چگونه بهترین کرم ضد جوش را انتخاب کنیم؟

گزارش بازرگانی،   4010224032

داشتن پوستی صاف و بدون جوش آرزوی همه ماست چرا که پوست زیبا و سالم یک فاکتور اساسی در زیبایی به حساب می‌‌آید. جوش صورت علت‌های مختلفی همچون استرس، کم خوابی، آلودگی‌های میکروبی، چربی بیش از حد پوست و ... می‌تواند داشته باشد. استفاده از انواع محصولات ضد جوش یکی از رایج‌ترین روش‌های درمان جوش و آکنه صورت است. محصولات ضد آکنه در قالب انواع مختلف ژل، کرم، لوسیون، پن، پماد و غیره تولید و عرضه می‌شوند. اما برای انتخاب مؤثرترین کرم، شناخت مواد اولیه مؤثر در رفع و پیشگیری از جوش می‌تواند کمک کننده باشد.

محصولات ضد آکنه بسته به مواد مؤثر موجود در آن‌ها عملکرد متفاوتی دارند. برخی از این محصولات با از بین بردن باکتری‌های ایجاد کننده التهاب آکنه، باعث از بین رفتن جوش می‌شوند. برخی دیگر با از بین بردن چربی اضافی پوست یا رشد سلول‌های جدید، سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برند و لایه‌برداری می‌کنند.

انواع کرم ضد جوش

به طور کلی کرم‌های ضد آکنه از نظر عملکرد به دو دسته قابل تقسیم هستند. برخی از این کرم‌ها، باکتری‌ها و قارچ‌های عامل آکنه را از بین برده و از بروز آکنه جلوگیری می‌کنند. برخی دیگر با از بین بردن چربی اضافی پوست و تسریع رشد سلول‌های جدید، سلول‌های مرده را از بین می‌برند و باعث پاکسازی پوست می‌شوند. البته برخی از این کرم‌ها هر دو عملکرد را هم‌زمان با هم دارند.

مهم‌ترین ترکیبات کرم ضد جوش

  • بنزوئیل پراکسید

اکثر محصولات ضد آکنه حاوی ماده‌ای به نام بنزوئیل پراکسید هستند که عامل از بین رفتن باکتری‌های ایجادکننده‌ی جوش و التهابات پوستی هستند. اگر دارای پوست خشکی هستید بهتر است جهت درمان و پیشگیری محصولی را انتخاب کنید که حاوی مرطوب کننده و آبرسان باشد چرا که یکی از عوارض احتمالی این ماده خشکی پوست، قرمزی، التهاب و سوزش و خارش می‌تواند باشد.

  • سالسیلیک اسید

همان‌طور که میدانید یکی از عوامل بروز جوش و آکنه، مسدود شدن منافذ پوستی با چربی است. بنابراین اکثر کرم‌های ضد جوش دارای ترکیباتی هستند که مانع از بسته شدن منافذ پوست شود. یکی از این ترکیبات، سالسیلیک اسید است که در اکثر محصولات ضد آکنه وجود دارد.

  • آلفا هیدروکسی اسید

یکی دیگر از ترکیبات مؤثر کرم‌های ضد آکنه، آلفا هیدروکسی اسید است که استفاده از آن باعث بهبودی آثار جوش می‌شود.

  • روغن درخت چای

روغن درخت چای خواص متعددی دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها خاصیت ضد جوش بودن آن است. علاوه بر روغن درخت چای ترکیبات گیاهی دیگری همچون بابونه و آویشن خاصیت ترمیم‌کنندگی و ضدالتهابی داشته و با کوچک کردن منافذ باز پوست، سبب بهبود جای جوش و جلوگیری از ایجاد لکه‌های قهوه‎‌ای رنگ می‌شوند.

بهترین کرم ضد جوش کدام است؟

حال که کم و بیش با ترکیبات و فواید محصولات ضد آکنه آشنا شدیم شاید این سؤال برایتان پیش بیاید که بهترین ژل و کرم ضد جوش چیست؟ جهت پاسخ به این سؤال باید بدانید که کشف بهترین کرم ضد جوش برای هر فرد نسبت به دیگری متفاوت است! اثرگذاری تمام محصولات مرتبط با مراقبت از پوست، معمولاً پس از چندین هفته نمایان می‌شود. بنابراین بهتر است برای انتخاب و خرید بهترین کرم، با توجه به نوع پوستتان اقدام کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

ما قصد داریم برای کمک هر چه بیشتر در این زمینه، شما را با برخی از پرفروش‌ترین برندهای ضد جوش از زبان برند خانومی آشنا کنیم.

  • کرم ضد آکنه لافارر

کرم ضدجوش لافارر؛ آنتی اکسیدان با قابلیت جذب بالا که با نام آزتینول 15% نیز شناخته می‌شود، نوعی ضد جوش قوی است که دارای ترکیبات مؤثری همچون روغن درخت چای، ویتامین A و آزلائیک اسید می‌باشد. این کرم با تنظیم ترشح چربی پوست و لایه برداری ملایم علاوه بر پیشگیری، از بروز انواع جوش و عارضه‌های پوستی نیز جلوگیری می‌کند. شما می‌توانید این کرم را پیش از آرایش صورت خود استفاده کنید.

  • ژل ضد جوش سینره

آنتی آکنه سینره یک محصول بدون تست حیوانی است که با خاصیت لایه برداری ملایم موجب بهبود انواع جوش‌های التهابی، سرسفید و سرسیاه شده و با بازسازی سلول‌های پوستی، جای جوش را نیز از بین می‌برد. همچنین این ژل نوعی آنتی باکتریال گیاهی حاوی روغن درخت چای و ترکیبات ضدالتهابی از جمله عصاره بابونه و آویشن است که به راحتی جذب پوست می‌شود.

  • ژل پوست آکنه‌ دار پریم

ژل پوست آکنه دار پریم مخصوص پوست‌های چرب با مهار باکتری‌های سطح پوست از ایجاد جوش جلوگیری می‌کند. جذب سریع بدون خشکی، لایه برداری ملایم، کاهش چربی و التهابات پوست و جلوگیری از ایجاد لک همگی از ویژگی‌های این محصول پرطرفدار است.

  • ژل ضد آکنه ژنو بایوتیک

ژل ضد آکنه ژنو بایوتیک با ترکیبات مؤثری همچون سالیسیلیک اسید، نیاسیامید و روغن درخت چای کاملاً طبیعی است و پایه گیاهی دارد. این ژل یکی از انواع محصولات ضد جوش است که با تنظیم میزان ترشح چربی پوست مانع از بروز جوش‌های جدید شده و همچنین با پاکسازی منافذ پوستی به کاهش التهاب و قرمزی آن کمک کرده و خاصیت التیام‌بخش دارد.

شما می‌توانید ژل ضد آکنه ژنو بایوتیک را که برای انواع پوست‌های چرب و مختلط کاربرد دارد، از فروشگاه اینترنتی خانومی به همراه تضمین اصالت کالا تهیه کنید.

طرز استفاده صحیح از کرم ضد جوش

استفاده نادرست از کرم‌های ضد آکنه نه تنها اثربخشی آن را کاهش می‌دهد بلکه می‌تواند به پوست آسیب برساند. بنابراین بهتر است قبل از استفاده از هر محصول ابتدا نوع پوست و میزان چرب بودن آن را مشخص کنید، برای این کار می‌توانید از یک متخصص پوست کمک بگیرید. قبل از استفاده از محصولات ضد آکنه، بسته به نوع پوست خود، از صابون یا ژل مخصوص برای شستشو و تمیز کردن پوست استفاده کنید تا از هرگونه آلودگی و مواد آرایشی پاک شود. پس از شستن و خشک کردن پوست، مقدار مناسبی از کرم را فقط روی جوش‌ها و آکنه‌ها بمالید. بهتر است از مالیدن کرم روی قسمت‌های کاملاً سالم پوست خودداری کنید زیرا برخی از ترکیبات کرم‌های ضد آکنه می‌توانند برای قسمت‌های سالم پوست مضر باشند.

خانومی، طرفدار زیبایی شما

خانومی اولین و جامع‌ترین فروشگاه اینترنتی تخصصی آرایشی بهداشتی و محصولات مراقبتی پوست است که با داشتن نمایندگی رسمی بیش از 250 برند آرایشی بهداشتی و مراقبتی، تمامی محصولات را بدون واسطه، مستقیماً از تولیدکننده اصلی و یا وارد کننده رسمی برند دریافت نموده و عرضه می‌نماید، به این ترتیب اصالت کالا، قیمت و تاریخ انقضای درست محصول با اطمینان توسط خانومی تضمین شده و کلیه مالکیت حقوقی خانومی متعلق به شرکت تجارت خلاق هدف است.

برای خرید انواع کرم و ژل ضد جوش و آشنایی با ویژگی‌های هریک از آنان به فروشگاه اینترنتی خانومی سر بزنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  21. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  22. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین