حماس: مقاومت در برابر تجاوزات اشغالگرن ضد اسرا دست بسته نخواهد بود

گروه جهان الف،   4000722074

جنبش حماس فلسطین اعلام کرد که گروه‌های مقاومت فلسطین هرگز در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه اسرا دست بسته نخواهند بود.

به گزارش تسنیم به نقل از فلسطین الیوم، «اسماعیل رضوان» یکی از رهبران جنبش حماس فلسطین امروز پنجشنبه طی سخنانی به نمایندگی از گروه های ملی و اسلامی فلسطین اعلام کرد که گروه های مقاومت هرگز در برابر تجاوزات رژیم اشغالگر دست بسته نخواهند بود و ما هرگز ادامه این تجاوزات را تحمل نمی کنیم.

«زاهر جبارین» عضو دفتر سیاسی و مسئول پرونده اسرا در جنبش حماس نیز اعلام کرد که جنبش اسیران نبرد خود را با اداره زندان های رژیم اشغالگر به شکل یکپارچه مدیریت می‌کند و هرگز اجازه نخواهد داد که اسرای فلسطینی از هر گروهی از یکدیگر جدا شوند.

وی تاکید کرد که اسرای همه گروه های فلسطینی در کنار مردم و مقاومت آماده دفاع از اقدامات یکپارچه مورد تایید هیئت رهبری اسرا، در پاسخ به تجاوزات اداره زندان های رژیم اشغالگر صهیونیستی هستند.

«خالد البطش» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که همه گزینه ها برای محافظت از اسرا روی میز است.

وی درباره احتمال شهادت هر یک از اسرای فلسطینی در صورت طولانی شدن اعتصاب غذای آنها هشدار داده و تاکید کرد، جهاد اسلامی به شکل کامل در حمایت از اسرای قهرمان در مقابل صهیونیست ها آماده است تا این اسرا را به حقوق کامل خود برساند.

خالد البطش از سازمان ملل و همه موسسات حقوق بشری خواست تا نقش خود را با مسئولیت پذیری در برابر اسرای فلسطینی ایفا کنند.

این مقام جهاد اسلامی تاکید کرد، تصمیم برای اعتصاب غذا تصمیم بسیار دشواری بود و یک ماه ونیم بعد از مذاکرات و میانجی گریهای برخی با اداره زندان های رژیم اشغالگر صورت گرفت که موجب شد اسرای فلسطینی تصمیم به اعتصاب غذا بگیرند.

وی افزود، مسئولیت ما این است که اجازه ندهیم دشمن اشغالگر، اسرای فلسطینی را از یکدیگر جدا کند و طولانی شدن اعتصاب غذا به معنای احتمال شهادت برخی از اسیران است.

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی در پایان تأکید کرد، اما صبر ما در این زمینه طولانی نخواهد بود و اسرا را تنها نمی گذاریم . نبرد اسرا، نبرد ملی همه فلسطینیان است و همه مردم و گروه‌های فلسطینی و در صدر آنها جهاد اسلامی در این روند ثابت قدم خواهند ماند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز چهارشنبه اعلام کرد، 150 اسیر این جنبش از امروز در زندان‌های رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا زدند.

باشگاه اسرای فلسطین اعلام کرد که برخی از اسرای جهاد اسلامی در زندان های رژیم اشغالگر اقدام به اعتصاب غذا کرده‌اند تا اداره زندانهای رژیم صهیونیستی اقدامات متجاوزانه هو اسرا متوقف کند.

هیئت رهبری اسرای جنبش جهاد اسلامی نیز تاکید کرد که رزمندگان در همه زندانها عنوان دست به اعتصاب غذا زده ‌اند و این اعتصاب بدون مشورت با اعضای شورای رهبری و کمیته نمایندگی جهاد اسلامی و مجلس شورای عمومی متوقف نمی‌شود.

روز گذشته دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: در کنار اسرا می‌ایستیم و پشتیبان آنها خواهیم بود. ما اسرای خود را رها نمی‌کنیم تا قربانی دشمن صهیونیستی شوند. در کنار آنها خواهیم بود و با تمام توانمان از آنها پشتیبانی می‌کنیم حتی اگر مستلزم این باشد که برای دفاع از آنها به سمت جنگ برویم.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین