راهنمای خرید ساعت مچی اورجینال

گزارش بازرگانی،   4010228070

امروزه ساعت‌های مچی یکی از اکسسوری هایی هستند که علاوه بر تعیین زمان، بخشی از تیپ و استایل ما را  تشکیل می‌دهند. خیلی خوب است که یک ساعت زیبا داشته باشید، حتی اگر به استفاده از ساعت عادت ندارید. همچنین خرید یک ساعت زیبا می‌تواند تغییر چشمگیری را در استایل شما ایجاد کند. مضاف بر این ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که ساعت به عنوان یک ابزار جانبی روی موبایل هایمان نصب شده است. اما خب ساعت مچی هم مزایای خودش را دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا با ویژگی‌های یک ساعت خوب آشنا شوید و به مواردی مهم برای خرید بهترین ساعت مردانه و بهترین ساعت زنانه اصل بپردازیم.

ویژگی‌های یک ساعت مچی خوب چست؟

به نظر شما یک ساعت مچی خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا بتواند ما را راضی به خرید خودش کند؟

۱. یک ساعت مچی خوب موتور کوآرتز (ساعتی که با باتری کارمی کند) یا موتور مکانیکی تایید شده دارد. مزیت اصلی که موتور کوآرتز نسبت به سایر موتورها دارد، این است که به قطعات متحرک کمتری نیاز دارد. این مزیت باعث شده تا ساعت‌های مچی که از این موتور دارند، دقیقتر و مقرون به صرفه تر باشند.

۲.یک ساعت مچی با کیفیت خوب باید حداقل مقاومتی برابر 3ATM در مقابل آب داشته باشد.

۳. شیشه‌ یاقوتی پس از استفاده مداوم، شفاف و بدون خراش باقی می ماند. اگر در ساخت ساعت از شیشه‌ یاقوتی استفاده شود، روی صفحه یا پشت آن حک می‌شود. برای یک ساعت مچی با کیفیت متوسط، شیشه‌ی کریستالی یا معدنی کافی خواهد بود.

۴.یک ساعت مچی با کیفیت، در عین داشتن راحتی، پرداخت کاری زیبایی نیز دارد. این تفاوت در ظاهر یک ساعت اصل و یک ساعت غیر اصل قابل مشاهده است.

انتخاب معیار های مهم برای خرید ساعت مچی

شما زمانی می‌توانید یک ساعت مچی خوب و اورجینال برای خودتان یا عزیزانتان بخرید که قبل از آن معیارها و مواردی که از ساعت مدنظر دارید را مشخص کرده باشید، از کلی ترین مشخصات تا جزئی ترین آن. به عنوان مثال:

- کاربری هایی که ساعت ها دارند  کلاسیک، فشن، اسپرت، رسمی، روزمره و ...هستند. مشخص کنید برای کدام کاربری‌ها می خواهید ساعت مچی خریداری کنید.

- انتخاب فرم قاب ساعت مچی که شامل گرد، مربعی، مستطیل، بیضی، شش ضلعی و ... هستند.

- انواع جنس بند ساعت مچی که شامل بند سیلیکون، بند چرم، بند پارچه، بند برزنت، طلای ۱۸ عیار، تيتانيوم و... است.

- انتخاب رنگ بند و رنگ صفحه ساعت مچی از بین رنگهای استیل، رزگلد، طلایی، نقره‌ای، مشکی، آیینه‌ای، هفت رنگ و .....

  • انتخاب موتور ساعت مچی از بین کوآرتز (باتری)، اتوماتیک (حرکت دست)، سولار (خورشیدی)، کوکی و ....

راهنمای خرید ساعت مچی زنانه و مردانه

اگر خانم هستید یا آقا فرقی نمی کند. معیارهای ثابتی وجود دارند که شما می‌بایست در خرید ساعت مچی همواره آن‌ها را مد نظر داشته باشید. مثلا دانستن این نکته که کدام یک از موتورهای ساعت مچی در بازار علاوه بر دوام و کارایی بالا، مقرون به صرفه هستند و با بودجه ما سازگاری دارند، ضروری است. یا اینکه ساعتی که می خواهیم بخریم براساس کاربری که دارد باید چه بند و سبکی داشته باشد تا باعث جذاب شدن استایل ما شود و یا اینکه کدام برند پرطرفدارتر است. در ادامه به پاسخ این سوالات می پردازیم، با ما همراه باشید.

انتخاب موتور ساعت مچی

انتخاب و بررسی موتور در هر وسیله‌ای اهمیت ویژه‌ای دارد و به نوعی قلب هر وسیله محسوب می‌شود.

موتور ساعت‌های مچی به سه دسته تقسیم می‌شوند؛ مکانیکی، اتوماتیک، کوارتز.

-موتور مکانیکی قدیمی‌ترین نوع موتور ساعت‌های مچی است. ساعت‌هایی که موتور مکانیکی دارند، از طریق کوک کردن تنظیم و شارژ می‌شوند و کار می‌کنند. این موتورها حساسیت بالایی دارند و صدایی که نسبت به سایر موتورها دارند دلنشین تر است، صدای یک حرکت پیوسته و سریع روی مچ پدربزرگ ها.

-ساعت‌های مچی با موتور اتوماتیک محبوبیت بیشتر، دقت، حساسیت و قیمت بالاتری نسبت به مدل مکانیکی دارد. این موتورها همانند موتورهای مکانیکی عمل می‌کنند با این تفاوت که ساعت‌هایی با موتور اتوماتیک نیازی به کوک کردن، باتری و تنظیم کردن ندارد و با حرکت مچ دست کار می‌کنند و صدایی ملایمی دارند.

-ساعت‌های مچی با موتور کوآرتز یکی از پرطرفدارترین مدل هاست. این موتورها با باتری کار می‌کنند. حرکت عقربه‌های ساعت، با صدای تیک تاک همراه است. برخی از مدل‌های این موتور که پیچیدگی بیشتری دارند، تقویم و نمایش تاریخ را هم دارند.

هر سه نوع از موتورهای گفته شده دقت و حساسیت بسیار خوبی دارند. شما می‌توانید متناسب با بودجه و سلیقه‌ خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

انتخاب ساعت بر اساس بودجه شما

برند، نوع بند، مدل ساعت، جنس بدنه، موتور ساعت موارد اصلی هستند که قیمت یک ساعت به آن وابسته است. سایت‌های فروش ساعت مچی زنانه و مردانه اصل تنوع طرح و قیمت زیادی دارند.

شما با هر سلیقه و بودجه‌ای که داشته‌ باشید، می‌توانید به کمک فیلترهای وجود در سایت که راهنمای بسیارخوبی برای شما هستند، یک ساعت مردانه یا یک ساعت زنانه اصل و مقرون به صرفه خریداری کنید. باتوجه به نوسانات ارزی بازار، نمی‌توان به طور دقیق قیمت برند و مدل خاصی را پیشنهاد داد اما پیشنهاد می کنیم با تحقیق در این زمینه بهترین برند و بهترین کیفیت با توجه به بودجه تان انتخاب کنید.

کدام رنگ ساعت را انتخاب کنم؟

پس از انتخاب برند و موتور ساعت مد نظر، در هنگام انتخاب رنگ ساعت  حتما آن را متناسب با پوست خود انتخاب کنید.

اگر رنگ پوست شما سفید یا به اصطلاح سرد است، ساعت هایی با رنگ های نقره‌ای، استیل، سفید مناسب شماست.

اگر رنگ پوستتان گندمی یا به اصطلاح گرم است، ساعت هایی با رنگ‌های طلایی، رزگلد، و این تناژ رنگ برایتان مناسب است.

همچنین در انتخاب ساعت به ظریف و پر بودن مچ دستتان نیز توجه کنید و متناسب با آن انتخاب کنید تا ساعت روی مچ دست شما جلوه بیشتری داشته باشد و استایل شما را درخشان تر کند.

 انتخاب بند ساعت مچی

یک ساعت مچی خوب درعین زیبایی باید سبک و راحت و مقاوم هم باشد. این سبکی و راحتی یک ساعت به بند آن بستگی دارد. در ادامه به چند مدل بند اشاره می‌کنیم:

-ساعت مچی با بند چرمی  که این مدل ساعت برای انواع موقعیت های رسمی و غیر رسمی مناسب است. قابلیت ست شدن با هردو  استایل رسمی و اسپرت را نیز دارد.

  • ساعت مچی با بند فلزی و استیل: این مدل نیز همانند مدل چرمی برای تمامی موقعیت‌ها مناسب است، اما با یک استایل به سبک رسمی شیک تر و جذاب تر خواهد شد.
  • ساعت های مچی با بند پارچه ای: این مدل از ساعت ها بیشتر نوجوان و جوان پسندانه است و برای استایل های اسپرت و روزمره مناسب است.
  • ساعت مچی با بندهای سیلیکونی یا پلاستیکی: این مدل ساعت ها معمولا برای ورزشکاران و افرادی که بیشتر تیپ اسپرت دارند، پیشنهاد می‌شود، این مدل ساعت ها بند سبکی و رنگبندی متنوعی دارند.

پرطرفدارترین برندهای ساعت مچی

برندهای ساعت ساز زیادی در کشورهای برتر دنیا مانند سوئیس، ژاپن، ایتالیا و انگلیس وجود دارند. این برندها هرکدام سعی دارند تا با استفاده از فناوری‌های جدید و متریال باکیفیت، محصولاتی را تولید کنند تا علاوه بر رفع نیاز افراد، متناسب با سلیقه و بودجه تمامی اقشار جهان نیز باشد. خرید بهترین برند ساعت مچی زنانه و بهترین برند ساعت مچی مردانه، با توجه به تنوع بسیار زیاد برند های ساعت مچی به عوامل مختلفی بستگی دارد و برای هر فردی متفاوت است. برای برخی افراد این که اصالت برند ساعتشان کدام کشور است اهمیت دارد یا برخی به موارد دیگر توجه می کنند! اما چیزی که واضح است و  اهمیت دارد این است که هر فردی می تواند با توجه به بودجه و انتظارات خود ساعت اصل بخرد و در دام ساعت های بی کیفیت غیر اصل نیوفتد!

انتخاب فروشگاه معتبر خرید ساعت اصل

در پایان پس از انتخاب همه موارد، باید خرید خود را از یک مرکز معتبر انجام دهید. اما چه مواردی در انتخاب فروشگاه مد نظر اهمیت بالاتری دارند:

  1. ضمانت اصالت ساعت مچی
  2. ارائه گارانتی معتبر
  3. راهنمایی کامل مشتری و پاسخگویی کامل به سوالات و رفع دغدغه هایش
  4. تنوع بالای مدل ها و برندهای مطرح
  5. داشتن قیمت های مناسب و واقعی و امکان مقایسه قیمت ها برای انتخاب بهتر ساعت
  6. داشتن سایت با اطلاعات کامل
  7. داشتن خدمات پس از فروش
  8. ارسال رایگان و تحویل فوری کالا
  9. ضمانت تعویض کالا تا ۷ روز
  10. .پرداخت در محل

در آخر از کجا ساعت اصل بخریم؟

همانطور که در این مطلب گفتیم، انتخاب فروشگاه معتبر برای خرید ساعت اصل اهمیت زیادی دارد. تیک تاک گالری (www.ticktackgallery.com) یکی از معتبرترین و به روزترین فروشگاه های آنلاین برای خرید ساعت مچی است. گالری تیک تاک با بیش از ۲۰ هزار محصول به همراه پشتیبانی دقیق، در رتبه نخست فروشگاه‌های آنلاین خرید ساعت است. شما می‌توانید از مشاوره متخصصان پشتیبانی فروشگاه استفاده کنید تا با راهنمایی هایشان متناسب با بودجه مدنظر و سلیقه‌یتان خریدی رضايت بخش را تجربه کنيد. امیدواریم راهنمای خرید ساعت شما را برای خرید ساعت مچی اصل راهنمایی کرده باشد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین