گزارشی از قطعی برق تهران و راهکاری برای کسب و کارها + جدول قطعی برق تهران

گزارش بازرگانی،   4000416020

مرکز تلفن ابری نواتل یکی از سرویس‌های راهکار سازمانی نواتل است که وظیفه مدیریت تماس‌‌های ورودی و خروجی و ارائه خدمات تلفن گویا، صف تماس، ضبط مکالمه، گزارش از تماس و ... را با استفاده از تکنولوژی رایانش ابری و تکنولوژی VoIP و بر روی بستر اینترنت به مشترکین خود ارائه می‌دهد. افرادی که از مرکز تلفن ابری نواتل برای مدیریت تماس‌های خود استفاده می‌کنند با کمترین هزینه و بدون نیاز به هیچ سخت‌افزاری از هر کجا و در هر زمان امکان استفاده از خدمات تلفنی خود را خواهند داشت. سرورهای مرکز تلفن ابری در دیتاسنترهایی نگهداری می‌شوند که با بهترین تجهیزات برق اضطراری از آنها مراقبت می‌شود به همین دلیل است که در زمان قطعی برق تهران و قطع شدن برق شهرهای دیگر سیستم تلفن مشترکین نواتل از سرویس خارج نشدند.

یکی از موضوعات داغ این روزها که نقل گفت‌و‌گوی محافل خصوصی، رسانه‌های اجتماعی و خبری شده است، قطعی برق تهران است که بسیاری از افراد را دچار مشکلات زیادی کرده است. قطعی برق پایتخت متاسفانه عواقب بسیار ناگواری را برای کسب و کارهایی که با چنگ و دندان خودشان را در این بحران کرونا زنده نگه داشته‌اند به وجود آورده است. در پی خاموشی‌های پراکنده درتهران و سایر نقاط کشور، به گفته مسوولان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ این خاموشی‌‌ها در اثر مصرف زیاد برق شهروندان در مناطق مختلف و با هدف مدیریت بار و بهینه‌سازی مصرف انرژی است و تا اطلاع ثانوی قطعی برق ادامه خواهد داشت.

قطعی برق دلیل مشکلات آنتن‌دهی و کندی سرعت اینترنت در روزهای اخیر است

در این روزها متاسفانه مجدد شاهد اتفاقات ناگوار زیادی به دلیل قطع شدن برق تهران و شهرستان‌ها هستیم که طیف وسیعی از جامعه را درگیر خود کرده است. آذری جهرمی در توئیتی اعلام کرد: کند شدن سرعت اینترنت در چند روز اخیر به دلیل قطعی برق و خالی شدن باطری اضطراری دکل‌های مخابراتی است. این باطری‌ها امکان ارائه سرویس به مدت دو ساعت را دارند و برای اینکه به صورت کامل شارژ شوند نیاز دارند که 8 ساعت به برق متصل باشند"

پیشتر نیز قطع شدن ناگهانی برق باعث باخت ملی پوشان مسابقات آنلاین شطرنج انتخابی آسیا شد که در زمان خود بسیار خبرساز شد. کسب و کارهای آنلاین، بیماران کرونایی تحت مراقبت‌های ویژه تنفسی و افزایش تصادفات و اختلال در میزان ترافیک شهر به دلیل خاموش شدن چراغ‌های راهنمایی و رانندگی همه و همه از تاثیرات منفی خاموشی‌های پی در پی و بدون برنامه برق پایتخت است که نه تنها مسابقات بین‌المللی شطرنج، بلکه تمام افراد جامعه را مات تصمیم مدیران شرکت توزیع برق کرده است.

انتشار جدول زمانبندی قطعی برق تهران

وزارت توزیع برق تهران علی‌رغم آگاهی از ضربه‌ای که قطع برق می‌تواند برای افراد جامعه و اصناف داشته باشد در روزهای اخیر مجددا بدون اطلاع رسانی همگانی اقدام به قطع برق مناطق مختلف تهران کرده است. اینبار زمان و تکرار قطع شدن برق در مناطق مختلف بسیار بیشتر از قبل شده است و اینطور که به نظر می‌رسد دچار یک بحران جدیدی در کشور شده‌ایم. همچنین به گفته معاون بهره‌برداری شرکت توزیع برق تهران بزرگ شهروندان می‌توانند با نصب نرم‌افزار برق من بر روی گوشی‌های هوشمند از خاموشی‌های احتمالی برق منطقه آگاه شوند. علاوه بر این نرم‌افزار، می‌توانید از طریق جدول زمانبندی قطع برق که از سوی وبسایت توزیع نیروی برق تهران به تفکیک منطقه منتشر شده است مطلع شوید. این برنامه‌زمانبندی را می‌توانید از این لینک دریافت کنید.

در پی و بدون برنامه برق پایتخت است که نه تنها مسابقات بین‌المللی شطرنج، بلکه تمام افراد جامعه را مات تصمیم مدیران شرکت توزیع برق کرده است.

مرکز تلفن ابری، سیستم تلفنی که هیچوقت خاموش نمی‌شود!

اگر کسب و کاری دارید که این‌روزها تحت تاثیر خاموشی تهران قرار گرفته است و قلب تپنده کسب و کارتان، خطوط تلفن ثابت و سرویس تلفن‌تان را از کار انداخته‌ است بهتر است بدانید که مرکز تلفن ابری نواتل به نوعی طراحی و پیاده‌سازی شده است که حتی در زمان قطع سراسری برق همچنان امکان ارائه سرویس دارد و مشترکین می‌توانند از خطوط و سرویس تلفن خود بدون نگرانی استفاده کنند. مرکز تلفن ابری نواتل بر روی بهترین دیتاسنترهای کشور با بروزترین تجهیزات برق اضطراری (UPS) مستقر است. به همین دلیل است که مشترکین ما در این چند روز هیچگونه نگرانی بابت از دسترس خارج شدن سرویس تلفن و از دست دادن مشتریانشان به دلیل قطع شدن برق نداشتند. اگر کسب و کار شما هم این روزها دچار خاموشی و اختلال در ارتباطات تلفنی‌تان شده است پیشنهاد می‌کنیم به مشترکین همیشه روشن سرویس نواتل بپیوندید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین