در تور کوش آداسی از این پنج جاذبه غافل نشوید

گزارش بازرگانی،   4010129029

شما با سفر به این شهر می‌توانید از تنش‌های زندگی روزمره رها شده و دوباره به یک زندگی خوش برگردید. اگر احساس می‌کنید به یک تفریح اساسی نیاز دارید، بدون معطلی تور کوش آداسی را بخرید و با مطالعه این متن بهترین جاهای دیدنی آن را بشناسید.

کوش آداسی را نمی‌توان نادیده گرفت؛ زیرا هرچیزی که در یک شهر رویایی و خوب برای استراحت، تفریح و لذت از دنیا نیاز است، در این شهر وجود دارد. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های کوش آداسی جاذبه‌های گردشگری مهیجش است.

میلتوس

میلتوس مثل پاسارگاد ما ایرانی‌ها یکی از بزرگ‌ترین شهرهای زمان خود بوده؛ به‌طوری‌که آمفی‌تئاترهای بزرگ با قصر و ساختمان‌های باشکوهی در آن ساخته شده است. اسکندر مقدونی با هجوم به این شهر برای ما تنها مخروبه و سنگ‌های قدیمی باقی گذاشته که هنوز هم شکوه قدیمی خود را دارند.

دورتادور این شهر خط ساحلی زیبا و بکری نیز می‌بینید که با وجود این ساختمان‌ها و دریاچه‌های کوچک حس‌وحال خوبی برای بازدیدکنندگان به‌وجود می‌آورند. اگر می‌خواهید با ذهنیتی درست به‌سمت این منطقه بروید، در ذهن خود پاسارگادی همراه با دریا و بیشه‌هایی از نیزار و گیاهان را تصور کنید. پیشنهاد می‌کنم زمان بازدید از میلتوس دوربینی همراه خود داشته باشید تا تصاویری از دیدنی‌های آنتالیا را ثبت کنید.

آدالند

آدالند یکی از معدود جاهای تفریحی دنیا است که می‌توانید کنار تفریح، لذت بودن کنار ساحل را نیز تجربه کنید. مجموعه پارک آبی سرباز آدالند یکی از بهترین پارک‌های آبی در ترکیه محسوب می‌شود و سرسره‌هایش شما را به آغوش دریا می‌رساند. سفر به کوش آداسی بدون تجربه آدالند مثل خوردن ساندویچ بدون نوشابه است! پس حتما سری به این پارک رویایی بزنید.

افه‌سوس

همیشه در تاریخ از روم باستان به‌عنوان یکی از قدیمی ترین و بزرگ‌ترین امپراتوری‌ها یاد می‌شود. حال جذاب است اگر بتوانید یکی از شهرهای بزرگ این مجموعه را ببینید. افه‌سوس جزو شهرهای قدیمی و البته مهم روم باستان بوده؛ به‌طوری‌که بناهای مهمی را با معماری اصیل در آن ساخته‌اند. پیشنهاد می‌کنم کنار سفر به کوش آداسی نصف روز گردش میان کُنده‌های قدیمی را به جان بخرید. افه‌سوس بهترین محل برای عکاسی و ثبت خاطره در سفر به کوش آداسی است. متناسب با زمان سفر شما به کوش آداسی قیمت تور ترکیه هم متفاوت خواهد بود. اگر دغدغه بودجه برای سفر دارید، در روزهای کم‌گردشگر کوش آداسی، به این شهر توریستی سفر کنید.

دیدما

اگر به کوش آداسی رفتید این را بدانید که به هر طرف نگاه کنید، سرتان به یک محوطه قدیمی باستانی و مهم بر می‌خورد که تماشای آن لذت بخش است. دیدما مثل افه‌سوس شهر نیست؛ بلکه فقط یک معبد بود که به اندازه شهری وسعت داشت. این ساختمان بزرگ روزی عظمت شکوه و قدرت امپراتوری روم را به رخ جهانیان می‌کشید؛ اما زلزله اجازه نداد تا ستون‌های 20 متری بلند آن پایدار بمانند. نوع معماری عجیب و غریب دیدما باعث شده بود که حتی این ساختمان پس از تخریب نیز از اهمیت بیشتری نسبت به دیگر بناها برخوردار باشد. دیدما همیشه بین مردم کوش آداسی اهمیت زیادی داشته؛ پس درصورت تهیه تور کوش آداسی، به آن‌جا احترام گذاشته و از آثار موجود در آن محافظت کنید.

روستای کیرازالی

روستای کیرازالی را باید از بالا مشاهده کنید. نمای این روستا فقط از بالای کوه زیبا است؛ زیرا بین انبوهی از درختان بزرگ و حاصل‌هایشان خانه‌های سفیدی هم به‌چشم می‌خورد. خانه‌های سفید روستای کیرازالی شناسنامه و زیبایی آن محسوب می‌شوند. بین انواع سر‌وصدا و شلوغی که در شهرهای بزرگ ترکیه است؛ کیرازالی مثل بچه‌ای آرام خوابیده و آرامش دارد. اگر جزو افرادی هستید که از سفر به این شهر و آن شهر خسته شدید، پیشنهاد می‌کنم چند روزی از سفر خود را در این روستا بگذرانید و از نوشیدن چای در طبیعت و آرامش لذت ببرید. در روستای کیرازالی بازاری برپا می‌شود که در آن فقط محصولات ارگانیزه و طبیعی به‌فروش می‌رسد؛ پیشنهاد می‌کنم لذت مشاهده چنین رویدادی را از دست ندهید.

بازار کوش آداسی

تنوع رنگ و نقش خاموشی و روشنی‌های موجود در بازار کوش آداسی چشمان شما را به زیبایی‌های دنیا باز می‌کند. در این بازار اجناس با قیمت‌های مناسب فروخته می‌شوند و البته کیفیت بسیار بالای هم دارند. پیشنهاد می‌کنم با گشت‌وگذار در بازار، تور کوش آداسی خود را تمام کنید.

سفر به کوش آداسی و مشاهده جاهای دیدنی آن موهبتی است که نصیب هر کسی نمی‌شود. پیشنهاد می‌کنم با سفر سریع و به‌موقع لذت آن را به‌طور کامل بچشید. درصورتی‌که قصد خرید تور کوش آداسی را دارید، می‌توانید سری به سایت علی بابا بزنید تا بهترین تور و تور ارزان ترکیه را پیدا کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین