معرفی سرویس‌های تبلیغات سایت آپارات

گزارش بازرگانی،   4001104020

تبلیغات ویدئویی به‌روزترین و مهم‌ترین نوع تبلیغ برای کالا و خدمات شماست. پس بهتر است که هرچه زودتر، با هر مقداری از هزینه که توان پرداخت آن را دارید، شروع کنید.

تماشای یک ویدئو همیشه ساده‌تر و شاید حتی بتوان گفت جذاب‌تر از خواندن یک متن طولانی دربارۀ یک محصول و کالاست. شاید به همین دلیل طرف‌داران فیلم و سریال بیشتر از طرف‌داران کتاب و مجله هستند.

تماشای یک تبلیغ ویدئویی لابه‌لای یک فیلم آموزشی یا کلیپ، یکی از راه‌های تأثیرگذار در تبلیغات انواع کالا و خدمات است. به‌ویژه در زمانۀ شلوغ فعلی که افراد درگیر هجوم دریایی از اطلاعات به‌طور هم‌زمان، از ابعاد مختلف هستند، قطعاً تماشای یک ویدئو تأثیر عمیق‌تر و طولانی‌تری بر ناخودآگاه آن‌ها دارد.

دقیقاً به همین دلیل است که اخیراً تبلیغات ویدئویی تبدیل به یکی از روش‌های نوین و پرکاربرد انواع تبلیغات و بازاریابی آنلاین محصولات شده، که بازخورد بسیار خوبی از طرف مخاطبان می‌گیرد.

مطالب جالب: تبلیغات بنری چیست

چرا تبلیغات ویدئویی؟

تبلیغات ویدئویی به علت درگیر‌کردن هم‌زمان حواس شنیداری و بینایی مخاطب، تأثیر بیشتری بر حافظه و اثرگذاری عمیق‌تری بر ناخودآگاه او دارند. طبق آمارHubspot ، حدود 78درصد از مردم، هر هفته ویدئوهای آنلاین تماشا می‌کنند و 55درصد از آن‌ها هر روز این کار را انجام می‌دهند. کاربران یوتیوب هم روزانه بیش از 500میلیون ساعت ویدئو تماشا می‌کنند. در سال 2020، ویدئوهای آنلاین بیش از 80درصد از ترافیک اینترنت را تشکیل داده‌اند. همچنین، نزدیک به 50درصد از کاربران، قبل از خرید آنلاین خود ترجیح می‌دهند که محصول را در یک ویدئوی تبلیغاتی مشاهده کنند و فقط به یک تصویر بسنده نکنند.

 

تبلیغات ویدئویی تصویر و شخصیت کلی برند شما را به مخاطب، با سریع‌ترین و ساده‌ترین حالت ممکن منتقل می‌کند و حس اعتماد را در مشتری بالا می‌برد.

تمام این آمارها نشان‌دهندۀ اهمیت انکارناپذیر تبلیغات ویدئویی است. پس اگر صاحب کسب‌و‌کاری هستید و یا محصول و کالایی را برای فروش ارائه می‌دهید، به‌هیچ‌وجه از تبلیغات ویدئویی غافل نشوید. به‌علاوه، قالب تبلیغات ویدئویی، دست شما را برای خلاقیت بیشتر باز می‌گذارد و به شما آزادی بیشتری برای معرفی‌کردن هرچه بیشتر محصولات و خدماتتان می‌‌دهد.

 

از طرف دیگر، ساختن یک تیزر تلویزیونی هزینه و دردسر بسیار بالایی دارد که هر کسب‌و‌کاری از پس آن برنمی‌آید. پس بهترین جایگزین برای آن در عصر تکنولوژی و فضای مجازی، تبلیغات ویدئویی است که می‌تواند تا حد زیادی آگاهی از برند (Brand Awareness) را که تبلیغات آفلاین (بیلبورد، تبلیغات تلویزیونی و ...) به ارمغان می‌آورد، افزایش دهد.

 

تبلیغات ویدئویی در بزرگ‌ترین پلتفرم ویدئویی ایران

آپارات به‌عنوان بزرگ‌ترین سرویس اشتراک ویدئوی داخل کشور با بیش از ۶۰میلیون مخاطب و یک میلیارد بازدید ماهیانه، طبعاً توانایی دربرگرفتن بسیاری از مخاطبان هدف شما را دارد.

تبلیغات ویدئویی صباویژن می‌تواند در هر سطحی از هزینه که شما توانایی پرداخت آن را داشته باشید، پکیج خدماتی متنوع خود را ارائه دهد؛ این پکیج‌ها ویژگی‌های مختلفی دارند؛ ازجمله تنوع فرم تبلیغات ویدئویی در آپارات از نظر زمان و محل پخش، امکان پخش تبلیغ از یک کانال خاص یا در شبکۀ مخابراتی خاص، امکان انتخاب دسته‌بندی‌های مختلف بدین صورت که با انتخاب یک یا چند دسته‌بندی، تبلیغ شما تنها در ویدئوهای آن دسته‌بندی نمایش داده شود.

 به‌علاوه، امکان قراردادن لینک و کلمات کلیدی مشخص و... دست شما را برای داشتن بهترین و به‌صرفه‌ترین تبلیغات باز می‌گذارد. البته باید دقت کنید که استفادۀ هم‌زمان از گزینه‌های دسته‌بندی تبلیغ و کلمات کلیدی مرتبط، شانس نمایش شما را به‌شدت پایین می‌آورد؛ زیرا تبلیغات شما فقط در ویدئویی که در آن دسته‌بندی و کلمات کلیدی مشترک باشد، نمایش داده می‌شود.

 

افزون بر این، بلاگ صباویژن با مطالب به‌روز خود به شما کمک می‌کند تا سبک‌ها و روش‌های متفاوت مارکتینگ را برای محصولات خود تست کنید.

 

نمایش تبلیغ در حین پخش ویدئو

تبلیغات ویدئویی انواع مختلفی دارند. یکی از آن‌ها نمایش تبلیغ در حین پخش ویدئو است. چون این نوع از تبلیغ در ابتدا یا میانۀ پخش ویدئوها به کاربر نمایش داده می‌شود، برای هدایت کاربر به آدرس وب‌سایت موردنظر، بسیار مناسب است.

 

نمایش تبلیغ در قسمت ویدئوهای مشابه

 در این مدل از تبلیغ، ویدئوی شما به‌صورت هدفمند در قسمت ویدئوهای مشابه و همچنین در بخش نتایج جستجوی هشتگ و کلمات کلیدی نمایش داده می‌شود و کاربران با کلیک روی این تبلیغ، به صفحۀ ویدئوی شما می‌رسند. بدین ترتیب، شما جامعۀ مخاطبان خود را پیدا کرده و دقیقاً در میان آن‌ها دست به تبلیغ می‌زنید. همین امر، نرخ تبدیل شما را به‌طرز قابل توجه بالا می‌برد.

پرداخت هزینه به شرط بازدید

یکی از مهم‌ترین و بهترین ویژگی‌های تبلیغات ویدئویی در صباویژن، نحوۀ پرداخت آن است. شما فقط در زمانی پرداخت را انجام می‌دهید که تبلیغ ویدئویی‌تان حداقل ۶ ثانیه توسط مخاطبان دیده شود. به این ترتیب، خیال شما از بابت دیده‌شدن تبلیغاتتان راحت است و می‌توانید با ضمانت بازدید، برای تبلیغات خود هزینه کرده و برای بودجۀ تبلیغاتی خود برنامه‌ریزی کنید.

 

آمار دقیق لحظه‌‌ای از عملکرد تبلیغ

شما می‌توانید به‌صورت لحظه‌ای، گزارش‌ها و آمارهای مختلفی از تبلیغات خودتان را مشاهده کنید. با این کار می‌توانید تنظیمات تبلیغات خودتان را نیز بهینه‌سازی کنید و نتایج بهتر و دقیق‌تری به دست بیاورید. درواقع، شما با گزینه‌های مختلف پیش رویتان اختیار تبلیغات خود و نحوه و زمان نمایش و... را دارید.

 برای مثال، برای تبلیغ شامپو می‌توانید کلمات مرتبط مثل بهداشت، مو، ریزش مو و... را استفاده کنید و به این شکل، تبلیغ خود را برای نمایش هدفمند روی ویدئوهای مرتبط، هدفمندسازی کنید.

 

همین ویژگی‌ها استفاده از تبلیغ در آپارات را به یک گزینۀ بسیار مفید و کاربردی برای کسب‌و‌کارهای مختلف با مخاطبان هدف و بودجۀ متنوع تبدیل کرده است.

 

درنهایت باید اشاره کنیم که در دنیای کسب‌و‌کار امروز، تبلیغات ویدئویی اجتناب‌ناپذیر است. دلایل استقبال کسب‌و‌کارها و مخاطبان آن‌ها از این مدل تبلیغات هم بسیار مشخص است:

 

  • تبلیغات ویدئویی چندین‌ برابر بیشتر از سایر تبلیغات اعتمادسازی می‌کند.
  • تبلیغات ویدئویی نرخ تبدیل بالایی دارد و به فروش بیشتری منجر می‌شود.
  • سرویس گوگل به تبلیغات ویدئویی اهمیت ویژه‌ای می‌دهد.
  • در تبلیغات ویدئویی همۀ ابعاد کالا، محصول و خدمات شما شرح و توضیح داده می‌شود.
  • تبلیغات ویدئویی تمام مخاطبان را در تمام گروه‌های سنی و طبقات اجتماعی درگیر می‌کند.
  • با تبلیغات ویدئویی در صباویژن می‌توانید با توجه به میزان بودجۀ خود، تبلیغات بگیرید.
  • تنوع مدل‌های تبلیغات در صباویژن، محصول شما را دقیقاً به‌سمت مخاطب هدف خود می‌برد.
  • کلمات کلیدی مرتبطت در تبلیغات ویدئویی، به جست‌وجوی مستقیم مخاطبان شما هم کمک می‌کند.
یکتانتتریبون

پربحث‌های دیروز

  1. مدینه فاضله موهوم؟!

  2. مالک متروپل:‌ اجرای دهانه‌های ۱۶ متری بدون ستون در ‎متروپل!

  3. کنایه سردار سپاه به مسئولینی که خانواده هایشان خارج از کشور زندگی می کنند

  4. این ابهام را هر چه زودتر برطرف کنید !

  5. بایدن تا کی می خواهد به سیاست های ترامپ بچسبد؟!

  6. توییت مدیرعامل خبرگزاری قوه قضاییه درباره مالک متروپل

  7. قد خودروسازان داخلی  چقدر است؟!

  8. ۱۰ نفر از متخلفان پروژه و مسببان حادثه ریزش ساختمان متروپل دستگیر شدند/ ادامه عملیات آوار برداری

  9. روایت زیدآبادی از شکست دوم خرداد / انتقاد نادران از قالیباف درباره مدیریت مجلس / توصیه خطیب زاده به کانادا

  10. یک فروند جنگنده شکاری در اصفهان سقوط کرد

  11. جزئیات کشف نوزاد ۲ روزه از سطل زباله‌ای در نازی آباد

  12. هنر هندوانه فروش !

  13. برخورد اتوبوس با پنج خودرو در كرج‌‌ ‌‌

  14. ۳۲ میلیون حق ثبت برای ۱۱۰ سکه مهریه؟!/ هشدار نسبت به عدم ثبت «رسمی» ازدواج در پی تعیین «حق ثبت»

  15. مدیرعامل تراکتور: افرادی که در تبریز سنگ زدند، هواداران تیم‌های رقیب بودند!

پربحث‌های هفته

  1. سلبریتی های مجنون غرب و مسابقه فوتبال ایران و کانادا !

  2. آبله‌میمونی بلای جدید جهانی!

  3. مدینه فاضله موهوم؟!

  4. عجیب‌ترین عکس از روز جنجالی فوتبال در تبریز

  5. فرماندهِ «سلام فرمانده» کیست؟!          

  6. تهدید ایران با تپانچه توخالی !

  7. نظرات برگزیده مخاطبان الف: خدا را شکر میرسلیم رئیس‌جمهور نشد/ سیدحسن خمینی درباره آرامگاه تجملی امام پاسخگو باشد/ نظام باید حق اعتراض را به رسمیت بشناسد

  8. مالک متروپل:‌ اجرای دهانه‌های ۱۶ متری بدون ستون در ‎متروپل!

  9. سرودی که دهه نودی ها را به شوق آورد

  10. از پلاسکو تا متروپل ؛ برج هایی که همچنان فرو می ریزند!

  11. آبروریزی در نمایشگاه خودرو؛ خراب شدن دناپلاس مقابل چشم بازدیدکنندگان!

  12. ژئوپلیتیک مقدم بر زنجیره تامین

  13. کنایه سردار سپاه به مسئولینی که خانواده هایشان خارج از کشور زندگی می کنند

  14. رد خون ؛ از قنیطره تا تهران 

  15. این ابهام را هر چه زودتر برطرف کنید !

  16. کسری بودجه دولت چطور تامین می شود؟

  17. رئیسی: باید بسترهای فسادزا را اصلاح کنیم / قالیباف رئیس مجلس باقی می‌ماند؟/ روایت تاجیک از خیانت جریان اصلاح‌طلبی

  18. ویدئویی دیده نشده از وضعیت مردم تهران پیش از انقلاب!

  19. بایدن تا کی می خواهد به سیاست های ترامپ بچسبد؟!

  20. شهادت پاسدار مدافع حرم در اقدامی تروریستی

  21. گرانی در ۴ سال آخر دولت روحانی

  22. اتهامات عجیب یک وکیل

  23. اهداف پشت پرده ترور سرهنگ خدایی و سناریوهای پاسخ ایران

  24. واکنش سخنگوی دولت به شایعه افزایش قیمت بنزین/ دفاع صفارهرندی از تبدیل نظام ریاستی به پارلمانی/ توضیحات عبدالملکی درباره علت حذف یارانه برخی از مردم

  25. دومین پسر «ایران» تلف شد

ابر آروان

آخرین عناوین

بلیط هواپیما