واکنشها به مواضع اخیر میر حسین موسوی

گروه سیاسی الف،   4010519077 ۶۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۶ تکراری یا غیرقابل انتشار
واکنشها به مواضع اخیر میر حسین موسوی

به گزارش الف انتشار متنی منتسب به میر حسین موسوی واکنشهای متفاوتی در فضای رسانه‌ای و مجازی را رقم زد .

برخی آنرا بیانیه جدید موسوی دانستند در حالیکه بررسی ها نشان میدهد آنچه منتشر شده مقدمه وی بر کتابی است که قرار است به زبان عربی منتشر شود و  مربوط به جمع آوری بیانیه های جنبش موسوم به سبز پس از سال 88 است. محتوای آنچه توسط میر حسین موسوی نوشته شده چیزی افزون بر مواضع قبلی او در بر ندارد . 
چه بسا حمله او به سیاستهای ایران در سوریه که در بیان حمله به یکی از سرداران شهید مدافع حرم شکل گرفته برای برخی جدید جلوه کرده باشد . یا پرداختن به یک شایعه درباره رهبری نظام اسلامی  و موروثی کردن رهبری .

بر اساس آنچه از متن بر می‌آید  نوشته موسوی  مربوط به بیش از یکسال قبل است . و اینکه چرا در این ایام منتشر می شود سوالی است که هنوز به آن پاسخ داده نشده است .



*****

پایانی تلخ 

ناصر ایمانی فعال سیاسی در این باره نوشت:
 
آقای موسوی؛ ولا یجرمنکم شنأن قوم علی الا تعدلوا اعدلوا هو اقرب للتقوی. بیانیه میر حسین عمیقا متاثر کننده است وپایانی تلخ برای او. و نیز عبرتی است برای کسانی که طی سالهای حصر، از او قدیسی در سیاست ساخته بودند

*****

 موسوی یا تاج زاده ؟

فرید مدرسی فعال رسانه‌ای اصلاح طلب در این باره نوشت: 

 - مخالفت با بیداری اسلامی و دفاع از بهار عربی در نوشتار اخیر موسوی، نشان از گذر ایدئولوژیِ منطقه‌ایِ دو رهبر جمهوریِ اسلامی است .
- میرحسین موسوی با پیشینه رویارویی عمیق دهه‌شصت،... گفتمان، ساختار و استراتژی‌های حاکمیت را هدف قرار می‌دهد.
ـ  ‏اظهارات اخیر ‎میرحسین‌موسوی، تکرار مو به موی سخنان ‎مصطفی‌تاج‌زاده بود؛ دوقلویی که قابل تشخیص نیست موسوی، تاج‌زاده شده یا تاج‌زاده موسوی


*****

ادعای  بی سند 

دکتر عبدالله گنجی مدیر مسئول روزنامه همشهری نوشت :

مدعای موروثی کردن رهبری از سوی موسوی بدون سند،برهان و حجت، دوقلوی همان اتهام تقلب است این دو یک سرمنشأ دارد.او اکنون مانند قمار بازی است که حتی امکان باخت دیگر هم ندارد متن او نقد نیست بلکه اثبات وجود دوقلوی تاجزاده در غیاب اوست.با این متن در صدد پر کردن خلا او است.

*****
آقای خاتمی  چرا سکوت؟

پرویز امینی نیز با خطاب قرار دادن آقای سید محمد خاتمی نوشت: 

آقای خاتمی!  تا کی می خواهید با سکوت و بی نظری، نفرت پراکنی او را تایید کنید؟

ـ آنچه این جاهل در این آخرین اظهارات خود گفته است، تضییع حق و لکه‌دار کردن شرافت، پاک‌ترین و شریف‌ترین فرزندان این آب و خاک یعنی شهدای مدافع حرم و از جمله شهید بزرگوار شهید همدانی است.

ـ عنوان مدافع حرم، ابتکار شهید سلیمانی برای حماسه آفرینی این مدافعان حسینی و زینبی و فاتحان امنیت ایران در برابر دیوی چون داعش است که این بدسرشت آن را نیز واژگون و مطابق میل صهیونیست‌ها و دیگر آدم‌کش‌های جهانی معنی کرده است.  
هر جا سکوت کردید، هرجا بی عملی نشان دادید، بس است. یک بار هم شده این کلیشه عافیت طلبی و سکوت در هنگام لازم را بشکنید

*****
موسوی و نقاب‌های برداشته

کبری آسوپار نیز در روزنامه‌ی جوان نوشت :

«حسین همدانی بهانه است، آنچنان که انتخابات بهانه بود و ولایت فقیه نشانه بود. اکنون هم نشانه، «محور مقاومت» است که اگر مقابل تروریسم تکفیری پیروز شد –که شد- مقابل تروریسم صهیونیستی-آمریکایی هم می‌تواند پیروز شود و حال به هر نحوی باید متوقفش کرد. موسوی هم در این مسیر، دیکته‌های غرب را نشخوار می‌کند. قربانی و تلف شده یک مستبد خواندن جان سردار همدانی، فقط توهین و تخطئه او نیست، بلکه تخطئه همه مدافعان حرم از قاسم سلیمانی تا گمنام‌ترین آنهاست؛ از ایران تا لبنان و عراق تا افغانستان و پاکستان. موسوی به همدانی اشاره می‌کند، اما نشانه‌اش کل جبهه است.»

*****
میدان در رکاب تو بود 

اکبر نبوی نویسنده و کارشناس سینما برای روح بلند و حماسی سردار شهید حسین همدانی نوشت: 

میدان در رکاب تو بود
و با عزم تو استخوان می‌ترکاند
و چشم و گوش را دلبسته و عاشق به محضرت می‌فرستاد.
خسته از حضور هماره‌ات
پولاد در شگفت مانده بود
و جاده از نفس می‌افتاد
و به گردت نمی‌رسید
اما وقتی از جام چشم‌ات می‌نوشید


دل، به دل جوان‌ات می‌سپرد و سرمستی می‌کرد.
می‌دانستی که داعش
همان "کوکلوکس کلان" غرب وحشی‌ست
با لقاحی خارج از رحِم
محصول مشترک صهیونیست‌های آنگلوساکسون
عقال به سرهای ریاض و دوحه و ابوظبی
و گربه رقصانی اردوغان عثمانی
آن‌ها سپید می‌پوشیدند و سیاه را می‌کشتند 

*****
دور از مردمید

محمّدجواد اخوان مدیر مسئول روزنامه جوان:
 
این بیانیه نفرت‌انگیز نشان می‌دهد امضا کننده و نویسندگانش چقدر از مردم دورند. وگرنه مردم در بدرقه #حاج_قاسم نشان داده‌اند که تا چه حد برای مدافعان_حرم احترام قائلند.
******

تاریخ بخوانید

محمدصالح مفتاح فعال فضای مجازی : 
 
واقعاً از آدم سیاسی که شایعات درباره جانشینِ رهبر شدنِ آقای مجتبی_خامنه‌ای را جدی می‌گیرد، تعجب می‌کنم! لااقل کمی تاریخ بخوانید!

******
اطلاعات دروغ 

یک کاربر توییتر نیز نوشت: 

مدعای موروثی دانستن رهبری از میرحسین موسوی بر چه مبنایی است؟حجتی دارد؟20سال است خودشان بدون هیچ دلیل و سندی این را طرح و حالا خودشان حرف خود را نقد می کنند عجیب نیست ؟

موسوی کم ظرفیت،ساده و تحریک شونده با اطلاعات دروغ.چقدر این مرد احمق است.توهین به مدافعان حرم و حمایت از داعش بماند

******

اوج قبیله گرایی 

صادق نیکونیز نوشت: 

 سکوت اصلاح‌طلبان در مقابل بیانیه میرحسین شوکه کننده است بسیاری از اصلاح‌طلبان صدرتا ذیل بیانیه میرحسین را قبول ندارند و بارها از شهدای این کشور به نیکی یاد کردند ولی حاضر نیستند کلمه‌ای در خصوص این هتاکی صحبت کنند .

ببخشید ولی اسمش قبیله گرایی و خفقان سیاسی است که مشابهش را ندیدم.

******
رمز آشوب 

سید یاسر جبرائیلی نوشت:
 
 بیانیه میرحسین موسوی یک بار دیگر ثابت کرد تقلب اسم رمز آشوب بود... ثابت کرد انتخابات بهانه بود، اصل نظام نشانه بود... ثابت کرد فتنه ۸۸ شورش علیه اسلام سیاسی بود و اگر جمهور مردم در نهم دیماه پوزه دیکتاتوری را به خاک نمی‌مالیدند، ارتجاع با تغلب به صحنه حاکمیت باز می‌گشت...

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۶۱۳۵۵۵۱۴:۴۵:۰۶ ۱۴۰۱/۵/۱۹
این حرفها مال بیش از یکسال قبل است نه الان چرا بزرگ میکنید اورا
ناشناس۲۶۱۳۷۴۲۱۷:۲۰:۴۶ ۱۴۰۱/۵/۱۹
همسر ایشون برای اینکه استدلال کنه در انتخابات تقلب شده می‌گفت: موسوی آذری هست و آذری زبانها موسوی رو ول نمی‌کنن به کسی دیگه رای بدن، یعنی از نظر همسر ایشون کشور بصورت قوم و قبیله‌ای هست اما خود ایشون اعتقاد داره رهبری نباید موروثی باشه!!!!!!
ناشناس۲۶۱۳۷۸۵۱۷:۵۱:۱۳ ۱۴۰۱/۵/۱۹
حتی صهیونیست‌ها هم جرأت نکردن از این حرفها بزنن وای بر قوه قضائیه
ناشناس۲۶۱۳۵۶۸۱۴:۵۴:۲۳ ۱۴۰۱/۵/۱۹
چرا همانطور که موسوی گفته، موروثی بودن رهبری رسما از جانب رهبری و مجلس خبرگان تکذیب نمیشه!!!
راغب۲۶۱۳۶۱۲۱۵:۲۵:۱۴ ۱۴۰۱/۵/۱۹
یه عده ای بشینند و شایعه درست کنند با علم به دروغ بودن آن. آن وقت به مسئولین حمله کنند که چرا تکذیب نمیکنید . مگر مسولین بیکارن
ناشناس۲۶۱۳۶۸۱۱۶:۲۷:۳۲ ۱۴۰۱/۵/۱۹
یک بار برای همیشه تکذیب کنند که شایعه پراکنان رسوا شوند
ناشناس۲۶۱۴۲۲۸۲۳:۳۰:۲۲ ۱۴۰۱/۵/۱۹
شایعه پراکنان پرروتر از انند که حیا کنند یا رسوا شوند
ناشناس۲۶۱۴۳۴۶۰۱:۴۷:۲۰ ۱۴۰۱/۵/۲۰
من تکذیب می‌کنم ببینم بازار شایعات میخوابه؟ تا زمانی که یه عده عقلشون رو میدن دست امثال موسوی آش همینه و کاسه همان
ناشناس۲۶۱۳۶۱۸۱۵:۳۱:۴۷ ۱۴۰۱/۵/۱۹
قرار نیست دهن به دهن هر آدم دنبال حاشیه ای گذاشت و او را و حرف بی مبنای او را ارزش داد این مدل شبهه درست کردن های بی سند و تکراری اگر جواب داده بشه غلط هست
سید۲۶۱۳۶۶۱۱۶:۱۳:۰۳ ۱۴۰۱/۵/۱۹
مجلس خبرگان اگر هم تصمیم به رهبری پسر ایشان را بگیرند این دلیل بر موروثی بودن نیست. یک فرد اصلح را نمیتوان به دلیل صحبت یک شخص کنار گذاشت هر که میخواد باشد
ناشناس۲۶۱۳۷۰۳۱۶:۵۷:۵۵ ۱۴۰۱/۵/۱۹
نه دیگه در اون صورت دیگه موروثی است باید افراد این شایعه را تکذیب کنند بگویند موروثی نمیشه که بهانه دست فتنه گران داده نشه نه اینکه تایید بشه انقلاب ما ضد حکومت موروثی بود و موروثی بودن جایگاهی قطعا ندارد
ناشناس۲۶۱۴۱۳۲۲۲:۰۳:۲۰ ۱۴۰۱/۵/۱۹
با کدام سابقه مدیریتی
ناشناس۲۶۱۳۶۸۷۱۶:۳۳:۲۳ ۱۴۰۱/۵/۱۹
برادر عزیز اصلا انقلاب ما علیه موروثی شدن بوده است اگر بخواهد موروثی بشود که پادشاهی میشود و اصلا چنین چیزی محال است که در جمهوری اسلامی رخ دهد در انتخاب مقام معظم رهبری خود سید احمد آقا خمینی هم رای نیاورد و اگر بنا بود موروثی باشد احمد خمینی انتخاب میشد خود نیروهای انقلاب محال است اجازه دهند چنین حرکتی انجام شود و اینها همه از القائات دشمن است رهبر بعدی توسط مجلس محترم خبرگان برگزیده خواهد شد و قطعا هم از خانواده مقام معظم رهبری نخواهد بود و خود رهبری حتما مخالف موروثی شدن هستند و مطمئن باشید چنین چیزی از محالات است من به عنوان یک فرد مذهبی و انقلابی این را قول می دهم که چنین چیزی محال است و خلاف قانون اساسی است چون اگر می خواست موروثی باشد دیگر مجلس خبرگان وجودش بی معنا میشود و مجلس خبرگانی در قانون اساسی در نظر گرفته نمیشد لذا من موروثی بودن را رد می کنم و همه انقلابیون رد می کنند و چنین چیزی مطرح نبوده و نیست . باشد هم ما برخورد می کنیم خیالت راحت و من الله توفیق
ناشناس۲۶۱۳۸۳۲۱۸:۱۹:۰۷ ۱۴۰۱/۵/۱۹
آفرین من هم با فرمایشات شما موافقم درود خدا بر شما
ناشناس۲۶۱۴۲۰۸۲۳:۱۵:۳۲ ۱۴۰۱/۵/۱۹
ببینیم و تعریف کنیم
ناشناس۲۶۱۳۷۳۰۱۷:۱۴:۰۱ ۱۴۰۱/۵/۱۹
وقتی انتخاب رهبر توسط منتخبان مردم در مجلس خبرگان که ۸۸ نفر هستن انجام میشه خودبخود یعنی رهبری موروثی نیست، حالا انتخاب خبرگان هر کسی می‌تونه باشه!!
ناشناس۲۶۱۳۷۳۵۱۷:۱۶:۲۷ ۱۴۰۱/۵/۱۹
اگه ایشون همون کسی هست که سال ۸۸، دو ساعت قبل از شمارش آرا اعلام کرد من با اختلاف زیاد برنده انتخابات هستم، خیلی حرف‌هاش اهمیت نداره!!
ایرانی۲۶۱۳۸۵۵۱۸:۳۱:۵۷ ۱۴۰۱/۵/۱۹
مسخره تر از این استدلال ندیدم. چه چیزی رو تکذیب کنن؟ توهمات یک عده اندک مریض القلب رو؟!
محمد۲۶۱۳۸۹۲۱۹:۱۲:۰۱ ۱۴۰۱/۵/۱۹
چه ساده لوحانه، اگر قرار باشه رهبر جهان اسلام دم به ساعت بیاد پاسخ شایعات رو بده و عده ای هم مجدد بیان پاسخ ایشون رو نقد کنند و شایعه جدید بسازند، اینکه میشه مرتبه . در بیان نظرات کمی تامل باید کرد.
محسن۲۶۱۳۹۰۴۱۹:۲۱:۳۴ ۱۴۰۱/۵/۱۹
هر چقدر تکذیب بشه کسی که با رهبری عناد داره قبول نمیکنه همون تکذیبیه رو میگه دروغه
امیر حسین سلطان/تهران۲۶۱۴۰۸۰۲۱:۲۹:۰۵ ۱۴۰۱/۵/۱۹
متاسفانه عدم وجود رویکرد چند صدایی در یکی دو دهه اخیر در رسانه ملی(صدا و سیما) و عدم پرداختن شفاف به مسائل مختلف در زمان خود و چاره جویی برای پیدا کردن راه حل شان خسارات بس سنگینی به اقتصاد و سیاست و فرهنگ جامعه وارد ساخته است. مسلما چنانچه رویکرد معتدل و منصفانه ای در رسانه های رسمی مان جاری و ساری بودند امکان هرگونه گمانه زنی ها و حدسیات متنوع و مختلف اصولا محلی از اعراب نمی داشت! با سپاس/ شنونده پروپاقرص قدیمی رادیو
ناشناس۲۶۱۴۴۹۵۰۸:۵۰:۳۳ ۱۴۰۱/۵/۲۰
ادعایی که دروغ بودنش مثل روز آفتابی روشن است نیاز به رد و تکذیب از سوی مقامات را ندارد. مسئولین قرار نیست به هر ادعایی جواب بدهند. قانون اساسی کشور تکلیف همه چیز را روشن کرده است. ضمن آنکه پرچم این انقلاب به کوری چشم خناسان و منافقان با دست همین رهبر بی بدیل به دست امام زمان(عج) داده خواهد شد. شما اگر مشکل دارید خودتان را با مطالعه قانون اساسی روشن کنید.
ناشناس۲۶۱۳۵۸۸۱۵:۰۷:۲۹ ۱۴۰۱/۵/۱۹
موسوی گفته که حکومت موروثی نیست و این حرف پوچی است چون انقلاب ما برا این بوده که جلوی موروثی بودن را بگیره که تا حالا هم همین عمل شده و همه هم متفق القول هستند که امکان موروثی شدن هم دیگر بعد از انقلاب 57 ناممکن است خدای نکرده موروثی هم بخواهد بشود خود نیروهای انقلاب وارد عمل خواهند شد و چنین چیزی ناممکن است
ناشناس۲۶۱۳۵۹۷۱۵:۱۱:۳۰ ۱۴۰۱/۵/۱۹
کاسبان تحریم و آشوب
ناشناس۲۶۱۳۵۹۹۱۵:۱۳:۳۳ ۱۴۰۱/۵/۱۹
خودشون دروغ رو میسازند و شایع می کنند و ذهنها رو خراب میکنند و آنوقت به طرف میگن اگه این حرفها ( که خودشان ساخته و پرداخته اند) درست نیست تکذیبش کن .!!!
ناشناس۲۶۱۳۶۱۱۱۵:۲۴:۱۳ ۱۴۰۱/۵/۱۹
حتما فردا همینها وقتی میبینند شایعات و دروغهاشون رسوا شد خواهند گفت ما مانع شدیم وگرنه می خواستند فلان کار را بکنند ما نگذاشتیم!!
ناشناس۲۶۱۳۶۸۲۱۶:۲۸:۴۰ ۱۴۰۱/۵/۱۹
تنها راه این است که محکم و قاطع تکذیب کنند تا این بحث کلا بسته شود
ناشناس۲۶۱۳۶۱۷۱۵:۳۱:۰۷ ۱۴۰۱/۵/۱۹
به موسوی اجازه جواب دادن بدهید
ناشناس۲۶۱۳۶۸۳۱۶:۳۲:۰۸ ۱۴۰۱/۵/۱۹
ایشان که اجازه جواب دادن داره. ولی شهید همدانی هم اجازه جواب داره؟‌ اون زمان که زنده بود چرا این حرفها زده نشد؟ به فردی که شهید شده تهمت بزنید ایراد نداره اما انتقاد از موسوی ایراد داره؟!
ناشناس۲۶۱۳۷۲۳۱۷:۱۰:۲۹ ۱۴۰۱/۵/۱۹
یعنی خودش جواب حرفهای خودش رو بده!؟
ناشناس۲۶۱۴۲۴۴۲۳:۴۲:۰۵ ۱۴۰۱/۵/۱۹
پاسخ چی؟ دفاع از داعش؟! توهین به شهید؟ این فرد متوهم هنوز انتخابات در حال انجام بود اعلام پیروزی قطعی کرد! ....
ناشناس۲۶۱۳۶۴۷۱۶:۰۴:۲۸ ۱۴۰۱/۵/۱۹
امان از لجبازی که طرفت اگر خدا هم باشه تو را از لجش شیطان میکنه.
ناشناس۲۶۱۳۶۵۱۱۶:۰۶:۴۴ ۱۴۰۱/۵/۱۹
افرادي كه در باره موسوي اظهار نظر مي كنند بايدخودشان را بجاي كسي بگذارند كه بيش از سيزده سال است خودش وهمسرش در حصر قرار دارند اينكه پايانش تلخ باشد ويا نباشد فقط خدا مي داند وقضاوت درباره عاقبت افراد فقط با خدا است
ناشناس۲۶۱۳۹۸۴۲۰:۰۷:۲۴ ۱۴۰۱/۵/۱۹
خدا بهتر میداند بالاخره ماه برای همیشه زیر ابر نمی‌ماند
داود۲۶۱۴۲۱۷۲۳:۲۳:۳۹ ۱۴۰۱/۵/۱۹
میدونی باعث خون چند نفر شده میدونی وضعیت معیشتی امروز مردم به خاطر امید غرب به مخالفت مردم بوده میدونی یا خودت را زده ای به نفهمی
ناشناس۲۶۱۴۲۸۰۰۰:۱۲:۳۱ ۱۴۰۱/۵/۲۰
فکر کنم فراموش کردی چرا ۱۳ سال حبس بودن . تاریخ مرور کن .جرمشون کمتر از اعدام نبود
ناشناس۲۶۱۳۶۵۲۱۶:۰۶:۴۵ ۱۴۰۱/۵/۱۹
مراجع رسمی تکذیب کنند تا دهان فتنه گران بسته شود.
ناشناس۲۶۱۳۶۵۴۱۶:۰۷:۵۰ ۱۴۰۱/۵/۱۹
خودش اینو میدونه که به لطف بزرگان نظام محاکمه نشد. وگرنه پرونده او را به هر قاضی بدهند حکمی جز اعدام برایش صادر نخواهد کرد
ناشناس۲۶۱۳۷۰۴۱۶:۵۸:۰۴ ۱۴۰۱/۵/۱۹
یک متوهم وبازیچه یایک خود شیفته وقدرت طلب ناکام که فقط می خواهد دیده شود به هرقیمتی،تکذیب کردن کذابها یعنی تایید آنها ،یعنی بشوندمرکز صدوردروغ واتهام وافتراو...وطرف مقابل درموضع مقابل باید فقط تکذیب کند واین یعنی مرجع صدور دروغهارا به رسمیت می شناسد بی محلی کنید چند صباحی بعد خودش خسته می شودموافقان این رویه هم به ژستشان نمی خورد تاییدش کنند ولی خب یک فتنه کوچک وکوتاه هم بهترازهیچی است آن هم به قیمت آبروی رفته یار دیرین،سکوت اسلحه بدون فشنگشان است یک عده ساده هم نفهمند خالی است باز تامدتی دراین سپهر سیاسی که رسوا شده اندامید به ماندن پیدا می کنند...
ناشناس۲۶۱۳۷۲۶۱۷:۱۱:۱۸ ۱۴۰۱/۵/۱۹
ما خبرگان رشيد وعالم وخداترس وعاقل ومردم داري داريم هم موشكافانه بر اعمال رهبر نظارت كامل دارند هم قدرت اين را دارند كه اجازه ندهند حكومت موروثي وبه عصر قجر برگرديم خداوند اين نگهبانان مردم ودين وآزادي را هرچه سريعتر به بهشت رهنمون وبا سردار همداني وسليماني محشور نمايد
ناشناس۲۶۱۳۷۶۱۱۷:۳۵:۱۵ ۱۴۰۱/۵/۱۹
مرگ بر داعش
ناشناس۲۶۱۳۷۶۵۱۷:۳۶:۱۷ ۱۴۰۱/۵/۱۹
نباید رافت اسلامی شامل حال فتنه گران 88 می شد این سخنان ناشی از آن است بهتر است با این افراد با شمشیر اسلامی برخورد کرد. یا حق
یداله۲۶۱۳۷۸۰۱۷:۴۵:۵۵ ۱۴۰۱/۵/۱۹
بابا این بنده خدا زیاد به حرفهایش توجه نکنید
بنده خدا۲۶۱۳۷۹۳۱۷:۵۷:۲۸ ۱۴۰۱/۵/۱۹
وقتی یه نفر نیت های پلید و درون منافق داره و بر اون اصرار هم داره خدا شرایط رو طوری فراهم میکنه که بالاخره خودش با دست خودش لو بره ...یکی این شکلی ، یکی هم به شکلی دیگه
ناشناس۲۶۱۳۷۹۹۱۷:۵۹:۱۶ ۱۴۰۱/۵/۱۹
بلاخره زمان چهرهای واقعی کسانی که نقاب بر چهره دارن را نشان میدهد که به یاری خدا چهره پلید این بابا رو هم نشان داد خدا را شکر
ناشناس۲۶۱۳۸۰۰۱۷:۵۹:۵۸ ۱۴۰۱/۵/۱۹
حیف که اسم ‌اینا‌ راسیاست مداربدونی‌ این مهره اسرایل وامریکا‌هستند
MP۲۶۱۳۸۵۹۱۸:۳۴:۴۶ ۱۴۰۱/۵/۱۹
آخرش خودشو نشون داد این مار خوش خط خال
ناشناس۲۶۱۴۲۱۱۲۳:۱۷:۱۴ ۱۴۰۱/۵/۱۹
حتما مقام معظم رهبری و فرزندان عزیز ایشان دنبال چنین چیزی نیستند وسلوک این عزیزان این را ثابت می کنه.اما اگراحمداقا شرایط رهبری را می داشت وخبرگان ایشان را انتخاب می کرد به معنی موروثی بودن نمی بود. موروثی بودن اینه که فرزندحتی اگر شرایط را هم نداشته باشه وصرفا به خاطر نسبت انتخاب شود که ناپسند وغیرقانونی وغیرشرعی است.ائمه اطهار صرفا به خاطر موروثی بودن امام نشده اند بلکه با نصب خداوند وداشتن شرایط امامت بوده است.
مدافع شهدا۲۶۱۴۲۲۰۲۳:۲۴:۲۸ ۱۴۰۱/۵/۱۹
این قبیل افراد صدرصد مهره آمریکای جنایت کار و اسرائیل هستند ودشمن واقعی اسلام، انقلاب و جبهه مقاومت هستند که مستقیم به سردار شهید همدانی و شهدای مقاومت توهین می‌کند ...که ما هر چه داریم از شهداست و تمام دنیا دیدند که در مراسم تشیع پیکر مطهرشهید سردار سلیمانی تمام ملت عزیزمان شرکت داشتند و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بود
ناشناس۲۶۱۴۲۵۰۲۳:۴۵:۴۱ ۱۴۰۱/۵/۱۹
ننگباد بر هر چه خاییین به وطن است درود بر شهدای وطن
ناشناس۲۶۱۴۲۷۲۰۰:۰۵:۳۴ ۱۴۰۱/۵/۲۰
ما عاشق حاج قاسم هستیم
ناشناس۲۶۱۴۲۹۵۰۰:۳۱:۰۵ ۱۴۰۱/۵/۲۰
از کجا معلوم که این نوشته ها از جانب موسوی باشه ایشون که در حصر خانگی هستن شاید کسانی این سخنان را از جانب موسوی نوشته تا به مقصودی برسد
امید۲۶۱۴۳۲۲۰۱:۱۳:۱۶ ۱۴۰۱/۵/۲۰
یه زمانی سردار همدانی با فتنه گران مبارزه کرد. حالا میرحسین کینه جو نتونسته نفرتش رو پنهان کنه و در مورد این شهید آشکار کرده چقدر یه آدم میتونه سقوط کرده باشه که پشت سر کسی که دیگه نیست صحبت کنه
ناشناس۲۶۱۴۳۲۳۰۱:۱۵:۱۳ ۱۴۰۱/۵/۲۰
این همان موسوی که نخست وزیرجمهوریاسلامی ایران بود دربرابرصدام وصدامیان ایستادگی میکرد جمهوری اسلامی رو ازدست دشمنان قسم خورده نجات اداد این پیرمرد همان میر حسین موسوی است .چرا اینطوربیانه صادرکرده.سردارهمدانی و شهید سلیمانی مرد میدان بودند
محمد ابدی۲۶۱۴۳۳۳۰۱:۳۶:۵۲ ۱۴۰۱/۵/۲۰
آنچه در سال 88 رخ داد، نه جنبش موسوم به سبز، بلکه «فتنه» موسوم به سبز بود.
ناشناس۲۶۱۴۳۴۲۰۱:۴۵:۰۸ ۱۴۰۱/۵/۲۰
اینقدر دروغ وراست قاطی شده...ما مردم مغزمان دیگه جذب وکشش نداره...هر حرف وحدیثی بخدا مثل توپ مخوره مخمان پرت هوا...بیخیال...زندگی کنید‌‌تا خداوند وفردا چه رقم زند....یا رب توکل بدرگاهت...
ناشناس۲۶۱۴۳۴۷۰۱:۵۱:۰۹ ۱۴۰۱/۵/۲۰
دقت کردین حدود ۱۲۰ تا ۱۵۰ تا آلبانی نشین دارن لایک و دیسلایک میکنن نظرات رو؟ سلام منافق. بیا دیسلایک کن عقب نمونی
علی۲۶۱۴۳۷۵۰۲:۵۱:۳۷ ۱۴۰۱/۵/۲۰
چنین چیزی درجمهوری اسلامی امکان ندارداصلانمیشودموروثی مگرنظام پادشاهی است مگرنه حکومت جمهوری اسلامی ست چرابه مقام معظم رهبری تهمت میزنن خودمقام معظم چطور اجازه میدهد
مهدی۲۶۱۴۳۸۴۰۳:۴۶:۰۵ ۱۴۰۱/۵/۲۰
ایشان نظرشون راگفتن وباید فرصت دفاع راهم به ایشان داد
شاهرخ۲۶۱۴۴۲۱۰۶:۳۵:۵۹ ۱۴۰۱/۵/۲۰
وای آخه سقوط تا کجا .... یکی نیست از این موسوی قدرت پرست بپرسد. آخه شهید حسین همدانی حبیب ابن مظاهری شهدای مدافع حرم این مرد نیکو سرشت.هستی و زندگی خودش را وقف امنیت ایران کرد تو از او چه میخواهی.خدا از تو نگذرد چرا به ملت دل درد می‌دهی..اوج سقوط مدعیان اصلاح طلبی
ناشناس۲۶۱۴۴۲۹۰۶:۵۴:۰۳ ۱۴۰۱/۵/۲۰
آقای موسوی چیزبدی رانگفته موروثی بودن راکه رسم شاهان که مغایربااصول انقلاب اسلامیست رامتذکر شده است موروثی بودن یکی ازعوامل سقوط رژیم شاهی بود
ناشناس۲۶۱۴۴۴۵۰۷:۳۶:۰۸ ۱۴۰۱/۵/۲۰
اگه رهبریت موروثی بود باید آن موقع فرزند امام رهبر میشد پس این ادعا اصلا درست نیست و نمی تواند باشد
رضائی۲۶۱۴۴۶۳۰۸:۱۸:۵۱ ۱۴۰۱/۵/۲۰
دهن کجی به رشادات های شهیدان عزیز از جمله سرادر شهید همدانی از احدی پذیرفتنی نیست از خواب غفلت بیدار شو آقای موسوی نمی ارزد برای قدرت ارزش ها را نادیده بگیری ، راه شهیدان درخشان و نورانی روسیاهی برای کج فهمان در ذهن ها میماند خداوند متعال از سر تقصیرات شما بگذرد.
ناشناس۲۶۱۴۴۶۴۰۸:۱۹:۰۴ ۱۴۰۱/۵/۲۰
قدیس!!! این آقا وهم دستاش چنان خیانتی به اسلام وانقلاب وایران کردند که تاریخ وایندگان لعنتشون خواهند کرد بیشتر سختیهایی که ملت ایران دراین سالها یعنی از سال ۸۸ به این ور متحمل شده مقصر مستقیمش این آقا وهم دستاش بودند
ناشناس۲۶۱۴۴۸۳۰۸:۳۸:۰۹ ۱۴۰۱/۵/۲۰
خدایا ماراعاقبت به خیربگردان که مثل این آقا نشیم ! حمایت ازداعش وتوهین به مدافعین حرم!!
هاشمی۲۶۱۴۵۰۲۰۸:۵۷:۳۵ ۱۴۰۱/۵/۲۰
موسوی میخواهد اسمش سرزبان بی افتد
علی۲۶۱۴۵۴۸۰۹:۳۲:۲۷ ۱۴۰۱/۵/۲۰
کشور قانون اساسی داره توی قانون اساسی هم تکلیف رهبری روشنه
ناشناس۲۶۱۴۶۱۱۱۰:۲۹:۳۸ ۱۴۰۱/۵/۲۰
خداعاقبتمون رو ختم به خيرکنه انشاله ادم یاد طلحه وزبیر میفته.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین