احتیاط کنید اسپانسر خوانندگی ناصادق! بهترین مسیر برای تست خوانندگی و حمایت تهیه کننده ی موسیقی

گزارش بازرگانی،   4000328055

استعداد خوانندگی یکی از رایج ترین استعدادهایی است که در ایرانیان به وفور دیده می شود. از کودک و نوجوان گرفته تا بزرگسال و پیر در خود استعداد خواندن آواز را می بینند و برای تحقق رویای خود در زمینه خوانندگی تلاش می کنند. اما آیا تا به حال فکر کرده اید بهترین راه برای استعدادیابی خوانندگی کدام است؟

به نظر شما سرمایه گذاری از طریق روش های قانونی بهتر است یا زیرزمینی؟

به طور قطع از راه قانونی سریعتر به اهداف خود می رسید و موفق تر خواهید بود. حال در ادامه این مطلب دلایل محکمی دال بر بهترین مسیر برای خواننده شدن می آوریم و شما را با بهترین روش برای رسیدن به کنسرت، مسیر استعدادیابی و تست خوانندگی آشنا می کنیم.

https://lh6.googleusercontent.com/HbS3ljX9DZg1BaIw96-5eRum3A2kfRLLIm-AbdOxSTRCMrf51Kdw547-G0sGtdvZx-tS-osu_mKwvxYQGQm4aNikCIDNlvUyY9ZPCdcgSF4i_oVVlZ4_VNQfVrgosxZcqj1gQZhn

تست خوانندگی

چگونه تشخیص دهید در تست خوانندگی موفق می شوید؟

ممکن است زیر دوش یا ماشین مانند یک ستاره پاپ به نظر برسید، اما تشخیص اینکه دیگران فکر می کنند صدای شما به چه اندازه خوب است دشوار خواهد بود. طبیعی است که صدای شما باید توسط کارشناسان یک

موسسه معتبر بررسی شود.

چرا آزمون خوانندگی یا استعدادیابی قانونی را انتخاب کنیم؟

یکی از مطمئن ترین روش ها برای اینکه تست خوانندگی بدهید ، مراجعه به موسساتی است که زیر نظر وزارت ارشاد فعالیت می کنند. این دسته موسسه های استعدادیابی، مراکزی هستند که به طور قانونی پایه گذاری شده اند و هیچ گونه تقلب و هدف زیرکانه ای در آنجا وجود ندارد. موسسه هایی که به نوعی آکادمی صدا هستند و سعی دارند بهترین شما را به نمایش بگذارند، به وسیله وزارت ارشاد کار خود را به خوبی بدون هیچ فریبی انجام می دهند و در انتها می توانید برای برگزاری کنسرت روی آنها حساب کنید.

منافع این موسسات قانونی فقط در برندسازی خواننده میباشد و این معامله ( دو طرف برنده ) خواهد بود. این مسیر به نفع شما خواهد بود ؛ زیرا از موسسه های زیرزمینی و غیرقانونی که هیچ بنیه و اساسی ندارند در امان هستید .. بارها دیده شده تست صدا نامعتبر و آزمون صدا در استدیوهای غیر قانونی دردسر زیادی از جمله تولید موسیقی های بی کیفیت، گرفتن هزینه های هنگفت، استعدادیابی بدون اصول و تجهیزات برای مردم بوجود آورده اند و ضرر و زیان زیادی به آنها وارد کرده اند. بنابراین، در مورد سرمایه گذاری خوانندگی خود هوشمندانه تصمیم بگیرد و به آن فکر کنید.

همچنین برای اینکه ذهن شما را در خصوص این مسائل بیشتر باز کنیم باید اشاره کرد که مسابقات استعدادیابی تلویزیونی نیز دست کمی از تست های خوانندگی زیرزمینی نداشته و آن اعتباری که موسسه های زیر نظر وزارت ارشاد به شما می دهند را اجرا نمی کنند. در نتیجه سعی کنید به جای اینکه به مسابقات خوانندگی و برنامه های استعدادیابی بی اساس اعتماد کنید، مسیر قانونی و صحیح را بروید.

برنامه کنسرت های تیر و مرداد 98 - مجله عصر پاییز

تست صدا

کدام موسسه آزمون صدا قابل اعتماد است؟
اگر به دنبال یک موسسه معتبر برای تست خوانندگی، برگزاری کنسرت، تولید آلبوم موسیقی یا اسپانسر موزیک هستید، باید به موسسه غزل هنر اشاره کرد.

به گزارش واحد خبر این موسسه با سابقه ای طولانی علاوه بر اینکه بسیار معتبر و قابل اعتماد است، زیر نظر وزارت ارشاد فعالیت می کند و می تواند اسپانسر مناسبی برای فعالیت های هنری شما باشید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت موسسه غزل هنر ( www.Gh-honar.com ) مراجعه کنید.

https://lh6.googleusercontent.com/8_QgpFWTbDS5gbBw11Rj822egrFIunzwNTVm0iw_jSSwd2APg8SicbefN3lrZO8B1CWKlnClrFpD2Z3UVbBAPwCkSBuqxA4zbbZESkhIsO7oeNd69Haa1XoSbpPgpTRpW6a-0F-y

بهترین موسسه برای تست صدا

در بین تمام موسسه ها، موسسه غزل هنر یکی از محبوب ترین و بهترین ها بوده که فعالیت خود را از سال 1370 شروع کرده و فعالیت های گسترده ای را با رادیو و تلویزیون همچنین تولید و نشر اثار موسیقی و برگزاری کنسرت دارد. جالب است بدانید این موسسه معتبر، در صفحه رسمی وزارت ارشاد ثبت شده و یک شرکت معتبر در حوزه برگزاری کنسرت و تست صدا محسوب می شود.

نحوه انجام تست صدا در موسسه غزل هنر(حضوری و غیر حضوری)

این موسسه دارای مجهزترین ابزار تکنیکال برای ضبط و آزمون صدا است.برای تست حضوری باید به آدرس استدیو موسسه غزل هنر مراجعه کنید.

مرحله اول تست صدا برای علاقمندان در شهرستان ها به صورت ارسال فایل صوتی(با موبایل) میباشد

در صورت قبولی برای تست حضوری دعوت می گردند.

ارسال تست از طریق :

تلگرام و واتساپ : 09120085675 / @G_honar

سایت : www.gh-honar.com

پاسخگویی تلفنی : 22077281-021 – 22076723-021

برگزاری کنسرت

در انتها باید اشاره کرد که بهترین راهکار برای اینکه در حوزه خوانندگی از جمله تست خوانندگی، اسپانسر خوانندگی، سرمایه گذاری ترک، اسپانسر خواننده موفق شوید و بدون هیچ خطایی به این کارها مشغول شوید، باید راه قانونی را پیش بگیرید. تنها در این صورت است که در آینده نزدیک مانند خواننده های مشهور و محبوب مردمی می توانید فعالیت های هنری داشته باشید و کنسرت برگزار کنید.

کلیدواژه:

تست صدا ، آکادمی صدا ، استعدادیابی ، سرمایه گذار خوانندگی ، اسپانسر خوانندگی ، برگزاری کنسرت ،آزمون صدا ، مسابقات خوانندگی ، تولید آلبوم موسیقی ، سرمایه گذار آلبوم ، سرمایه گذار ترک ، اسپانسر خواننده ، اسپانسر موزیک ، تهیه کننده موسیقی ، مدیربرنامه خواننده ، صدا و سیما ، برنامه تب خوانندگی ، رادیو تلویزیون ، خواننده شو ، آموزش خوانندگی ، صداسازی

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  3. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین