توافق مجدد ایران با آژانس انرژی اتمی درباره دوربین‌های نظارتی/ کوچ قاضی‌زاده هاشمی از مجلس به دولت/ استقبال اصلاح‌طلبان از اقدامات اژه‌ای

گروه سیاسی الف،   4000621084 ۵۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری- تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

توافق مجدد ایران با آژانس انرژی اتمی درباره دوربین‌های نظارتی/ کوچ قاضی‌زاده هاشمی از مجلس به دولت/ استقبال اصلاح‌طلبان از اقدامات اژه‌ای

آخرین آمار کرونا در ایران

به گزارش وزارت بهداشت، از دیروز(شنبه) تا امروز یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۰ هزار و ۲۱۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۷۴۷ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۲۹۵ هزار و ۷۸۶ نفر رسید.

طی ۲۴ ساعت گذشته، ۴۸۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱۴ هزار و ۳۱۱ نفر رسید.

تا کنون ۲۲ میلیون و ۹۴۳ هزار و ۱۴۱ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۱۲ میلیون و ۱۰۴ هزار و ۲ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۳۵ میلیون و ۴۷ هزار و ۱۴۳ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته با تزریق یک میلیون و ۱۲۰ هزار و ۶۷ دُز واکسن کرونا، رکورد تزریق روزانه واکسن در کشور مجددا شکسته شد. 

آخرین رکورد تزریق شبانه روزی با یک میلیون و ۱۱۲ هزار و ۴۴۰ دُز واکسن کرونا در کشور روز ۱۷ شهریور رقم خورد.

بازگشایی سامانه ثبت‌نام واکسن کرونا برای متولدین ۱۳۵۸ و ماقبل
 
به گزارش ایسنا، سن واکسیناسیون در کشور ۳ سال کاهش یافت و سامانه salamat.gov.ir برای ثبت نام متولدین ۱۳۵۸ و ماقبل بروز رسانی شد.

از هم‌اکنون تمامی افراد ۴۲ سال به بالا (متولدین ۱۳۵۸ و قبل) در سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir زمان و محل دریافت واکسن را بلافاصله خودشان انتخاب کنند. برای این کار، نیازی به داشتن پرونده بهداشت نیست.

هم‌چنین افراد ۳۲ تا ۴۱ سال (متولدین ۱۳۵۹ تا ۱۳۶۸)  که ساکن استانهای آذربایجان غربی، ایلام، بوشهر، خراسان جنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمان، کرمانشاه، قم و هرمزگان هستند و در پایگاه‌های بهداشت پرونده سلامت دارند می‌توانند از طریق همین سامانه ثبت‌نام کنند.

منع تردد شبانه در شهرهای دارای واکسیناسیون ۲۴ساعته، لغو شد

به گزارش ایسنا، دکتر علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، گفت: هر محدودیتی که ایجاد می‌شود برای حفظ سلامتی مردم است و اگر منع تردد شبانه ایجاد شده بود برای این بود که دورهمی‌ها و به دنبال آن انتشار بیماری صورت نگیرد. الان با توجه به بحث مهم واکسیناسیون و سرعت آن و راه اندازی مراکز شبانه روزی، ممنوعیت تردد برداشته می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه عدم ممنوعیت به معنای آزاد شدن مهمانی‌ها و شب نشینی نیست، اظهار کرد: ممنوعیت شبانه در شهرهایی که واکسیناسیون شبانه روزی دارند، برداشتیم ولی خواهش می‌کنم مردم شب‌ها در خیابان بیرون نروند و تنها برای تزریق واکسن بیرون بروند.

***

توافق مجدد ایران با آژانس انرژی اتمی

پس از دیدار امروز رافائل گروسی با محمد اسلامی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران بیانیه مشترک منتشر کردند و بر گسترش همکاری‌های فنی ایران و آژانس در زمینه های مختلف هسته‌ای تاکید کردند.

در این بیانیه آمده است: «در چارچوب تعاملات و همکاری‌های موجود فی‌مابین، طرفین تصمیم گرفتند دیدارهای متقابل را در سطوح مرتبط تداوم دهند. در همین راستا، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران  در حاشیه کنفرانس عمومی آژانس با مدیرکل دیدار خواهد کرد و مدیرکل نیز در آینده نزدیک به تهران سفر خواهد نمود تا مشورت‌های سطح بالا با هدف تقویت همکاری‌های میان ایران و آژانس در حوزه های مختلف و بحث درخصوص موضوعات فعلی مورد علاقه متقابل، با دولت جمهوری اسلامی ایران داشته باشد.

به بازرسان آژانس اجازه داده می شود تا نسبت به سرویس فنی تجهیزات نظارتی مشخص شده و جایگزینی کارت های حافظه آن‌ها که تحت مهر و موم مشترک در ایران نگهداری خواهند شد، اقدام نمایند. چگونگی و زمان انجام این اقدام، مورد توافق دو طرف قرار گرفت.»

به گزارش ایسنا، محمد اسلامی در کنفرانس خبری مشترک با مدیرکل آژانس از توافق برای تعویض کارت های حافظه دوربین‌های نظارتی خبر داد و گفت: قرار شد تیم فنی مربوطه بعد از توافق به ایران بیایند تا بتوانند اقداماتی را که باید برای دوربین ها به لحاظ فنی انجام بدهند را انجام و کارت های حافظه طبق روالی که طبق پادمان است و در ایران نگهداری و پلمب می‌شود همان جا کارت های قدیمی را پلمب کنند و کارت‌های جدید حافظه را در دوربین‌ها نصب کنند که روال جاری و طبیعی در سیستم نظارتی آژانس است. 

او همچنین تاکید کرد: برای ایران آنچه حائز اهمیت  است، اعتمادسازی است و این که اعتماد متقابل بین ایران و آژانس وجود داشته باشد و آژانس طبق توافق در جهت پیشبرد برنامه های هسته ای ایران نقش موثرتری ایفا کند و به پیشرفت فناوری هسته ای ایران کمک کند.

***

کوچ قاضی‌زاده هاشمی از مجلس به دولت

در جلسه علنی امروز مجلس موضوع استعفای سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی نماینده مشهد مورد بررسی و موافقت نمایندگان مجلس قرار گرفت. قاضی زاده که در انتخابات ریاست جمهوری امسال در میدان رقات حاضر بود علت استعفا را دعوت رئیسی از وی برای ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد. اتفاقی که ساعتی پس از موافقت مجلس با استعفا به وقوع پیوست و قاضی زاده طی حکمی از سوی رئیسی به مهاونت رئیس جمهور و ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب شد.

به گزارش ایسنا، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی در جلسه علنی امروز مجلس و در جریان بررسی استعفایش ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون درخواست استعفا از مقام نمایندگی بیان کرد: امروز همه ما وظیفه داریم تا به دولت مردمی کمک کنیم هرکسی به هر طریقی باید در این مسیر گام بردارد. رئیس جمهور از همان ابتدا از گروه های مختلف و چهره های مختلف برای حضور در کابینه دعوت کرد تا این پیام را به همه مردم دهد که با وحدت و همکاری به دنبال حل مشکلات هستیم. از بنده نیز به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری دعوت کرد تا در دولت حضور داشته باشم‌، بنده نیز برحسب وظیفه ای که داشتم لبیک گفتم. باید همه دست به دست هم دهیم و هرچیزی بر زمین مانده است را جلو ببریم. واقعیت این است که آنچه در خصوص تمام دستگاه ها قضاوت می شود به عملکرد قوه مجریه باز می گردد، اگر دستگاه اجرایی عملکرد خوبی داشته باشد برای مجلس نیز کارنامه خوبی ثبت خواهد شد. زمانی که از بنده دعوت شد به عنوان رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور یابم بدون هیچ دغدغه عرض کردم که در خدمت هستم چرا که از نظر بنده هیچ افتخاری بالاتر از خدمت به خانواده شهدا وجود ندارد و جای هیچ سوال و اشکالی نیست.

قاضی زاده هاشمی افزود: نمایندگان نیز دغدغه نداشته باشند، آقای رئیسی به عنوان یک فرد انقلابی حتما نظر حضرت آقا را مدنظر قرار می دهد، براساس ماده ۱۲ اساسنامه بنیاد شهید رئیس این سازمان باید از سوی رئیس جمهور به رهبری پیشنهاد شود و ایشان نیز تایید کنند. اگر جای نگرانی بود مقام معظم رهبری قطعا موافقت نمی کردند. بنده در ادامه نیز همکار نمایندگان خواهم بود چرا که قوانین ایثارگری نیاز به پالایش دارد، برخی از قوانین باید تکمیل شود. 

بعد از صحبت های قاضی زاده هاشمی در توضیح دلیل استعفایش و صحبت های مخالفان با استعفای او، نمایندگان مجلس با ۲۱۸ رای موافق، ۲۲ رای مخالف و ۵ رای ممتنع از مجموع ۲۵۳ نماینده حاضر با استعفای قاضی زاده موافقت کردند.

***

وقتی اصلاح‌طلبان از اقدامات اژه‌ای خوشحال می‌شوند

عبدالله رمضان‌زاده، سخنگوی دولت اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره عملکرد محسنی اژه‌ای گفت: تغییراتی را شاهدیم و روند رسیدگی‌ها در حال انجام است و این موضوعات نشان می‌دهد که رئیس دستگاه قضا، توجه خاصی به مراجعین به دستگاه قضا دارند؛ بیش آنکه به کارمندان قوه قضائیه داشته باشند، این رویه بسیار مثبت است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب بازدید سرزده رئیس قوه قضائیه از زندان‌ها را مثبت ارزیابی و تصریح کرد: زندانیان با مشکلاتی مواجه‌اند و هر کاری صورت بگیرد، کمک به زندانیان و خانواده‌هایشان است، نگاه ویژه به اشتغال زندانیان بسیار ارزشمند است و اگر هر قدم کوچکی برای تأمین مالی مددجویان و زندانیان انجام شود، قدم مثبتی است و باید از آن استقبال کرد.

وی ادامه داد: از منبع موثق شنیدم آقای محسنی اژه‌ای به برخی پیام‌های خانواده‌های زندانیان امنیتی هم شخصاً جواب دادند و باید از ایشان به خاطر رویه‌ای که در پیش گرفتند تشکر کرد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تأکید کرد: این اقدامات رئیس دستگاه قضا در شرایط فعلی که کشور با آن مواجه است می‌تواند کمک‌حال باشد.

رمضان زاده افزود: اگر این رویه ارتباط قضات و ضابطین اصلاح شود، ۵۰ درصد از گلایه‌ها نسبت به قوه قضائیه برطرف می‌شود، آقای اژه‌ای با ضابطین در ارتباط هستند و آشنایی خوبی با مسائل پیرامون آن دارند و با ورود ایشان و این روند اصلاحی مشکلات برطرف خواهد شد.

جواد امام فعال سیاسی اصلاح‌طلب به جماران: استقلال قاضی پیش و پس از انقلاب آن‌گونه که شایسته این مقام است، مورد توجه قانون‌گذار قرار نگرفته است و متأسفانه خصوصاً در سال‌های اخیر شاهد رفتار‌های متناقضی در این خصوص هستیم که اساساً جایگاه‌ها تغییر و بعضاً قضات در نقش ضابط ایفای نقش می‌کنند.

امام اضافه کرد: همان‌طور که از اسمش مشخص است حدود اختیار و عمل ضابط قضایی در قانون مشخص، تعریف و محدود به مجوز مقام قضایی و در ذیل آن قرار دارد، تشخیص و تصمیم در صلاحیت قاضی است نه ضابط! و هر رویه‌ای که خلاف آن صورت بگیرد باعث زیر سئوال رفتن قانون و مجریان آن نیز شده است. 

مدیرعامل بنیاد باران تأکید کرد: اگر جناب آقای اژه‌ای در این راستا قدمی بردارد، قطعاً مورد استقبال بوده و گامی بلند در برگرداندن اعتبار قوه قضائیه و به تبع آن، حفظ استقلال قاضی در چارچوب قانون و اجرای دقیق آئین دادرسی عادلانه است تا اجازه دخالت و تصمیم گیری به ضابطین در امر قضا را ندهند.

وی ادامه داد: این تصمیم و گام مهمی و ضروری است تا دستگاه قضا در جایگاه بایسته و شایسته خود در قانون قرار گیرد و حتماً شاهد تأثیرات مثبتی در افکار عمومی خواهند بود، این مهم ممکن نیست مگر با پایبندی به اصل حاکمیت قانون و اصل استقلال قوه قضاییه و قضات دادگستری که از الزامات بنیادین دستیابی به امنیت قضایی و تأمین حقوق شهروندی است، برای دستیابی به این هدف، همکاری و مشارکت مردم که صاحبان اصلی این حقوق هستند، ضروری است.

***

موج استعفا در حزب کارگزاران؟ 

«فرزانه ترکان»، فعال سیاسی اصلاح طلب و عضو سابق حزب کارگزاران، با اعلام این خبر که از این حزب استعفا کرده است به برنا گفت: من به دلیل زاویه ای که با برخی سیاست های حزب کارگزاران خصوصا در انتخابات اخیر، پیدا کردم از عضویت در حزب کارگزاران استعفا دادم.  

او افزود: چند تن از افراد صاحب رای و بزرگان حزب هم علاوه بر من از عضویت در حزب کارگزاران استعفا دادند.

این چهره سیاسی افزود: اگر قرار باشد که همیشه دبیر و رئیس ما و کمیسیون سیاسی ما همان افرادی باشند که 15 و 20 سال قبل بودند نمی توان تغییری حس کرد چراکه این افراد هر کاری که بلد بودند و هرچه به ذهنشان رسیده تا امروز انجام داده اند، باید اجازه بدهیم که ایده های نو و جوان هایی که خلاق هستند بیایند و برنامه، کمک و راهکار ارائه بدهند. 

او در پایان گفت: حضور یا عدم حضور ما در سیستم قدرت در جامعه در شرایط فعلی به ما کمک نمی کند. من فکر می کنم ما به یک اتاق فکر بسیار قوی بین بزرگان اصلاح طلب و بزرگان دلسوز این کشور احتیاج داریم، این اتاق فکر باید تشکیل شود و راهکارهایی را پیش بینی کند که در بین مردم پایگاه ایجاد کنیم. در شرایط امروز ما هم پایگاه اجتماعی مردم را از دست دادیم و هم دستمان از قدرت کوتاه است، با توجه به شرایط فعلی حضور نصف و نیمه ما در قدرت هم فایده ای نخواهد داشت چراکه ابزار و لوازم کاری که می خواهیم انجام دهیم در قدرت از ما گرفته شده، باید اول از همه دنبال کسب پایگاه اجتماعی باشیم. 

طبق پیگیری های خبرنگار برنا مبنی بر افرادی که از حزب کارگزاران استعفا کرده اند، طبق گفته شهربانو امانی، یداالله طاهرنژاد هم از حزب کارگزاران استعفا کرده اما هنوز پذیرفته نشده است. 

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۱۹۶۳۶۳۲۰:۴۸:۳۶ ۱۴۰۰/۶/۲۱
با سیاستمداران ناشی که ایران دارد 20 سال کشور را بازیچه دست دشمنان کردن یک 20 سال دیگر هم همچنان بازیچه آنها می شوید، این ها با چه زبونی این را به شما بگویند؟
ناشناس۲۱۹۶۴۹۷۲۳:۰۹:۳۶ ۱۴۰۰/۶/۲۱
برنج کیلویی 50 هزار تومان تخم مرغ شانه ای بالای 50 هزار تومان پنیر 400 گرمی 20 هزار تومان آیا برای مسئولان مهم است؟؟
ناشناس۲۱۹۶۵۱۷۲۳:۲۶:۳۴ ۱۴۰۰/۶/۲۱
جالب است که دیگر صدا و سیما در بخش های خبری خود به گرانی نمی پرداخته و آنانی که با 100 تومن بالا رفتن قیمت این جنس و آن جنس از تریبونهای مختلف دولت قبل را به توپ می بستند، ساکت شده اند! ظاهراً ..
ناشناس۲۱۹۶۵۸۳۰۰:۱۴:۰۷ ۱۴۰۰/۶/۲۲
جالبی آن این است که ما مشکلات دارویی را می دیدیم و پخش می شد و الان حل شده
ناشناس۲۱۹۷۲۲۴۰۹:۵۵:۰۵ ۱۴۰۰/۶/۲۲
مردم چوب انتخاب غلط شون در سالهای 92 و 94 و 96 را می خورند خود کرده را تدبیر نیست.
ناشناس۲۱۹۷۲۸۲۱۰:۲۱:۲۰ ۱۴۰۰/۶/۲۲
عجب پس چرا ما می بینیم و گزارش ها هم هست؟
ناشناس۲۱۹۶۶۰۳۰۰:۲۸:۵۹ ۱۴۰۰/۶/۲۲
از حسن و اسحاق ملولیم کجا گوشه عزلت گزیده اند که برای محاکمه سراغشان نروند
ناشناس۲۱۹۷۲۴۲۱۰:۰۴:۱۶ ۱۴۰۰/۶/۲۲
با روحانی روند ونزوئلا شدن ایران تسهیل شد.
ناشناس۲۱۹۶۵۰۱۲۳:۱۵:۰۰ ۱۴۰۰/۶/۲۱
شهریور دارد به انتها می رسد، پس کجاست 50 میلیون دز واکسن برکت، واکسن پاستور ..؟ یادتان هست مراسم فاز آزمایشی آن را زنده از شبکه خبر پخش کردید؟ اسم این کشور را باید گذاشت مملکت عشق فناوری و وعده و وعید!
ناشناس۲۱۹۶۵۱۸۲۳:۲۸:۲۱ ۱۴۰۰/۶/۲۱
و خودکفایی از شیرمرغ تا جان آدمیزاد!
ناشناس۲۱۹۷۲۴۱۱۰:۰۳:۲۲ ۱۴۰۰/۶/۲۲
3 روز بعد از اینکه مجوز واکسن برکت صادر شد امریکا تحریم واکسن را برداشت.
ناشناس۲۱۹۶۵۵۰۲۳:۴۸:۴۷ ۱۴۰۰/۶/۲۱
تو که مدعی بودی واکسن ساز نیستیم حالا یک الی دو ماه آن ورتر به این عدد می رسیم تا زجر بکشی ضد ایرانی
ناشناس۲۱۹۶۹۸۱۰۷:۴۲:۴۷ ۱۴۰۰/۶/۲۲
تا 10 سال دیگر هم این واکسنها تولید نخواهند شد.
ناشناس۲۱۹۷۳۳۴۱۰:۴۸:۲۷ ۱۴۰۰/۶/۲۲
تاکنون 7 میلیون دوز واکسن تحویل وزارت بهداشت شده و در ماه های بعد هم تولید واکسن های داخلی تسریع می شود.
ناشناس۲۱۹۶۵۷۱۰۰:۰۴:۳۲ ۱۴۰۰/۶/۲۲
از یک خود تحقیر این حرف بر می آید در حالی که در جمع 6 واکسن ساز دنیا هستیم و دارد به مردم تزریق می شود
ناشناس۲۱۹۶۹۸۶۰۷:۴۵:۳۳ ۱۴۰۰/۶/۲۲
هر روزی که می گذرد 600-700 نفر (البته در آمار رسمی!) جان خودشان را از دست می دهند. آیا برای کسی مهم است؟
ناشناس۲۱۹۷۳۳۵۱۰:۴۹:۲۸ ۱۴۰۰/۶/۲۲
بی عٌرضگی دولت قبل در واردات واکسن باعث شد تا این روزهای سیاه کرونایی در کشور رقم بخورد.
ناشناس۲۱۹۶۵۷۹۰۰:۱۱:۵۸ ۱۴۰۰/۶/۲۲
این که 6 ماهه واکسن بسازی درحالی که سابقه چندانی در واکسن نداشته باشی بر عکس دیگر مجموعه ها و چند ماه هم معطل مجوز این که چند ماهه زمین خاکی را به مجموعه عظیم تولیدی واکسن تبدیل کنی یک شاهکار است که کوته فکران نمی فهمند چه اتفاقی افتاده
ناشناس۲۱۹۶۵۰۴۲۳:۱۷:۱۷ ۱۴۰۰/۶/۲۱
این سیل واکسن چگونه در ایران جاری شد؟ نمی شد قبل از عید جاری می شد تا این قدر تلفات و خسارات مادی نمی دادیم؟
ناشناس۲۱۹۶۵۹۸۰۰:۲۴:۲۶ ۱۴۰۰/۶/۲۲
خدا کند این دولت هم دیالوگ اون یکی دولت نخواهد چهار سال تکرار کند که مذاکرات مثبت مفید سازنده و رو به جلو بود و برد و هر باری هم چند تا قالیچه و چند بسته گز اصفهان سوهان قم قطاب یزد و پشمک حاج عبدالله بدن دست گروسی و دوباره روز از نو
ناشناس۲۱۹۷۱۶۸۰۹:۲۶:۴۹ ۱۴۰۰/۶/۲۲
چگونه که حسن جونتون نمیخواست واکسن بیاره وگرنه این واکسن ها فعلی هم فایزر نیستن
ناشناس۲۱۹۷۲۳۶۱۰:۰۲:۱۶ ۱۴۰۰/۶/۲۲
روحانی عُرضه نداشت واکسن بخرد رئیسی هنوز نیامده واکسن خرید.
ناشناس۲۱۹۶۳۶۴۲۰:۴۹:۲۶ ۱۴۰۰/۶/۲۱
حالا اگر دولت روحاني بود و از توافق حرف ميزد روزنامه كيهان داد و هوارش گوش آسمان را كر كرده بود
ناشناس۲۱۹۶۴۸۵۲۲:۵۹:۰۰ ۱۴۰۰/۶/۲۱
عزیزم یادت نیست روحانی بر خلاف تصویب مجلس 3ماه فرجه داد و برای حل اختلاف رهبری گفت بروید هماهنگ کنید؟ الان هم طبق همان هماهنگی دارد پیش می رود هرچند که نباید هم باشد چون برجامی در کار نیست
ناشناس۲۱۹۶۷۷۲۰۲:۰۴:۴۲ ۱۴۰۰/۶/۲۲
حالا این توافق جدید در راستای مصوبه مجلسه ؟ اینکه بازرسیهارو نامحدود کرد . راستی دلواپسان کجایند .
ناشناس۲۱۹۷۲۳۵۱۰:۰۱:۱۵ ۱۴۰۰/۶/۲۲
این توافق موقت است توافق خسارت بار اصلی برجام بود.
ناشناس۲۱۹۶۵۰۲۲۳:۱۶:۱۲ ۱۴۰۰/۶/۲۱
در توافق هیچ فیلمی به آژانس داده نمیشه، بلکه کارت حافظه دوربین ها عوض میشه و فیلم های قبلی در یک مکان داخل ایران پلمپ میشود.
ناشناس۲۱۹۷۱۰۷۰۸:۵۱:۴۹ ۱۴۰۰/۶/۲۲
قانون مجلس كجا رفت؟؟ مگر قرار نبود از نمايندگان آژانس را اخراج كنيم؟ از چي چي الحاقي خارج شويم ؟ اطلاعات دوربين ها را پاك كنيم؟ البته الان تصميم خوب گرفته اند
ناشناس۲۱۹۷۳۱۵۱۰:۴۰:۰۵ ۱۴۰۰/۶/۲۲
خب این که قبلا هم انجام می شد .
ناشناس۲۱۹۶۳۶۵۲۰:۵۰:۲۱ ۱۴۰۰/۶/۲۱
کارگزاران و اصلاح طلبان اقتصاد کشور و معیشت مردم را نابود کردند و همه شون باید از احزاب شون استعفاء بدهند و خانه نشینی اختیار کنند.
ناشناس۲۱۹۶۳۶۹۲۰:۵۴:۵۹ ۱۴۰۰/۶/۲۱
اگر شورای حکام بر علیه ایران قطعنامه بدهد باید دوربین های آژانس را خاموش کنیم و بازرسان(جاسوسان) را اخراج کنیم.
ناشناس۲۱۹۶۷۷۴۰۲:۰۵:۵۵ ۱۴۰۰/۶/۲۲
چشم امر دیگه
ناشناس۲۱۹۷۲۲۷۰۹:۵۷:۰۸ ۱۴۰۰/۶/۲۲
زیاده عرضی نیست !
ناشناس۲۱۹۶۳۷۵۲۰:۵۸:۴۳ ۱۴۰۰/۶/۲۱
الحمداله کاندیدای .. پست ومقام گرفتن
ناشناس۲۱۹۶۳۹۱۲۱:۰۹:۲۲ ۱۴۰۰/۶/۲۱
اونوقت بگید هدف سنگ اندازی برای تیم مذاکرات قبلی نبود !! ببینید‌چه طور برای .. برجام مردم رو تحت فشار تحریمها گذاشتید ؟!!!
ناشناس۲۱۹۶۵۸۵۰۰:۱۵:۳۶ ۱۴۰۰/۶/۲۲
خخ دولت محبوبت که قانون مجلس را دور زد و همین را اجرا می کرد!
ناشناس۲۱۹۷۲۳۰۰۹:۵۸:۴۶ ۱۴۰۰/۶/۲۲
تحریم های بانکی و نفتی نتیجه فتنه دار و دسته شما در سال 88 بود.
ناشناس۲۱۹۶۴۰۵۲۱:۲۵:۱۸ ۱۴۰۰/۶/۲۱
برای بچه های من پیامک امد که ساعت ۱۸.۴۵ یکشنبه ۲۱ شهریور به مرکز واکسیناسیون دانشگاه الزهرا مراجعه کنید.ساعت ۱۸.۱۵ مراجعه کردیم و درها بسته بود و البته تعدادی در محوطه داخل بودند که واکسن بزنند اما متاسفانه هیچکس در را باز نمیکرد و تعداد زیادی پشت در بسته ماندند.فقط شعار و شو اجرا میشه.مردم از کارشون مرخصی میگیرن و وقتشون رو تنظیم میکنن که به واکسن برسن اما دست از پا درازتر برمیگردن.
ناشناس۲۱۹۶۴۰۸۲۱:۲۶:۲۲ ۱۴۰۰/۶/۲۱
خجالت بکشید و اینقدر باج ندهید مگه برجامی در کار هست که فرا پادمانی فیلم ضبط می کنید؟
ناشناس۲۱۹۶۵۰۵۲۳:۱۷:۵۶ ۱۴۰۰/۶/۲۱
فردا اگر ادعای دروغی بشه ایران با داشتن این فیلم ها میتونه ادعاهای دشمنان رو خنثی کنه. در ضمن فیلم ها داخل کشور میمونه و آژانس دسترسی نداره.
ناشناس۲۱۹۶۴۱۰۲۱:۳۱:۲۵ ۱۴۰۰/۶/۲۱
وقتی دولت..! قبل قانون مجلس را دور می زند و 3 ماه تصاویر را ضبط می‌کند با واکنش مجلس روبرو می‌شود برای شکایت شخص اول مملکت می‌گوید بروید حل کنید و ظاهرا در شورای امنیت ملی توافق بر روش دولت می شود و در حال حاضر همان روش ادامه می یابد
ناشناس۲۱۹۶۴۳۷۲۲:۱۰:۰۶ ۱۴۰۰/۶/۲۱
خوب،این اگه توافق زمان قبل بود تو مجلس دادو فریاد راه میافتاد
ناشناس۲۱۹۶۶۶۲۰۱:۱۱:۵۴ ۱۴۰۰/۶/۲۲
حالا تو وکیل وصی دولت قبل شدی؟
ناشناس۲۱۹۶۴۶۷۲۲:۴۵:۲۱ ۱۴۰۰/۶/۲۱
اگه همین توافق با آژانس در دولت روحانی روی داده بود دلواپسان شب و روز به دولت میتاختند که به غرب و کدخدا باج داده.
ناشناس۲۱۹۶۴۸۹۲۳:۰۰:۳۳ ۱۴۰۰/۶/۲۱
از طرف هر کی می خواهد باشد ننگ آور است
ناشناس۲۱۹۶۶۶۳۰۱:۱۱:۵۷ ۱۴۰۰/۶/۲۲
ما با کسی عقد اخوتت نبستیم و هر کس اشتباه کند رک می گوییم این مورد هم اشتباه است
ناشناس۲۱۹۷۲۳۳۰۹:۵۹:۵۶ ۱۴۰۰/۶/۲۲
دولت روحانی 8 با برجام فرصت سوزی کرد و به قول عراقچی نتیجه اش تحریم بیشتر بود.
ناشناس۲۱۹۶۶۲۷۰۰:۴۸:۵۹ ۱۴۰۰/۶/۲۲
برای مردم ما فقط ارزانیست که مهم است خواهشن کاری کنید که دیگر اجناس گران‌تر از این نشود که دیگر زندگی کردن که هیچ حتی نفس کشیدن هم سخت شده است
ناشناس۲۱۹۶۶۷۳۰۱:۱۷:۰۹ ۱۴۰۰/۶/۲۲
اگر این همه گرانی وتورم مربوط به توافق ایران واروپاست چرا این دست اون دست میکنید اگر غیر از این است چرا ولش نمی کنید
ناشناس۲۱۹۶۶۹۵۰۱:۲۷:۴۹ ۱۴۰۰/۶/۲۲
توافق مجدد ایران با آژانس انرژی اتمی دولت عوض شد ولی تو سری خوردن و عقب نشینی کردن ادامه داره برای چی اینها را در کشور راه می دید وقتی پولهای خودمان را حاضر نیستند بدهند؟؟
ناشناس۲۱۹۷۳۷۰۱۱:۰۶:۱۴ ۱۴۰۰/۶/۲۲
یک سوال اگر همین توافق در دوره قبل با همین شرایط منعقد می شد شما اصولگرایان انتقاد نمی کردید که خلاف قانون مجلس است و ....
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  3. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. از سنگ صدا درآمد، از اصلاح‌طلبان نه!

  17. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  18. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  19. قبور لاکچری

  20. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  21. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  22. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  23. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  24. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  25. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  7. از سنگ صدا درآمد، از اصلاح‌طلبان نه!

  8. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  9. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  10. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

  11. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

  12. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

  13. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

  14. پاسخی به یادداشت موسوی خوئینی ها 

  15. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

  16. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

  17. به تنهایی نمی توانست

  18. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

  19. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

  20. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

  21. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

  22. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

  23. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

  24. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

  25. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

آخرین عناوین