«یگان زنبور»؛ رژیم صهیونیستی واحدی برای مقابله با نفوذ حزب‌الله تشکیل داد

گروه جهان الف،   4000626056

منابع عبری‌زبان خبر دادند که ارتش رژیم صهیونیستی در حال تشکیل یگانی موسوم به «زنبورعسل» برای جلوگیری از نفوذ سریع نیروهای حزب‌الله به اراضی فلسطین اشغالی است.

به گزارش فارس، روزنامه عبری‌زبان «هاآرتص»، امروز (جمعه)، گزارش داد ارتش رژیم صهیونیستی سعی دارد برای مواجهه با احتمال نفوذ سریع نیروهای حزب‌الله به منطقه الجلیل (شمال فلسطین اشغالی) یک یگان ذخیره به نام «دفوراه» (زنبور) تشکیل دهد.

پایگاه خبری «عرب۴۸» به نقل از هاآرتص گزارش داد این یگان که تحت فرمان لشکر۹۱ مسئول محافظت از مرز لبنان فعالیت خواهد داشت، در صورت بروز جنگ، به عنوان یگ نیروی واکنش سریع وارد عمل خواهد شد.

مطابق با این گزارش، این یگان چندصد نیرو خواهد داشت و اغلب آن‌ها از ساکنان منطقه الجلیل و از میان نیروهای پیشین یگان ویژه و نیروهای پیاده‌نظام رژیم صهیونیستی انتخاب خواهند شد که خدمتشان به پایان رسیده است.

هاآرتص اضافه کرد که به نیروهای این یگان سلاح و تجهیزات شخصی داده خواهد شد تا آن را به خانه‌هایشان ببرند و در صورت اعلام وضعیت فوق‌العاده، بلافاصه در محل حادثه حاضر شوند و نیروهای مستقر در منطقه را پشتیبانی کنند.

این گام به این منظور صورت می‌گیرد تا پیش از اعزام نیروهای پشتیبان از سوی ارتش رژیم صهیونیستی، نیروهای این یگان به نظامیان مستقر در منطقه کمک کنند.

هاآرتص در ادامه به نقل از «بنی مئیر» یکی از افسران لشکر یادشده  نوشت که تشکیل این یگان تا پایان سال جاری میلادی عملی خواهد شد و هدف از این گام، کمک به ارتش تل‌آویو خواهد بود.

این نظامی صهیونیست در ادامه اضافه کرد که اگر حزب‌الله بتواند نیروهای خود را وارد فلسطین اشغالی کند، وجود چنین یگانی حائز اهمیت خواهد بود.

بنا بر این گزارش، غالب افراد این یگان ۳۰ تا ۴۰‌ساله‌ و  از میان افسران انتخاب خواهند شد. مئیر همچنین خاطر نشان کرد که افراد این یگان تاکنون یک آموزش اولیه را اجرا کرده‌اند.

هاآرتص همچنین مدعی شد که ارتش رژیم صهیونیستی به علت بحران داخلی در لبنان در حال حاضر از احتمال درگیری با حزب‌الله نگرانی ندارد. با این حال، این روزنامه اضافه کرد که تل‌آویو در درازمدت با مشکل مواجه خواهد شد زیرا «حزب الله بیش از ۷۰ هزار موشک با بردهای مختلف در اختیار دارد و هر هدفی را در اسرائیل پوشش می‌دهد و مهم‌تر اینکه بیش از صد فروند از آن‌ها به سامانه‌هایی مجهز هستند که به آن‌ها این امکان را می‌دهد تنها با چند متر اختلاف دقیقا با هدف برخورد داشته باشند».

 این روزنامه عبری‌زبان همچنین به تکاوران یگان «رضوان» حزب‌الله اشاره کرد و افزود که این یگان هزاران تکاور دارد که پس از مشارکت در جنگ سوریه تجربه بسزایی در مسائل جنگی به دست آورده است.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین