بهترین نرم افزار مدیریت فروش؛ تضمین موفقیت در کسب و کار

گزارش بازرگانی،   4010423028

با استفاده از بهترین نرم افزار مدیریت فروش می‌توان علاوه بر دسته بندی منظم مشتریان، برنامه ریزی بر اساس نیازهای متفاوت آنان و افزایش فروش و برنامه های تبلیغی خود را نیز مدیریت نمایید. در این مطلب ضمن معرفی بهترین نرم افزار مدیریت فروش به سایر مطالب پیرامون آن پرداخته خواهد شد.

بهترین نرم افزار مدیریت فروش

نرم افزار مدیریت فروش چیست ؟

نرم افزار مدیریت فروش یک ابزار است که برای ساده کردن فرایند فروش استفاده می‌شود. این برنامه دارای قابلیت‌هایی نظیر مدیریت مخاطبین، ردیابی معاملات، نظم‌دهی به وظایف اداریِ خسته کننده و طاقت‌فرسا، مدیریت فروش، ثبت فعالیت‌های روزانه، پیگیری مشتریان و غیره استفاده می‌شود. نرم افزار فروش، یک برنامه کاربردی است که به شما کمک می‌کند تا نظم، جمع‌بندی معاملات و دیگر کارهای مربوط به کسب وکار را به راحت‌ترین شکل ممکن انجام دهید.

به طور کلی می‌توان گفت بهترین نرم افزار مدیریت فروش، فرآیندهای مالی نظیر صدور پیش فاکتور و مدیریت مشتریان بالقوه را انجام می‌دهد. نرم ‌افزار فروش کمک می‌کند تا همه‌ اعضای تیم فروش منظم، متمرکز و با بالاترین سرعت ممکن عمل کنند. نرم افزار CRM به عنوان یک نرم‌افزار مدیریت فروش در هر صنفی می‌توان برای سازماندهی بیشتر استفاده کرد.

بهترین نرم افزار CRM

ویژگی‌های نرم افزار مدیریت فروش

یک نرم‌افزار فروش ایده‌‌آل باید دارای ویژگی‌های مطلوبی باشد تا بهترین عملکرد را از خود نشان دهد؛ این ویژگی‌ها به شرح زیر است:

  • در بهترین نرم افزار مدیریت فروش، افزایش قابل توجه نرخ تبدیل مشتریان بالقوه به بالفعل را تجربه می کنید.
  • افزایش تکرار خرید، وفادار سازی مشتریان و افزایش رضایت مشتریان را به آسانی مدیریت می کنید.
  • اگر دارای تیم فروش و چند فروشنده هستید می توانید به راحتی آنان را تحت نظارت و کنترل داشته باشید و سرنخ های فروش بر اساس تقسیم بندی مناطق جغرافیایی یا نوع محصول و مشتریان میان آنان تفکیک می گردد.
  • گزارشگیری دقیق از وضعیت سرنخ های جدید، مشتریان فعال و پیش بینی میزان فروش خود طی ماه های آتی خواهید داشت.
  • زمان پاسخ گویی سریع و به موقع تاثیر مهمی بر افزایش فروش دارد. با نرم افزار مدیریت فروش بدون رجوع به حافظه خود، هیچ یک از سرنخ های تان را از دست نخواهید داد.



مزایای نرم ‌افزار مدیریت فروش چیست؟

بهترین نرم ‌افزار مدیریت فروش امکانات خاص و کارآمدی را در اختیار مدیران ‌کسب و کار قرار می‌دهد، این امکانات شامل:

  • اطلاعات مشتریانی که سال های گذشته از شما خرید کرده یا استعلام قیمت نموده اند در نرم افزار مدیریت فروش ثبت می گردد و بلافاصله پس از تماس جدید به آن اطلاعات دسترسی خواهید داشت.
  • ارتباطات و همکاری تیمی کارآمد را در اختیار شما قرار می‌دهد. به این صورت که با ثبت اطلاعات مربوط به هر مشتری، همکاران یا تیم خود و ثبت میزان فعالیت آن‌ها در نرم افزار مدیریت فروش، ارتباط با افراد مورد نظر را آسان‌تر می‌کنید و یک تعامل پایدار و مطلوب شکل می‌گیرد؛
  • ثبت گزارش از عملکرد نماینده فروش؛ یعنی در هر زمان و مکانی می‌توان عملکرد نمایندگان فروش را که توسط نرم‌ افزار ثبت شده است، مشاهده کرد و از عملکرد دقیق آنان مطلع شد؛
  • طراحی کمپین های تبلیغاتی متنوع هزینه های بالایی برای شرکت دارد. بودجه لازم برای هر کمپین، افراد مسئول، بازخورد و نتایج هر کمپین را به راحتی در نرم افزار مدیریت می کنید.
  • همچنین بهترین نرم افزار مدیریت فروش، می تواند با اتصال به نرم افزارهای حسابداری امکان صدور پیش فاکتور و دریافت اطلاعات مالی را تسریع نماید. همچنین می توانید کل فرایند فروش را در نرم افزار مدیریت فروش طراحی و پیاده سازی کنید. مثلا چه کسی پاسخگوی تلفنی است و به چه کسی در بخش انبار سفارش را ارجاع می دهد و پیک چگونه با تحویل کالا، سفارش را در نرم افزار نهایی می نماید. این ها با سطوح دسترسی مختلف قابل انجام است.
  • اتصال به پنل های پیامکی، واتساپ، تلگرام و تلفن های اینترنتی ارتباط شما را با مخاطبان و مشتریان بسیار آسان می نماید.

مزایای نرم افزار مدیریت فروش

  • یکی از سخت‌ترین بخش‌های فروش، طبقه بندی مشتریان بر اساس نیازهای آنان است. با نرم‌ افزار مدیریت فروش رایگان می‌توان این تقسیم بندی را به عنوان‌ مثال بر اساس علایق، سن و سرگرمی‌های مورد علاقه مشتریان انجام داد. این امکان سبب می‌شود تا مدیران فروش برای هر دسته از مشتریان پیشنهادات و مزایای ویژه‌ای را در نظر بگیرند؛
  • از آنجا که همه اطلاعات فروش در این ‌نرم افزار اولویت بندی می‌شوند، فروشندگان با توجه به وضعیت هر مشتری می‌توانند نیازهای مناسب برای مشتریان را شناسایی و بسته به وضعیت آن‌ها عمل کنند؛
  • در نرم افزار مدیریت فروش بخش خدمات پشتیبانی و خدمات پس از فروش به صورت کامل گنجانده شده است. ممکن است محصول شما شامل گارانتی باشد و هر یک از مشتریان بتوانند به تعداد مشخصی خدمات دریافت کنند. این نرم افزار کلیه فرایندهای پشتیبانی را مدیریت می نماید و اطلاع رسانی خدمات انجام یافته یا طرح های تخفیفی را در دستور کار خود قرار می دهد.
  • برنامه ریزی برای مشتریانی که مدتی است خرید نکرده اند، مشتریانی که ممکن است علاقمند به دریافت محصولات دیگر شما باشند یا با دریافت کد تخفیف خرید خود را تکرار کنند به سادگی امکان پذیر است.
  • امکان ‌اتصال به وبسایت شرکت تا بتوان به صورت آنلاین به‌ کمک برنامه، فرصت‌ها و سرنخ‌ها را پیگیری و پیش‌بینی کرد.



نرم افزار crm اورست ابزاری برای مدیریت فروش

نرم‌افزار crm آنلاین اورست محصولی است که نوآوری در فروش را برای انواع کسب و کارها امکان‌پذیر می‌کند. این نرم افزار ابزاری برای ارتباط با مشتری و ایجاد یک تجارت پرسود و شناسایی مشتریان‌ وفادار است. نرم افزار crm اورست را می‌توان جزء بهترین نرم افزار مدیریت فروش دانست که قابلیت‌هایی مثل مدیریت سرنخ‌های تجاری، تجزیه و تحلیل داده‌های فروش و ثبت اطلاعات مشتری را داراست. این نرم افزار می‌تواند با هر بار مراجعه مشتری، سوابق و اطلاعات مشتری را بروزرسانی کند؛ این امر سبب می‌شود تا اطلاعات دقیق‌تری از مشتری داشته باشید و خدمات مناسب‌تری را ارائه کنید. طراحی کمپین های تبلیغاتی، شناخت مسیرهای متنوعی که مشتریان به سمت ما آمده اند و کنترل بودجه تبلیغات با نرم افزار اورست ممکن می گردد.

نرم افزار CRM اورست

بهترین نرم افزار مدیریت فروش اورست که دارای یک محیط ابری است و دارای بیش از یک دهه سابقه موفق و درخشان‌ در این زمینه است به کسب و کارها کمک می‌کند تا بتوانند فروش خود را مدیریت کنند، خدمات مناسب را شناسایی کنند و بازاریابی مناسب هر مشتری را انجام دهند. نرم افزار crm اورست دارای پشتیبانی دائمی و خدمات شبانه روزی 24/7 است. این نرم افزار همچنین امکان تنظیم دسترسی کاربران، رمزگذاری داده‌ها و اطلاعات، پیاده سازی فایروال‌ها و آنتی ویروس‌های قدرتمند را دارد تا امنیت بانک اطلاعاتی تجارت شما را تامین کند.



قابلیت‌های کاربردی نرم افزار crm اورست

از امکانات نرم افزار CRM اورست می‌توان به وب سرویس واتساپ اشاره نمود که سبب می‌شود پیام‌های واتساپ و تلگرام از طریق نرم افزار ارسال شوند. همچنین نرم افزار مدیریت فروش اورست قابلیت اتصال به نرم افزارهای حسابداری رایج مانند سپیدار، هوفر و پایا را داراست.

شما می‌توانید نرم افزار crm اورست را در کنار نرم افزار باشگاه مشتریان اورست نصب کنید و ارتباط با مشتریان را به صورت یکپارچه مدیریت کنید. از طرفی، بدون نیاز به سخت افزار جانبی، نرم افزار به سیستم تلفنی VOIP متصل می‌شود.

در نرم افزار مدیریت فروش اورست، قابلیت اتصال به اسنپ و بروزرسانی خودکار موجودی‌ها، قیمت‌ها و مدیریت چند اکانت اسنپ به طور همزمان در این نرم‌افزار میسر است. اتصال به دیجی کالا و بروزرسانی خودکار موجودی‌ها، قیمت‌ها و مدیریت سفارشات و مدیریت اکانت‌های دیجی کالا، قابلیت اتصال به وردپرس و انتقال اطلاعات به شکل آنلاین، ثبت اطلاعات مشتری و مدیریت سوابق آنان برای ایجاد تعاملی بهتر و پایدار از دیگر ویژگی این نرم‌افزار است.



جمع‌بندی

با رونق کسب و کارها و گسترش حوزه تجارت، مدیریت اطلاعات بازار، مشتریان و تنظیم داده‌ها امری بسیار مهم و ضروری برای موفقیت در این عرصه به شمار می‌آید. با استفاده از بهترین نرم افزار مدیریت فروش می‌توان به این مهم دست یافت. در این خصوص برای آگاهی بیشتر از ساز و کارهای نرم افزار مدیریت فروش یا تهیه نرم افزار crm اورست می‌توانید به سایت اورست به نشانی https://www.ever247.cloud/ مراجعه کنید و از طریق دریافت مشاوره رایگان از خدمات این ابزار بهره‌مند شوید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. کمی دیر نیست؟

  12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  13. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  14. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  15. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  16. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  19. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  20. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  21. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  22. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  23. اسراییل چه باید بکند؟ 

  24. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  25. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

آخرین عناوین