تجهیزات تخصصی آرایشگاهی می توانید بهترین تجهیزات را با با بالاترین استانداردهای روز دنیا و مناسب ترین قیمت ها سفارش داده و در محل کار خود تحویل بگیرید. در واقع این یکی از به روزترین روش های خرید تجهیزات و لوازم آرایشگاهی مدرن در دنیای کنونی شمرده می شود.

خرید سرشور آرایشگاهی

از مهمترین ابزار و تجهیزاتی که در حال حاضر در تمامی آرایشگاه های مردانه و زنانه و همچنین بیوتی سنترها وجود دارد، صندلی ها و یا استندهای سرشور آرایشگاهی می باشند. صندلی سرشور از وسایل ضروری برای افتتاح آرایشگاه و یا سالن زیبایی شما محسوب می شود. بسیاری از مشتریان امروزه به وجود این وسایل و مجهز بودن سالن زیبایی اهمیت می دهند. این نکته می تواند در جذب مشتری برای کار شما و رونق کسب و کار شما مهم و حیاتی باشد. پس حتما در لیست خود صندلی سرشور را در اولویت های خرید تجهیزات و لوازم آرایشگاهی خود قرار دهید.

برای خرید مناسبترین صندلی سرشور برای محل کار خود باید آگاهی کامل نسبت به صندلی سرشور و امکانات موجود روی آن داشته باشید. صندلی سرشورها اغلب قابلیت تاشدن و تخت شدن دارند. شیرآلات نصب شده روی کاسه تمام استیل و از بهترین برندهای روز دنیا می باشند. فوم کار شده برای مبل این صندلی سرشور از نوع فوم سرد است و چرم کار شده روی آن از نوع بهترین نوع چرم آنتی باکتریال به شمار می رود. برای صندلی سرشورها زیرپایی رکاب دار نصب می کنند تا مشتری به هنگام کار بدنش در راحت ترین وضع ممکن قرار بگیرد.

از طرفی دیگر کافیست به این نکته فکر کنید که چه رنگ و دکوراسیونی برای سالن یا آرایشگاه خود به کار برده اید. پس می توانید در میان انواعی از رنگ ها که شرکت سازنده به شما پیشنهاد می دهد، رنگ مورد علاقه ی خود را برای صندلی سرشور منتخبتان، متناسب با دیزاین سالنتان سفارش داده و در محل سالن خود تحویل بگیرید.

خرید صندلی پدیکور

در سالن های زیبایی، یکی از مهمترین و پرکاربردترین تخصص ها، مانیکور و پدیکور ناخن ها هستند. برای پدیکور ناخن پا حتما لازم است که تجهیزات مربوط به این فن را در اختیار داشته باشید که یکی از این لوازم و تجهیزات، صندلی پدیکور است. صندلی های پدیکور در طرح ها و رنگ های مختلف تولید شده و به بازار تجهیزات و لوازم آرایشگاهی عرضه شده اند. قبل از خرید صندلی پدیکور بهتر است یک آگاهی نسبتا درستی نسبت به این نوع وسیله ی آرایشگاهی داشته باشید.

صندلی های پدیکور از مهمترین تجهیزات اسپا بخصوص برای سالن های اسپا شمرده می شوند. این صندلی ها از بخش های گوناگونی تشکیل شده اند. یکی از این بخش ها خود صندلی است که از فوم سرد و بهترین جنس چرم تهیه شده است. چوب کار شده برای ساخت مبلمان این تجهیزات آرایشگاهی، از نوع چوب راش است که از کیفیت و دوام بالایی برخوردار می باشد.

بر روی حوضچه ی این صندلی که اغلب از جنس سنگ کورین ساخته و تهیه شده است، بهترین نوع شیرآلات کار شده است که از نوع استیل کروم می باشند. جنس پایه های کار شده برای این محصول آرایشگاهی، از نوع PVC و یا وکیوم MDF است. در صورت تمایل می توانید پیش از سفارش دادن این محصول ارایشگاهی، رنگ آن را مطابق با سلیقه و دیزاین سالن خود ست نمایید و به سازنده ی آن سفارش بدهید.

یکی از روش های خرید یک صندلی پدیکور شیک و لوکس برای سالن زیبایی، خرید آنلاین از شرکت های معتبر عرضه کننده ی تجهیزات سالن های زیبایی است که در صفحه ی اصلی خود آلبومی از انواع گوناگون تجهیزات خود را ارائه داده اند و شما با مشاهده ی آن ها می توانید بدون هیچ دردسری به بهترین انتخاب ممکن برسید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

  2. حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد

  3. برای این عکس شما تیتر بزنید

  4. دو ناوشکن آمریکایی در دریایی سرخ شکار شدند

  5. نجات معجزه آسا از وسط سیل توسط لودر و راننده ماهر

  6. اقدامات قوه قضائیه درباره ماجرای صدیقی / واکنش اصلاح‌طلبان به سخنان اخیر مهدی نصیری/ تک و پاتک رسانه‌های دولت و مجلس

  7. امکان آزادی مشروط بابک زنجانی وجود دارد

  8. علت رشد اقتصادی کشور چیست؟

  9. مدرسه یا بازار؟!

  10. نتانیاهو و کابوس حمله به رفح

  11. حمایت زاکانی از طرح نور پلیس

  12. زاکانی: برای کمک به طرح نور پلیس کاملا آماده هستیم

  13. قوه قضاییه کانون مبارزه بی‌امان با فساد است/ جنس جمهوری اسلامی فسادستیز و فساد ناپذیر است

  14. پلیس آمریکا حجاب معترضین را به زور برداشت

  15. دشمن حتما در عرصه اقتصادی ناکام خواهند ماند/مسئولان اجازه ندهند کارخانه‌ای تعطیل شود

  16. شرایط دریافت مهریه بعد از طلاق

  17. دستگیری سارقین زورگیر باهوشیاری واحد گشت عملیات

  18. آخرین وضعیت سعید آقاخانی و توضیحاتی درباره ادامه «نون‌خ»

  19. نهنگ سواری یک آبادانی

  20. وقتی در بزرگراه سرعت خود را بی دلیل کم می کنید

  21. قالیباف: جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند

  22. طرح رژیم اسرائیل برای حمله به رفح اعلام شد

  23. واریز«هدیه روز معلم»به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر

  24. تغییر نام استقلال در حال بررسی است/ واگذاری سرخابی‌ها این هفته نهایی می‌شود

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. من عجله ندارم!

  3. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  9. حقوق کارکنان وزارت کشور ترمیم می‌شود

  10. دور باطلی که تمامی ندارد!

  11. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  12. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  13. حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد

  14. برای این عکس شما تیتر بزنید

  15. قحطی مانتوی بلند و دکمه‌دار در تهران!

  16. دو ناوشکن آمریکایی در دریایی سرخ شکار شدند

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تضادی عجیب و پر ابهام!

  19. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  20. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  21. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  22. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  23. سقوط در آغوش پهلوی!

  24. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  25. نجات معجزه آسا از وسط سیل توسط لودر و راننده ماهر

آخرین عناوین