از کجا فالوور بخریم دیجی فالوور یا مای ممبر بهترین سایت فروش فالوور

گزارش بازرگانی،   4000902058

همانطور که می‌دانید، اینستاگرام یک بستر برای جریان پیدا کردن محتواهای تصویری و ویدئویی است. افرادی که از این شبکه‌ی اجتماعی استفاده می‌کنند، به سرعت و با برخورداری از امکانات بسیار زیاد، لحظات را ثبت کرده و با دوستان خود به اشتراک خواهند گذاشت. سادگی کار و جذابیت فراوان این بستر منجر شد که اینستاگرام یکی از بهترین فضاها برای معرفی محصول و افزایش فروش کسب و کارها باشد. استفاده از اینستاگرام برای می‌تواند یک فرصت عالی برای تبلیغات باشد که هم بازدهی بالایی دارد و هم هزینه‌ای در بر نخواهد داشت. اما برای این که تبلیغات شما خروجی داشته باشد، نیاز است که فالوور داشته باشید. اما این فالوور را چگونه می‌توان به دست آوریم؟ از کجا فالوور بخریم؟ این‌ها سوالاتی هستند که در این نوشته‌ی کوتاه به آن‌ها پاسخ خواهیم داد.

چرا باید فالوور بخریم؟

همانطور که گفتیم شما می‌توانید در حساب اینستاگرام خود عکس محصولات خود را بگذارید و یا این که حوزه‌ی خدمات خود را در قالب اینفوگرافیک‌های جالب به تصویر آورید و از طریق اینستاگرام درآمد خود را افزایش دهید. اما برای این که کارهای شما بازدهی داشته باشد، نیاز است که افرادی پست‌های شما را ببینند. فالوورها دقیقا انجام همین وظیفه را بر عهده دارند. اصولا به صورت خود به خود و با توجه به کیفیت پست‌ها و هشتگ‌هایی که استفاده می‌کنید، عده‌ای از افراد شما را می‌بینند و لایک می‌کنند.

اما شما می‌خواهید که علاوه بر مشاهده شدن محتوایتان توسط مخاطب، اعتماد آن‌ها را نیز به سوی خود جلب کنید تا از محصولات شما خریداری کرده و یا این که وارد وبسایت شما شده و از خدماتتان بهره ببرند. برای این کار نیاز است که کارهای دیگری انجام دهید. برای مثال لازم است که تعداد فالوورهای شما زیاد باشد. به این خاطر که زیاد بودن تعداد فالوورها نشان دهنده‌ی محبوب و مشهور بودن یک پیج است و افراد از پیجی خرید می‌کنند که بتوانند راحت‌تر به آن  اعتماد کنند. به همین دلیل است که نیاز دارید فالوورهای خود را به شیوه‌های مختلف که یکی از آن‌ها خرید فالوور اینستاگرام فعال از دیجی فالوور است، افزایش دهید. اما از کجا؟

بهترین سایت‌ها برای خرید فالوور اینستاگرام

برای این که به این سوال پاسخ دهیم، نیاز به بررسی بسیاری داشتیم. به این خاطر که تعداد سایت‌های ارائه کننده‌ی خدمات مربوط به فروش فالوور بسیار زیاد بودند. به هر حال بعد از بررسی‌های زیاد متوجه شدیم که دیجی فالوور و مای ممبر دو تا از بهترین سایت‌ها در این زمینه هستند. این سایت از استانداردهای لازم برخوردار بودند و به همین خاطر توانستند به عنوان دو سایت برتر انتخاب شوند. اما از بین این دو سایت کدام یک گزینه‌ی بهتری خواهد بود؟

دیجی فالوور یا مای ممبر؟

همانطور که پیشتر هم اشاره کردیم، دو سایت دیجی فالوور و مای ممبر جزء بهترین سایت‌ها برای خرید فالوور هستند. حالا در این مرحله می‌خواهیم مقایسه کنیم که کدام یک از آن‌ها بهترین گزینه بوده و بیشتری خدمات و باکیفیت‌ترین محصولات را در اختیار قرار خواهند داد.

دیجی فالوور چه خدماتی ارائه می‌کند؟

دیجی فالوور از جمله سایت‌های قدیمی در زمینه‌ی اینستاگرام مارکتینگ است که تقریبا همزمان با اوج گیری استفاده از این شبکه‌ی اجتماعی آغاز به کار کرد. از جمله ویژگی‌های این سایت می‌توان به رابط کاربر پسند اشاره کرد. به این معنی که حتی ناآشناترین افراد نسبت به فضای وب و دیجیتال هم به راحتی می‌توانند برای پیج خود فالوور خریداری کنند. ارائه انواع مختلف فالوورها شامل فالوور ارزان، فالوور ایرانی، فالوور خارجی و فالوور فیک هم دیگر ویژگی خاص این سایت است.

به کمک دیجی فالوور دیگر نیازی به سایر سایت‌ها نخواهید داشت و به راحتی می‌توانید پیج خود را ارتقا داده و مشتریان خود را افزایش دهید. اما از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که توانسته دیجی فالوور را نسبت به رقبای خود متمایز کند، ضمانت بازگشت وجه و پشتیبانی 24 ساعته‌ی آن از کاربرانش است. این مجموعه شامل تعداد بسیاری پرسنل حرفه‌ای است که در تمامی مراحل انتخاب، خرید و تا انتهای کار با کاربران در ارتباط هستند و مشکلاتشان را برطرف خواهند کرد.

البته که تمرکز اصلی این سایت روی خرید و فروش فالوور است اما خدمات دیگری هم در این سایت ارائه خواهد شد. برای مثال اگر بعد از خرید فالوور احساس کردید که نیاز به لایک، کامنت یا ویوی بیشتر دارید، می‌توانید به منوی بالای صفحه‌ی این سایت مراجعه کرده و کامنت ایرانی و انگلیسی، لایک ایرانی و خارجی، ویو ایرانی و خارجی و ... را هم دریافت کنید. همچنین امکان خرید پیج به صورت کامل هم وجود دارد. نکته‌ی مهم این جاست که قیمت‌های این سایت بسیار مناسب و منطقی است.

مای ممبر چه خدماتی ارائه می‌کند؟

مای ممبر هم یکی از سایت‌های باتجربه در زمینه‌ی اینستاگرام مارکتینگ است که در طی سال‌های اخیر تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمات انجام داده است. البته این سایت به صورت اختصاصی روی اینستاگرام کار نمی‌کند و برای پیامرسان‌ها و سایر شبکه‌های اجتماعی هم محصولاتی را به فروش می‎رساند. تنوع محصولات یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مای ممبر است. برای مصال اگر نیاز به خرید ویو، خرید لایک، خرید کامنت، فالوور پاپ آپ و ... داشته باشید، می‌توانید از این وبسایت استفاده کنید. قیمت محصولات مختلف در مای ممبر منطقی و قابل قبول است و با کیفیتی که ارائه می‎شود، کاملا همخوانی دارد. به همین دلیل است که این سایت را در لیست 2 سایت برتر قرار داده‌ایم.

نتیجه گیری

البته که هیچ قضیه مطلقی در انتخاب بهترین سایت وجود ندارد اما طی بررسی‌هایی که داشتیم، دو سایت دیجی فالوور www.digi-follower.com  و مای ممبر از جمله بهترین گزینه‌های پیش رو برای خدمات اینستاگرامی هستند. اما بین این دو، می‌توان گفت که دیجی فالوور گزینه‌ی بهترین برای خرید فالوور است. به این دلیل که تمرکز اصلی آن روی فالوور بوده و به این طریق خدمات حرفه‌ای تری را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. لذا پیشنهاد ما این است که از دیجی فالوور برای افزایش تعداد دنبال کننده‌های اینستاگرام خود استفاده کنید. اطمینان این سایت به محصولی که ارائه می‌دهد (تمامی محصولات) به حدی است که ضمانت بازگشت وجه را به صورت صد در صد در اختیار کاربران خود قرار داده است و به این شیوه کیفیت آنچه که ارائه می‌کند را به رخ می‌‎کشد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. این صدای اقتدار ایران است ...

  4. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  5. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  6. وحدت ملی با وعده صادق

  7. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  8. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  9. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  10. کمی دیر نیست؟

  11. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  12. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  13. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  14. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  15. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  16. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  17. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  18. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  19. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  20. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  21. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  22. اسراییل چه باید بکند؟ 

  23. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  24. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  25. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

آخرین عناوین