گاوصندوق کاوه با ایران کاوه چه تفاوتی دارد؟

گزارش بازرگانی،   4001013034

حتی با وجود فراگیر شدن نرم افزارهای دیجیتالی در جهت ذخیره و نگهداری اسناد، هنوز هم بسیاری از اوراق و اسناد فیزیکی نیازمند مراقبت از سرقت و دیگر اتفاقات غیرمترقبه هستند. با وجود تفاوت گاوصندوق کاوه با ایران کاوه، آن‌ها همچنان محل امنی برای نگهداری از اسنادی مانند شناسنامه، گذرنامه، اوراق بهادار،  قراردادهای تجاری-مسکونی ارزشمند، سند ملک، سند مغازه، طلا و جواهرات و غیره در مقابل خسارت‌هایی ناشی از سرقت و آتش سوزی به حساب می‌آیند. با ما همراه باشید تا مزایا، قیمت گاوصندوق و موارد استفاده از این محصول را بررسی کرده و همچنین گریزی به تفاوت گاوصندوق کاوه با ایران کاوه، داشته باشیم.

دلایل استفاده از گاو صندوق چیست؟

در این بخش، قصد داریم تا با دلایل استفاده از گاو صندوق کاوه آشنا شویم. موارد زیر از مهم‌ترین مزیت‌های داشتن یک گاو صندوق در محل کار و خانه به حساب می‌آیند:

ایمن در برابر حوادث

حتی اگر مغازه یا خانه شما دارای بیمه آتش سوزی و حوادث باشد، از این که اسناد و مدارکتان در صندوقی امن مراقبت می‌شود، احساس آرامش خیال خواهید داشت. بنابراین ایمن بودن در برابر حوادثی مثل آتش سوزی و غیره از جمله مزایای استفاده از گاوصندوق کاوه است. این مورد نیز می‌تواند در لیست کیفی شما برای درک تفاوت گاوصندوق کاوه با ایران کاوه قرار گیرد.

جلوگیری از سرقت

این مورد، احتمالا مهم‌ترین دلیل استفاده از یک صندوق مستحکم و دارای امنیت بالا برای نگهداری از اشیاء و اسناد با ارزش است. فرق است بین گذاشتن اشیا در کشو و کمدی که با یک دور چرخاندن کلید، باز و بسته می‌شود با استفاده از گاوصندوق که دارای پین کدهای امنیتی و پوسته‌ای سخت و مستحکم است.

سیستم قفل پیچیده آن باعث می‌شود که شخص غیر مجاز، به راحتی به اشیاء داخل صندوق دسترسی نداشته باشد. همچنین پوسته مستحکم صندوق نیز عملیات نفوذ و دسترسی به داخل را سخت و غیر ممکن می‌کند. حتما فیلم‌های سرقت را دیده‌اید که برای دستبرد زدن به گاو صندوق‌ها چه دردسرهایی می‌کشند! بنابراین استفاده از گاو صندوق کاوه انتخاب مناسبی برای جلوگیری از سرقت و دسترسی غیر مجاز به اشیاء و مدارک شما به حساب می‌آید. استحکام در بدنه در برابر سرقت می‌تواند یکی از المان‌های مهم تفاوت گاوصندوق کاوه با ایران کاوه در هنگام انتخاب باشد.

دسترسی آسان به مدارک

حتما بارها با معضل پیدا نشدن، گم شدن و جابجا شدن مدارک مورد نیاز خود روبرو شده‌اید. یکی دیگر از دلایل استفاده از گاو صندوق، این است که شما با گذاشتن مدارک و اوراق خود در یک مکان مشخص، دیگر نگران دسترسی به آن‌ها نخواهید بود. مستر سیف نیز در زمینه فروش انواع برندهای معتبر گاو صندوق در جهت دسترسی آسان و بی دردسر به اشیاء و مدارک با ارزش، در خدمت شما خواهد بود.

نکات مهم در هنگام خرید گاو صندوق کاوه

به طور کلی، هنگام خرید گاوصندوق خانگی ، نکات و عوامل زیر در انتخاب شما بسیار تاثیر گذار هستند و باید با در نظر گرفتن این نکات، اقدام به خرید مدلی متناسب با سلیقه و نیاز خود نمایید:

  • میزان مقاومت حریق
  • میزان مقاومت در برابر سرقت
  • سایز، اندازه و وزن
  • نوع قفل (کلیدی، الکترونیکی، ترکیبی)
  • قیمت

تحقیق در مورد تفاوت گاوصندوق کاوه با ایران کاوه می‌تواند شامل موارد بالا نیز باشد.

انواع گاو صندوق

انواع و اقسام گاوصندوق در بازار مهیا هستند، اما شما به عنوان یک خریدار، باید مطابق به کسب و کار و نیاز خود، نوع مورد نظرتان را انتخاب نمایید. موارد زیر از جمله مدل‌های رایج محسوب می‌شوند:

  • ضد سرقت: این مدل‌ها هم از نظر وزنی و هم از نظر مقاومت، در سطح بالایی طراحی شده‌اند. در واقع فولاد به‌کار رفته در گاوصندوق کاوه ضد سرقت، باعث می‌شود که هم براحتی جابه‌جا نشود و هم نفوذ ناپذیر باشد. مدل ضد سرقت برای نگه‌داری طلا و جواهرات و اشیاء ارزشمند دیگر مناسب است. این مورد در تفاوت گاوصندوق کاوه با ایران کاوه نیز اهمیت زیادی دارد.
  • ضد حریق: گاوصندوق ضد حریق، معمولا برای نگه‌داری اسنادی مثل وصیت‌نامه و سند ملک و خودرو و سخت افزارهای آسیب‌پذیر در برابر حرارت بالا، مناسب است. شاید نسبت به گاو صندوق ضد سرقت مقاوت و پیچیدگی قفلی کمتری داشته باشد اما تا حدود 1 ساعت می‌تواند در برابر آتش سوزی مقاومت کند.
  • صندوق جواهرات: این نوع از صندوق‌ها دارای ظاهری لاکچری و لوکس به خصوص در داخل هستند. گاو صندوق جواهرات به همان اندازه که دارای جذابیت بصری است در مقابل سرقت نیز دارای مقاومت بالایی خواهد بود.
  • اداری: این مدل صندوق‌ها از خاصیت ضد حریق بالایی برخوردار هستند و عدم باز شدن قفل آن‌ها در آزمایش سقوط از ارتفاعی مشخص، مورد آزمایش قرار گرفته است. در گاو صندوق اداری معمولا از قفل الکترونیکی استفاده می‌شود. این مدل برای نگهداری اوراق و مدارک، مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • خانگی: معمولا وزن سنگینی دارند و از فولاد ساخته شده‌اند. به فراخور نیاز دارای قفل کلیدی، ترکیبی، الکترونیکی هستند و براحتی روی زمین نصب می‌شوند. قبل از خرید از وزن و سایز صندوق مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید و با توجه به تفاوت گاوصندوق کاوه با ایران کاوه اقدام به خرید نمایید.

تفاوت گاوصندوق کاوه با ایران کاوه

گاوصندوق کاوه دارای ضخامت و استحکام بیشتری در بدنه، نسبت به مدل ایران کاوه است. این در حالی است که در گاو صندوق ایران کاوه، درب صندوق از ورقه‌های با ضخامت بالا ساخته شده است. گاو صندوق کاوه برای مصارف خانگی و اداری گزینه بهتری محسوب می‌شود. ظاهری ساده اما بدنه‌ای با کیفیت، می‌تواند مهم‌ترین تفاوت گاوصندوق کاوه با ایران کاوه قلمداد شود.

خرید گاو صندوق از مستر سیف

اگر قصد خرید گاوصندوق مورد نظر و دلخواه خودتان را دارید، پیشنهاد ما مراجعه به فروشگاه اینترنتی مستر سیف است. این شرکت با تنوع بالای محصولات خود اعم از گاوصندوق‌های خانگی، اداری، هتل، ضد حریق و... سعی دارد تا با ارائه خدماتی با کیفیت، رضایت مشتریان را فراهم کند. اطلاع رسانی شفاف و به موقع قیمت‌ها در کنار پشتیبانی 24 ساعته، ضمانت کالا، تحویل اکسپرس و مشاوره رایگان، از جمله خدمات مجموعه مستر سیف محسوب می‌شوند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین