درخواست رئیسی از وزارت تعاون برای بررسی دهک‌بندی‌ها/ توضیحات خاندوزی درباره زمان اجرای کالابرگ الکترونیکی/ نخستین واکنش ایران به قطعنامه احتمالی آژانس انرژی اتمی

گروه سیاسی الف،   4010318081

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری- تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

درخواست رئیسی از وزارت تعاون برای بررسی دهک‌بندی‌ها/ توضیحات خاندوزی درباره زمان اجرای کالابرگ الکترونیکی/ نخستین واکنش ایران به قطعنامه احتمالی آژانس انرژی اتمی

آمار کرونا در ایران

بنابر اعلام وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۱۸ خردادماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۸۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۳۶ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۳۳ هزار و ۱۱۷ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۱ هزار و ۳۴۲ نفر رسید.

آمار واکسیناسیون در ایران

بنابر اعلام وزارت بهداشت، تاکنون ۶۴ میلیون و ۵۶۷ هزار و ۲۵۱ نفر دُز اول، ۵۷ میلیون و ۸۹۱ هزار و ۳۰۰ نفر دُز دوم و ۲۷ میلیون و ۵۹۵ هزار و ۱۳۵ نفر نیز دُز سوم واکسن کرونا را در کشور تزریق کرده‌اند.

بر این اساس  مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۰ میلیون و ۵۳ هزار و ۶۸۶ دُز رسید.

همچنین در شبانه روز گذشته ۲۸ هزار و ۵۴ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.


خروج قطار مشهد-یزد از ریل/ جان باختن 21 نفر

بامداد امروز قطار مسافربری مشهد به یزد از ریل خارج شد. هم‌اکنون طبق آخرین آمار دریافتی این حادثه 21 فوتی و 43 مصدوم داشته که 5 نفر از مصدومان حالشان وخیم است

میرحسن موسوی معاون مسافری راه‌آهن در گفت‌وگو با فارس، درباره آخرین وضعیت سانحه قطار مسافری مشهد ـ یزد که بامداد امروز رخ داد اظهار داشت: بر اساس اطلاعات اولیه از محل، حدود ساعت 05:30 صبح امروز هنگام عبور قطار مسافری مشهد ـ یزد در بلاک عباس‌آباد ـ ریزو در منطقه طبس 5 واگن مسافری از خط خارج شد که به دلیل برخورد با بیل مکانیکی در محل این اتفاق رخ داد.

وی توضیح داد: طبق اطلاعات ما این بیل مکانیکی در کنار خط بوده است که بوم آن به لکوموتیو و واگن‌های مسافری برخورد می‌کند و 5 واگن از خط خارج می‌شوند.

موسوی اظهار داشت: این بیل مکانیکی طبق اطلاعات ‌اولیه به منظور بهسازی خط‌آهن در آن منطقه مستقر بوده است اما فاصله کافی از خط ند‌اشته است.

دستور رئیسی درباره حادثه قطار مشهد-یزد

 رئیس جمهور پس از جلسه هیات دولت در تماس با استاندار خراسان جنوبی و یزد و فرماندار طبس بر بسیج همه امکانات برای امدادرسانی به مصدومان حادثه خروج قطار از ریل در طبس تاکید کرد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با تسلیت به خانواده جان باختگان این حادثه تلخ، برای آنان از درگاه خداوند صبر و اجر مسالت کرد.

وزرای کشور و راه در محل حادثه حضور یافتند

به گزارش ایرنا "رستم قاسمی" وزیر راه و شهرسازی و "احمد وحیدی" وزیر کشور به همراه استاندار یزد ظهر امروز با استقبال استاندار خراسان جنوبی وارد طبس شدند و سپس در محل حادثه حضور یافتند.

استاندار خراسان جنوبی و مسوولان استانی نیز از صبح امروز به منظور بررسی حادثه و رسیدگی به مصدومان در شهرستان طبس حضور یافتند.

استاندار خراسان جنوبی در محل حادثه گفت: اعضای ستاد بحران استان از همان ساعت اولیه بروز حادثه در محل حضور پیدا کردند و تمامی مصدومان به بیمارستان منتقل شدند.

جواد قناعت افزود:  از ۱۱ واگن این قطار مسافربری هشت واگن از ریل خارج شد که سه سالن واژگون شده و عملیات برای برگرداندن واگن‌ها به حالت اولیه در حال انجام است.

وی گفت: پیش‌بینی می‌شود تا عصر امروز ریل آزاد شود و مسیر برای عبور قطار مشهد - بندرعباس آماده شود.

***

درخواست رئیسی از وزارت تعاون برای بررسی دهک‌بندی‌ها

سید ابراهیم رئیسی در جلسه امروز چهارشنبه هیأت دولت با اشاره به برخی اعتراضات نسبت به دهک‌بندی‌ها در اجرای طرح مردمی‌سازی و عادلانه‌سازی یارانه‌ها، به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مأموریت داد با تعیین یک تیم کاری به سرعت دهک‌بندی‌ها بررسی شوند و تاکید کرد مردم مطمئن باشند در پرداخت یارانه‌ها عدالت به دقت اجرا می‌شود.

رئیسی در ادامه «پیگیری مجدانه» را رمز موفقیت در انجام کارها دانست و تأکید کرد: اگر یک تصمیم یا مصوبه به طور جدی پیگیری نشود هر قدر نیروی انسانی و بودجه به کار گرفته شود باز هم کار پیش نمی‌رود و در حد یک صورتجلسه بر روی کاغذ می‌ماند.

رئیس جمهور همچنین با اظهار تاسف از رخداد خارج شدن قطار از ریل در مسیر مشهد به یزد، درگذشت تعدادی از هموطنان‌مان را در این حادثه تسلیت گفت و دستوراتی برای تسریع در رسیدگی به علل این واقعه و رسیدگی به مجروحان و بازماندگان درگذشتگان آن صادر کرد.

رئیس جمهور مهمترین عنصر در ولایت حقه را عدالت عنوان کرد اما در عین حال اظهار داشت: حکومت و جامعه عادل تنها با وجود امام عادل در رأس جامعه شکل نمی‌گیرد و همه ارکان حاکمیت و کارگزاران نظام باید از عدالت برخوردار باشند تا مردم طعم شیرین عدالت را بچشند.

***

پیش‌نویس قطعنامه شورای حکام لحن تندی ندارد

خراسان درباره پیش‌نویس اولیه قطعنامه شورای حکام نوشت: «اگرچه در آخرین ساعات ارائه پیش نویس به آژانس عبارت «عدم همکاری سیستماتیک» (systematic insufficient cooperation) که مغرضانه بوده و بیانگر عمدی و حساب شده بودن همکاری نکردن ایران با آژانس است، تغییر کرده و به عبارت «عدم همکاری اساسی» (substantiv insufficient cooperation) تبدیل شده اما باز هم از قبح کار کم نکرده و مخالف رویه حاکم بر روابط تهران و وین و توافقات کتبی و شفاهی بین ایران و آژانس است.

آن چه از متن این قطعنامه به دست می آید این است که طرف غربی در این مرحله علاقه ای به افزایش شدید تنش ها ندارد و در فحوای متن قطعنامه نیز سعی کرده از کلمات تند و محکم بپرهیزد.

دیروز نیز خبرنگار «فارین پالیسی» خبر داد که  لحن این پیش‌نویس تند نیست و در آن هیچ اشاره‌ای به ارجاع این موضوع به شورای امنیت سازمان ملل نشده است. با وجود این همان طور که مقامات ایرانی نیز تصریح کردند، صدور قطعنامه فی نفسه کاری غلط و مخرب در روند مذاکرات خواهد بود که بی پاسخ نمی ماند و متناسب با آن واکنش ایران را در پی خواهد داشت، واکنشی که طیف متنوعی از اقدامات فنی و همکاری های نظارتی را می تواند در برگیرد.

طرف مقابل باید بداند هزینه صدور قطعنامه در میانه توافقی که به اذعان همه طرف ها بیش از 90درصد آن انجام شده، چه میزان است تا به فکر تکرار چنین خطای محاسباتی در نشست های بعدی شورای آژانس با اهدافی مخرب تر نباشد.»

نخستین واکنش ایران به قطعنامه احتمالی آژانس/ توقف فعالیت‌ تعدادی از دوربین‌های فراپادمانی آژانس

سازمان انرژی اتمی با صدور بیانیه‌ای از قطع فعالیت‌ دوربین‌های فرا‌پادمانی دستگاه اندازه‌گیری بر خط سطح غنا OLEM و فلومتر آژانس در ایران خبر داد.

در بیانیه سازمان انرژی اتمی آمده است: جمهوری اسلامی ایران تاکنون همکاری‌های گسترده‌ای با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی داشته است که متأسفانه آژانس بدون اینکه در نظر داشته باشد که این همکاری‌ها ناشی از حُسن نیت ایران است نه تنها قدردان این همکاری‌ها نبوده بلکه به نوعی آن را وظیفه ایران نیز تلقی کرده است؛ به همین دلیل تصمیم گرفته شد از امروز فعالیت‌ دوربین‌های فرا‌پادمانی دستگاه اندازه گیری بر خط سطح غنا OLEM‌و فلومتر آژانس قطع شود که دستور آن به مسئولان مربوطه داده شده است. البته بیش از ۸۰ درصد از دوربین‌های موجود آژانس دوربین‌های پادمانی هستند که کمافی‌السابق فعالیت این دوربین‌ها ادامه خواهد یافت.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران امروز با حضور در یکی از مراکز هسته ای بر قطع فعالیت دو دوربین آژانس نظارت کرد.

پیشنهاد حسین شریعتمداری برای خروج ایران از NPT

حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در گفتگو با فارس در مورد قطعنامه احتمالی شورای حکام علیه ایران و در پاسخ به این سوال که آیا این قطعنامه می تواند روند مذاکرات را تحت تاثیر قرار دهد، اظهار داشت: این قطعنامه روال قانونی و طبیعی ندارد؛ اساس قضیه این است که انتظارات و خواسته‌های طرف مقابل بر اساس اطلاعاتی است که رژیم صهیونیستی در اختیار آنها قرار می‌دهد و این مسئله را طرف غربی انکار نمی کند.

وی خاطرنشان کرد: به همین علت با استناد به ماده ۱۰ معاهده  NPT  پیشنهاد خروج از این پیمان را ارائه کردیم. با این توضیح که در ماده ۱۰ ان پی تی تصریح شده است « هر دولتی باید حق داشته باشد در اجرای حاکمیت ملی خود در صورتی که احساس کند موارد فوق‌العاده‌ای در رابطه با موضوعات این پیمان، منافع حیاتی کشورش را به مخاطره انداخته است، از پیمان خارج شود».

مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: این پیشنهاد با اعتراض شدید دولت وقت و جناب روحانی که مسئول مذاکرات هسته ای بود روبرو شد . مقامات و رسانه های غربی نیز سر و صدای زیادی علیه آن به راه انداختند اما بعدها خروج از NPT به عنوان یکی از گزینه ها مطرح شد ولی متاسفانه خیلی زود کنار گذاشته شد.

شریعتمداری گفت: آژانس در مقابل همه کشورهائی که رسماً و علناً مفاد NPT را نقض کرده اند ساکت است و همه توان خود را روی ایران که می داند درپی تولید سلاح هسته ای نیست متمرکز کرده است و هر بار به بهانه بازرسی، آخرین اطلاعات نظامی و مشخصات دانشمندان کشورمان را به دست آورده و برای خرابکاری در تاسیسات هسته ای و نظامی و ترور دانشمندان کشورمان در اختیار  دشمنان تابلو دار ایران قرار می دهد ! 

وی به اعتراف جرج فریدمن اشاره کرد و اظهار داشت: وی گفته بود مسئله ما (آمریکا ) با ایران مسئله هسته ای نیست، مسئله این است که ایران توانسته است نه فقط بدون رابطه با آمریکا بلکه درحال درگیری پیوسته با آمریکا به بزرگترین قدرت علمی و نظامی منطقه تبدیل شود و در منطقه حریفی قدرتمند در مقابل ما باشد ! 

مدیر مسئول روزنامه کیهان در خاتمه گفت: همه شواهد حاکی از آن است که چالش هسته ای فقط یک بهانه است و تنها راه پیش روی ما برای گرفتن این بهانه از دست دشمن، استفاده از ماده 10 NPT و خروج از این معاهده است.

اسلامی: ایران هیچ فعالیت هسته‌ای پنهان و نانوشته‌ای ندارد

به گزارش ایرنا، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت در پاسخ به خبرنگاران در خصوص گزارش اخیر آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچ فعالیت هسته‌ای پنهان و نانوشته‌ای ندارد و هیچ سایت و فعالیت معرفی نشده‌ای هم وجود ندارد؛ این اسناد کذایی، یک حرکت سیاسی برای تداوم فشار حداکثری است.

اسلامی ادامه داد: موارد اتهامی آنها ۲۰ سال است که به ایران نسبت داده می‌شود، اگر ایران برجام را پذیرفت به این دلیل بود که این اتهام‌ها رفع شود و اعتمادسازی صورت گیرد. البته تفاهمی صورت گرفت که طرف مقابل به آن عمل نکرد و ایران هم‌پذیرفته محدودیتی در بیشتر برنامه هسته ای خود داشته باشد، اما اکنون با این قطعنامه به اول خط برگشته‌ایم و دوباره همان داستان‌هاست.

رییس سازمان انرژی اتمی عنوان کرد: ایران ماه‌ها مذاکره کرده و متن توافق تمام شده و مورد تحریم‌ها گفت‌وگو شده است، اکنون رژیم صهیونیستی با عملیات تروریستی و تخریبی و با زیاده گویی و یاوه‌گویی کشور را تهدید می‌کنند که اگر دیپلماسی برنامه هسته ای ایران را متوقف نکنید ما متوقف می‌کنیم! مگر قانون جنگل است؟! 

وی تاکید کرد: این یک حرکت سیاسی در تداوم فشار حداکثری است، ایران حداکثری همکاری را با آژانس داشته است. ما دو تا سه درصد ظرفیت هسته‌ای جهان را داریم اما حدود ۲۵ درصد بازرسی‌ها را از ما انجام می‌دهند. این اتهامات نخ نما شده و مزاحمت‌های بیشمار آنها پایان ندارد.

***

برکناری رئیس و معاون ریالی بانک ملی شعبه دانشگاه

در پی وقوع سرقت از 162 صندوق امانات شعبه دانشگاه تهران بانک ملی،‌ رئیس و معاون ریالی شعبه دانشگاه به دلیل اهمال در کار و بی توجهی به امور برکنار شدند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران در پی بروز حادثه سرقت از صندوق‌های اجاره ای شعبه دانشگاه و خسارات وارده به مردم و مشتریان به حکم مدیر عامل بانک ، رئیس و معاون ریالی این‌شعبه از سمت خود برکنار شدند و مراتب برخورد قانونی لازم با آنها و سایر مقصران در حال انجام است.

***

تصویب تغییر ساعت کاری ادارات و کلیات رتبه‌بندی معلمان در جلسه هیات دولت

به گزارش فارس، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان امروز در جلسه هیأت دولت مطرح شد، با توجه به جایگاه معلمان و شأن معلمی و توجه دولت به لزوم حفظ ارتفا و اهمیت جامعه فرهنگیان، موضوع نیازمند رسیدگی و بررسی مناسبی بود که آیین نامه منطبق بر قانون صورت بگیرد. 

وی افزود: در این خصوص به تفصیل در جلسه دولت بحث شد و کلیات این آیین نامه به تصویب رسید تا وزارت آموزش و پرورش در راستای اجرای این قانون حرکت کند.

سخنگوی دولت گفت: بنا بر پیشنهاد وزارت نیرو در جلسه هیات دولت، تغییر ساعات اداری از تاریخ ۲۱ خرداد تا ۳ شهریور از ساعت ۷ صبح تا ۱۳:۳۰ در سراسر کشور تصویب شد.

***

توضیحات خاندوزی درباره اجرای کالابرگ الکترونیکی

به گزارش فارس، سیداحسان خاندوزی وزیر اقتصاد در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، در مورد آخرین وضعیت اجرای طرح کالابرگ الکترونیک اظهار داشت: از ابتدا مصوبه ستاد اقتصادی دولت این بوده است که تا زمانی که اجرای آزمایشی کالابرگ به پایان نرسیده و نتایج آن محرز نشده است، اجرای رسمی آن را در کل کشور کلید نزنیم.

وی عنوان کرد: به همین جهت در برخی از استان‌ها کار پیش رفته و پیشرفت کار خوب بوده است. در برخی از استان‌ها ایراداتی وجود داشت که ناچار شدیم به لحاظ فنی برخی نقاط ضعف را اصلاح کنیم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی تصریح کرد: اجازه دهید پس از بررسی اجرای طرح و نقاط ضعف و قوت آن با کمترین تعداد اشکال طرح را اجرایی کنیم.

خاندوزی در پاسخ به سوال دیگری در مورد طرح جلوگیری از گرانی‌ها گفت: در ابعاد مختلف فشار هزینه‌ای به اقتصاد ایران در دو ماه اخیر وارد شده است. هم به جهت مصوباتی که هزینه تولید را افزایش داد و هم به جهت افزایش قیمت‌های بین‌المللی که موجب شد بسیاری از کالاهای بین‌المللی به ویژه کالاهای اساسی سفره مردم با قیمت بیشتری از خارج خریداری شود و مواد اولیه گران شود.

وزیر اقتصاد بیان کرد: رئیس جمهور تاکید کردند که برای ۹ ماه باقیمانده سال باید بسته کنترل تورم ویژه ارائه دهیم. بانک مرکزی، وزارت صمت و وزارت اقتصاد مکلف شدند که کمک کنند تا این بسته ضد تورمی در باقیمانده سال ۱۴۰۱ تهیه شود، در این جلسات این بسته آماده شده است و به رئیس جمهور ارائه شده است در حال اصلاح نهایی است و به محض اینکه اصلاحات نهایی اعمال شود به شکل رسمی رونمایی خواهد شد.

***

افزایش قیمت بنزین در دستور کار مجلس و دولت نیست

پرویز محمدنژاد، عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تکذیب شایعات مطرح شده در خصوص تغییر در نحوه سهمیه بندی بنزین و افزایش قیمت آن، بیان کرد: هیچ برنامه ای در خصوص افزایش قیمت بنزین و سایر حامل های انرژی در دستور کار نیست. تنها طرحی که اکنون در خصوص تغییر در نحوه سهمیه بندی بنزین مطرح است، همان طرحی است که به صورت پایلوت بدون تغییر قیمت در جزیره کیش در حال اجرا است. این طرح نیز در راستای کسب اطلاعات مدیریتی در حال اجرا است.

وی در ادامه اظهار کرد: هیچ بحثی در خصوص افزایش قیمت بنزین در کمیسیون انرژی که مرجع اصلی صدور مجوز در این حوزه است، مطرح نشده و این مطالب صرفا شایعاتی در فضای مجازی است. البته ما معتقدیم که در حوزه مصرف حامل های انرژی نظیر بنزین، گازوئیل و سایر فرآورده های نفتی باید مدیریت دقیق تری اعمال گردد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در موضوع برق، کمیسیون انرژی طرح توسعه و مانع زدایی از صنعت برق را با کار کارشناسی دنبال کرد، تصریح کرد: در زمینه سایر حامل های انرژی نیز لازم است که کار کارشناسی انجام شود. دولت بحث مدیریت یارانه ها را دنبال می کند و اگر قرار باشد در حوزه یارانه بنزین یا گازوئیل تغییر ایجاد شود به مصرف کننده آسیبی وارد نخواهد شد. مانند یارانه نان که دولت قصد دارد مستقیم آن را به نانواها پرداخت کند.

محمدنژاد تاکید کرد: ما اجازه افزایش قیمت بنزین یا سایر فراورده ها را نخواهیم داد چراکه نباید فشار مضاعفی به مردم تحمیل شود. در زمینه تولید بنزین و گازوئیل هزینه زیادی می شود، باید ساماندهی در این حوزه صورت گیرد اما نباید قیمت ها افزایشی داشته باشد.

 

 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

پربحث‌های دیروز

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  3. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  4. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  5. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  6. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

  7. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  8. تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد/ مصوبه دولت اصلاح شود  

  9. انتظار ۹ساله برای اصلاح هزینه تخلف رانندگی/تغییری برای حفظ جان مردم

  10. ایران بر سکوی بریکس/ دستاوردهای پولی، مالی برای ایران چیست؟  

  11.   طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است  

  12.  مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد

  13. هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود/ علت مرگ این پزشک مشخص نیست  

  14. پوتین: اف-۱۶‌های اوکراین در همه‌جا هدف مشروع هستند، حتی کشورهای دیگر

  15. عکسی از سیدمحمد خاتمی در مراسم ترحیم زهرا شجاعی/ این وزیر دولت رئیسی هم آمد

پربحث‌های هفته

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  3. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  12. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  13. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  14. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  15. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  16. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  17. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  18. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  19. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  23. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  24. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  25. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

آخرین عناوین