جوراب نخ‌نما شده صدا‌ و سیما!

سعید ونکی، گروه سیاسی الف،   4011113011 ۸۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۴ تکراری یا غیرقابل انتشار
جوراب نخ‌نما شده صدا‌ و سیما!

پاستور؛ نشست هیئت دولت؛ حضور وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران و پاسخ به سوالات آنان:

-آقای خاندوزی، کدوم دست از پروژه‌های ناتمام قراره تحت مصوبه مولدسازی واگذار بشه؟

- هر کدوم از آقایون وزرا و استاندارها مکلف شدند پروژه‌های نیمه‌تمام خودشون، به ویژه پروژه‌هایی که در مراحل پایانی تکمیل هستند و درصد پیشرفت فیزیکی اونها بالاست رو معرفی کنند و اونها در اولویت قرار می‌گیرند.

همهمه خبرنگاران و تلاش برای پرسیدن سوالات بیشتر در خصوص مصوبه مهم و پر حرف و حدیث این روزها که در میان سوال عجیب خبرنگاری که فاصله کمی با وزیر دارد، گم می‌شود:

-راجع به روز پدر هم من بپرسم. تا حالا چندبار جوراب گرفتید؟

این سوال خبرنگار رسمی و پرآوازه صداوسیماست که به وضوح، نگاه حاکم بر این دستگاه عریض و طویل را عیان می‌کند؛ دستگاهی که در مقاطعی نشان داده درک درستی از ماهیت رسانه و کارکرد آن ندارد و تصور می‌کند توسل به الگوهای گذشته برای انتقال پیام و تاثیرگذاری بر مخاطب همچنان امکان‌پذیر است؛ سازمانی که شاید همچنان قائل به تاثیر «نظریه تزریقی» رسانه باشد که مخاطب پیام‌های ارتباطی را منفعل تصور می‌کند و صرف پیام را دارای اصالت می‌داند.

ظاهرا برای خبرنگار صداوسیما چندان اهمیت ندارد که دغدغه جامعه چیست، سوژه مورد مناقشه کدام است، سوال را در کدام بستر مطرح کند، بپرسد یا نپرسد، برای او تنها مهم است که پیام از طریق رسانه صادر شود؛ آن هم تنها با قرائت رسمی خود و بدون هیچ‌گونه مهندسی روی آن و به همین علت چنین پرسش آمیخته به مزاحی را در میان سوالات مهم دیگر خبرنگاران مطرح می‌کند.

با این اوصاف تعجب‌آور نیست که در میانه این نبرد رسانه‌ای، دستگاهی چون صدا و سیما دست‌ها را از پیش بالا ببرد و ناخواسته مخاطب را به دامن رسانه‌های لندنی و کانال‌ها و صفحات بی‌هویت شبکه‌های اجتماعی بیندازد.

امروز نه مخاطب منفعل است و نه رسانه انحصاری. تحولات تکنولوژیک این دو خصیصه نظریه تزریقی رسانه را نقض کرده و سدی بلند در برابر آن کشیده است. بنابراین باید برای جذب مخاطب و تاثیرگذاری و اقناع آن به جست‌وجوی راه‌های دیگری رفت.

اگر به نقش و اهمیت رسانه در دنیای امروز  آگاه باشیم قطعا به دنبال درانداختن طرحی نو خواهیم رفت اما اگر همچنان به دنبال متدهای نخ‌نما شده پیشین باشیم چیزی جز شکست نصیبمان نخواهد شد.

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۸۹۰۹۳۷۱۰:۰۴:۵۱ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
از خاندوزی باید مسایل و مشکلات مردم را پرسید نه سوال جورابی . ای جورابی
امیر۲۸۹۱۵۸۶۱۷:۴۹:۱۷ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
حالا شده دیگ به دیگ میگه روت سیاه. رسانه وزین الف که خودش به صدا و سیما ایراد میگیره. نکشیمون بیطرف حرفه ای. تو نظرات مخالف رو سانسور نکن وسط اعتراضات دروغ و مهمل تحویل ملت نده انتقاد از صدا و سیما پیشکش ت
ناشناس۲۸۹۱۸۴۸۲۰:۵۹:۳۵ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
هدف خبرنگار صدا و سیما به حاشیه کشاندن مطالبات واقعی مردم است و در این زمینه حتما ماموریت داشته
ناشناس۲۸۹۰۹۴۵۱۰:۱۲:۵۷ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
متاسفانه مدیران صدا وسیما که اسم رسانه ی ملی را هم یدک میکشد ، حرفه ای و متخصص و روز آمد نیستن و به نظر میرسد در گذشته مانده اند. و این باعث خسارات جدی شده است .
علیرضا۲۸۹۱۹۸۱۲۲:۴۰:۰۱ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
تقریبا هیچکدام از مدیران در حال زندگی نمی‌کنند. با نگاهی گذرا به راحتی می‌توان فهمید که تقریبا تمامی مدیران همچون سدی مانع پیشرفت و ترقی مجموعه زیر دست خود هستند.
ناشناس۲۸۹۰۹۶۷۱۰:۳۱:۴۰ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
تا وقتی که نپذیریم که بسیاری از مردم مخاطب صدا و سیما نیستند و در صدد حل این بحران بر نیاییم مشکل حل نمی شود من به شخصه به دلیل فاصله نجومی بین اخبار صدا و سیما و فیلم های صدا و سیما با زندگی واقعی مردم سالهاست که مخاطب صدا و سیما نیستم اینکه دستور داده شود که فقط یک تفکر و یک سبک زندگی در رسانه ملی تبلیغ شود و اسم این کار را بگذاریم مهندسی افکار و احساس موفقیت هم داشته باشیم صرفا یک توهم کودکانه است
علی۲۸۹۰۹۷۶۱۰:۳۶:۱۱ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
میتونست وزیر جواب نده یا بگه این چه سوال بی ربطیه؟ ظاهرا همه چیز از قبل هماهنگ شده بود!
ناشناس۲۸۹۱۱۶۶۱۲:۴۰:۵۷ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
اگر صدا و سیما را به بخش خصوصی واگذار شود و بودجه اش صرف رفاه مردم شود بهتر نتیجه میگیرید
ناشناس۲۸۹۱۲۹۶۱۴:۲۶:۱۸ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
مثل خصوصی سازی های قبلی؟! ایده شما را اینان طوری اجرا میکنند که از پیشنهادت پشیمان شوی.
کوروش۲۸۹۱۷۵۰۱۹:۴۶:۵۰ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
بخش خصوصی.خخخخ .خدا خیرت بده یکی از ابزارهای مهم فریب مردمه.چطور میدن بخش خصوصی
بازنشسته۲۸۹۱۱۸۴۱۲:۵۷:۰۵ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
این صدا و سیما و این خبرنگار ها همین سئوال هم خیلی زیاد بوده
ناشناس۲۸۹۱۱۹۴۱۳:۱۱:۱۲ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
وزیر از خداشه که از این نوع سوالات سطحی ازش بشه!! و قطعا هماهنگ شده تا بگن دغدغه مردم طرح حساس و بحث برانگیز مولد سازی نیست.
ناشناس۲۸۹۰۹۹۸۱۰:۵۰:۰۴ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
اين سوال هم تراز سوالات ديگريست كه پاسخي مبهم وتبليغاتي دريافت مي كنند جمعا جاي نگراني ندارد چيز ديگري هم مي پرسيد نتيجه فرقي نمي كرد.
ناشناس۲۸۹۱۰۰۷۱۰:۵۷:۴۷ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
اصلا مشکلات کشور ، منطقه و مردم جزو اولویتهای اطلاع رسانی نیست . همه چیز گل و بلبله !!
ناشناس۲۸۹۱۰۱۹۱۱:۰۷:۰۱ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
خسارت عناصری که سکوت می‌کنند کمتر از کسانی که تخریب و تحریف می‌کنند نیست. به این واقعه تلخ تاریخی دقت کنید که حضرت زهرا(س) در دوران نقاهتشان به عمویشان عباس که درخواست ملاقات کرد پاسخ رد دادند در حالی که به حضرت سلمان اجازه دادند. علت این امر سکوت عمویشان در فتنه پس از ارتحال ملکوتی پیامبراعظم(ص) بود.
میثم۲۸۹۱۳۷۰۱۵:۲۶:۱۰ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
چه ربطی داشت دانشمند
ناشناس۲۸۹۱۷۶۹۲۰:۰۰:۱۳ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
فک کنم منظورش فتنه هشتاد و هشته
ناشناس۲۸۹۱۰۲۰۱۱:۰۷:۳۱ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
در شرایطی که دشمنان انقلاب برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی متحد شده‌اند باید اتحاد دولت و ملت نیز روز به روز افزایش یابد و فاصله‌ها کمتر شود. دولت و ملت در کنار یکدیگر همه توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهند کرد.
ناشناس۲۸۹۱۴۳۶۱۶:۱۳:۲۰ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
باشه عمو جان !
parshah013۲۸۹۱۵۰۲۱۶:۴۷:۴۱ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
صدا سیما چون بودجه نداره،نمیخواد پول خرج کنه،بودجه هم داشته باشه چه فایده؟؟ خداوکیلی شما چارلی چاپلین رو نگاه کن ماله صد سال پیشه ولی هنوزکه هنوزه تا ببینیش میخندی،ولی دقیقا برعکس اسم مثال صداسیماست،که دونه دونه هنرمندهای خوبشو،مثل مهران مدیری، رشید،سروش صحت تمام اینهارو فراری داد با ممنوع التصویرشون مرد
ناشناس۲۸۹۱۷۳۷۱۹:۴۱:۲۲ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
عجب
ناشناس۲۸۹۱۰۲۳۱۱:۰۸:۲۱ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
هر دولتی در هر شرایطی و به هر بهانه‌ای بخواهد درباره حتی یک سانتی‌متر از این مرز پرگهر کشورمان اما و اگر کند بداند پاسخ قاطع و محکم از ملت دریافت خواهد کرد. منتظریم متوجه اشتباه خود بشوند و جبران کنند.
ناشناس۲۸۹۱۲۰۸۱۳:۱۹:۳۶ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
مگه میخواد مرز بفروشه؟ ساختمانها و زمینهای تملیکی وزاراتخانه ها که قابل استفاده نیستند را به اشخاص حقیقی میفروشند و با پولش کارهای عمرانی مثل راه سازی راه آهن با نیروگاه سازی یا سدسازی میکنند.تو رو خدا اول متن را بخون بعد نظر بده.
ناشناس۲۸۹۱۴۶۴۱۶:۲۷:۰۲ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
چرا این ساختمان و زمین و املاک بفروشند به طرح مسکن ملی بدهند تا برای قشر ضعیف خانه ساخته بشه، ساده نباش در واقع بهترین تفسیر درباره این طرح اقای توکلی انجام داده فروش لورازم خانه برای تامین هزینه مواد
ناشناس۲۸۹۲۴۷۱۱۰:۳۰:۱۹ ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
داراییهای مردم را میفروشند که بتونن حقوق بدهند
ناشناس۲۸۹۱۰۲۶۱۱:۰۸:۵۳ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
از صدا و سیما به خاطر راه‌اندازی رادیو مقاومت برای تبیین مقاومت در‌اندیشه امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای، تبیین گفتمان انقلاب اسلامی،‌ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین شاخص‌ها و مؤلفه‌های مکتب حاج قاسم سلیمانی و بازنمایی شخصیت این شهید عزیز و الگو‌سازی از سبک زندگی ایشان در سومین سالگرد شهادتش تقدیر و تشکر می‌شود. یاد و نام و مرام و راهش پاینده باد.
ناشناس۲۸۹۱۲۱۶۱۳:۲۷:۳۷ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
صدا سیما کاملا و آشکارتر از همیشه نشان می دهد که اصولا و فقط در انحصار یک قشر خاص است !! نگاه صدا سیما بعد از روی کار آمدن جبلی به مراتب نسبت به قبل انحصار گرایانه تر و بسته تر و قشری تر شده شما یک نگاه به تیپ مجری‌ ها و حتی مردمی که برای شرکت در مسابقات وبرنامه های سرگرمی دعوت می شوند بیندازید! به خوبی متوجه می شوید اکثریت مردم کلا از نگاه صدا سیما خذف شده اند‌ و این سیاست جدید برای این سازمان و کسانی که متولی امور مردم هستند عاقبت خوشی ندارد!! چرا که روز به روز از واقعیت حاکم بر تفکر و اندیشه و سلیقه مردم غافل و دور می شوند!! جناب جبلی بداند با انحصاری کردن صدا سیما در دست یک سلیقه خاص و تبلیغ نگاه خود نمی تواند مردم را جذب کند چون این مردم مخاطب صدا سیما نیستند!!
مهدی۲۸۹۱۲۴۲۱۳:۳۹:۲۳ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
نمی‌فهمی موضوع چی هست ودرباره چی داره بحث میشه
ناشناس۲۸۹۱۰۳۳۱۱:۱۰:۳۶ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
خیلی از مردم در جریان موفقیت‌های دولت و گام‌های بزرگ برداشته شده در یک سال و نیم گذشته نیستند. نباید گذاشت تمام تلاش‌های صورت‌گرفته در این مدت تحت پوشش گرانی نرخ دلار و خودرو قرار بگیرد.
محمد سهند۲۸۹۱۹۲۲۲۱:۵۹:۱۳ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
شما که در جریان امور هستید لطفا چند مورد از دستاوردهای بزرگ دولت را نام ببرید.
ناشناس۲۸۹۱۹۴۱۲۲:۱۳:۴۸ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
چندتا از موفقیت هاشو نام ببر لطفا.
ناشناس۲۸۹۱۰۳۵۱۱:۱۲:۴۳ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
ضمن سپاس از تلاش‌های شبانه‌روزی دولت خدمتگزار و جهادی، امید است ضمن جلسات اقتصادی با اساتید انقلابی و کارشناس اقتصادی راه برون‌رفت از افزایش قیمت دلار بیابند تا در این روزهای پایان سال این معضل به مردم به‌ویژه کسبه فشار نیاورد و تورم را افزایش ندهد.
ناشناس۲۸۹۱۰۳۹۱۱:۱۴:۱۸ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
پاسخ آقای خاندوزی به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه ، کدام پروژه ها در مصوبه مولدسازی واگذار می گردد ؟ نشان دهنده این است که آقای خاندوزی کوچکترین اطلاعی از مدیریت پروژه و مبحث اقتصادی آن و یا هیچ ذکاوت اقتصادی ندارد ! آقای خاندوزی ، پروژه های که در مرحله پایانی و انتهایی هستند و با حداقل هزینه راه اندازی و به بهره برداری میرسد واگذار نمی گردد ! زیرا خود دولت به راحتی می تواند آن را به پایان رساند ، پروژه های که در مراحل ابتدایی و میانی هستند باید واگذار گردد ! سرمایه ملی را حراج نکنید ...
ناشناس۲۸۹۱۳۰۲۱۴:۳۱:۱۱ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
دوست عزیز! مصونیت قضایی برای اینکارهاست دیگه!
ناشناس۲۸۹۱۴۸۸۱۶:۳۹:۰۲ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
آفرین به دقت نظرتان .
ناشناس۲۸۹۲۰۰۱۲۲:۴۹:۴۵ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
اتفاقا گذشته از میزان هوش و ذکاوت و اشراف بر مسائل اقتصادی مملکتی که وزیرش میباشد،کاملا درست گفتند، اولویت با پروژه های رو به اتمام برای افرادی خاص میباشد، از قبل هم که مصونیت اعطا گردید
ناشناس۲۸۹۱۰۴۰۱۱:۱۴:۴۵ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
پناهنده شدن برادر آقای جبلی رئیس‌ محترم صدا و سیما ربطی به خود ایشان ندارد. برادر او بنا به هر دلیلی تصمیم گرفته از ایران برود. مهم خود مسئولین کشور هستند که بدون توجه به وسوسه‌های شیاطین پای نظام و انقلاب بمانند و کشور را جلو ببرند.
ناشناس۲۸۹۱۳۱۲۱۴:۳۶:۳۴ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
این تز شما فقط برای خودیهاست یا غیر خودیها را نیز در بر میگیرد؟
ناشناس۲۸۹۱۳۶۵۱۵:۲۵:۱۲ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
پس چرا برای گزینش برای یک بهداری از نسل و خانواده و دودمان و پدر و مادر و برادران و شوهر خواهرانش هم سوال می شود؟؟
نادر۲۸۹۲۳۷۴۰۹:۰۶:۵۵ ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
خوب اومدی، ایولا
ناشناس۲۸۹۱۰۴۳۱۱:۱۷:۰۹ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
صداوسیما کلی بودجه مصرف میکنه خروجی هم نداره بهتره مولد سازی از صداوسیما شروع بشه و به بخش خصوصی داده بشه .
مسلم۲۸۹۱۰۹۷۱۲:۰۰:۰۸ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
توای اوضاع اقتصادی بد درحال غرق شدن مردم این سوال بود صدا وسیما کمی تفکر
محمد۲۸۹۱۱۴۳۱۲:۲۳:۴۲ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
صدا وسیما فقط برای یک شبکه می تواند برنامه تولید کند برای جلوگیری از حیف و میل بیت المال کلیه شبکه های دولتی غیر از یک شبکه تعطیل شود.
ناشناس۲۸۹۱۴۹۱۱۶:۴۱:۰۹ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
به غیر از شبکه های مستند و پویا .
علي۲۸۹۱۱۴۸۱۲:۲۶:۳۴ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
بودجه صدا و سيماي ايران چند برابر مجموع تمام رسانه دیگر است اما در رقابت كم آورده و به دنبال پارازيت و فيلترينگ است.
ناشناس۲۸۹۱۱۷۷۱۲:۵۱:۲۰ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
همینکه سعید چنین مقاله ای نوشته خوبه، سعید میدونی مشکل چیه کار دست کاردان نیست
ناشناس۲۸۹۱۱۹۶۱۳:۱۲:۴۵ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
متشکریم از تیم دولت که در همه سایت های خبری و همه خبرها فعال شدند و جملات یکسانی رو کپی میکنن. خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی
ناشناس۲۸۹۱۲۲۲۱۳:۲۹:۴۳ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
معلوم است چه سازمان وکسانی قدرت خرید اموال دولت را دارند !!
ناشناس۲۸۹۱۲۲۹۱۳:۳۲:۴۳ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
سازمان صداوسیما یک نهاد حاکمیتی است و قرار نیست مردم را سرگرم کند یا اطلاع رسانی کند. این شبکه ها هم فرمالیته کار می کنند و آنچه در آن پخش می شود فقط برای این است که مجبور نشوند برفک نشان بدهند
ناشناس۲۸۹۱۲۳۷۱۳:۳۶:۰۸ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
تلویزیون خانه ما در ۲۴ساعت شبانه روز ۲۲ساعتش خاموشه حرفا خبرها و محتواهای که در زندگیمان اثر نداشته باشد ارزش دیدن هم ندارد ک همان بهتر که خاموش باشد
ناشناس۲۸۹۱۳۰۳۱۴:۳۱:۴۶ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
الف خودت اذیت نمیشی فقط کامنت های که دوست داری منتشر می کنی؟
ناشناس۲۸۹۱۳۶۰۱۵:۲۲:۵۳ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
فقط آقا زاده ها قدرت خرید دارن کل بوشهر خریدن آقازاده ها
ناشناس۲۸۹۱۳۶۳۱۵:۲۴:۴۳ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
خانه از پای بست ویران است/ خواجه در بند تعداد جوراب است
ناشناس۲۸۹۱۳۶۶۱۵:۲۵:۱۶ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
خوب معلومه وقتی متخصصین رسانه خانه نشین می شوند بی تخصص ها تصمیم می گیرند
ناشناس۲۸۹۱۳۸۷۱۵:۳۶:۲۹ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
ونکی خودزنی می کنی جدیدا داستان چیه؟
کاوه۲۸۹۱۴۳۲۱۶:۱۰:۴۸ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
صدا و سیما شده مرکز پولسازی برای یک مشت سلبریتی و شومن .
اشنا۲۸۹۱۴۳۷۱۶:۱۴:۰۷ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
رادیو تلویزیون را درش گل بگیرن که برنامه ها مشکل دارد
ناشناس۲۸۹۱۴۴۰۱۶:۱۵:۲۶ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
صدا و سیما باید تعطیل بشه بودجه میلیاردیش هم هزینه مبارزه با بیکاری بشه
ناشناس۲۸۹۱۵۳۴۱۷:۱۲:۴۲ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
خبرنگارسیمافکرمیکنه ازبانمکی دردریاچه نمک خوابیده همیشه ازاین سوالهامیپرسه تاپاسخ دهنده وخودش مثل بخندنند
ناشناس۲۸۹۱۵۴۵۱۷:۲۰:۴۴ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
اقای ونکی خدا وکیلی وقت گذاشتی چرت و پرت نوشتی.
ناشناس۲۸۹۱۵۵۴۱۷:۲۸:۲۷ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
مگه صدا و سیما هم داریم
ناشناس۲۸۹۱۵۷۴۱۷:۴۲:۱۳ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
واقعا این سوالها از وزیر پرسیده میشه ؟یکبار در صدا وسیما بیاین از مشکلات واقعی مردم میفهمید مشکلات واقعی ملت بگین وراه چاره وعمل کردنش که مهمتره بگین کمی مردمی بشین کسی صدای ملت را نمی شنوه البته حق دارند چون خودشون وخانواده بخدا اگه درک کنند ما چه میکشیم له شدیم خفه شدیم دادرسی نیست تمام شبکه ها به درد نخور جز مستند
seyed۲۸۹۱۵۸۲۱۷:۴۶:۵۳ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
موضوع اصلا این فرمایشات دوستان نیست،جوراب و کارشناس و خبرنگار وموضوع خبر و غیره اصلا این موضوعات نیست. موضوع پروژه خط نفوذدر صدا و سیما است ! به نظر شما آیا اتفاقی است در شب تولد حضرت امیرالمومنین علیه السلام که شب سرور اهل بیت علیهما السلام و شیعیان است از شبکه نمایش صدا و سیمای جمهوری اسلامی یک فیلم یهودی پسند در ایران به نام سرب پخش بشه؟!!! و در این شب در تمام شبکه ها یک مولودی درست حابی پخش نشه.!!!
ناشناس۲۸۹۱۶۰۱۱۷:۵۸:۳۶ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
مگه کسی هنوز صدا و سیما نگاه میکنه؟
ناشناس۲۸۹۱۶۱۴۱۸:۰۸:۱۱ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
سلام من نمیدونم ایا مسئولین این کشور به روز قیامت ومسائل مربوط به ان اعتقاد دارن اگر واقعا داشتن اینگونه بودجه کشور که حق هشتاد میلیون است برای دو یا سه میلیون هزینه نمیکردن . صدا وسیما وبرنامه های بدون تفکر باعث شده جوانها از همه مسائل دینی وغیره بدور شوند و هزاران مشکلات دیگه صدا وسیمایی که چشم روی همه چیز بسته اند
ناشناس۲۸۹۱۶۳۱۱۸:۱۸:۴۰ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
موفقیت یک شبکه یا یک فیلم با تعداد مخاطبانش سنجیده می شود،هر چه تعدادمخاطبان بیشتر باشد آن شبکه در کارش موفق تر است،صدا وسیما وبعضی افراد از شبکه ای خاص عصبانی هستند وهمه چیز را گردن آن شبکه می اندازند وغیر مستقیم به موفق تر بودن آن شبکه در جذب مخاطب اعتراف می کنند در حالی که از خود نمی پرسند که چرا یک شبکه توانسته اعتماد تعداد زیادی از مردم را به دست آورد که اگر این طور نبود نمی توانستند اتفاقات را گردن شبکه ای بدون مخاطب بیاندازند
ناشناس۲۸۹۱۶۳۳۱۸:۱۹:۲۵ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
رسانه الف بصیرت لازم را ندارد...
یاسین۲۸۹۱۶۳۸۱۸:۲۱:۴۵ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
بی نمازی ،بی حجابی،دزدی‌ها واختلاسها و....رجوع مردم به کانالهای انور ابی حاصل عملکرد غیر حرفه ای صدا وسیما است کسی هم نیست مواخذه شان کندا
سینا۲۸۹۱۶۷۱۱۸:۴۴:۴۷ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
ضمن تشکر از جناب آقای ونکی، میخواهم مسئولیت سنگین و حیاتی رسانه هایی مانند الف را در این مقطع یادآوری کنم، شما به عنوان رسانه ای که هنوز در سطحی، امکان برقراری نوعی رابطه میان مردم و حاکمیت را دارید و نقدهایتان هنوز امکان تاثیر گذاری دارد، یادآور شوم. میبایست با تمام توان از این فرصت استفاده کنید، متاسفانه به دلایل گوناگون، این فرصت و امکان در اختیار تمام اقشار جامعه نیست.
ناشناس۲۸۹۱۶۸۲۱۸:۵۸:۴۲ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
ای کاش مولد سازی از زمینهای بسیاری که این سازمان در بهترین جای شهر اشغال کرده شروع شود .
قدرت۲۸۹۱۷۰۱۱۹:۱۲:۴۷ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
بچه ها هم دیگه کارتن روصداوسیما نگاه نمیکنند صداوسیما شده مرداب
رایان کچووالی۲۸۹۱۷۶۶۱۹:۵۸:۳۱ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
اونایی که صدا سیما میبینن باید فاتحه آیکیو خودشونو بخونن
ترامپ۲۸۹۱۷۸۰۲۰:۰۹:۱۳ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
والاه فک نکنم کسی تلویزیون نگا کنه.بنظر بنده باید اول از این شروع بشه.واگذار کنید.
ناشناس۲۸۹۱۷۹۴۲۰:۱۸:۴۵ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
من فکر میکنم همه مردم موافق باشن که در قدم اول مولد سازی خود صدا و سیما رو بفروشن
سید۲۸۹۱۸۵۱۲۱:۰۳:۰۶ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
صدا و سیما و مجریانش واقعا خسته کننده اند.
مجيد۲۸۹۱۸۶۵۲۱:۱۳:۴۷ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
خجالت اوره ….
لیلا۲۸۹۱۸۷۷۲۱:۲۵:۰۲ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
لطف کنه صداوسیما لیست اموالی رو که قرار است فروخته شود رو اعلام کنه چون ما واقعا نگرانیم که کجاها و چه چیزهایی می خواد به فروش بره و به چه کسانی فروخته میشه
ناشناس۲۸۹۱۹۰۹۲۱:۴۸:۴۸ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
درود بر صدا و سیما که یک تنه جلوی رسانه های معاند ایستاده.
در حسرت سالیان قبل۲۸۹۲۲۹۹۰۸:۰۸:۵۹ ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
شاید منظور شما ماهواره هست دوست عزیز وگرنه تلویزیون ایران جز برنامه کودک چيزي نداره
محمد سهند۲۸۹۱۹۲۳۲۲:۰۱:۰۷ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
کاش یک نظر سنجی دقیق و شفاف از بینندگان صداوسیما به عمل می آمد تا نسبت بودجه به مخاطب مشخص می شد.
حسین آریا۲۸۹۲۰۶۳۲۳:۴۷:۴۱ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
بیا الان این سایت الف چکار کرد مردم هول داد ب طرف شبکه های معاند!!!!الان تو خودت وقتی میای ی تیکه از گزارش خبرنگار صدا و سیما روفقط پخش میکنی و کلمات و جملات تحریک آمیز رو استفاده میکنی ینی چی؟؟؟ اینکار سایت الان دقیقا چی معنی داشت خودتو نگران مردم نشون میدی ک نرن سمت شبکه های معاند بعد خودت ی گزارش تهیه میکنی ک مردم بفرستی سمت شبکه های معاند!!! و عده میان ندانسته میخونن خود ب خود جوی ک نباید راه بیفته افتاد کامنتارو بخونین!!!! بارها اعلام کردم این سایت ناخیته یا خاسته داره با اونوری کار میکنه؟؟؟ حالا ی سوال از شما ک ب فکر مردمی تو ک اونجا بودی دیدی خبرنگار از وزیر چه سوالی کرد تو چکار کردی؟؟؟تو چرا از درد مردم نگفتی تو چی پرسیدی از وزیر؟؟؟؟ والا الان یجوری شده ک دیگ شماها ب فکر خونواده خودتون نیستین چی برسه ب مردم!!!! از خودت بگو خبرنگار رو ول کن......
مردم ایران۲۸۹۲۰۷۱۲۳:۵۱:۱۴ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
یکی نپرسید از مسئول این سایت ک حالا اون خبرنگار از درد مردم نگفت ب وزیر!!!شماها چکار کردین شماها چرا از درد نگفتیم شماها چی پرسیدین از وزیر شما مسئچل سایت چیت گفتی ب وزیر؟؟؟؟ مگه شما اونجا نبودی شما حرف میزدی؟؟؟؟
بوشهری۲۸۹۲۱۰۸۰۰:۲۷:۰۵ ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
آقای سعید ونکی اتفاقا خودت از خبرنگار میلی خیلی کوچکتری ، توی که رسانه ، کانال های اونور آب بی هویت میپنداری واقعا نمیدونی که اکثریت اونا که ایرانی هم هستن تماما تحصیل کرده های درجه یک دانشگاهای درجه یک غربی هستن ، معلوم اونا امثال تو را شکست میدن چون اولا به مخاطب احترام میزارن دوما دروغ نمیگن ، هرچی که هست میگن
ناشناس۲۸۹۲۱۶۸۰۱:۴۴:۲۷ ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
بفرمایید صدا وسیمای میلی نه ملی
علی رضا بیگدلو۲۸۹۲۲۳۳۰۶:۴۹:۰۸ ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
بنده مدتی خبر نگار آزاد برای استان خودم رو داشتم صدا و سیما یک درصد دغدعه خبر نگار خودشرو نداشت چگونه میخواد برای رفاه مردم تلاش کند . صدا و سیما حقوقی که به بنده میداد فقط هزینه ارسال فیلم هم نبود چه برسه بخواد خرجی خانوادتو هم در بیاری
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین