و باز هم یک حمله ناشیانه!

حسین علی زاده،   4010415016 ۱۳۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۷۸ تکراری یا غیرقابل انتشار
و باز هم یک حمله ناشیانه!

مشهور است که دفاع بد از چیزی آن را نزد مردم  خراب تر می کند اما واقعیت این است که حمله ناشیانه به یک امر ناصواب هم آن را درست جلوه می دهد.

حالا حکایت آقای حسن عباسی است که با اظهارات جدید خود درباره فوتبال و فوتبالیست ها، آن هم در میانه نقد اصولی ماجرای دستمزدهای نجومی در فوتبال حرفه ای کشور، حمله ناشیانه ای را به یک امر قابل نقد سامان داده و متاسفانه با این نقد کج بنیاد زمینه را برای حمله متقابل مدعیان فرصت طلب فراهم آورده.

آقای عباسی با «انگلیسی» خواندن فوتبال گفته است:

نگاه نکنید یک فوتبالیستی هم هست زنش چادری است، کسی که آدمی باشد که زنش چادری و دیندار باشد اصلا نمی رود دنبال فوتبال!

جدا از نمونه های فراوان نقض این ادعا حتی در میان خانواده بنیانگذاران و بزرگان انقلاب باید از ایشان پرسید این نسبت معکوس میان دینداری و فوتبال در کدام سطح از  عالم فکر بر ایشان عرضه شده؟!

سخافت این نظرات تا بدانجاست که هر عاقلی ابتدا با شنیدنش امکان صدور آن را از زبان یک نفر غیرقابل باور می خواند اما آقای عباسی ظاهرا این بار قصد رکورد شکنی در بیان چنین نظراتی داشته  و  یکی از عجیب ترین ادعاهای خود را مطرح کرده است.

از ایشان که در ویدیوی یاد شده از این اظهارات ملقب به « معلم انقلابی»(!)  هم  شده اند و دیگرانی مانند ایشان که از این قبیل القاب مهم و با ارزش بر خود بار کرده اند می پرسیم که مخالفت با اصل ورزش فوتبال و فوتبالیست ها را با چه پشتوانه ای به انقلاب و نظرگاهش نسبت می دهید؟! آیا از معلمان واقعی انقلاب چنین اظهاراتی صادر شده و دیگران خبر ندارند یا تازگی  چنین رای و نظری در میان مدافعان رسمی نظام پیدا شده اما خب بنا به مصالحی بیانش را به دیگرانی چون شما واگذار کرده اند؟!

او البته در این ویدئو اظهارات دیگری هم داشته که در صورت پردازش و استدلال درست شاید پذیرفتنی می نمود؛ از جمله اینکه سلبریتی ها نمی توانند مصلح اجتماعی باشند. اما واقعیت این است که غلبه احساسات تند و کج اندیشی، جریان پیام را علیه همین اندک مواضع درست او مغلوبه کرده و هیچ کس جز خود او در این زمینه مقصر نیست. 

پیشتر نیز بارها خطاب به ایشان و دیگر صاحبان تریبون توصیه شده که حرف و نظر خود را از زبان خودشان مطرح کنند. در این صورت این اظهارات یکی از ده ها اظهارنظر صورت گرفته با دیدگاه های مختلف است که درست یا غلط مسوولیت اصلی دفاع از آن بر عهده شخص خودشان است اما وقتی این نظرات نامعمول و عجیب به پشتوانه داعیه های انقلابی مطرح می شود دفاع از ساحت انقلاب و مبرا کردنش از این قبیل کج اندیشی ها به یک وظیفه مهم انقلابی ( همان وظیفه ای که آقای عباسی شدیدا خود را ملتزم  آن می داند) تبدیل می شود که ترک آن خطایی غیرقابل جبران است. 

دیدگاه کاربران

امیر حسین سلطان/تهران۲۵۷۳۰۷۲۰۹:۲۲:۴۸ ۱۴۰۱/۴/۱۵
اصلا بازگویی و اهمیت قائل شدن برای افکار عاری از منطق و صرفا خشک و متعصبانه زیبنده این سایت و حتی رسانه های بسیار کم اهمیت تر از الف هم نمی باشد. و لذا ارزش پردازش و پاسخگویی هم ندارد. بی خود و بی جهت اول صبحی کام مخاطبان همیشه همراه تان را با پردازش مشتی ادعاهای واهی و غلط انداز تلخ نکنید لطفا!
ناشناس۲۵۷۳۲۹۵۱۱:۲۵:۴۱ ۱۴۰۱/۴/۱۵
متاسفانه توهین و ادبیات سخیف در مملکت نهادینه شده، همانطور که فساد سیستماتیک نهادینه شده است.
ناشناس۲۵۷۳۳۰۴۱۱:۳۰:۴۴ ۱۴۰۱/۴/۱۵
مدتها است که سلبریتی ها مورد حمله قرار گرفته اند. سوال این است: این هنرمندان و ورزشکاران که این طور به آنها می تازید، در چه دورانی به این همه آلودگی که مدعی آن هستید، دچار شده اند؟ مگر قوانین اسلامی در مملکت جاری نیست؟
ناشناس۲۵۷۳۴۲۰۱۲:۴۷:۳۹ ۱۴۰۱/۴/۱۵
مگر اینان از مدرسه و دانشگاههایی که در آنها آموزه های اسلامی یاد داده می شوند، فارغ التحصیل نشده و نمی شوند؟ مگر از فیلترهای گزینشی عبور نکرده و نمی کنند؟
ناشناس۲۵۷۳۴۲۵۱۲:۵۱:۴۵ ۱۴۰۱/۴/۱۵
آقای عباسی لطفا پیدا کنید وزیر مسکن اسبق عباس آخوندی از چه راهی ثروت چند هزار میلیاردی بهم زده است
ناشناس۲۵۷۳۳۱۶۱۱:۳۶:۴۲ ۱۴۰۱/۴/۱۵
متاسفم که این آقایان فقط آبروی دین را برده و اعتقادات مردم به ویژه جوانان را سست می کنند.
ناشناس۲۵۷۳۴۳۵۱۲:۵۴:۰۸ ۱۴۰۱/۴/۱۵
آقای دکتر عباسی لطفا فریاد بزنید و بانگ بر آورید چرا قانون از کجا آورده ای که مجلسیان بی درد آن را تصویب کرده اند چرا نظارت نشده اجرا شود و مجلسیان ترک فعل داشته اند
ناشناس۲۵۷۳۵۱۷۱۳:۲۴:۴۴ ۱۴۰۱/۴/۱۵
امام در دیدارش با فوتبالیستها از آنها تمجید کرد وچنین گفت : «جبهه شما همان زمین مسابقه است ونشاطی که به مردم پشت جبهه می دهید ،اجر همان رزمندگان را دارید .» یعنی عباسی از امام راحل دین شناس تر و عالم تر است ؟!!
ناشناس۲۵۷۳۵۵۸۱۳:۴۳:۱۴ ۱۴۰۱/۴/۱۵
اقای عباسی به نکته درستی اشاره کرده اند و اون اینکه سلبریتی ها نمی توانند مصلح اجتماعی باشند.
سعید۲۵۷۳۳۲۳۱۱:۴۱:۳۶ ۱۴۰۱/۴/۱۵
توی سه خط چقدر تهمت زدی و توهین کردی امام علی میفرمایند: لا تنظر إلى من قال وانظر إلى ما قال به گوینده نگاه مکن و به سخن نگاه کن
ناشناس۲۵۷۳۳۹۷۱۲:۳۱:۴۷ ۱۴۰۱/۴/۱۵
امثال شما فقط از احادیث و روایات برای خودتان بهره برداری می کنید.
سعید۲۵۷۳۵۵۹۱۳:۴۴:۵۳ ۱۴۰۱/۴/۱۵
غیبت از زنا بالاتر و تهمت از غیبت بالاتر است به خاطر تهمتی که زدید حلالتون نمی کنم.
ناشناس۲۵۷۳۷۴۶۱۵:۳۶:۵۶ ۱۴۰۱/۴/۱۵
حرف های عباسی و عباسی ها سراسر تهمت است.
ناشناس۲۵۷۳۷۷۶۱۵:۵۳:۵۷ ۱۴۰۱/۴/۱۵
مگر رهبر سر حمید استیلی را به خاطر گلی که در جام جهانی به تیم شیطان بزرگ زد نبوسید؟!!!
ناشناس۲۵۷۳۴۲۳۱۲:۵۰:۱۴ ۱۴۰۱/۴/۱۵
آیا پیشوای معصوم در مورد تعصب خشک یا بددهنی فرمایشی ندارند؟!
یوسف۲۵۷۳۵۱۹۱۳:۲۶:۰۶ ۱۴۰۱/۴/۱۵
تمام فرمایشات معصومین را بنده باید اینجا بیارم؟ شما اگر موردی دارید بیارید تا بشود مصداقی بحث کرد.
ناشناس۲۵۷۳۷۹۸۱۶:۰۱:۳۷ ۱۴۰۱/۴/۱۵
دفاع از هتاک نه تنها جایز نیست بلکه شراکت در این امر است.
امیر حسین سلطان/تهران۲۵۷۳۴۶۲۱۳:۰۱:۵۶ ۱۴۰۱/۴/۱۵
دقیقا به سخن نگاه می کنیم وگرنه سوابق گوینده که اظهر من الشمس است و اگر متن مطلب الف را دقیق بخوانید خود سخن ایشان درباره خیلی بسته بودن فکر آدمی است که چنین فرمایشاتی از ایشان صادر شده است: «نگاه نکنید یک فوتبالیستی هم هست زنش چادری است، کسی که آدمی باشد که زنش چادری و دیندار باشد اصلا نمی رود دنبال فوتبال!» و لذا تکرار می کنم آنچه نوشتم دقیقا مبتنی بر همین فرمایش ایشان بوده است و ابدا توهین و تهمتی در کار نیست البته بهیچوجه پیشینه اظهار نظرهای مسبوق به سابقه ایشان هم قابل فراموشی نیست! لذا لطفا منصفانه تر و خوشبینانه تر قضاوت کنید. با سپاس
ناشناس۲۵۷۳۶۳۰۱۴:۲۴:۳۶ ۱۴۰۱/۴/۱۵
آقای امیر حسین سلطان دبیر محترم بازنشسته ، اول _ پس از مدتها رسیدن بخیر ، دوم _ با این نظرتان ۱۰۰% موافقم چون هیچ بویی از گرایش خاص سیاسی نمی دهد !
ناشناس۲۵۷۳۰۷۳۰۹:۲۴:۳۹ ۱۴۰۱/۴/۱۵
ایشان تنها نیستند. این روزها بلندگو دست خیلی از افرادی افتاده که تنها تنفر و خشونت در جامعه می دمند.
ناشناس۲۵۷۳۲۸۲۱۱:۲۰:۵۶ ۱۴۰۱/۴/۱۵
چرا از حسن عباسی که کسینجر اسلام لقب دارد، در تیم گفتگوهای برجامی استفاده نمی کنند؟!
محب علی۲۵۷۳۳۶۰۱۲:۰۵:۴۷ ۱۴۰۱/۴/۱۵
نکته اول: مگر خود هنری کسینجر در تیم گفتگوهای برجامی آمریکا هست ؟ نکته دوم: این لقب رو مگر خودش داده که به تمسخر چنین میگی؟ این لقب رو نشریه تلگراف بهش داده، چنین جایگاهی رو هم باید از همین نشریه براش بخواهی!! فکر کن قبل از حرف زدن
ناشناس۲۵۷۳۴۳۴۱۲:۵۴:۰۴ ۱۴۰۱/۴/۱۵
به نظر شما، ایشان که رییس مرکز بررسی‌های دکترینال و اندیشکده یقین بوده و این قدر به امور مربوط به غرب آشنا هستند، وجودشان در تیم مذاکرات نمی تواند مفید باشد؟
ناشناس۲۵۷۳۵۲۷۱۳:۳۱:۰۴ ۱۴۰۱/۴/۱۵
از دید من قطعا مفید هست، اگر شما دسترسی دارید به جناب امیرعبداللهیان و یا جناب باقری، حتتما پیشنهاد کنید
ناشناس۲۵۷۳۵۵۱۱۳:۳۹:۵۵ ۱۴۰۱/۴/۱۵
در تیم مذاکره کننده باید افرادی مثل ظریف باشند !!! تا توافق هسته ای را نخوانده امضاء کنند بعد بگویند من 30 مرتبه کلمه تعلیق را ندیده بودم!!!
ناشناس۲۵۷۳۴۳۸۱۲:۵۵:۳۸ ۱۴۰۱/۴/۱۵
کسی از لقب «کسینجر اسلام» اطلاعی نداشت. تا اینکه ایشان در یکی از سخنرانی هایشان که در اینترنت هم موجود است، آن را افشا کردند!
ناشناس۲۵۷۳۵۲۵۱۳:۲۸:۰۱ ۱۴۰۱/۴/۱۵
قبل از این سخنرانی خیلی ها اطلاع داشتند، از جمله بنده شما بی اطلاعی خودتون رو به پای دیگران فاکتور نکنید
ناشناس۲۵۷۳۲۸۳۱۱:۲۱:۰۲ ۱۴۰۱/۴/۱۵
حرفش درسته ولی توهین باعث میشه حرف درست تخریب بشه. بحث خشونت هم نیست. تریبون های اجنبی صبح تا شب بر خشونت و نافرمانی مدنی در ایران می دمند شما در مقابلش گارد نمی گیرید. شمااز چیز دیگری ناراحتید . نفاق و دشمنی خودتان را در این قالب پنهان می کنید. مبادا به مبانی غربی لیبرالیسم و اصول سیستم پلید سرمایه داری خدشه ای وارد شود....
یوسف۲۵۷۳۰۷۵۰۹:۲۶:۲۴ ۱۴۰۱/۴/۱۵
فارغ از اینکه چه کسی گوینده جمله مذکور است، حرف درستی است. کسی که واقعا دین دار باشد، تمام دوران طلایی عمرش را دنبال کار هجو و بیهوده فوتبال نمیرود که هیچ آورده ای برای آخرتش ندارد. فوتبال تفاوتی با دوران مبارزاتی برده های روم باستان در کلوسئم ندارد الان شکلش تغییر کرده اما ماهیتش تغییری نکرده، مردم ذاتا از کل کل و هماورد طلبی لذت میبرند. فوتبال اگر با هدف ورزش و حفظ سلامتی باشد ارزشمند است، اما الان تبدیل به مسابقه شده. مثال های شما هم معطوف به دین ظاهری ست، هنر خاصی هم نکردید، مثال هایتان هیچ کدام نقض صحبت های عباسی نیست.
ناشناس۲۵۷۳۲۶۰۱۱:۰۹:۵۹ ۱۴۰۱/۴/۱۵
اگر ورزش پولی و به فساد آلوده شده، کی مقصر آن بوده؟ از دهه 70-80 به بعد فساد وارد ورزش شده. همان زمان که استارت اختلاس های میلیاردی زده شد.
ناشناس۲۵۷۳۲۶۴۱۱:۱۲:۰۰ ۱۴۰۱/۴/۱۵
آورده آخرت را باید از دل همین دنیا و مشاغل متعارفش جمع کرد عزیز من. فوتبال هم مثل مشاغل دیگری که شرع مشکلی با آن ندارد می تواند با دینداری جمع شود. این چه روحیه ستیزه جویانه و داعشی است که شما هر چیزی را با دین در حال مخاصمه می بینید؟! بی خود نبود که حسین (ع) می گفت نسبت دین شناس با عابد نسبت خورشید درخشان است با ستارگان کم فروغ !
یوسف۲۵۷۳۲۹۶۱۱:۲۵:۵۵ ۱۴۰۱/۴/۱۵
مشاغل متعارف طبق تعریف شما چیست؟ هر کاری که آب در هاون کوبیدن باشد و اتلاف عمر باشد از نظر شما متعارف است؟ خداوند در قرآن میگوید: إنه لا يحب المسرفين گذران عمر با فوتبال که هیچ نفعی ندارد، نشانه اسراف وقت و اتلاف عمر نیست؟
ناشناس۲۵۷۳۴۱۵۱۲:۴۴:۴۹ ۱۴۰۱/۴/۱۵
منفعت دیدن فوتبال هزار بار مفید تر است از شنیدن حرفهای بی محتوا تفرقه افکنانه است
ناشناس۲۵۷۳۵۶۹۱۳:۵۰:۰۷ ۱۴۰۱/۴/۱۵
شما گوش نکن، فوتبالتو ببین، ببینم به کجا میرسی
ناشناس۲۵۷۳۴۴۶۱۲:۵۷:۰۹ ۱۴۰۱/۴/۱۵
بالاترین نفع فوتبال این است که یک جنگ بی جنایت است !! اصولا ورزش های رقابتی حس جنگجویی انسان را به بهترین شکل کنترل می کنند .
یوسف۲۵۷۳۵۰۰۱۳:۱۸:۲۶ ۱۴۰۱/۴/۱۵
الان واقعا فکر میکنی کنترل شده ؟ جنایت های داعش رو توی عراق و سوریه ندیدی؟ جنایت های عربستان و امارات رو توی یمن ندیدی؟ جنایت های آمریکا و انگلیس رو توی عراق و افغانستان ندیدی؟ جنایت های اسراییل رو توی فلسطین ندیدی؟
هادی۲۵۷۳۲۷۲۱۱:۱۶:۰۸ ۱۴۰۱/۴/۱۵
انسان درست زندگی کند ، حق الناس مردم را چپاول نکند ، حق رسمی زندگی دیگران را به رسمیت بشناسد و توقع نداشته باشد دیگران مطابق اعتقاد و خواسته او زندگی کنند ، مطمئن باش خود به خود آورده ی آخرتش هم تامین می شود.
ناشناس۲۵۷۳۹۲۷۱۸:۱۱:۵۷ ۱۴۰۱/۴/۱۵
افرین درست است حق الناس رعایت کنه اخرت هم درست می شود
ناشناس۲۵۷۳۳۵۹۱۲:۰۵:۱۲ ۱۴۰۱/۴/۱۵
تازه پول کلان هم می گیرند
جعفر۲۵۷۳۴۰۳۱۲:۳۴:۰۵ ۱۴۰۱/۴/۱۵
وقتی که تو مسابقه با امریکا، شکستش میدن وکلی کف وهورا میکشین که فوتبال خوبه، از طرفی خب فوتبال هیچ دستاوردی نداره قبول اونهایی که‌ به عوض فوتبال سراغ رانت‌خواری ورشوه وزده و بند ودلار وسکه و....آدمای مفیدی هستند؟
یوسف۲۵۷۳۵۰۶۱۳:۲۲:۲۹ ۱۴۰۱/۴/۱۵
مضر بودن اختلاس گرها توجیه کننده مفید بودن فوتبالیست ها برای جامعه نیست اثبات شیء نفی ماعدا نمی کند. بردن آمریکا هم توی یک مسابقه از صدها هزار مسابقه، این مسابقه ظاهرا ورزشی رو تطهیر نمی کنه
ناشناس۲۵۷۳۵۲۳۱۳:۲۷:۲۶ ۱۴۰۱/۴/۱۵
امام در دیدار با فوتبالیست ها : «جبهه شما همان زمین مسابقه است ونشاطی که به مردم پشت جبهه می دهید ،اجر همان رزمندگان را دارید .»
ناشناس۲۵۷۳۷۲۸۱۵:۲۱:۱۸ ۱۴۰۱/۴/۱۵
احسنت!
ناشناس۲۵۷۳۰۷۸۰۹:۲۷:۲۵ ۱۴۰۱/۴/۱۵
افرادی چون حسن عباسی و...... حتماً پشتشان گرم است که اینگونه بی مهابانه به افراد و گروههای اجتماعی توهین و هتاکی می کنند. عذم برخورد با این طیف از افراد در طی سالهای گذشته آنها را جری تر و تندتر کرده است.
ناشناس۲۵۷۳۱۸۶۱۰:۲۵:۱۷ ۱۴۰۱/۴/۱۵
عباسی و دوستان بدانند: سر چشمه شاید گرفتن به بیل چو پر شد نشاید گذشتن به پیل
ناشناس۲۵۷۳۱۹۰۱۰:۲۸:۴۱ ۱۴۰۱/۴/۱۵
امثال عباسی ها تبر بر ریشه و بن می زنند!
ناشناس۲۵۷۳۲۲۷۱۰:۵۵:۲۲ ۱۴۰۱/۴/۱۵
در کجای اسلام آمده که گشت ارشاد برای تذکر در مورد حجاب، به یک خانواده با اسلحه شلیک کند؟این چه نوع ارشادی است؟ ارشاد از جنس حرفهای حسن عباسی!!!
ناشناس۲۵۷۳۳۶۲۱۲:۰۷:۰۶ ۱۴۰۱/۴/۱۵
برو بابا گشت ارشاد مرد نداریم و آن ها معلوم نیست چی کار کردن که مامور مجبور به شلیک شده
ناشناس۲۵۷۳۲۳۴۱۰:۵۹:۲۰ ۱۴۰۱/۴/۱۵
عباسی ها بدانند، گاهی اوقات آن قدر سریع فشار و حرارت بالا می رود که از ترموستات و شیر اطمینان هم کاری ساخته نیست. پس برای هیچ و پوچ جامعه را ملتهب نکنید.
ناشناس۲۵۷۳۲۰۲۱۰:۳۸:۴۵ ۱۴۰۱/۴/۱۵
مهم این است که شنونده باید عاقل باشد. البته که مردم عاقل تر از همیشه هستند.
ناشناس۲۵۷۳۲۱۴۱۰:۴۵:۵۴ ۱۴۰۱/۴/۱۵
شاید افاضات عباسی عباسی ها 10 سال پیش قابل توجه بود، اما تاریخ مصرف این حرفها مدتها است که سپری شده است. همانطور که شنیدن خبر اختلاس با ارقام نجومی مدتها است توجه مردم را جلب نمی کند.
ناشناس۲۵۷۳۰۸۰۰۹:۲۸:۵۸ ۱۴۰۱/۴/۱۵
رفتار، سخنان و افاضات افرادی چون حسن عباسی چه سنخیتی با اسلام دارد؟ کجا و چه زمان اسلام پرده دری را تایید کرده است؟
ناشناس۲۵۷۳۲۸۴۱۱:۲۲:۰۵ ۱۴۰۱/۴/۱۵
پرده دری؟ پرده کیو دریده؟ انبیای الهی همه گی بت شکن بودن و بت های ظاهری و باطنی بسیاری را در ذهن جامعه شکسته اند
ناشناس۲۵۷۳۳۶۸۱۲:۱۰:۱۷ ۱۴۰۱/۴/۱۵
علنا میاد به چند صد هزار نفری که تو طول تاریخ فوتبال این مملکت بازی کردند میگه بی دین. این پرده دری نیست پس چیه؟ با چه مجوزی از طرف خدا حکم صادر میکنه؟؟
ناشناس۲۵۷۳۰۸۴۰۹:۳۱:۱۱ ۱۴۰۱/۴/۱۵
درآمد و خرج زندگی حسن عباسی از کجا تامین می شود؟ حسن عباسی حقوق بگیر کدام دستگاه است؟
سعید۲۵۷۳۳۴۲۱۱:۵۰:۳۹ ۱۴۰۱/۴/۱۵
در دانشگاه تدریس می کند جانباز جنگ هست و در خانه ای اجاره ای زندگی میکند افرادی با سابقه خدمت بسیار کمتر از این و سابقه خراب کردن 8 ساله به مملکت، در ولنجک زندگی میکنند با حقوق مادام العمر
ناشناس۲۵۷۳۴۵۳۱۲:۵۹:۲۸ ۱۴۰۱/۴/۱۵
1) مدرک تحصیلیش چیست که با آن در دانشگاه تدریس می کند؟ 2) در کدام جبهه و در کدام عملیات جانباز شده؟
ناشناس۲۵۷۳۴۷۷۱۳:۰۷:۵۷ ۱۴۰۱/۴/۱۵
حسن عباسی متولد 1345 در ازنا لرستان است. مدرک تحصیلی عباسی لیسانس فلسفه از دانشگاه آزاد است.
ناشناس۲۵۷۳۰۸۵۰۹:۳۱:۵۵ ۱۴۰۱/۴/۱۵
این آدم کلا تو فضاست .
ناشناس۲۵۷۳۲۲۱۱۰:۵۱:۰۹ ۱۴۰۱/۴/۱۵
زمان انبیا هم میگفتند فلان پیامبر توی فضاست، چون هنجارهای غلط فکری جامعه را رد میکردند همواره مورد توهین جمعی قرار داشتند، به جای رد حسن عباسی حرف او را نقد کنید
ناشناس۲۵۷۳۴۴۲۱۲:۵۶:۱۴ ۱۴۰۱/۴/۱۵
الان این ادم رو با انبیا و معصومین داری در یک ردیف میزارین
یوسف۲۵۷۳۵۳۵۱۳:۳۴:۰۶ ۱۴۰۱/۴/۱۵
در عرض و هم عرض معصومین نیست، در طول رفتار معصومین هست البته اگر مفهوم طول و عرض رو در این مبحث بدانید
ناشناس۲۵۷۳۰۹۰۰۹:۳۳:۵۰ ۱۴۰۱/۴/۱۵
علاوه بر فشارهای فزاینده اقتصادی که مردم را در منگنه قرار داده، چند وقتی است که فشارهای روانی ناشی از درفشانی های افرادی چون عباسی و ...... هم مردم را به تنگ آورده است.
آزاد۲۵۷۳۰۹۸۰۹:۳۶:۲۹ ۱۴۰۱/۴/۱۵
عین واقعیت است که امکان تبلیغات فراوان و امکان بهره گیری خیلی زیاد از زمین و لباس و افراد و حاشیه های این بازی (توپ - پا) باعث تمایل سازمانهای بزرگ اقتصادی دنیا به دیده شدن این بازی شد ، و همین نشان دادن زیاد خودش باعث گرایش بیشتر سلیقه مردم به آن شد ، این بود که یک بازی معمولی را بعنوان ورزش جا زدند و از کنارش میلیونها نفر پولهای سرشار کسب میکنند
ناشناس۲۵۷۳۱۰۳۰۹:۳۸:۰۴ ۱۴۰۱/۴/۱۵
حسن عباسی اهل هیاهو و جنجال است. رزومه خدمت اجرایی نداردوقصد دارد خودش را نشان دهد .
ناشناس۲۵۷۳۲۲۳۱۰:۵۲:۲۰ ۱۴۰۱/۴/۱۵
یک درصد کارهای اجرایی عباسی از جنگ تا دانشگاه را هیچ کدام از مسئولین فعلی ندارند.
ناشناس۲۵۷۳۲۴۷۱۱:۰۵:۲۸ ۱۴۰۱/۴/۱۵
چند تاشو بگو
ناشناس۲۵۷۳۵۴۷۱۳:۳۸:۰۹ ۱۴۰۱/۴/۱۵
لطفا رزومه اجرایی ایشان را منتشر فرمایید تشکر
ناشناس۲۵۷۳۱۰۴۰۹:۳۸:۲۶ ۱۴۰۱/۴/۱۵
از کسی که به خودش لقب «کیسینجر اسلام» داده، بیش از این هم انتظار نمی رود.
یوسف۲۵۷۳۲۱۶۱۰:۴۹:۲۲ ۱۴۰۱/۴/۱۵
شما خبر نداری دوست عزیز چرا تهمت میزنی؟ خودش به خودش چنین لقبی نداده، این لقب رو نشریه تلگراف داده، این هم لینکش: https://www.telegraph.co.uk/comment/personal-view/3624382/The-frightening-truth-of-why-Iran-wants-a-bomb.html
ناشناس۲۵۷۳۲۶۷۱۱:۱۳:۴۰ ۱۴۰۱/۴/۱۵
حسن عباسی چرا تا به حال به یک همایش بین المللی دعوت نشده؟! چرا هیچ رفرانسی از او در مجله های علوم سیاسی نیست؟
ناشناس۲۵۷۳۳۱۳۱۱:۳۵:۳۸ ۱۴۰۱/۴/۱۵
این رو از اونی بپرس که این لقب رو بهش داده
ناشناس۲۵۷۳۳۱۸۱۱:۳۹:۴۵ ۱۴۰۱/۴/۱۵
از نویسنده نشریه تلگراف بپرس که چرا این لقب رو بهش داده
ناشناس۲۵۷۳۱۰۵۰۹:۳۹:۲۷ ۱۴۰۱/۴/۱۵
کسی که نام 4 تا اقتصاددان را بلد نیست، مطمئن باشید نام 4 تا فوتبالیست را هم بلد نیست.
یوسف۲۵۷۳۲۴۹۱۱:۰۶:۰۴ ۱۴۰۱/۴/۱۵
دوست عزیز شما اون کلیپ رو دیدی ولی انقدر خنده دار بود که حسن عباسی جوابش رو نداد فقط اسم چندتا اقتصاد دان رو خود من با رشته مهندسی برق از حسن عباسی یاد گرفتم، مثل میلتون فریدمن، مثل جان مینارد کینز، مثل جوزف استیگلیتز، ... فقط حدود 200 کتاب در حوزه نقد اقتصاد لیبرال منتشر کرده که خود اقتصاددان های غربی نگارش کردند، مثل کتاب سقوط آزاد اثر جوزف استیگلیتز چرا ندانسته تهمت میزنید؟ چه جوابی دارید برای آخرت؟
صمصام۲۵۷۳۶۶۶۱۴:۴۳:۲۳ ۱۴۰۱/۴/۱۵
دمت گرم پس این جناب عباسی با اطلاع و عقل کامل داره به خلق الله بی احترامی و توهین میکنه ؟! اگر نمیدانست و تهمت میزد میگفتیم نمیدونه ...اما این آقا میداند و توهین میکنه چرا ؟؟؟
ناشناس۲۵۷۳۲۵۶۱۱:۰۹:۲۵ ۱۴۰۱/۴/۱۵
خیلی آدم باید بیکار باشه که بره اسم فوتبالیست ها رو حفظ کنه و ضمنا استدلالت خیلی خنده دار بود، یعنی خیلی بدیهیه که کسی اسم 4 تا اقتصاد دان رو بلد باشه، و کسی که اینطور نیست و این کار ساده رو هم نمیتونه انجام بده پس حتما به طور قطع اسم 4 تا فوتبالیست که هرکسی از عهده حفظ کردنش بر نمیاد رو هم قطعا بلد نیست. فقط میخواستی یک طعنه ای زده باشی ...
سعید۲۵۷۳۲۷۶۱۱:۱۷:۱۹ ۱۴۰۱/۴/۱۵
بلد بودن اسم 4 تا فوتبالیست چه ربطی به بلد بودن اسم 4 تا اقتصاد دان داره دانشمند ؟
ناشناس۲۵۷۳۲۹۷۱۱:۲۶:۰۷ ۱۴۰۱/۴/۱۵
شما روز تولد فوتبالیستا رو هم بلد هستید،آفرین. معلوم شد،خواست و پنهای زندگی چقدر است. پس موظب باش دست برد علمی نخوری!
ناشناس۲۵۷۳۳۱۷۱۱:۳۸:۴۰ ۱۴۰۱/۴/۱۵
چون جواب اون بچه که نوارش سوزن خورده بود رو نداد یعنی اسم 4 تا اقتصاد دان رو بلد نیست؟ من خودم با رشته بیربط به اقتصاد اسم چندتا اقتصاد دان رو از همین حسن عباسی یاد گرفتم: مثل میلتون فریدمن، جان مینارد کینز، جوزف استیگلیتز همین حسن عباسی حدود 200 تا کتاب که خود غربی ها در نقد اقتصاد لیبرال نوشتند رو معرفی کرده مثل کتاب;سقوط آزاد نوشته جوزف استیگلیتز که اتفاقا نوبل اقتصاد گرفته
ناشناس۲۵۷۳۱۱۲۰۹:۴۳:۲۴ ۱۴۰۱/۴/۱۵
همین دیروز دادستان زاهدان یرای یک خواننده که در طی کنسرتش به یکی از حضار متلک پرانده بود، احضاریه فرستاد. چطور حسن عباسی به ورزشکاران و فوتبالیستها و قبلاً به هنرمندان و........ توهین می کند، اما کسی با او کاری ندارد؟؟؟
ناشناس۲۵۷۳۳۱۱۱۱:۳۴:۴۵ ۱۴۰۱/۴/۱۵
این با اون قابل قیاسه آخه؟ طرف به یک شخص حقیقی توهین کرده، با الفاظ توهین آمیز عباسی کلیت پیروی از فوتبال رو زیر سوال برده، که پیروی از فوتبال با دینداری جمع نمیشه، به کسی توهین نکرده
ناشناس۲۵۷۳۴۶۴۱۳:۰۳:۰۷ ۱۴۰۱/۴/۱۵
توهین عباسی 1000 برابر بدتر از توهین آن خواننده است. عباسی گفته کسی که زنش چادری باشد، نمی رود فوتبالیست شود!
ناشناس۲۵۷۳۱۲۱۰۹:۴۶:۵۶ ۱۴۰۱/۴/۱۵
ایشون خودش را تئوریسین می نامد!
محمد۲۵۷۳۱۳۴۰۹:۵۱:۵۰ ۱۴۰۱/۴/۱۵
حالا بگیم فوتبال انگلیسی بسکتبال آمریکایی تکواندو کره ای کاراته ژاپنی جودو ژاپنی والیبال برزیلی بوکس آمریکایی همینجوری بریم تا آخر چیزی نمیمونه.
نادر۲۵۷۳۱۴۳۰۹:۵۶:۴۸ ۱۴۰۱/۴/۱۵
باز سخنان تقطیع شده بابا بی خیال شید توروخدا با اصل نظر استاد موافقم.
ناشناس۲۵۷۳۱۴۹۰۹:۵۹:۰۶ ۱۴۰۱/۴/۱۵
دقیقا درست می گویند فوتبال سم مهلک انگلیسی برای ملت هاست و در پوشش فوتبال و فوتبالیست ها جوانان را از کارهای اصلی پیشرفت بازمیدارند الگوهای فوتبال دنیا را ببینید تا بفهمید عباسی جه میکوید مارادونا رونالدو دایی کریمی پروین و...
ناشناس۲۵۷۳۴۸۴۱۳:۰۹:۵۸ ۱۴۰۱/۴/۱۵
پس چرا انگلیس و اکثرکشورهایی که فوتبال درجه یک دارند در علم وصنعت هم پیشرو هستند ؟!!
ناشناس۲۵۷۳۱۵۳۱۰:۰۱:۱۱ ۱۴۰۱/۴/۱۵
حسن عباس بیاد پشت همان تریبون و توضیح دهد که تا به حال چه کار مثبتی برای مردم و مملکت انجام داده.
سعید۲۵۷۳۳۲۶۱۱:۴۳:۱۶ ۱۴۰۱/۴/۱۵
همین که به صدام نمیگی خان دایی از برکت جانبازی ایشان هست که امثال شما زیر باد کولر نشسته و توهین میکنید بدون اینکه حرفش را نقد کنید
ناشناس۲۵۷۳۴۰۶۱۲:۳۸:۵۴ ۱۴۰۱/۴/۱۵
آقا سعید! شما از کجا میدونی که مخاطب شما جبهه نرفته؟ مگه علم غیب داری؟!
سعید۲۵۷۳۵۴۸۱۳:۳۸:۱۹ ۱۴۰۱/۴/۱۵
من کجا گفتم جبهه نرفته؟ سوال کرد کار مثبتش چیه؟ من هم کار مثبتش رو گفتم، حالا یا طرف خودش هم جزوی از این کار مثبت بوده و یک طرف کار رو دست گرفته و از نتایج این کار مثبت استفاده می کنه ، یا نه فقط تماشاچی بوده و الان داره از نتایج این کار مثبت استفاده می کنه. یکم دقت نظرت رو بالا ببر دوست گرامی
ناشناس۲۵۷۳۱۵۵۱۰:۰۳:۰۶ ۱۴۰۱/۴/۱۵
الف جان نگران چی هستی؟ هیچ اتفاقی نخواهد افتاد
شاهین۲۵۷۳۱۵۷۱۰:۰۳:۴۱ ۱۴۰۱/۴/۱۵
به نظرم خیلی هم بی راه نگفته، کسی که دین دار واقعی باشه و الگوش به عنوان مثال ابراهیم هادی باشه دنبال این کارها نمیره، اهل بیت که بماند. حضرت ابراهیم (ع) هم وقتی بت ها رو شکست همه مثل شما حسابی از خجالتش در اومدن، ولی الان خیلی بدیهی و واضح هست که بت پرستی چه کار چرت و مسخره ای هست، شما هم از فوتبال بت نسازید، چند دهه دیگه کسانی خواهند آمد که به تفکرات پوچ الانتون میخندند.
ناشناس۲۵۷۳۴۹۲۱۳:۱۲:۵۷ ۱۴۰۱/۴/۱۵
من ترجیح میدم کشورها کینه وخشمشان را در زمین فوتبال بر سر هم خالی کنند تا در میدان تیر و توپ وبمباران .
یوسف۲۵۷۳۵۵۰۱۳:۳۹:۱۴ ۱۴۰۱/۴/۱۵
شما شاید خیلی چیزها دوست داشته باشی ولی واقعیت دنیا با علایق شما منطبق نیست
ناشناس۲۵۷۳۱۵۸۱۰:۰۴:۰۱ ۱۴۰۱/۴/۱۵
انسانیت و مومن بودن به حجاب و ظاهر افراد ربطی ندارد. انسانیت و مومن بودن به قلب و درون انسانها وابسته است.
نصیحت به عباسی۲۵۷۳۱۵۹۱۰:۰۵:۲۳ ۱۴۰۱/۴/۱۵
نردبان اين جهان ما و منی است عاقبت اين نردبان افتادنی است
ناشناس۲۵۷۳۱۶۰۱۰:۰۵:۴۵ ۱۴۰۱/۴/۱۵
پاس گل به غربگداها و وطن فروشها که اتفاقا همانقدر که از دیدن یک خانم چادری ناراحت می شوند همانقدر هم از موفقیت فوتبال ایران حرصشان در می آید . آقا عباسی ؛ لطفا ... هیس ...
ناشناس۲۵۷۳۱۶۳۱۰:۰۷:۵۶ ۱۴۰۱/۴/۱۵
این هم خواهد گذشت
آدم فرهنگی۲۵۷۳۱۶۴۱۰:۰۸:۰۸ ۱۴۰۱/۴/۱۵
حرف خوبی نزده با شما موافقم. حرف مبهم و بدون استنادی است. خیلی از فوتبالیستها هستند خانواده هایشان با حجاب و چادری اند پس دلیل نمیشه فوتبال رو ربطش بدیم به چادر !!!
امیری حسین و نعم الامیر۲۵۷۳۳۵۶۱۲:۰۳:۰۲ ۱۴۰۱/۴/۱۵
متوجه نشدی چی میگه؟ میگه کسی که واقعا دیندار باشه نمیره دنبال فوتبال، حالا یکی زنش چادری باشه و خودش روی زیرپیراهش عکس فلان شهید رو بزنه، دینش ظاهری هست، چون فوتبال اساسا یک مسابقه بیهوده ست و اسراف و اتلاف عمر و سرمایه ملی و دین واقعی این رو تایید نمی کنه
ناشناس۲۵۷۳۱۶۷۱۰:۰۹:۴۵ ۱۴۰۱/۴/۱۵
حسن عباسی کی هست که دیگران را متهم می کند؟ سابقه جبهه دارد؟ تحصیلات آکادمیک دارد؟
شاهین۲۵۷۳۲۶۵۱۱:۱۲:۰۱ ۱۴۰۱/۴/۱۵
چه خوشت بیاد چه خوشت نیاد، هم سابقه جبهه دارد و جانباز است و هم تحصیلات آکادمیک دارد و استاد راهنمای تزهای فراوانی بوده
ناشناس۲۵۷۳۲۷۳۱۱:۱۶:۲۴ ۱۴۰۱/۴/۱۵
سابقه جبهه سواد و اگاهی و حق اظهار نظر میاره؟ دقیقا مشکل ما از همین جا شروع شد.
امیرحسین۲۵۷۳۳۳۴۱۱:۴۶:۵۱ ۱۴۰۱/۴/۱۵
و جالب اینجاست هیچ کس حرفش رو نقد نمیکنه، همه دارن بهش توهین میکنن، حتی شما که معتقد هستی سابقه جبهه سواد و آگاهی نمیاره هم صرفا سلبی صحبت کردی و نگفتی حالا که سابقه جبهه آگاهی نمیاره، چرا عباسی آگاهی نداره ؟
ناشناس۲۵۷۳۱۷۲۱۰:۱۴:۲۳ ۱۴۰۱/۴/۱۵
سخت گیریهای اخیر در مورد حجاب هم در راستای توهین و سیاست های شکست خورده اینجور افراد است.
ناشناس۲۵۷۳۳۷۸۱۲:۱۹:۴۵ ۱۴۰۱/۴/۱۵
اگر 20 سال قبل که یک عده ای داشتند قبح حجاب را می شکستند قانون رعایت حجاب اجرا می شد و جلوی آنان را می گرفتند الان امثال تو برای ما داستان نمی گفتی
حسن۲۵۷۳۲۵۲۱۱:۰۷:۲۳ ۱۴۰۱/۴/۱۵
کارکرد این افراد کاملا مشخص است. صرفا حرفی جنجالی می زنند تا مردم سرگرم شوند و ...
ناشناس۲۵۷۳۲۵۸۱۱:۰۹:۴۵ ۱۴۰۱/۴/۱۵
ایشان در کل به یک روانشناس احتیاج دارد مگر حاج احمد اقا خمینی فوتبالیست نبود
ناشناس۲۵۷۳۳۰۷۱۱:۳۱:۵۳ ۱۴۰۱/۴/۱۵
دانشمند، حاج احمد آقا فوتبال را برای ورزش انجام میداد شغل و درآمدش فوتبال نبود خواهشا یکم فهمتون رو از مطالب بالا ببرید
ناشناس۲۵۷۳۵۱۲۱۳:۲۳:۵۹ ۱۴۰۱/۴/۱۵
امام در دیدارش با فوتبالیستها از آنها تمجید کرد وچنین گفت : «جبهه شما همان زمین مسابقه است ونشاطی که به مردم پشت جبهه می دهید ،اجر همان رزمندگان را دارید .» یعنی عباسی از امام راحل دین شناس تر و عالم تر است ؟!!
ناشناس۲۵۷۳۷۴۳۱۵:۳۵:۴۶ ۱۴۰۱/۴/۱۵
امام اگر فوتبال امروز را میدید قطعا به اشتباهش پی میبرد
ناشناس۲۵۷۳۲۷۱۱۱:۱۵:۵۱ ۱۴۰۱/۴/۱۵
این جماعت که دین را سلاخی می کنند دیگر چیزی بین آنها و مردم نیست.
ناشناس۲۵۷۳۲۹۴۱۱:۲۵:۱۸ ۱۴۰۱/۴/۱۵
نه این که فوتبال ایران و فوتبالیستهای ما مشکلی از مشکلات کشور را حل کرده‌اند شما از این انتقاد ناراحت شده‌اید؟ حرف حرف حقیه. فوتبال حرفه‌ای ایران باید در حل مشکلات کشور پیشقدم می‌شد که نیست اصلا حضور ندارد. مثل خیلی از کارهای ما دیمیه. هزار یک اونی که خرجش می‌کنند کارایی ندارد. مدیریت لایق تا کنون فوتبال نشده، اگر می‌شد چی می‌شد.فوتبالیست صاحب فکر ارزش دارد نه اونی که فکر و ذکرش خارج است و بس. در فوتبال ایران نه عشق ملی هست نه عرق اسلامی و نه دلسوزی مردمی. با یک هیجان کاذب از این رو به اون رو می‌شند. چه فایده
ناشناس۲۵۷۳۳۲۱۱۱:۴۰:۵۷ ۱۴۰۱/۴/۱۵
بنده بعنوان یک شهروند پرداخت پول از بیت المال به سلبریتی ها از جمله بازیگر فوتبالیست و غیرو راضی نیستم و آن دنیا جلوی مسئولین می ایستم
ناشناس۲۵۷۴۰۲۳۲۰:۲۵:۳۸ ۱۴۰۱/۴/۱۵
من هم همین طور ولی این ربطی به اسلام و زن چادری طرف نداره
ناشناس۲۵۷۳۳۵۷۱۲:۰۳:۳۹ ۱۴۰۱/۴/۱۵
یک وقت هایی جهت تشر به شما در اداره درست کشور تند حرف زدن لازم هست!
حميد۲۵۷۳۳۷۵۱۲:۱۷:۰۹ ۱۴۰۱/۴/۱۵
به نظر من اينجا بحث درستي و نادرستي ادعاي ايشان اصلا مطرح نيست. نكته مهم اين است كه لحن ايشان همواره حق به جانب بوده و يك طرفه به قاضي ميروند. در نتيجه همين اعتماد به نفس بيش از حد و خودبرتر بيني است كه گاه اين اظهارنظرهاي تكان دهنده را ميبينيم.
ناشناس۲۵۷۳۳۹۸۱۲:۳۲:۰۸ ۱۴۰۱/۴/۱۵
سلام کاملا درسته اینها دنبال ثروت و شهرتند.
ناشناس۲۵۷۳۶۷۳۱۴:۴۷:۵۴ ۱۴۰۱/۴/۱۵
بفیه هم فقط فی سبیل الله کار میکنند. ما همه مردم ایرانیم و باید از پیروی از کسانی که دانسته و ندانسته دنبال دو دستگی و نفاق هستند پرهیز کنیم. فوتبالیست و بازیگر هم مردم همین ایران هستند.
ناشناس۲۵۷۳۴۳۷۱۲:۵۵:۱۷ ۱۴۰۱/۴/۱۵
من فوتبال دوست دارن جبهه رفتم مجروح هستم و برادر شهید این چه حرفی زده..
ناشناس۲۵۷۳۴۶۹۱۳:۰۵:۲۵ ۱۴۰۱/۴/۱۵
باشه ما باور کردیم
مهرداد۲۵۷۳۴۵۴۱۲:۵۹:۳۹ ۱۴۰۱/۴/۱۵
سلام چرا این آدم بخودش اجازه می دهد به هر کسی توهین کند
کارمند۲۵۷۳۴۵۹۱۳:۰۰:۴۲ ۱۴۰۱/۴/۱۵
خیلی از وقت ها حرف نزدن بهتر از حرف زدن است. آقای عباسی اکنون نظام به ایجاد تنش بی پایه نیازی ندارد.
ناشناس۲۵۷۳۶۵۹۱۴:۳۸:۰۲ ۱۴۰۱/۴/۱۵
اتفاقا حرفش کاملا درست هست. فوتبالی که دستمزدش با خون مردم پرداخت میشه از گوشت سگ نجس تره است.
ناشناس۲۵۷۳۷۴۰۱۵:۳۱:۳۵ ۱۴۰۱/۴/۱۵
ایشان اینطور موضوع را محدود نفرمودند ، به صورت عام صحبت کردند.
ناشناس۲۵۷۳۷۰۸۱۵:۰۸:۴۵ ۱۴۰۱/۴/۱۵
اگر به این درک رسیده باشیم که فوتبال وفوتبالیست های امروز کاربرد گلادیاتورهای قدیم را دارند، آنوقت دیگر جناب عباسی مورد انتقاد قرار نخواهد گرفت.
رویا۲۵۷۳۷۸۹۱۵:۵۸:۴۱ ۱۴۰۱/۴/۱۵
تو در حدی نیستی مردم رو قضاوت کنی و مقام باارزش شهادت در راه خداوند رو برای کسی قسمت بندی کنی... و بگی کسی که دین داره نمیتونه ورزشکار شه؟ کسی که حجاب داره نمیتونه ورزش فوتبال انتخاب کنه؟ کسی که چادر نداره لزوما بی حجابه؟ بی دینه؟ کسی که برای افتخار افرینی و غرور ملتش میجنگه و مدال کسب میکنه و دل مردم شاد میکنه مقام با ارزشی نزد خدا نداره؟ شهیدانی که به جبهه میرفتن از ورزشکاران چون فوتبالیست ها رو نشنیدی؟ شهیدانی که برای دفاع از خاک کشور و ناموس کشورشون رفتن فقط برای کسانی که چادر به سر میکردن جنگیدن؟ و زنان دیگر ناموسشان نبود؟
صمصام۲۵۷۳۸۱۲۱۶:۰۶:۳۰ ۱۴۰۱/۴/۱۵
جناب علیزاده آدم ناشی یکبار ناشیانه حرف میزنه ...دو بار ناشیانه حرف میزنه ...نه....سه بار ناشیانه حرف میزنه ...اما بار چهارم به بعد دیگه کاملا اگاهانه و ماهرانه توهین میکنه و میدونه چی میگه اوکاملا آگاهانه داره توهین میکنه ....
ناشناس۲۵۷۳۸۵۸۱۶:۵۱:۲۹ ۱۴۰۱/۴/۱۵
شهید مهدی رضایی مجد کاپتان تیم جوانان و فوتبالیست بود در شلمچه به فیض شهادت نائل آمد
مصطفی صحت۲۵۷۳۸۶۷۱۶:۵۸:۴۵ ۱۴۰۱/۴/۱۵
حرفاش درسته اما میشد به بیان دیگه ای گفت
ناشناس۲۵۷۳۸۹۰۱۷:۱۹:۰۹ ۱۴۰۱/۴/۱۵
فکر کنم باید پروژه نفوذ را جدی تر به آن فکر کنیم. در زمانی که با گرانی های اخیر و وضعیت اقتصادی و فشار شدید روی اکثر مردم وضع جامعه شبیه دیگ جوشانی شده است اینگونه اظهارات از اشخاصی مانند ایشان بصورت بنزین روی این دیگ جوشان در نظر گرفته می شود. به نظر می رسد اینگونه اظهارات عمدی و به جهت تحریک بیشتر مردم و جامعه باشد و گرنه هیچ شخص عاقلی چنین صحبتهایی نمی کند. فوتبال در کشور بیش از 40 میلیون هوادار دارد. یعنی عملا به علایق نصف جمعیت کشور توهین کرده است.
ناشناس۲۵۷۳۹۵۷۱۸:۵۱:۰۶ ۱۴۰۱/۴/۱۵
امام خمینی فرمود من ورزشکار نیستم ولی ورزشکاران را دوست دارم صحبت علیه فوتبالیستها خلاف سیره و اخلاق حضرت امام است
ناشناس۲۵۷۴۱۱۹۲۲:۳۸:۳۰ ۱۴۰۱/۴/۱۵
چرا کسی جلواین را نمی گیرد؟ رواج هتاکی و بد دهنی و فحاشی جامعه را نابود کرد!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. کمی دیر نیست؟

  12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  13. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  14. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  15. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  16. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  19. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  20. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  21. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  22. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  23. اسراییل چه باید بکند؟ 

  24. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  25. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

پربحث‌های هفته

  1. این صدای اقتدار ایران است ...

  2. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  3. وحدت ملی با وعده صادق

  4. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  5. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  6. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  7. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  8. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  9. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  10. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  11. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  12. اسراییل چه باید بکند؟ 

  13. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  14. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  15. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

  16. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

  17. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

  18. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

  19. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  20. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

  21. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

  22. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

  23. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

  24. اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم  

  25. احتمال تشکیل استان تهران غربی

آخرین عناوین