با حضور رییس سازمان بسیج انجام شد؛ بهره برداری از ۵۱۳ پروژه محرومیت زدایی سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران توسط بسیج سازندگی

  4000609064

۵۱۳ پروژه محرومیت زدایی که توسط سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران در سراسر کشور اجرا شده بود، با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین به بهره برداری رسید.

بهره برداری از ۵۱۳ پروژه محرومیت زدایی سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران توسط بسیج سازندگی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی، پیش از ظهر سه شنبه و با حضور سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، حجت الاسلام سید محسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، سردار احمد ذوالقدر، فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران، حسین نوش آبادی، نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مردم و مسئولین شهرستان ورامین ۵۱۳ پروژه محرومیت زدایی که توسط سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران در سراسر کشور اجرا شده بود، به بهره برداری رسید.

سردار سرتیپ «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در مراسم افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی و عمرانی سپاه استان تهران اظهار داشت: زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، یکی از اصول آن، توجه به مناطق محروم بود؛ ولی وقوع جنگ تحمیلی و حتی پس از اتمام جنگ به این مهم کم‌توجهی شد؛ بر این اساس، امروز در مجموعه نظام تلاش بر این است تا فعالیت‌های محرومیت‌زدایی سرعت بیشتری یابد.

وی افزود: امروز چالشی که بین نظام سلطه و مردم ایران وجود دارد، به این دلیل است که ما می‌خواهیم با تکیه بر توانمندی‌های خود الگوی اول جهان و‌ پیشقراول تمدن نوین اسلامی باشیم و این مسئله‌ای است که برای آمریکا و اسرائیل غیر قابل تحمل شده است؛ لذا به هر روشی به دنبال ایجاد مانع در مسیر تحقق اهداف نظام اسلامی هستند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه ظرفیت‌های بسیاری در داخل کشور داریم، اما نحوه استفاده از این ظرفیت‌ها موضوعی بسیار مهم است، گفت: سپاه و بسیج مخصوصاً گروه های جهادی و بسیج سازندگی همچون گذشته در صحنه کمک‌رسانی به مناطق محروم به فعالیت خود ادامه می‌دهند و علاوه بر این، پرچمدار عدالت و مردم‌سالاری خواهند بود؛ لذا در راستای کمک به محرومان و محرومیت‌زدایی در تلاش هستیم تا با مسئولان دستگاه‌های مختلف برای کمک به مناطق محروم، تفاهم‌نامه‌هایی را منعقد کنیم.

فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران در مراسم افتتاح این پروژه‌ها اظهار داشت: از پایان سال گذشته تا امروز در این ۹ ماه تمام پروژه‌ها حدود ۵١٣ پروژه عمرانی امروز افتتاح می‌شود و تحویل می‌دهیم و سازمان بسیج سازندگی استان به دنبال عرصه‌های جدید کشف پروژه‌های روستایی خواهد بود.

سردار احمد ذوالقدر بیان کرد: از فردا آماده می‌شویم برای مباحث روستایی و آب رسانی و کانال آب و سدهای کوچک و کشاورزی پروژه‌هایی در فیروزکوه و روستاهای آن و ملارد پذیرفتیم و بدون تفاهم نامه و اعتبارات روز گذشته کلنگ زده شد و امروز کار سریع انجام می‌شود قول می‌دهم اگر خدای متعال عمری باقی گذاشت از تمام توان خود در عمران و آبادی روستاها و محرومیت زدایی استفاده می‌کنیم.

وی گفت :٣۶٣ باب مرمت و ٩۶ باب ساخت واحد مسکونی بوده که ١۵ واحد امروز افتتاح می‌شود در این روستا سه واحد قبلاً آماده شده بود و امروز کامل افتتاح خواهد شد، علاوه بر آن در «سی سخت» به همت مردم ١٢ واحد مسکونی را قبول کردیم که در این ماه تحویل داده خواهد شد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران ادامه داد: ١٢ باب مسجد مرمت شد و تحویل داده شد، دو باب مدرسه در بهارستان را قبول کردیم و سفت کاری تمام شده است و باید به مدرسه سازی آموزش و پرورش واگذار شود امروز علاوه بر این پروژه در شهریار و ملارد و رباط کریم و پیشوا و قدس به بهره برداری خواهد رسید برای بیماری کرونا و واکسیناسیون و کمک مومنانه دستور جنابعالی را اجرا خواهیم کرد هفته‌ای یک سالن و مرکز را به عنوان شعار خود قرار دادیم امروز سومین مرکز را افتتاح می‌کنیم.

وی تاکید کرد: حدود یک میلیون نفر از مردم استان تهران و نیازمندان سبد مومنانه گرفتند.

ذوالقدر افزود: به ٢۰ درصد خانوار سبد خانوار تحویل داده شد که افتخار می‌کنیم و ادامه خواهد داشت امروز ۶٨٨۵ قربانی تحویل شده است در سطح استان بین نیازمندان توزیع شده است پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج غذای گرم تهیه و توزیع کردند که در توزیع از سه میلیون غذای گرم عبور کردیم دشمن معیشت مردم را هدف قرار داده است و باید در این راه با دشمن مبارزه کنیم.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین