هنرمندان و سلبریتی‌ها کدام موبایل را خریداری می‌کنند؟

گزارش بازرگانی،   4001215018

شاید تا همین چند سال پیش ارتباط مردم با سلبریتی‌های مشهور و معروف در هر زمینه‌ای کار به شدت سخت و غیر ممکنی بود، اما امروزه به واسطه توسعه یافتن شبکه‌های اجتماعی، موبایل‌های هوشمند و موارد این چنینی همه مردم با افراد مشهور و سلبریتی می‌توانند در ارتباط باشند.

در واقع بازیگران، هنرمندان، ورزشکاران و خوانندگان با کمک شبکه‌های اجتماعی خیلی راحت به طرفداران خود اعلام می‌کنند که از چه لباس و برندی برای پوشش، از چه آژانس مسافرتی برای سفر و یا حتی با چه کسی در ارتباط هستند یا نیستند!

البته کنجکاوی اکثر مردم ما بیشتر از این موارد است و علاقه‌مندند که حتی در مورد این موضوع اطلاع کسب کنند که گوشی موبایل مورد استفاده خواننده یا بازیگر مشهور آن‌ها چیست؟ دلیل این موضوع را شاید بتوان این دانست که اکثر مردم علاقه‌مندند بدانند افرادی که از نظر آن‌ها موفق و محبوب هستند چه کارهایی انجام می‌دهند تا خود آن‌ها هم همین کارها را انجام دهند.

ما می‌توانیم با انجام کارهایی که افراد موفق انجام می‌دهند، حس خوبی داشته باشیم. اگر برای خرید گوشی سامسونگ یا گوشی های شیائومی مشتاق هستید، بهتر است تا پایان این مطلب همراه ما باشید چرا که شاید نظر شما عوض شد!

افراد مشهور هر موبایلی را خریداری نمی‌کنند!

به این مسئله توجه داشته باشید که افراد مشهور و محبوب که سطح زندگی بالاتری نسبت به مردم عادی جامعه دارند، استانداردهای زیادی را مورد توجه قرار می‌دهند که همین موضوع باعث می‌شود هر وسیله‌ای را خریداری نکنند. این موضوع در مورد موبایل آن‌ها هم صادق است! موبایل وسیله‌ای است که این روزها هر فردی برای هر موضوعی در طول روز به آن نیاز دارد.

شما برای پرداخت قبض‌ها، مکالمه با افراد مختلف، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و حتی این روزها شرکت در کلاس‌های مدرسه و دانشگاه نیاز به موبایل دارید. اگر فرد یا افرادی که مشهور هستند و درآمد خوبی دارند از مدل‌های خاصی از موبایل استفاده می‌کنند، باید توجه داشته باشید که احتمالاً این موبایل‌ها از نظر کیفیت و برطرف سازی نیازهای ما می‌توانند کارساز باشند.

کدام مدل‌های گوشی موبایل طرفداران بیشتری دارد؟

عوامل مختلفی در شهرت و برندسازی یک برند تولید کننده گوشی موبایل می‌تواند تأثیر گذار باشد. این فاکتورها می‌توانند موارد زیر باشند:

  • میزان تبلیغات و برندسازی شرکت در فضای مجازی و سنتی
  • کیفیت محصولات از لحاظ دوام و قدرت
  • میزان امکانات و کارایی آن‌ها که در محصول گنجانده شده است
  • میزان رضایت عمومی مردم برای استفاده از محصول و نظرات اعلام شده آن‌ها در فضای مجازی

برندهایی که این روزها می‌بینید مشهورتر از سایر برندها هستند، معمولاً از تمامی عوامل بالا به صورت همزمان استفاده می‌کنند تا در دنیا برای خود نامی کسب کنند و مشتریان زیادی داشته باشند. برندهای مطرحی همچون سامسونگ، شیائومی و اپل از این استراتژی استفاده کرده‌اند تا بهترین نتیجه را بگیرند.

دقت کنید که برای خرید گوشی سامسونگ یا اپل قبل از هرچیزی بهتر است در رابطه با خود این برندها هم کسب اطلاع کنید. مثلاً باید بدانید که اپل یک شرکت آمریکایی پیشرو در صنعت فناوری و تولید گوشی‌های هوشمند است، اما سامسونگ به عنوان یک شرکت کره‌ای در عرصه لوازم خانگی، محصولات و گجت‌های هوشمند و ... هم فعالیت دارد.

هر دوی این برندها دارای مزایا و معایب خود هستند و برای کاربران عادی شاید تنها تفاوتی که این دو برند داشته باشند، تفاوت در نام آن هاست. البته نباید مسئله سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرها را هم فراموش کنید. این قشر با استفاده از یک برندخاص که معمولاً در کشورهای اروپایی و آمریکایی برند اپل است، مردم را علاقه‌مند به استفاده از این موبایل‌ها و تجهیزات می‌کنند.

چرا محصولات شرکت اپل نسبت به سایر برندها بیشتر مورد توجه سلبریتی‌ها قرار می‌گیرد؟

اگر برایتان سؤال است که چرا یک هنرمند به‌جای خرید گوشی‌های شیائومی بیشتر تمایل دارد از محصولات و گوشی‌های شرکت اپل استفاده کند، بهتر است به چند دلیلی که برای شما ارائه می‌کنیم، توجه کنید. این دلایل مطالبی هستند که بر اساس تحقیقاتی که در این زمینه کردیم، بدست آمده‌اند:

لوکس بودن آیفون‌ها نسبت به سایر گوشی‌های موبایل

یک آیفون نسبت به سایر گوشی‌های موبایل گران قیمت تر بوده و لوکس‌تر به نظر می‌رسد. البته معنای لوکسی که ما صحبت می‌کنیم با لوکسی که شاید در ذهن شما باشد، متفاوت است. منظور ما بیشتر یک نوع تجمل نمادین است که این گوشی موبایل احساسش را در مخاطب ایجاد می‌کند.

گوشی‌های شیائومی، هوآوی، سامسونگ و ... که سیستم عامل اندرویدی دارند در نقطه مقابل این گوشی‌ها هستند که می‌توانید در طیف‌های قیمتی متفاوت آن‌ها را پیدا کنید.

بر اساس آمارها حدود 82 درصد بازار موبایل دست گوشی‌های موبایل اندروید و 17 درصد دست گوشی‌های شرکت اپل است و باقی مانده هم بین برندهایی همچون بلک بری تقسیم بندی می‌شوند. در این میان گوشی‌های آیفون با سیستم عامل آی او اس خود در میان خوانندگان و فوتبالیست‌های خارجی بیشتر طرفدار دارند.

از کجا گوشی موبایل بخریم؟

حالا که متوجه شدید که سلبریتی‌ها و هنرمندان بیشتر علاقه‌مند هستند که چه موبایل‌ها و گوشی‌های خریداری کنند، بهتر است به فکر خرید گوشی موبایل اپل از یک فروشگاه معتبر باشید. فروشگاهی که مورد اعتماد مردم است و بهترین اجناس و محصولات را در اختیار شما قرار می‌دهد.

در این قسمت از مطلب می‌خواهیم به شما فروشگاه اینترنتی دارسو را معرفی کنیم. دارسو به عنوان یکی از به روز ترین فروشگاه‌های اینترنتی کالای دیجیتال شناخته می‌شود که در این زمینه با ارائه خدماتی همچون پشتیبانی 24 ساعته در تمام هفت روز هفته، قیمت مناسب، تخفیفات شگفت‌انگیز و خدمات پس از فروش ویژه توانسته اعتماد بسیار زیادی از مشتریان را بدست آورد.

شما می‌توانید برای خرید از این مجموعه با مراجعه به سایت دارسو و انتخاب محصول مورد نظر خود اقدام کنید. البته دارسو تنها یک برند آنلاین نیست، بلکه از گذشته در پاساژهای موبایل همچون پاساژ چارسو تهران حضور پر رنگی داشته است.

نظر شما در مورد خرید موبایل توسط سلبریتی‌ها، اینفلوئنسرها و هنرمندان چیست؟ شما چه دسته از موبایل‌ها را مناسب این افراد می‌دانید؟ نظرات و تجربیات خود را در این حوزه با ما و سایر علاقه‌مندان به اشتراک بگذارید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  19. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  20. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  21. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  22. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  23. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین