بهترین شرکت طراحی سایت در ایران کدام است؟ معرفی بهترینها

گزارش بازرگانی،   4010409076

بهترین شرکت طراحی سایت در ایران

این روزها هیچ کسب و کاری را پیدا نمی کنید که نه تنها در فضای مجازی از خود ردی به جای نگذاشته باشد، بلکه برای معرفی و فروش محصولات و خدمات خود از سایت استفاده نکند. به عبارت دیگر، وب سایت ها جایگزین ویترین های پر زرق و برق مغازه ها شده اند و امروزه مخاطبان و مشتریان بالقوه بر اساس آن ها تصمیم می گیرند که آیا خریدی را انجام دهند یا خیر.

حال تصور کنید که در دنیای واقعی در مقابل مغازه ای با شیشه هایی غبارگرفته و ویترینی شلوغ و نامرتب قرار گرفته اید، در این صورت واکنش شما چیست؟ البته که طبیعی است که بیش از چند لحظه برای تماشای این ویترین توقف نکنید، چه برسد به اینکه به داخل مغازه بروید و چیزی را خریداری کنید.

وب سایت یک کسب و کار هم دقیقاً به همین صورت است، به این معنی که کاربران با توجه به یک سری ویژگی های وب سایت شما، تصمیم می گیرند که چه مدت زمانی را در صفحات مختلف آن سپری کنند و کالا و خدمات شما را خریداری کنند یا خیر.

به دلیل اهمیت طراحی وب سایت برای افزایش تعامل با مشتریان بالقوه و در نتیجه افزایش میزان فروش، تصمیم گرفتیم تا در این مقاله درخصوص بهترین شرکت طراحی سایت بیشتر صحبت کنیم.

تأثیر طراحی سایت بر افزایش میزان فروش

در بخش مقدمه اشاره مختصری به این موضوع کردیم که طراحی بهینه سایت می تواند بر افزایش میزان فروش تأثیر مستقیم داشته باشد و در این بخش هم می خواهیم به شما بگوییم که یک طراحی سایت مناسب چگونه می تواند تا این اندازه تأثیر گذار باشد.

  • وب سایت ها ویترین کسب و کار شما هستند: به عبارت دیگر، ظاهر وب سایت شما دقیقاً شبیه به ویترین یک مغازه می ماند؛ هر چقدر که این ویترین منظم تر و هماهنگ تر چیده شده باشد، بهتر می تواند نظر مخاطبان و مشتریان بالقوه را جلب کند ولی اگر این ویترین ظاهری نامنظم و به هم ریخته و گیج کننده داشته باشد، کاربران به راحتی از سایت شما خارج می شوند و به سوی سایت رقبا می روند.
  • بهینه سازی سایت تنها با یک طراحی منحصر به فرد امکان پذیر است: یک طراحی سایت اصولی می تواند به موتورهای جستجو کمک کند تا با استفاده از کرولرها به راحتی بتوانند سایت شما را ایندکس گذاری کنند؛ هم چنین شما می توانید با استفاده از برخی ابزارها و ویژگی هایی که معمولاً در طراحی سایت به کار می رود، به نحوه و زمان انتشار محتوای سایت نظم و ترتیب بدهید. به همین دلیل مراجعه به بهترین شرکت طراحی سایت به منظور استفاده از خدمات طراحی سایت حائز اهمیت است.
  • طراحی حرفه ای سایت اعتماد مخاطبان را جلب می کند: شاید برایتان جالب باشد ولی خود شما هم در مواجهه با یک سایت آپدیت نشده و ضعیف، به این فکر می افتید که کسب و کار مزبور قابل اطمینان و معتبر نیست. اکنون تصور کنید که یک شرکت بخواهد از یک سایت مقادیر زیادی کالا بخرد و هزینه زیادی را پرداخت کند؛ مسلماً اگر این شرکت با سایتی مواجه شود که آخرین پست آن مربوط به ماه ها قبل یا حتی سال پیش است، چه احساسی خواهد داشت. از طرف دیگر، مخاطبین شما وقتی سایتی حرفه ای و به روز در مقابل خود می بینند، با اطمینان آن را دنبال می کنند و پیگیر آخرین اخبار و دستاوردهای کسب و کار شما خواهند بود. به همین دلیل گفته می شود که همکاری با یک شرکت طراحی سایت برتر می تواند به طروق مستقیم و غیر مستقیم بر میزان تعامل شما با مخاطبان و در نتیجه آن، افزایش میزان فروش شما تأثیر بگذارد.
  • با یک طراحی سایت حرفه ای در میدان رقابت باقی می مانید: بگذارید این طور بگوییم که شک نداشته باشید که رقبای شما برای طراحی سایت خود، از بهترین شرکت طراحی وب سایت استفاده می کنند؛ بنابراین، اگر می خواهید از رقبایتان عقب نیفتید، شما هم باید دست به کار شوید و بهترین شرکت طراحی سایت را پیدا کنید و مطمئن باشید که هر چه وب سایت شما جذاب تر و حرفه ای تر باشد، مخاطبان بیشتری را جذب خواهید کرد چراکه طراحی حرفه ای سایت یکی از مهم ترین فاکتورهای جذب مخاطب در میدان رقابت با رقباست.
  • طراحی حرفه ای وب سایت باعث آگاهی از برند می شود: وقتی به واسطه طراحی برتر سایت، موفق به جذب فالور بیشتر می شوید، در واقع در حال ارتقای آگاهی از برند خود در میان مخاطبان هستید. به عبارت دیگر شما با برخورداری از یک طراحی سایت منحصر به فرد، با استفاده از رنگ ها و فونت های مرتبط با برند خود در صفحات مختلف وب سایت، هویت و همین طور اهداف خود را هم با مخاطب به اشتراک می گذارید.

ویژگی های بهترین شرکت طراحی سایت

در دنیای طراحی سایت، همه ادعای بهترین بودن را دارند به همین دلیل، همیشه انتخاب بهترین ها برای کسب و کارهای بزرگ و کوچکی که خواهان یک طراحی سایت حرفه ای هستند، دشوار است. در ادامه این مطلب به برخی از ویژگی های شرکت های برتر در زمینه طراحی سایت اشاره می کنیم تا به تصمیم گیری شما کمکی کرده باشیم.

  • به ایده های شما اهمیت می دهند: از آن جایی که هیچ کسی نمی تواند به اندازه خود شما ایده و راهکار برای جذب مخاطبان یا مشتریان بالقوه کسب و کار شما داشته باشد؛ بسیار مهم است که شرکت طراحی سایت به خوبی به ایده های شما گوش دهد و آن ها را طبقه بندی و اجرایی کند.
  • ایده های خود را ارائه می دهند: وقتی یک شرکت طراحی سایت، ایده های شما را شنید، حال نوبت به این می رسد که خودش هم ایده ها و نظراتی را که بر اساس سال ها تجربه کسب کرده است، مطرح کند؛ به عبارت دیگر یک طراح سایت بله قربان گو نمی تواند شما را در پیشبرد اهدافتان یاری کند و سایت مناسبی را برای شما طراحی کند.
  • با بهترین سیستم های مدیریت محتوا آشنایی دارند: همان طور که می دانید تمام وب سایت ها به سیستم های مدیریت محتوا نیاز دارند و اگر این سیستم به هر دلیلی وجود نداشته باشد یا مختل شود، صاحبان وب سایت مجبور می شوند تا از توسعه دهندگان وب استفاده کنند. به همین دلیل بهترین شرکت طراحی سایت باید با بهترین سیستم های مدیریت محتوا نظیر وردپرس آشنایی داشته باشد و از آن ها در طراحی سایت استفاده کند.
  • رزومه درخشانی داشته باشند: معمولاً شرکت های طراحی سایت، سوابق کاری خود یا همان سایت های فعالی که قبلاً طراحی کرده اند، معرفی می کنند ولی شما به آن اکتفا نکنید و سایت ها را سرچ کرده و طراحی آن ها را با دقت ملاحظه کنید و اگر از بخش های مختلف آن ها احساس رضایت کردید، سفارش طراحی سایت دهید.

بهترین شرکت طراحی سایت در ایران

بهترین شرکت طراحی سایت در ایران

حال که تا حدودی با ویژگی های بهترین شرکت طراحی سایت آشنا شدیم، بد نیست تا چند شرکت برتر در زمینه طراحی وب سایت را به شما معرفی کنیم:

کدُ سئو :  شرکت کد سئو را می توان بهترین شرکت طراحی سایت ایران محسوب کرد. این شرکت از سال 1398 با هدف طراحی و پیاده سازی سایت، خدمات سفارش تولید محتوا ، پورتال و اپلیکیشن موبایل و همین طور توسعه فروش اینترنتی، به صورت کاملاً حرفه ای شروع به کار کرده است. شرکت کد سئو با استفاده از تیمی حرفه ای و توانمند توانسته  است تاکنون به بسیاری از برندها و شرکت‌ها مختلف خدمت رسانی کند و همواره اعتماد و رضایت مشتری را لازمه همکاری دو جانبه می داند.

ایران سئو: شرکت ایران سئو با دارا بودن سال ها تجربه در حوزه فناوری های دیجیتال، تلاش در بهبود و توسعه رسانه های دیجیتال فارسی دارد. از جمله خدماتی که توسط شرکت ایران سئو ارائه می شود، می توان به سئو سایت، طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن مویایل، تولید محتوا و ... اشاره کرد.

ایران سایت: ایران سایت را می توان یکی از قدیمی ترین شرکت های طراحی سایت محسوب کرد، این شرکت از سال 1379 به طور تخصصی در حوزه طراحی سایت، دیجیتال مارکتینگ و سئو فعالیت می کند و بیشتر از دو هزار نمونه کار دارد.

پورتال دات ای ار:  این شرکت با هدف طراحی بهینه سایت و فروشگاه اینترنتی راه اندازی شد و با ارائه خدمات ویژه و گسترده سعی کرده است با امکانات ویژه، متفاوت از دیگر شرکت های طراحی سایت فعالیت کند.

وب سیما: آژانس خلاقیت وب سیما در سال 2012 فعالیت خود را به صورت رسمی در حوزه طراحی وب سایت آغاز کرد و از آن زمان تاکنون توانسته است علاوه بر ارائه خدمات طراحی سایت، در زمینه آموزش و کارآفرینی هم حرفی برای گفتن داشته باشد. این شرکت علاوه بر ایران در سایر نقاط جهان مانند ترکیه، امارات متحده عربی و استرالیا فعالیت می کند.

وب 24: شرکت وب 24 از سال 1388، فعالیت خود را در زمینه طراحی وب سایت اختصاصی با asp.net ، بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی آغاز کرد. از جمله خدمات این شرکت، می توان به موارد طراحی حرفه ای سایت، سئو و بهینه سازی سایت، مشاوره دیجیتال مارکتینگ، مشاوره در زمینه بازاریابی اینترنتی، خدمات هاستینگ و میزبانی وب، خدمات رپورتاژ آگهی و خدمات تولید محتوا اشاره کرد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین