عنوان : خاص‌ترین هدیه شب یلدا چه هدیه ای است؟

گزارش بازرگانی،   4000913018

شب یلدا از کهن‌ترین جشن‌های ایران‌زمین است که خاطره‌های آن هرگز از ذهن ایرانیان پاک نمی‌شود. در فرهنگ ایرانی شب یلدا یا شب چله طولانی‌ترین شب سال نام گرفته و از هزاران سال پیش تا به امروز خانواده‌ها در کنار یکدیگر جمع می‌شوند و با آداب ‌و رسوم خاصی این جشن را برگزار می‌کنند. شب‌های یلدا با میوه‌های فوق‌العاده انار و هندوانه و آجیل‌ها گره‌خورده و اهمیت آن به حدی است که خانواده‌ها سعی می‌کنند به زیباترین شکل ممکن این خوراکی‌ها را تزیین و از مهمانان خود پذیرایی کنند.

هدیه شب یلدا رسم دیرینه

از رسوم زیبای شب چله فرستادن هدیه برای عروس خانم‌ها و آقا دامادهایی است که سال جدید به خانه بخت رفته‌اند. در این شب زیبا خانواده‌ها دوست دارند خاص‌ترین هدیه شب یلدا را برای نوعروس خود ارسال و به‌این‌ترتیب سهم بیشتری از قلب او را از آن خود کنند؛ به‌این‌منظور یکی از خاص‌ترین هدیه‌ها گل شب یلدا است که می‌توانید همراه سایر هدیه‌ها یا حتی به‌تنهایی آن را هدیه بدهید. گل‌های شب یلدا شامل باکس گل، دسته گل، گل‌ها و گیاهان آپارتمانی و انواع سبد گل طبیعی می‌شوند که می‌توانید با توجه به سلیقه و نظر خود یکی را انتخاب و از فروشگاه‌های گل و گیاه خریداری کنید. حتی می‌توانید به‌جای خرید از گلفروشی‌ها سراغ خرید اینترنتی گل و گیاه از فروشگاه‌های معتبر اینترنتی نظیر گُل‌سِتان رفته و گل شب یلدا مورد نظر خود را در آدرس انتخابی یا درب منزل‌تان تحویل بگیرید. اگر دوست دارید شب یلدا امسال هدیه‌ای متفاوت به عزیزان خود بدهید، در ادامه با این مطلب همراه باشید. در این مطلب در مورد گل‌های شب یلدا برای شما خواهیم گفت.

دسته گل های طبیعی شب یلدا

گل‌ها مظهر زیبایی و لطافت هستند و در هر مناسبتی برای ابراز آنچه در قلب و احساس آدمی نهفته است می‌توان از آن‌ها کمک گرفت. درواقع هیچ فردی دست رد به دسته‌گل‌های جذاب به‌عنوان هدیه نمی‌زند. شب یلدا نیز از این قاعده احساسات و زیبایی به دور نیست. دسته‌ گل‌های طبیعی که با رنگ‌های این جشن بزرگ ایرانی عجین شده‌اند جلوه‌ای بی‌نظیر به میزها و حتی کرسی‌های مملو از نمادهای این شب می‌بخشند.

از بهترین گل‌هایی که در دسته گل های شب یلدا قرار دارند، می‌توان به رز قرمز و گل نرگس اشاره کرد؛ اما اگر تمایل به خاص بودن دارید، باید سراغ دسته گلی بروید که شامل گل ارکیده و آنتوریم باشد؛ این گل‌ها از جمله گل‌هایی هستند که دسته گل شما را به دسته گلی خاص تبدیل می‌کنند. بنابراین می‌توانید موقع خرید دسته گل، دسته گلی را انتخاب کنید که گل ارکیده یا آنتوریوم یا ترکیبی از هر دو نیز در بین گل‌های آن باشد.

باکس گل های ویژه شب یلدا

هدیه‌های خاص باید هیجان و ذوق را به همراه داشته باشند و چه هدیه‌ای بهتر از باکس گل های ویژه شب یلدا؟ باکس گل‌هایی که تم یلدایی را به‌خوبی رعایت کرده‌اند. به‌این‌منظور باکس گل‌های قرمز و نارنجی انتخاب‌هایی عالی هستند که می‌توانید برای شب یلدا خریداری کرده و به عزیزان خود هدیه بدهید.

حتی اگر قصد هدیه دادن به کسی را ندارید و قرار است دسته جمعی با بزرگ‌ترها جشن شب یلدا را بگیرید، خرید یک باکس گل شب یلدایی باعث زینت بخشی به جشن شما شده و عکس‌های یادگاری شما را زیباتر خواهد کرد. پس اگر دوست دارید جشنی باشکوه داشته باشید، به‌هیچ از نقش گل در زیباتر شدن جشن یلدا و عکس‌های یادگاری آن غافل نشوید.

گیاهان آپارتمانی و تراریوم‌ها از جمله هدیه‌های خاص شب چله

گیاهان آپارتمانی و تراریوم‌ها از دیگر هدایای خاص شب یلدا هستند که می‌توانید آن‌ها را به عزیزان خود هدیه بدهید. گلدان‌هایی با رنگ‌های پاییزی و گیاهان سبز می‌توانند خاص‌ترین هدیه شب یلدا باشند. گیاهان آپارتمانی با دیزاین ویژه شب یلدا فضایی دل‌نشین موقع خواندن بیت‌های حافظ و قصه‌گویی پدربزرگ و مادربزرگ‌ها می‌سازند و حس و حال فوق‌العاده‌ای به محیط می‌دهند. تراریوم‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند و با روبان‌های قرمز و نارنجی حس و حال جنگل سبز را در زمستان به خانه‌ها هدیه می‌کنند. به‌راستی نوشیدن چای در کنار گرمای وجود بزرگ‌ترها و طراوت گیاهان در فصل زمستان یکی از شیرین‌ترین لحظه‌های زندگی است و چه‌قدر زیباست این فرصت از زندگی!

باکس‌های شکلات یلدایی، یک پیشنهاد خارج از موضوع اما فوق‌العاده

جشن‌های اصیل ایرانی بدون وجود شیرینی و شکلات برگزار نمی‌شوند. همین موضوع برای شب یلدا نیز صادق است؛ پای ثابت شب یلدا نیز شیرینی‌ها و شکلات‌ها هستند. شکلات‌ها با طعم شیرین خود این شب را شیرین‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کنند. ازاین‌رو به‌عنوان یک پیشنهاد خارج از موضوع، خرید باکس‌های شکلات را نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم. با خرید باکس های شکلات در کنار گل شب یلدا ، این شب لذت‌بخش‌تر کرده و آن را به کام عزیزان‌تان شیرین کنید.

حرف آخر

یلدا دیرینه‌ترین جشنی است که هنوز ایرانی‌ها در هر منطقه‌ای با آداب‌ورسوم خاص خود جشن می‌گیرند. نقطه اشتراک این رسم‌ها هدیه‌های خاص برای نوعروسان و تازه دامادهای خانواده است. با خرید گل های شب یلدا امسال خاص‌ترین هدیه شب یلدا را به عزیزان و نوعروسان هدیه بدهید.

به پایان این مطلب رسیدیم، امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد. اگر شما هم برای هدیه و گل شب یلدا ایده‌ای داشته یا تجربه و نظری دارید که فکر می‌کنید می‌تواند شب یلدا را زیباتر کند، خوشحال می‌شویم آن را از طریق بخش نظرات با ما و سایر کاربران نیز درمیان بگذارید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین