آخرین مرحله پذيرش دوره MBA بين المللي

گزارش بازرگانی،   4000505012

در آخرین مرحله از پذیرش دوره MBA بین المللی که با میزبانی دانشکده فنی دانشگاه تهران و با همکاری دا‌نشگاه‌های کاردیف مترو پولیتن انگلستان و وارنای بلغارستان و در چارچوب ضوابط قانونی معين برگزار می‌شود، متقاضیان تا پایان مرداد فرصت دارند که ثبت نام خود را در این دوره بین‌المللی به انجام رسانند.

پیرو تفاهم نامه منعقد شده دانشکده فنی دانشگاه تهران با دانشگاه مدیریت وارنای بلغارستان VUM (Varna University of Management) و دانشگاه کاردیف مترو پولیتن انگلستان CMU (Cardiff Metropolitan University) دوره کارشناسی ارشد MBA همراه با اعطاء گواهی MBA دانشگاه تهران و دو کارشناسی ارشد از دانشگاه کاردیف مترو پولیتن و وارنا برگزار خواهد شد. در همین راستا به صورت محدود و از طریق انجام مصاحبه داوطلبین علاقه‌مند برای این دوره پذیرش خواهند شد.

مدت دوره ارشد MBA:

این دوره در یک بازه زمانی دوساله و در طی 4 ترم برگزار می‌شود که دانش پذیر 2 ترم از مدت تحصیل خود را به میزبانی دانشگاه تهران و 1 ترم را در کشور بلغارستان و دانشگاه مدیریت وارنا خواهد گذراند و ترم آخر نیز مربوط به انجام امور پایان نامه خواهد بود. در پایان این دوره مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه وارنا و کاردیف مترو پولیتن صادر خواهد شد که دانشجو می‌تواند در مقاطع دکترا نیز به صورت بین المللی ادامه تحصیل دهد.

در اين دوره اين امكان وجود دارد با ثبت نام در سيستم ارسموس اتحاديه اروپا، دانش‌پذير ترم چهارم را در دانشگاه‌هاي ديگر اين اتحاديه انجام دهد و از بورسيه تحصيلي نيز بهره‌مند شود.

جهت اطلاع از شرایط و ضوابط روی عبارت دوره کارشناسی ارشد MBA بین المللی کلیک نمایید

 

همچنين طبق روال ساليان گذشته دوره‌هاي مديريت كسب و كار MBA و DBA يكساله نيز در دانشكده فني دانشگاه تهران برگزار مي‌شوند.

اطلاعات دوره های یکساله MBA و DBA

دوره MBA بدون گرایش (گرایش عمومی) و دوره DBA در پنج گرایش تخصصی از جمله DBA مدیریت مالی و سرمایه گذاری، DBA مدیریت پروژه، DBA مدیریت استراتژیک، DBA مدیریت بازاریابی و DBA مدیریت فناوری اطلاعات و تحول دیجیتال تعریف شده اند و بنا به علاقه یا زمینه کاری، هر داوطلب می‌تواند در یکی از گرایشات نام نویسی نماید.

مقرر است درپایان این دوره‌ها، دانش‌پژوهان به عنوان عضوی از جامعه متخصصین مرکز آموزش‌های عالی تخصصی دانشکده فنی شناخته شده و با دریافت گواهینامه و ریز نمرات معتبر دو زبانه فارسی و انگلیسی از دانشگاه تهران به عنوان اولین دانشگاه ایران و یکی از شناخته شده‌ترین دانشگاه‌های دنیا، بتوانند توانمندی علمی و اجرایی کسب شده از دوره‌ MBA و دوره DBA دانشگاه تهران را اثبات نمایند.

دوره‌های MBA و DBA دانشکده فنی دانشگاه تهران مبتنی بر تجربه و دانش فنی اساتید حرفه‌ای، متشکل از اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران، دانش‌آموختگان نخبه دانشگاه تهران، مفاخر برجسته کشور و متخصصان موفق و صاحب نظر می باشد.

زمان بندی کلاس‌ها:

این دوره ها روزهای پنج شنبه ساعت 14 الی 20 برگزار می‌شوند. (در ایام همه گیری ویروس کرونا کلاس‌ها از طریق روش‌های نوین آموزشی بصورت آنلاین برگزار خواهند شد.)

جهت مشاهده سرفصل‌ها و گرایشات مختلف روی عنوان دوره‌های یکساله MBA و DBA کلیک نمایید.





نحوه پذیرش و ثبت‌نام دوره‌های MBA و DBA

پذیرش در دوره ارشد MBA بین المللی و نیز دوره‌های مدیریت کسب و کار MBA و DBA دانشکده فنی دانشگاه تهران به صورت بررسی سوابق و مدارک خواهد بود و متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88225402 يا 88652153 (با پیش‌شماره 021) مرکز آموزش‌های عالی تخصصی دانشکده فنی دانشگاه تهران تماس حاصل نمايند. همچنین کلیه افرادي كه خارج از ايران هستند مي‌توانند از طريق نرم افزار واتساپ با شماره 00989303709097 پيام‌ها و سوالات خود را مطرح نمايند تا از مشاوره علمی لازم جهت حضور در این دوره‌ها بهره‌مند گردند.

جهت ثبت نام مستقیم دوره‌ها نیز می‌توان روی عبارت ثبت نام دوره هاي MBA و DBA کلیک نمود.

همچنین دسترسی به اطلاعات لازم در وبسایت رسمی مرکز در دانشگاه به آدرس https://catp.ut.ac.ir/fa فرآهم خواهد بود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  3. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین